Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 20:27

Dragos a scris:
baiazid a scris:
In Romania HSR va fi proiectata pentru o viteza maxima de 300km/h si minimum de 250km/h
Cam cand se prognozeaza ca va fi proiectata si cam cand terminata ?
Studiul de prefezabilitate a fost deja realizat, urmeaza in perioada 2014-2020 sa se realizeze studiul de fezabilitate si proiectarea, pentru ambele exista deja finantare U.E. iar dupa 2020, sau chiar mai devreme daca exista vointa in acest sens, sa inceapa constructia efectiva. In ceea ce priveste o data certa de finalizare dupa politica UE ar fi 2030 insa functie de dificultatile fiecarui stat in parte si puterea UE de a finanta probabil ca se va prelungi ca si in cazul actualelor coridoare clasice sau mai bine-zis foste coridoare.

Nu stiu cu ce se va incepe si de unde (eu sper sa fie Brasov-Sibiu-Deva), insa in acest moment in mod surprinzator doar tronsonul Bucuresti-Constanta are finantare Core , probabil ca s-a luat in consideratie faptul ca este lucrarea cea mai ieftina si ca oricum ne trebuiau poduri noi dunarene pe care sa se circule macar cu 250km/h.

Este adevarat si faptul ca se taraganeaza cu HSR-ul in SE Europei iar motivul principal este faptul ca vor sa ceara finantare pe viitor si pe alte tronsoane, mizand pe politica viitoare foarte deschisa a UE in ceea ce priveste transportul rapid al calatorilor dintr-o parte in alta a UE.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 20:46

1. Deci in 2030-2035 vom circula in Romania cu 250-300 km/h ?
2. Sarulesti-ul va fi pe ruta de mare viteza de 250-300 km/h ?
3. Vom avea poduri peste Dunare care sa "tina" 250-300 km/h ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 21:07

Astia de la Bruxelles ne imping de la spate pentru ca au nevoie de porturi puternice si in Estul Uniunii, daca era dupa noi nici coridoarele nu le reabilitam. Iar viitorul politicii in UE este foarte clar: transportul de mare viteza si de lunga distanta pentru pasageri astfel incat sa devina competitiv cu cel aerian, cel din urma depinzand inca de resurse de care uniunea nu va dispune.

Asa cum s-a trasat si coridorul IV in interiorul Uniunii, asa s-a trasat deja si un viitor coridor feroviar de mare viteza iar in 20 de ani mare parte din el se va face asa cum s-a construit si cel clasic.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 21:11

baiazid a scris:
s-a trasat deja si un viitor coridor feroviar de mare viteza iar in 20 de ani mare parte din el se va face asa cum s-a construit si cel clasic.
Din cel clasic, pe teritoriul Romaniei, s-au reabilitat pentru 160 km/h doar 225+140=365 km (Predeal-Bucuresti-Constanta) in 12 ani (2001-2013). Deci 365 din 863 km (42%) in 12 ani.

Cum crezi tu ca in 20 de ani se va CONSTRUI DE LA ZERO SI FINALIZA in Romania linie de 250-300 km/h ??? Ce treaba are portul (marfa) cu trenurile de mare viteza ?

Inca nu mi-ai raspuns la cele 3 intrebari.

P.S. Discutia este pur amicala si constructiva, chiar daca tonul / formularea sunt un pic mai acide.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 21:38

Baiazid ... M800 este apta de 200 de km/h .. In Austria RJ circula pe exact aceeasi infrastructura cu viteze de pana la 230 datorita tehnologiei tilt .. Putem sa ne contrazicem pe orice vrei tu..dar in partea de inginerie,asculta-ma,ca nu vorbesc *rost*i.
O sa vezi tu ca vor upgrada HSR la 300 din infrastructura curenta .. Acum par povesti ,dar vorbim in cativa ani.
Vezi ca TGV ul circula pe aceleasi tipuri de traverse Pandroll ca pe m300(Campina-Valea Larga(parca))..
Problema unui HSR este raza curbelor si nimic mai mult!Ori M800 nu stiu cand ai fost tu ultima data cu trenul(ca te tot lauzi de Bucuresti-Constanta in sus ,in jos) ,dar sunt kilometrii intregi de linie dreapta.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 21:39

Dragos a scris:
Din cel clasic, pe teritoriul Romaniei, s-au reabilitat pentru 160 km/h doar 225+140=365 km (Predeal-Bucuresti-Constanta) in 12 ani (2001-2013). Deci 365 din 863 km (42%) in 12 ani.
Calcul absolut irelevant. Conteza cati km s-au reabilitat sau se reabiliteaza de cand suntem in UE adica 2007 plus perioada necesara de a face studii, proiecte, licitatii, pentru ca inainte de 2007 NU a existat finantare europeana. Ori in 15 ani vom termina de reabilitat un coridor intreg plus un tunel de mare viteza in zona Predeal care ne va folosi si la HSR. Si apoi mai vorbim si de bugetul Romaniei care nu va fi acelasi nici peste 5, nici peste 10 si nici peste 20 de ani, in timp ne vom putea permite mai multe pe masura ce puterea de cumparare va creste. Iar HSR peste 15-20 de ani va fi doar o stare de normalitate si nimic mai mult, in fapt vorbim despre HSR acum asa cum am fi vorbit despre autostrazi acum 20 de ani.

Dragos a scris:
Cum crezi tu ca in 20 de ani se va CONSTRUI DE LA ZERO linie de 250-300 km/h ???


Nu stiu ce intelegi tu prin zero mai ales ca mare parte din actualul coridor IV este pe un alt amplasament. Eu nu am spus ca se face in 7 ani ci in ca in 20 de ani din momentul in care vorbim vom avea macar o baza din linia asta finalizata, chiar daca de exemplu nu ne vom conecta inca la reteaua europeana direct prin HSR din motive de cost economic, sa stii ca operarea in sine a trenurilor poate avea loc atat pe linie de mare viteza cat si pe cea clasica pe modelul german.

Dragos a scris:
Ce treaba are portul (marfa) cu trenurile de mare viteza ?
Discutia cu porturile s-a pus in contextul in care aratam ca impinsi de la spate am reabilitat coridorul IV si tot impinsi de la spate vom scoate din uz linii aeriene, incetul cu incetul. Nu se va mai zbura de la Bucuresti la Sibiu sau la Cluj. Sper ca ai inteles acum.

Dragos a scris:
Inca nu mi-ai raspuns la cele 3 intrebari.
La care din intrebari nu ti-am raspuns, la aia cu Sarulestiul ?

Dragos a scris:
P.S. Discutia este pur amicala si constructiva, chiar daca tonul / formularea sunt un pic mai acide.
Al cui ton ?
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 21:44

DUAL a scris:
vor upgrada HSR la 300 din infrastructura curenta
Putem da 1-2 exemple de tronsoane sau segmente actuale din Romania care ar putea fi upgradate pentru 300 km/h ? Si evident, solutii de deviere a traficului de marfa, putem da ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 21:45

Minutul 0:23 , si anume Pandrol FastClip initial botezat EClip,upgradat in FC ...
https://www.youtube.com/watch?v=EawOyeBNF98

Minutul 13:54 incolo se vede
https://www.youtube.com/watch?v=13ZiqK4bJ-I

Stalpii sunt de tip HEA 200-260(parca) in functie de tipul solicitarilor ca si dincolo ..
Elementele de sustinere ale catenarei sunt direct importate de la austrieci... Iar catenara este produsa in Ro sub Eurocod.. Deci crede-ma ca dincolo nu e nimic mai cu mot decat aici.. Doar ca noi ne cacam pe noi in folosirea adecvata a sistemului BLA .. Odata cu ETCS'ul si probabil si datorita varstei materialului rulant , probabil o sa vedem si viteze peste 160,pe m200 Curtici-Deva(de aia se si doreste indreptarea teresamentului ,si s-a expropriat cat de cat si pana la km 614)
Dragos Dupa Lehliu sunt peste 15 KM unde ar putea intra un TGV in probe fara probleme .. Inelul de la faurei are acelasi tip de traverse ca si M300 partea de jos. Se circula cu V max 200,si asta pentru ca inelul e o curba,cu raza admisa maxima pentru 200 .. In realitate ,este vorba de asezarea in teren .. la 300 nu ai voie sa ai curbe sub o anumita raza,nu ai voie o declivitate mai mare de 8%(termenul e din amintiri ca nu am studiat CFDP(si nici nu cred ca invata astia la CFDP HSR),dar e maxim 12% in proiectare ca am vorbit cu un amic de la CFDP pentru zonele de munte,si doar daca nu se poate proiecta un alt traseu si alege alta alternativa,se impun anumite restrictii de viteza si anumite tonaje)...
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 21:56

baiazid a scris:
Dragos a scris:
Din cel clasic, pe teritoriul Romaniei, s-au reabilitat pentru 160 km/h doar 225+140=365 km (Predeal-Bucuresti-Constanta) in 12 ani (2001-2013). Deci 365 din 863 km (42%) in 12 ani.
Calcul absolut irelevant. Conteza cati km s-au reabilitat sau se reabiliteaza de cand suntem in UE adica 2007 [...] in fapt vorbim despre HSR acum asa cum am fi vorbit despre autostrazi acum 20 de ani.
Pai s-a dovedit, prin gradul de absorbtie al fondurilor, de ce suntem in stare...despre ce coridor reabilitat si despre ce autostrazi finalizate vorbim ?

baiazid a scris:
Dragos a scris:
Cum crezi tu ca in 20 de ani se va CONSTRUI DE LA ZERO linie de 250-300 km/h ???
Nu stiu ce intelegi tu prin zero mai ales ca mare parte din actualul coridor IV este pe un alt amplasament.
Eu stiu ca s-a reabilitat 42% din coridorul 4 de pe teritoriul Romaniei, adica Arad-Brasov-Bucuresti-Constanta. Care e acel alt amplasament diferit de M200-M300-M1000-M800 ? Pentru 300km/h cred ca trebuie intr-adevar alt amplasament...

baiazid a scris:
Dragos a scris:
Ce treaba are portul (marfa) cu trenurile de mare viteza ?
Discutia cu porturile s-a pus in contextul in care aratam ca impinsi de la spate am reabilitat coridorul IV
Care "am reabilitat ? 42% in 12 ani ? La 140 in loc de 160 la calatori si la 70 in loc de 120 la marfa ?

baiazid a scris:
Dragos a scris:
Inca nu mi-ai raspuns la cele 3 intrebari.
La care din intrebari nu ti-am raspuns, la aia cu Sarulestiul ?
Si la aia cu Sarulesti si la celelalte 2

baiazid a scris:
Dragos a scris:
P.S. Discutia este pur amicala si constructiva, chiar daca tonul / formularea sunt un pic mai acide.
Al cui ton ?
Tonul meu, mai acid.

Dual, baiazid zice de linie de 250-300 km/h care sa traverseze Romania, nu de 200 km/h ca la Faurei si nu de nimicuri de cativa km gen Lehliu-Fetesti, despre ce vorbim ?


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Vin 25 Oct 2013, 22:03, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 22:02

Laughing 
DUAL a scris:
Baiazid ... M800 este apta de 200 de km/h ..

In Austria RJ circula pe exact aceeasi infrastructura cu viteze de pana la 230 datorita tehnologiei tilt .. Putem sa ne contrazicem pe orice vrei tu..dar in partea de inginerie,asculta-ma,ca nu vorbesc *rost*i.
Ba chiar vorbesti *rost*i, trenurile tilt (tilting train) sunt anumite automotoare iar Railjet orice este mai putin automotor. Un exemplu de tilting train este automotorul Pendolino. Deci sincer, nu cred ca esti inginer. Parca si vad cum se inclina locomotiva Taurus Laughing 

In al doilea rand ai cam ramas in urma pentru ca Austria are deja inaugurat un tunel si infrastructura linie noua apta de 250km/h inclusiv intre St.Polten si Linz pe care se circula doar cu 230km/h din motive care tin de materialul rulant si de o eventuala concurenta a altor companii. Deci nu mai spune tu cam cum crezi ca se merge in Austria daca nu ai calatorit niciodata acolo iar pe liniile lor de 200 nu se circula cu mai mult de 199.


DUAL a scris:
O sa vezi tu ca vor upgrada HSR la 300 din infrastructura curenta .. Acum par povesti ,dar vorbim in cativa ani.
Da sigur, si marfa merge pe Dunare pana la Bucuresti. Am o rugaminte la tine: nu mai spune ca esti inginer , ca daca erai stiai si toate tipurile de sina functie de viteza maxima dar si ca trenurile de marfa nu pot sa mearga pe linii de 300 decat daca sunt din alea scumpe si special facute pentru asa ceva, destul de S.F. si peste 50 de ani in Romania.



DUAL a scris:
Problema unui HSR este raza curbelor si nimic mai mult!Ori M800 nu stiu cand ai fost tu ultima data cu trenul(ca te tot lauzi de Bucuresti-Constanta in sus ,in jos) ,dar sunt kilometrii intregi de linie dreapta.
Mai Dual, tu nu esti un partener de discutie serios, daca ma iei cu linia dreapta la o linie clasica cand suntem in secolul sigurantei feroviare inseamna ca a innebunit lupul. Si nici nu stii ce inseamna upgrade, orice upgrade se face cu costuri minime, ce spui tu acolo in legatura cu curbe si alte treburi necesita linie noua si aliniament nou in proportie de 90%.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6736
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 22:08

Dragos, tu realizezi ca Romania face parte din UE doar de 6 ani sau stam de vorba si punem intrebari degeaba ?Fondurile europene pe infrastructura au fost absorbite in proportie mare, tot ceea ce se construieste in prezent este pe bugetul 2007-2013 si nu 2014-2020 ! Fa calculele corecte si vezi cati km de cale ferata se realizeaza cu banii europeni pe 6 ani si cati se vor mai realiza pentru ca proiectele nu s-au oprit si nu stau pe loc.

Iti repet: daca in 15 ani finalizam un coridor de 800km in 20 de ani putem finaliza macar 500km de cale ferata de mare viteza, mai ales ca mare parte din bani nu vin din buzunarul nostru, nici din al meu si nici din al tau !
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 22:19

baiazid a scris:
Dragos, tu realizezi ca Romania face parte din UE doar de 6 ani sau stam de vorba si punem intrebari degeaba ?
Nu punem intrebari degeaba, discutia e constructiva, dar ce am construit (adica reabilitat) pana acum, am facut cam degeaba, daca marfa merge tot cu 70 si calatorii tot cu 120 (si rar cu 140)

baiazid a scris:
Fondurile europene pe infrastructura au fost absorbite in proportie mare
Cum stam in procente, la absobrtia de fonduri pentru Transporturi ?

baiazid a scris:
Iti repet: daca in 15 ani finalizam un coridor de 800km in 20 de ani putem finaliza macar 500km de cale ferata de mare viteza
Deci zici ca de acum in 4 ani e gata tot ce a mai ramas, adica Predeal - Arad, nu ? Sau aia 15 ani de care zici incep din 2007 de cand suntem in UE ? Adica se va termina tot coridorul Arad-Constanta in anul 2022 ?

Deci 477 km (Curtici-Brasov) vor fi gata in 4 ani in conditiile in care 365 km (Constanta-Predeal) i-am reabilitat in 12 ani ?


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Vin 25 Oct 2013, 22:27, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 22:25

Doamnee baiazid .. ca la copii .. Pai taurusu nu se inclina bree ca n-are cum(e o cutie cu CG destul de jos si greutate de 80 de tone dublu fata de un vagon) .. De aia e toata handramaua limitata la 230 .. Testul ala cu taurus V max a fost doar sa demonstreze ca pe o linie dreapta HSR(fara curbe si fara a fi nevoie de suprainaltare) poate atinge viteze >230 Km/h
Daca te-ai fuitat in Austria cand ai fost (daca ai fost) si nu ai fi admirat doar vopseaua de pe Taurus, ai fi vazut ca sistemul (asemanator AVA) la boghiurile vagoanelor permite in curbe o deplasare a sasiului in interior.. Pendolina si ICE-T au active tilt! Adica au un calculator care controleaza chestia asta,si o face cu cap,ca este o rama proiectata sa ajunga la 350 de km/h.. Daca ar baga in ramele OBB RJ tehnologie asemanatoare si ar scapa de junghiul de Taurus(ar proiecta o locomotiva care sa se poata inclina(ipotetic vorbind ca nu cred ca e posibil una ca asta)
"Primary bogie suspension is by coil spring, and secondary suspension is pneumatic."
http://en.wikipedia.org/wiki/Railjet

Deci acele vagoane sunt un fel de strutzocamila,si OBB au folosit acest tandem din cauza eficientei .. Ca aveau linii cu curbe care nu permit mai mult de 250 , ca ii costa foarte mult sa construiasca o rama care sa se poata autopropulsa(gen ICE,TGV) si ca nu aveau ce face cu Taurusurile alea...
BTW AVA ul nostru e arhaic la tehnologiile pe care le foloseste OBB pe RJ,insa pentru ce vom avea noi in tara o sa ne multumeasca deplin ...
Intre St Polen si Linz erau curbe stranse cum sunt intre Campina si intrarea in munti ... Deci daca HSR se va construii cel putin pe valea Prahovei se vor construii tunele noi care sa indrepte sina sa fie raza mai mare la curbe ...

La cat de berbeci sunt cei de la CFR Infra,sa-mi zici mie popa de lasa mai mult de un fir din M800 pt marfa .. Mai rau ii cred in stare si de aberatii gen marfa pe HSR .. Uita-te bine la ce scriu eu acum .. De castiga GheFeReuu sa vezi tu cine va avea prioritate in tara asta..
Uita-te te rog aici si zi-mi unde vezi tu curbe si procente de 90 % pentru traseu nou?! cand e dreapta cat vezi cu ohchii
https://www.youtube.com/watch?v=NoojPYBTvvw
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 22:30

Active tilt e pentru ca vagoanele la celalat sistem sunt legate intre ele!! 2 vagoane reazama pe un boghiu comun ! Si deci  primul vagon intra in curba si se indoaie asta ar indoii si al 2 lea vagon ,si ce-am face ?! Am intra cu tilt inainte de curba?! E si acolo o dinamica a lucrurilor .. Dar nu are rost sa scriu romane ca oricum o sa gasesti tu ceva ce nu ti convine.. Am scris asta sa nu mai faci confuzia majora intre una si alta,si sa stii de ce ICE-T are active cu calculator de bord .. Repet alta mancare de peste alte rahaturi , vagoane cuplate (din cauza sigurante si a trepidatiilor) si facem alte tacamuri ,daca esit dispus. Nu ma supara atacurile gen ca nu sunt inginer,ca oi fi ingineras . Eu stiu cat stiu,si nu trebuie sa demonstrez nimanui nimic .. Sper sa purtam conversatii civilizati fara atacuri sub centura .. ms.
Ar mai fi de zis si alte chestii ,dar sincer ma duc sa-mi pierd timpul in alte zone de activitate,ca oricum pentru mine asta e o pasiune ,si nu sunt nici eu la curent cu toti parametrii tehnici de functionare .. Ar trebui sa-ti explice Doctorul ca ei au invatat cu siguranta asa ceva la facultate...
PS in videoclipul postat de mine pana la 20:41 se poate circula cu 250 cel putin lejer .. iti aduc aminte .. prefer Pandrol,dar dincolo se circula atat peste Pandrol cat si peste Vossloh! TGV/ICE si Pendolino sau ce dracu circula pe la Italieni(urata tara,n-am fost cu trenul si nici nu cred ca o sa merg)

LE .. si rectific un termen pe care l-am folosit stupid .. Suprainaltarea se foloseste pana la un nivel,dar de ce ?!
Buun zici ai coridor HSR,circula doar trenuri cu 300 ,iei curba cu suprainaltare ... boon nimic problematic,ca la viteza mare trece pe acolo ,dar ce se intampla ca ia foc trenul,trage unu semanlul de alarma si se opreste taman in curba aia supra suprainaltata de tine pentru HSR .. Se rastoarna ?! Aia e buna cu suprainaltarea prea mare , ca la viteza mica,sau cand se opreste acolo se va rasturan .. Lucru total nepermis.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitimeVin 25 Oct 2013, 22:38

Uita-te atent la pernele vagoanelor
https://www.youtube.com/watch?v=Y-tDqoVmoaA

Si o diferenta de VS intre un automotor si o rama RJ
Se vede chiar si cu ochiul liber cum sunt vagoanele si cum e locomotiva.
https://www.youtube.com/watch?v=O2SYGFXVIt4

Si si mai bine se vede aici
https://www.youtube.com/watch?v=ny0OasNqoxQ

Acum eu ca moderator am incarcat regulile .. triplu post,dar am scris roman,ca arde pasiunea si-n mine .. Si-mi cer scuze fata de cei pe care i-am deranjat cu romanele,insa nu e obligatorie lecturarea,si este o discutie pur amicala(sper) cu userul baiazid Smile
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 36 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 36 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 51 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: