| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| |
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 16:49 | |
| Grecia cred că e singura ţară din UE care a primit bani pentru ceva, s-a apucat... şi n-a mai terminat. Linia de la Atena la Salonic trebuia să fie electrificată. Da' n-a mai fost să fie.
Nici noi nu suntem departe de situaţia lor, deja JASPERS a cerut explicaţii de ce nu s-a îmbunătăţit traficul pe Bucureşti - Constanţa după sutele de milioane de euro pompate acolo. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 18:21 | |
| - Dr2005 a scris:
Nici noi nu suntem departe de situaţia lor, deja JASPERS a cerut explicaţii de ce nu s-a îmbunătăţit traficul pe Bucureşti - Constanţa după sutele de milioane de euro pompate acolo. Pai asta e motivul pentru care se face si licitatie pentru mentenanta liniei altfel nu pupam noi asa ceva. Interesant este ca in vara sunt preconizati timpi mult mai mari pentru tronsonul Fetesti-Ciulnita, adica acolo unde trebuia sa vedem sub 20' vom avea 27'-35' functie de tren. - razvan - trenuri a scris:
- Cum ar fi in Grecia de la Salonic la Atena care circula pe diesel la aproape 200km/ora si este si zona muntoasa nu ca pe M800 la noi.
Sa nu amestecam lucrurile, in Grecia linia are o viteza maxima constructiva de 200km/h in mare parte, la noi doar de 160 cu varfuri spre 200 sporadic. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 19:50 | |
| - baiazid a scris:
- Interesant este ca in vara sunt preconizati timpi mult mai mari pentru tronsonul Fetesti-Ciulnita
Noi nu reusim s-o tinem nici in 140 pe linie reabilitata pentru 160 si visam la 250-300 km/h pe linie "de la zero"... - baiazid a scris:
- CFRCalatori [...] daca vrea si maine poate baga trenuri care sa mearga cu 160 [...]
Si de ce nu a facut-o pana acum, permanent macar cu cate un tren pe Bucuresti-Campina si Bucuresti-Constanta ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 20:44 | |
| Nu-ţi dă CFR S.A. trasă de 160. Şi chiar dacă îţi dă... ce te faci cu alea 27 de minute suplimentare adăugate în mers? _________________ :TTT:
|
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 20:52 | |
| - baiazid a scris:
- CFRCalatori [...] daca vrea si maine poate baga trenuri care sa mearga cu 160 [...]
vs - Dr2005 a scris:
- Nu-ţi dă CFR S.A. trasă de 160
Unde e adevarul ? |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 21:07 | |
| - Dragos a scris:
- Noi nu reusim s-o tinem nici in 140 pe linie reabilitata pentru 160 si visam la 250-300 km/h pe linie "de la zero"...
Vremurile se schimba, azi e mafia transportatorilor auto, maine se reprofileaza si infiinteaza companii feroviare de transport calatori... Pana acum 6-7 ani cu greu gaseai un drum national in Romania fara cratere si alte bombardamente si acum construim sute de kilometri de autostrazi pe care vom plati chiar si taxe, iar drumurile nationale sunt in mare parte la nivel european. Deci presupunerea ta pentru urmatorii 10-20 de ani in Romania se bazeaza doar pe o situatie de moment demna de filmele de western si atat, nu are nicio legatura cu realitatile europene, cu politica in transporturi, cu apartenenta la un viitor stat federal. - Dragos a scris:
- Si de ce nu a facut-o pana acum, permanent macar cu cate un tren pe Bucuresti-Campina si Bucuresti-Constanta ?
Din motive economice dar si pentru ca le este frica. In 2016 ar trebui sa se circule cu 160 intre Budapesta si Arad, acolo merg locomotivele pe care CFR le echipeaza cu ECTS, iar pe Bucuresti-Constanta-Campina dupa ce se finalizeaza lucrarile la podurile dunarene, probabil 2017. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 21:18 | |
| - Dr2005 a scris:
- ]Nu-ţi dă CFR S.A. trasă de 160
Astea sunt povesti nemuritoare, exista directive CE in domeniu pro ETCS dar nu este nimic obligatoriu, in Romania viteza maxima a trenurilor este de 160 km/h. A, ca sunt si marfare si e periculos pe Bucuresti-Constanta asta e alta treaba. Si ce sa faca CFR cu alea patru trenuri pe zi Bucuresti - Constanta, pentru ceva serios iti trebuie trenuri din 2 in 2 ore la 160, macar 8-9 perechi pe zi inclusiv in extrasezon. Ce sa mai vorbim de faptul ca trebuie sa le faca pe toate IC deci asta nu e un motiv economic ? Va zic eu ce vrea sa faca CFR, echipeaza 4 locomotive cu ECTS ca sa mearga ceas inclusiv in Ungaria si baga impreuna cu ungurii trenuri la 2 ore intre Budapesta si Arad din 2016, cam asta e planul. De la Arad vor merge si spre Timisoara sau Brasov, Bucuresti. Adica dupa ce se rezolva lucrarile la noi si la unguri si dupa ce se instaleaza ETCS peste tot, basca Schengen . Apoi un Budapesta-Arad cu 160 ar trebui sa fie sub trei ore, chiar 2h30' daca opreste mai putin. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 21:22 | |
| - baiazid a scris:
- Dragos a scris:
- Noi nu reusim s-o tinem nici in 140 pe linie reabilitata pentru 160 si visam la 250-300 km/h pe linie "de la zero"...
Vremurile se schimba [...] acum construim sute de kilometri de autostrazi[...] Toata tara e un santier ! :)Acum construim SUTE DE KILOMETRI de autostrazi ??? - baiazid a scris:
- Dragos a scris:
- Si de ce nu a facut-o pana acum, permanent macar cu cate un tren pe Bucuresti-Campina si Bucuresti-Constanta ?
[...]pentru ca le este frica De cine le e frica ? - baiazid a scris:
- cu 160 [...] pe Bucuresti-Constanta-Campina dupa ce se finalizeaza lucrarile la podurile dunarene, probabil 2017.
Deci din cauza podurilor dunarene nu mergem noi cu 160 pe Campina-Bucuresti-Fetesti ? De ce nu mergem macar pe portiuni cu 160 ? - baiazid a scris:
- In 2016 ar trebui sa se circule cu 160 intre Budapesta si Arad
Noi trebuia sa mergem cu 160 MACAR CU UN TREN inca din 2004, ca de aia s-a reabilitat Bucuresti-Campina...suntem in 2013 si la majoritatea IR-urilor s-a scazut Vmax de la 140 la 120... Personal ma opresc in a mai comenta la acest topic, consider unele afirmatii de aici drept fantasmagonii si teorii desprinse din proiecte...afirmatii care "nu se pupa" absolut deloc cu ce e pe teren... |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 21:38 | |
| - Dragos a scris:
- Toata tara e un santier ! :)Se construiesc SUTE DE KILOMETRI de autostrazi ???
Da , bineinteles, se construiesc 5 km de autostrazi in Romania. Se lucreaza de la Nadlac la Sibiu, cu mici exceptii sunt santiere peste tot. Anul asta se liciteaza si Sebes -Turda, urmeaza Brasov-Comarnic in concesiune si multe altele. Sunt sute de kilometri de autostrazi in constructie sau deja construite asa cum vor fi si cai ferate de mare viteza peste 10-20 de ani. - Dragos a scris:
- pentru ca le este frica
De cine le e frica ?[/quote]La 160 semnalele se vad mai greu ca la 140. - Dragos a scris:
- [...]pe Bucuresti-Constanta-Campina dupa ce se finalizeaza lucrarile la podurile dunarene, probabil 2017.
Deci din cauza podurilor dunarene nu mergem noi cu 160 pe Campina-Bucuresti-Fetesti ?[/quote] Nu, in primul rand pentru ca nu avem cum sa trimitem 8-9 perechi de trenuri pe zi spre Constanta tot timpul anului. Iar in al doilea rand pentru ca toate aceste lucrari fac ca timpii de mers sa nu scada foarte mult chiar si in cazul in care se ridica viteza la 160, pentru ca in cazul unor astfel de lucrari nu se poate merge ceas pe tronsoane, chiar daca ai 160 pe hartie nu poti sa mergi cu atat, inchiderea podurilor dunarene va duce la redeschiderea podurilor Saligny adica se va circula pe un singur fir si de aici perturbarea traficului, intarzieri, asteptari . Deci degeaba ii dai drunul la 160 daca nu folosesti acest 160 la randament maxim. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 21:42 | |
| Eu te-am intrebat de ce nu se merge MACAR CU CATE UN TREN SI MACAR PE PORTIUNI cu 160 (IC531 si defunctul IC581) si tu imi zici ca nu au sens 7-8 perechi de trenuri pe Constanta si ca podurile iti scad din timpii de mers...basca gogoasa cu semnalele care se vad mai greu la 160 decat 140...(se vede ca nu stii nici macar ce inseamna si ce rol are BLA4i)
Am dat-o in diverse rau, drept pentru care chiar ma opresc...de aia s-au retrogradat atatea IC-uri la rang de IR...pentru economie de curent sau ca nu mai duc liniile ???
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Sam 26 Oct 2013, 21:53, editata de 1 ori |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 21:49 | |
| - Dragos a scris:
- Noi trebuia sa mergem cu 160 MACAR CU UN TREN inca din 2004, ca de aia s-a reabilitat Bucuresti-Campina...
Ti-am spus de mai multe ori ca trebuiesc mai multe perechi de trenuri zilnice pe o relatie pentru a fi profitabila ridicarea vitezei de circulatie a trenurilor si tot nu ai inteles nimic. O ,tempora. - Dragos a scris:
- suntem in 2013 si la majoritatea IR-urilor s-a scazut Vmax de la 140 la 120...
Vad ca te-ai intors iar la CFR Calatori desi subiectul este CFRInfrastructura. Daca starea infrastructurii era proasta CFRCalatori limita toate trenurile la 120km/h punct, deci teoria ta nu sta in picioare. CFR Calatori limiteaza viteza trenurilor de pe coridoarele reabilitate datorita politicii de material rulant sau pur si simplu ca sa faca economie la curent electric. CFR Calatori este doar un simplu operator s nu poate fi confundat cu societatea care are in grija intretinerea liniilor. - Dragos a scris:
- Personal ma opresc in a mai comenta la acest topic, consider unele afirmatii de aici drept fantasmagonii si teorii desprinse din proiecte...afirmatii care "nu se pupa" absolut deloc cu ce e pe teren...
Chiar te rog, si mie imi pare rau ca ti-am raspuns la atatea intrebari, foarte multe repetative. Iar afirmatiile alea ale mele nu sunt pentru azi, si nici pentru maine, ci pentru urmatorii 10-20 de ani, mult peste puterea ta de intelegere bineinteles. |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 21:51 | |
| - Dragos a scris:
- Eu te-am intrebat de ce nu se merge MACAR CU UN TREN SI MACAR PE PORTIUNI cu 160 si tu imi zici ca nu au sens 7-8 perechi de trenuri pe Constanta si ca podurile iti scad din timpii de mers...basca gogoasa cu semnalele care se vad mai greu la 160 decat 140...(se vede ca nu stii nici macar ce inseamna si ce rol are BLA4i)
Am dat-o in diverse rau, drept pentru care chiar ma opresc... Si eu la fel mai ales ca te vad cam nesimtit in aprecieri la persoana mea si chiar nu ne legam sireturile. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 26 Oct 2013, 22:15 | |
| - baiazid a scris:
- Dragos a scris:
- Eu te-am intrebat de ce nu se merge MACAR CU UN TREN SI MACAR PE PORTIUNI cu 160 si tu imi zici ca nu au sens 7-8 perechi de trenuri pe Constanta si ca podurile iti scad din timpii de mers...basca gogoasa cu semnalele care se vad mai greu la 160 decat 140...(se vede ca nu stii nici macar ce inseamna si ce rol are BLA4i)
Am dat-o in diverse rau, drept pentru care chiar ma opresc... Si eu la fel mai ales ca te vad cam nesimtit in aprecieri la persoana mea si chiar nu ne legam sireturile. Departe de mine intentia de a fi nesimtit la adresa cuiva pe acest forum sau pe altul...ti-am spus ca discutia e pur constructiva si amicala...imi pare rau daca te-a deranjat atitudinea mea... ...dar sa zici ca nu mergem cu 160 din cauza ca nu se vad semnalele ca la 140 sau pentru a face economie de curent sau din cauza podurilor dunarene... |
|
| |
gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4389 Data de inscriere : 28/03/2013
| Subiect: Vs 160, m800 Sam 26 Oct 2013, 22:21 | |
| Indusii nu functioneaza dupa 140km\h. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|