|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 20:42 | |
| - DUAL a scris:
- Ungurii circula cu CoCo pe liniile lor si nu sunt asa distruse.. Au si trenuri grele.Si nici ei nu se prea lauda cu mentenanta anuala(si trimestriala) a liniilor ..
Nu zau ? :shock: As fi foarte curios sa vad o statistica, adica cam cati bani bagam noi in intretinerea anuala a liniilor versus ungurii, eu zic ca nu te bazezi pe nimic cand afirmi asta.
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Joi 24 Oct 2013, 20:44, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 20:43 | |
| Eu zic sa-l intrebi pe Dragos92.. cat de mult isi repara si ei liniile la termenele scadente. Si mergi prin Ungaria sa vezi ca vezi EA'urile noastre pe la ei ca circula pana aproape de Budapesta.. (la marfa evident,nu vorbesc de delfine).Cineva chiar a spus aici ca la ei MAV'ul Trackio are alte prioritati la tractiune,si stai foarte mult dupa divizia lor ungurilor de marfa ,sa iti care marfaru de la A la B. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 20:46 | |
| - DUAL a scris:
- Eu zic sa-l intrebi pe Dragos92.. cat de mult isi repara si ei liniile la termenele scadente.
Foarte bine, sa vedem documente din care sa reiasa cam cati bani aloca ei anual pentru infrastructura. Deocamdata ei s-au apucat sa reabiliteze si liniile secundare iar noi ne cacaim sa finalizam jumatate de coridor... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 22:43 | |
| Pai au mai bagat si fonduri europene .. si sunt o tara mica.. E normal sa se miste mai repede ca noi .. Plus ca la noi daca nu se fura nu se vrea .. Am mai zis.. Noi tre sa ne comparam cu Polonia,aproape de la punct la punct .. ca Ungaria e mai mica,are densitate mai mare ca noi si avanseaza rapid.. Dar stai capra si ramai masca cand vezi ce face Polonia si noi tot ne cacaim .. Ca tot e topicul M800 aici .. Nu o sa fie linie noua de mare viteza .. Iti garantez,dupa comportamentul MT de pana acum .. In cel mai fericit caz,o sa traga 1 linie noua HSL(pe langa M800) dupa care distrug un fir din actuala M800,care va ramane doar cu un fir pentru marfa(care e mega absurd) .. Cam asta e mentalitatea noastra .. Ei se cacaie sa i desproprietareasca pe A3 pe aia de ani buni de zile .. Cu atat mai putin feroviar unde nu i interes nu o sa iasa nimic nou!... Tu crezi ca eu nu as vrea sa se faca ceea ce proiectase Ceausescu ?! Unificarea lui M207 cu M202 in zona Calan,legarea Tirgu Mures de Sighisoara .. executarea liniei Botosani-Iasi,legarea Valcele-Rm Valcea .. Dar dupa stat nu o sa se faca asta nici in 200 de ani .. iar fonduri europene nu acceseaza nimeni |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 23:24 | |
| Printre alte aspecte, Dual a mentionat si ceva de marfare de 1100 tone (sau peste). Care-i treaba cu cifra asta? asta ar fi limita de tonaj/folosire pentru un marfar pe M800? ma uitam pe un livret de marfa mai vechi, din 1995 (al RCF Constanta) cu posibilitatile de tractiune, si zicea respectivul cartoi ca un EA ar trage maxim 3000 de tone pe anumite sectii (plus asterisc, zicea ceva de "cifra obtinuta pe cale experimentala" sau cam asa ceva). La ce face referire cifra de 1100 tone?
In completarea discutiei aferente, din pacate trebuie sa fiu de acord ca mentenanta (inclusiv serviciile de securitate a liniei) lasa mult de dorit la CFR Infra. Un exemplu chiar mai bun de M800 este M300, Bucuresti-Ploiesti, care are ani ceva mai multi (dar nu foarte multi) de la reabilitare, si deja lucrurile scartaie...dac-o tinem in ritmul asta de delasare, in vreo 2-3 ani o sa avem limitare de 100. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 23:42 | |
| Tonajul total ar trenului îl iei în calcul când faci livretul, ca să calculezi cum trage fiecare locomotivă. Dpdv al infrastructurii contrează tonajul pe osie. La noi maximul e vreo 20, pe coridoare e 20,5 sau 21, deşi UIC recomandă 22,5. _________________ :TTT:
|
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 00:07 | |
| Oameni buni, faceti diferenta intre cum ruleaza de exemplu marfarul GFR cu vagoane pentru ciment, inchiriate de la EVS si toate celelalte marfare. Adica super-silentios vs trancaneala ! Cand o sa le avem pe toate precum cel mentionat, vom fi mult mai linistiti, inclusiv aici pe forum... Iata marfarul in cauza: |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 00:14 | |
| Nu c-as vrea sa fiu eu ala cu ciunga-n par...dar de cat timp e inchiriat de GFR, de merge asa frumos? si cine ii face intretinerea?
C-am mai vazut diverse elemente de trafic feroviar (la GFR sau aiurea) de ti-era mai mare dragu' sa te uiti la ele dupa o revizie, si dupa un an-doi de exploatare ziceai ca trece o cazangerie ambulanta pe langa tine. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 00:20 | |
| Pai dincolo datorita unor declivitati,si datorita unor viteze sporite,si datorita proiectarii infrastructurii,se folosesc tonaje reduse .. E inutil sa tii CoCo cand tu cari tonaje reduse .. Cifra era pur fictiva .. dar cam pe acolo se invart marfarele "scurte" de prin Elvetia de exemplu .. Momentan au scazut VS unde e sina degradata .. se vede in zoomul lui Dragos ,cum arata cupoanele de sina efectiv.. Asa incepe,dupa care cedare locala in plan a traverselor,dupa care cedarea terasamentului .. si in final o sa arate ca M200=Dune de nisip.. Si ok greutatea ca greutatea .. cum a zis Dr duce in timp la deplasari .. dar bataile produc acum,defecte cuponului de sina si traverselor(in principal) @ ATM vagoanele sunt intretinute de EVS .. In general cam ce vine de dincolo se prezinta asa .. Si ce pleaca de la noi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 09:19 | |
| ,,Marfarul scurt" elveţian e probabil tren cu vagoane care circulă în regim ,,ss", adică la 120 km/h încărcate. Pentru asta trenul trebuie să fie mai uşor, să aibă frână cu acţiune rapidă (automat să fie mai scurt) şi, evident, linia şi materialul rulant să permită viteza asta. Practic, trebuie să corespundă unor criterii similare cu cele ale unui tren de călători. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 11:50 | |
| Au si marfare scurte datorita declivitatii .. sau datorita termenului de circulatie .. La ei nu te tine 2 saptamani sa faca ei 30 de vagoane .. Daca sunt rentabili cu 15 si daca e marfa perisabila,dau drumu trenului .. Nu ca la noi.. De aia pe dincolo sunt si mai multi clineti .. Ca se face si trierea rapid,si trenurile circula fest.. La noi rare sunt marfarele mixte .. in general un mix il vezi compus din maxim 3,4 tipuri de vagoane .. La ei un mixt are de toate,daca asa s-a nimerit. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 13:03 | |
| - DUAL a scris:
- Pai au mai bagat si fonduri europene .. si sunt o tara mica.. E normal sa se miste mai repede ca noi .. Plus ca la noi daca nu se fura nu se vrea .. Am mai zis.. Noi tre sa ne comparam cu Polonia,aproape de la punct la punct .. ca Ungaria e mai mica,are densitate mai mare ca noi si avanseaza rapid.. Dar stai capra si ramai masca cand vezi ce face Polonia si noi tot ne cacaim ..
Deci e normal ca Ungaria sa se miste mai repede ca noi dar Romania trebuie sa se compare cu ...Polonia. :shock: Nu am inteles care e logica, pentru ca ceea ce conteaza in termeni comparativi infrastructura actuala-infrastructura viitoare-mentenanta este doar numarul de kilometri. Daca e sa vorbim insa strict economic, noi suntem mai aproape de Ungaria din punctul meu de vedere decat de Polonia care are venitul de trai al Ungariei dar populatie aproape dubla fata de a noastra, nemaivorbind de suprafata tarii. Deci noi pe astia trebuie sa ii ajungem din urma. - DUAL a scris:
- Ca tot e topicul M800 aici .. Nu o sa fie linie noua de mare viteza .. Iti garantez,dupa comportamentul MT de pana acum .. In cel mai fericit caz,o sa traga 1 linie noua HSL(pe langa M800) dupa care distrug un fir din actuala M800,care va ramane doar cu un fir pentru marfa(care e mega absurd) .. Cam asta e mentalitatea noastra ..
Deci o sa fie sau nu o sa fie linie de mare viteza, hotaraste-te, pentru ca UE nu prea este de acord sa nu o avem pana in 2030. Trebuie sa intelegi ca nu noi suntem cei care decidem cand construim ceva in probleme de infrastructura tip coridor atunci cand facem parte dintr-o comunitate de state. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 18:08 | |
| O sa fie upgradata .. Dupa cum s au comportat pana acum.. am si facut niste pronosticuri .. Pe harta ta zice , ca va fi upgradata infr actuala .. Deci... inainte sa fie postat harta ta ti-am zis care e parerea mea despre HSR... - Citat :
In cel mai fericit caz,o sa traga 1 linie noua HSL(pe langa M800) dupa care distrug un fir din actuala M800,care va ramane doar cu un fir pentru marfa(care e mega absurd)
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 18:21 | |
| - DUAL a scris:
- O sa fie upgradata .. Dupa cum s au comportat pana acum.. am si facut niste pronosticuri .. Pe harta ta zice , ca va fi upgradata infr actuala .. Deci... inainte sa fie postat harta ta ti-am zis care e parerea mea despre HSR...
- Citat :
In cel mai fericit caz,o sa traga 1 linie noua HSL(pe langa M800) dupa care distrug un fir din actuala M800,care va ramane doar cu un fir pentru marfa(care e mega absurd)
Dual, tu te-auzi ce spui ? Cum sa se faca upgrade la o linie care nu poate duce nici 200km/h mai mult de 5-6 km constructiv vorbind ? Si cum sa se faca upgrade la o linie la care tocmai s-a facut alt upgrade de 160 km/h si la care trebuie sa construiesti noi poduri peste Dunare, asta e un non-sens... Si cum sa mergi cu marfa pe HSR, cine iti mai finanteaza tie asa ceva peste 10 ani cand toata lumea va construi doar linii noi dedicate (coridoare de mare viteza) ? In Romania HSR va fi proiectata pentru o viteza maxima de 300km/h si minimum de 250km/h, nu te mai contrazice ca nu esti pe subiect, daca se vroia upgrade la 200km/h pe Bucuresti-Constanta se facea de prima data cu costuri minime, nimeni nu construieste o cladire ca peste nici 15 ani sa o darame si sa construiasca alta. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 25 Oct 2013, 20:13 | |
| - baiazid a scris:
- In Romania HSR va fi proiectata pentru o viteza maxima de 300km/h si minimum de 250km/h
Cam cand se prognozeaza ca va fi proiectata si cam cand terminata ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |