|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 15 Oct 2013, 11:01 | |
| Se pare ca CFR Infrastructura s-a hotarat sa asigure si mentenanta liniei Bucuresti-Constanta, organizand astfel doua licitatii publice. Vor fi totodata executate lucrari de reparatii in punctele cu probleme:
http://www.forumtrenuri.com/t1634p10-intretinere-si-reparatii-la-calea-ferata#171423 |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 22 Oct 2013, 23:28 | |
| nici macar nu a fost finalizata si deja are nevoie de mentenanta...se vede calitatea lucrarilor, s-a aruncat 1 miliard de euro pe apa sambetei....poate ar fi bine ca in contractele alea de finanatre de la UE sa fie si o clauza care sa prevada ca in caz de neimplementare in termen sau implementare la o caliate defectuoasa, aia de au ales cosntructorul sa returneze din propriul buzunar paguba... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 22 Oct 2013, 23:39 | |
| Pai alliens nu doar constructorii sunt de vina .. Vezi ca circula CFR Marfa si GFR cu niste marfare de te doare capul!! ... Bat rotile de zici ca e '77 all over again! Asta e romanica ... lucrari atribuite pe criteriu politic! .. Nu exista licitatii (tinute de stat) oneste in Romania .. Absolut nici un tronson nu a fost facut ca printr-o licitatie corecta .. Acestea s-au impartit ca pomana electorala,iar norocul a fost ca unele firme sa fie mai constiincioase decat altele... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 23 Oct 2013, 10:01 | |
| Usurel ca ne precipitam aiurea. La orice lucrare de genul asta trebuie asigurata si o mentenanta anuala dupa expirarea perioadei de garantie, nemaivorbind de faptul ca lucrarile in sine au legatura mai degraba cu o locomotiva care a sarit de pe sine si uzura normala pe care o exercita trenurile de marfa.
Degeaba investesti miliarde de euro in infrastructura daca mai apoi nu ai grija de investitie prin lucrari de intetinere a liniilor, e ca si cum iti cumperi o masina scumpa dar tu uiti sa-i mai schimbi din piese sau sa-i bagi benzina sa mearga ,iar tu te plangi ca e vina constructorul ca nu a facut masina cum trebuie. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 23 Oct 2013, 12:40 | |
| Lasa baiazid! Ca lucrarile de intretinere se fac in conditii de exploatare in parametrii normali .. Cand iti bate un boghiu care descarca 20 de tone , nu mai vorbim de aceasi parametrii de circulatie .. Peste tot in lumea asta se opresc astfel de vagoane pana la remedierea problemei .. La noi bat de zici ca sina e nicovala ... Si normal sa apara fisuri in traverse si cedari locale ale sinei de cale ferata.. Executantul nu-i obligat sa iti faca tie lucrari de reparatie in perioada de garantie daca tu in masina ta bagi ulei de tractor in loc de uleiul specificat si care corespunde cel putin cu normele nationale in vigoare.. Sunt si lucrarile de menteanta cu prioritate si cu un scop,dar la noi problemele sunt cu mult mult mai grave! Si greutatea(ca expediem marfare peste 1100 de tone) marfarului nu influenteaza negativ atat de rau terasamentul .. Problema ar fi cu supratonajul ,mai mare decat limita admisa .. Dar in rest , neconcordanta materialului de rulare e problema .. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 23 Oct 2013, 17:36 | |
| Dual, reciteste atent postarea mea, eu am spus mentenanta DUPA expirarea perioadei de garantie iar aia nu ti-o face constructorul ci trebuie sa faci licitatie pentru ea. Nu conteza ce roti patrate bagi tu pe linie, atata vreme cat nu exista lege sa interzica asa ceva tu trebuie sa intretii linia altfel se duce de rapa reabilitarea. Acum pe bune, cred ca ai gresit adresantul pentru ca observ ca ma corectezi pe mine si nu pe cel care se intreaba pentru ce s-au bagat miliarde in infrastructura daca trebuie refacuta ???!!! :shock: |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 23 Oct 2013, 19:37 | |
| Pai da, si te-am corectat .. Iti cumperi Mertzan.Iti da garantie .. Bagi ulei de ALA , ai bagat ulei de alalt salut garantie .. Cum nu exista lege ?! Pai reglementarile alea de la CFR Infrastructura pentru ce sunt ? Scrie sau nu scrie ca materialul trebuie sa fie apt de drum,sa functioneze franele,sa nu prezinte probleme precum roti patrate,saboti care raman blocati ,lucru pentru care se si face insepctia in tranzit .. Ca in Romania se inchide ochiul , ca-i CFR Marfa sau GFR,e partea a 2'a... dar exista instructiuni in vigoare , ca eu ca si proiectant de cale ferata nu ti pot garanta tie lucrarea daca tu te plimbi cu tancul pe senile peste sine in loc sa-l transporti pe vagoane platforma.. Indiferent de lucrare un proiectant se angajeaza sa iti garanteze anumiti parametrii .. In momentul in care tu ti-ai spart nu stiu ce grinda de rezistenta in casa sa-ti faci bucataria mai mare .. all bets are off! Si repet .. grija de investitie nu e numai dupa ce ai bagat miliarde de euro sa vi sa faci mentenanta anuala sa repari ce-a stricat unu si altu .. E si sa previi stricaciunile facute de unu si altu!!!! Astfel la mentenanta anuala nu scoti atatia bani din buzunar.. In plus in general daca pagubele produse sunt facute de un operator,acesta suporta si reparatia .. Doar daca e o problema de executie,sau o problema de degradare,atunci e resp CFR Infrastructura.. Toate trenurile care vin/merg afara nu au aceste defecte! Crezi ca la noi sunt alte reguli ?!La noi e mitocanie si nepotism,pe banii fraierului care cotizeaza la bugetul de stat. Pai daca omu considera ca infrastructura trebuie reparata e problema lui .. Poate nu a citit aceste topicuri,si asta e tot problema lui .. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 17:01 | |
| - DUAL a scris:
- neconcordanta materialului de rulare e problema ..
Perfect de acord la care as adauga: chiar daca materialul rulant ar fi fost perfect din punct de vedere tehnic (inclusiv limitari/verificari la demaraj la locomotive - sisteme anti-patinaj), tot se gaseau cativa mecanici-"birjari" care sa produca probleme... O intrebare-completare: credeti ca daca pe M800 (sau M1000) ar fi circulat dupa reabilitare numai trenuri de calatori, am fi avut restrictii de viteza, limitari sau alte probleme deosebite ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 17:13 | |
| Raspund eu cu o intrebare : la Mostistea a cui locomotiva a deraiat de mergeau trenurile pe lemne? |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 17:16 | |
| IC 581 cu EA2-302 parca.. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 17:18 | |
| Vorbim de accidente sau de circulatia de zi cu zi ? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 17:21 | |
| - Dragos a scris:
- Vorbim de accidente sau de circulatia de zi cu zi ?
Dar furturile de cabluri de semnalizare unde le-ai incadra, ca doar timpii nu au fost deranjati de rotile patrate ? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 18:29 | |
| Baiazid,furturile de cale ferata sunt in atributia CFR Infra.Intr-o tara civilizata,ipotetic vorbind,daca politia nu si-ar face datoria,probabil orice operator de infrastructura din Europa civilizata ar fi angajat paza privata. Deci problema cu timpii datorita furturilor exclusiv problema CFR Infrastructura .. Accidentul de la Mostistea e cel de asta iarna unde a deraiat acea locomotiva dupa ce-a lovit un banc de gheata?.. TOT PROBLEMA CFR Infrastuctura! Nu au degajat terasamentul,locomotiva avariata trebuia platita tot de ei !! .. Cand platesti TUI,platesti TUI pentru anumite conditii tehnice .. Contractele daca ar fi facute cu dreptate,CFR Calatori nu ar mai platii tui in caz de intarziere 200 de minute din cazul CFR Infrastructura(si aici nu includem si fenomene neprevazute,cu furtuni extreme,si ierni nebune,dar includem copaci cazuti pe linie!)
@Dragos .. e destul de greu sa demonstrezi ca X locomotiva a lui Y , a patinat pe protiunea Z... Aceste lucruri ar trebui sa ti le asiguri ca operator,cand percepi TUI ... Si sa te obligi ca un operator care se respecta sa inlocuiesti amaratul de cupon defect in 2 saptamani .. Cu utilaj specializat dureaza 3,4 ore maxim .. Cu 20 Doreii(din a caror salariu ti-ai amortizat intr-un an utilaju)dureaza 5 luni.. Era o poza a lui TVlad in care s-a vazut tratata problema pe m300 .. au trantit cate 2 eclise la fiecare sina pe care s-a patinat, au gaurit inima,au legat eclisele,ca in cazul in care sina ar fi cedat .. Ma rog asa spune regulamentul, in realitate ciuperca preia doar taietoare(aprox60~85 %),iar inima sinei preia restul .. si au scazut VS .. Lucrare GATA! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 18:55 | |
| Dual, nu stiu ce vrei sa demonstrezi dar le bramburesti rau de tot adica te invarti in cerc pentru ca citesti printre randuri. Eu ti-am spus de la inceput ca trebuie facuta mentenanta anuala, ce importanta are cauza (furturi, roti patrate, accidente) ? Nu trebuie sa existe intarzieri sau alte accidente, ci siguranta totala.
Sa zicem mersi ca se face macar in 2014 si asta e, tari ca Ungaria fac mentenanta la orice amarata de linie iar noi nu facem nici macar pe liniile reabilitate. Deci nu mai da vina pe trenurile de marfa ca nici CFRInfrastructura nu isi face treaba. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 24 Oct 2013, 20:32 | |
| Pana la mentenanta ta anuala,care nu se face,si e defapt cam cincinala,poti impiedica distrugerile preventiv si cu cap.. Citeste ce scriu,ca eu cred ca tu citesti in cercuri.. Ungurii circula cu CoCo pe liniile lor si nu sunt asa distruse.. Au si trenuri grele.Si nici ei nu se prea lauda cu mentenanta anuala(si trimestriala) a liniilor .. Repet,opreste marfarul in abatuta si scoate vagoanele cu defectiuni,si o sa vezi cat te tine infrastructura .. Serpuirile,cedarile locale,apar de la acele trepidatii .. cand trece un tren pe langa tine si nu auzi mai nimic vibratii,trepidatii => infrastructura o sa te tina mult si bine! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |