Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeVin 21 Iun 2013, 16:42

adirmvl a scris:
De pe wikipedia: Pendolino (from Italian pendolo [ˈpɛndolo] "pendulum", and -ino, a diminutive suffix) is an Italian family of tilting trains used in ItalySpainPortugal,SloveniaFinlandRussian Federation, the Czech Republic, the United KingdomSlovakiaSwitzerlandChina and shortly in Romania and Poland. Cand o sa se intample asta? Smile)

Apropo de Pendolino in Romania, un articol din 1998:

http://www.ziaruldeiasi.ro/economic/radu-vasile-nu-a-reusit-sa-convinga-societatea-new-holland-sa-reia-discutiile-pentru-privatizarea-uzinelor-semanatoarea~nie41

In schimb ceva mai tarziu s-au bagat cehii...
Sus In jos
gardianlinux




Numarul mesajelor : 128
Varsta : 47
Localizare : bucuresti
Reputatie : 4389
Data de inscriere : 28/03/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: m800 info trafic   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeSam 22 Iun 2013, 10:42

21.06.'13 Bucuresti Baneasa;
IR1582 - 8.09,
IR''Tulcea'' - 12.31,
IR1682 - 16.16,
IR1984 - 17.55 - 2h35 in Baneasa,
IR1631 - 19.43.
IR''Tulcea'' - 20.16,
IR14002 - 20.40 --- 2h55 in GdN, pret de ''Personal''- 35lei - mers de ''IC''.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeSam 22 Iun 2013, 11:13

Totusi ramele Pendolino nu au fost un etalon de fiabilitate la fel ca si ramele V250 Ansaldo Breda livrate catre NS

Am aflat de la cineva ca ramele au fost testate Arad-Savarsin cand au ajuns la Savarsin au ajuns zgaltaite bine

Totusi cand austriecii au comandat ramele Railjet a fost ceva nationalist la mijloc sa nu cumpere ICE-T de la germani plus ca ramele au fost ansamblate la Graz la fel si polonezii ansambleaza trenurile la ei.Piata trenurilor de mare viteza nu e asa ieftina si contractul de 650 de milioane au mentenanta 20 de ani sa nu vorbim de Desirourile de la noi care stau la gard pentru ca s-a semnat un contract varza
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeSam 22 Iun 2013, 12:01

Logic ca-i varza mai Adi ca "meseriasii" din minister care au semnat contractul de achizitii desiro au renuntat la partea de mentenanta nemteasca pe principiul ca-i prea scump si de ce sa schimbam cu ulei nemtesc cand avem ulei romanesc mai ieftin (si mai slab calitativ) si nici asta nu e schimbat la timp si lasa ca de banii pentru mentenanta mai achizitionam cateva desiro...gandire tipic romaneasca...
 
In alta ordine de idei vorbim de lucruri sfinte pentru romania lui 2013, eu zic ca mai trebuie sa asteptam inca minimum 20 de ani pana cand vom incepe sa calcam pe urmele celor din vestul europei in materie de material rulant...
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeDum 23 Iun 2013, 17:24

gardianlinux a scris:
IR14002 - 20.40 --- 2h55 in GdN, pret de ''Personal''- 35lei - mers de ''IC''.

2h55' cu mers de regioexpres vrei sa zici.  Daca comparam cu CFR-ul putem spune chiar IR insa CFRCalatori e in urma rau de tot cu ceea ce iunseamna performanta si vitezele.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeDum 23 Iun 2013, 17:27

adrian78 a scris:
Totusi cand austriecii au comandat ramele Railjet a fost ceva nationalist la mijloc sa nu cumpere ICE-T de la germani

E vorba de cap aici. In primul rand ca aveau o gramada de Taurusuri si nu stiau ce sa faca cu ele, in al doilea rand ICE-T nu se preteaza pe caile ferate austriece decat pe linii noi, pentru ca de la Innsbruck spre Bregenz tin minte ca zgaltaiau bine.
Sus In jos
gardianlinux




Numarul mesajelor : 128
Varsta : 47
Localizare : bucuresti
Reputatie : 4389
Data de inscriere : 28/03/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: m800   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeLun 24 Iun 2013, 08:15

IR1582 - 8.10- in GdN. cel bun timp 2013!!!
Sus In jos
gardianlinux




Numarul mesajelor : 128
Varsta : 47
Localizare : bucuresti
Reputatie : 4389
Data de inscriere : 28/03/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: info m800   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeMier 26 Iun 2013, 08:12

IR1582 - 8.10 - in GdN - 2h55min - a doua zi consecutiv.
Sus In jos
alexmorph3us




Numarul mesajelor : 459
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5715
Data de inscriere : 13/07/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 27 Iun 2013, 22:31

Am facut si eu o calatorie cu trenul la Constanta si spre uimirea mea am vazut ca garile Ciunita si Festesti sunt in aceeasi stare ca acum 2 ani.Ce s-a intamplat cu acestea de s-au sistat lucrarile?La Fetesti am vazut ca nici lucrarile la peron n-au inceput iar la Ciunita liniile 1 si 2 sunt inca cele vechi pana inspre racordul cu 802.Daca aveti ceva informatii.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 27 Iun 2013, 23:07

De aia linia Bucureşti - Constanţa e doar 98% finalizată Laughing

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 13:51

Am fost recent cu diverse trenuri pe linia Constanta-Mangalia si retur si tin sa va precizez ca se merge extraordinar de bine si foarte silentios datorita R.K.-ului realizat de curand pe aceasta ruta . Pana si etajatul de Sibiu s-a comportat exemplar ! Accelerarea GM-ului parca are si ea un alt ton...

Singurele probleme semnalate sunt cativa zeci de metri la intrare sau iesire din statii precum si incrucisarile care dureaza cam mult. In rest, numai de bine, se circula la minut, viteza a crescut simtitor iar zgaltaiala a disparut!
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 19:32

Au reparat si podetul ala de la Costinesti, rupt in 2005?
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 23:31

TVlad a scris:
Au reparat si podetul ala de la Costinesti, rupt in 2005?

In zona Costinesti s-a circulat destul de bine, presupun ca podetul s-a reparat anul trecut pentru ca nu am observat vreo incetinire brusca, stiu ca am vazut o licitatie acum ceva timp (parca doi ani sa zic) in care era vorba despre mai multe poduri/podete. Si pe podul de la Agigea a mers binisor.

O surpriza placuta linia pana la Mangalia, daca ar scoate Malaxele alea cuptor si sa bage Desiro ar pune mari probleme dubelor.

Exemplu de pret:

Constanta - Mangalia:
tren 6.8 RON
autocar,duba 10RON

Constanta-Costinesti
tren 4.4 RON
autocar, duba 9RON !
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 23:49

Era chiar la intrarea in Costinesti, poate nu s-a simtit pentru ca oricum trebuia sa incetineasca. E posibil insa sa fi rezolvat, ar fi si cazul dupa 8 ani Smile
Malaxele circula numai in extrasezon, nu?
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 1799
Varsta : 106
Localizare : Constanta
Reputatie : 6224
Data de inscriere : 22/12/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitimeJoi 04 Iul 2013, 23:53

S-o crezi tu nenea.In seara asta P de 19.30 era alcatuit dintr-un DA+2 Malaxe.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 30 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 30 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: