Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+67
vatmanul
marius.andrei
cristi_tgv
alex.barac.5
kristi kkk
mariushal
ATM
ANDU2100HP
Razvan Tudor
mtk
alexmorph3us
ldh80
stefan_br
Balto
cstefan
Mihai531
Teodor
KOSTYK
Norbi
brutusel
TVlad
Rarau
alliens
laur 133
bostanescu 2
marius_catalin84
cont dezactivat .
Caspar
sytrus
liviulav33
ravers75
Katalin4653
gardianlinux
Vitosa
lifetec
Radu.B
phnegativ
bogdan.perejuc
Sergiu rmn
allred
IonutCFR2009
Capsuneanu
Alex Avram
dan_dinca
Silver
Vlad
AndiCFR
Adrian78
Adirmvl
NicuS
cosmin br
Andrey_tm
riciu
Sorinus
DUAL
DPS
myster2008
Nesebar
revenge
Amiralul
baiazid
razvan - trenuri
AndreiStefan
cfr500
COSTACHE MIHAIL
Dr2005
AlexD
71 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6603
Data de inscriere : 02/08/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeDum 26 Mai 2013, 21:48

Comparatie:

Bucuresti - Constanta M800 - 3h 05' 5 opriri
Bucuresti - Dragasani 900+910+201 - 3h15' 5 opriri
Sus In jos
gardianlinux




Numarul mesajelor : 128
Varsta : 47
Localizare : bucuresti
Reputatie : 4389
Data de inscriere : 28/03/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: m800 Bucuresti Constanta   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeMier 29 Mai 2013, 20:51

27.05.2013 -- IR1632
Plecare Gara de Nord -- 9.35,
Lehliu -- 10.12,
Fetesti -- 11.02,
Cernavoda -- 11.25,
Medgidia -- 11.45,
Constanta -- 12.10.
Timp parcurs GDN -- Constanta --2h35''.

29.05.2013 -- IR1681 -- 12.56 +2''.

29.05.2013 -- IR1682
Plecare -- 13.30
Fetesti -- 14.40,
Ciulnita -- 15.02. plecare 15.10, a asteptat IR1683,
Lehliu -- 15.32 , pana la Mostistea viteza intre; 70km\h -- 140km\h ,
Bucuresti nord 16.30



Sus In jos
gardianlinux




Numarul mesajelor : 128
Varsta : 47
Localizare : bucuresti
Reputatie : 4389
Data de inscriere : 28/03/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: m800 bucuresti constanta   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeLun 03 Iun 2013, 07:46

Info trafic Bucuresti Baneasa 02.06.'13.

IR1582 -- 8.14 -- +20'',
IR1632 -- 9.55 -- +15'' la plecare din Bucuresti Nord,
IR1682 -- 16.17-- +20'',
IR1631 -- 20.05-- +15'',
IR''Tulcea'' -- 20.34 -- +15.
Sus In jos
gardianlinux




Numarul mesajelor : 128
Varsta : 47
Localizare : bucuresti
Reputatie : 4389
Data de inscriere : 28/03/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: m800   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeVin 07 Iun 2013, 08:56

06.06.2013 Bucuresti Baneasa

IR1582 - 8.13 - +15'',
IR1632 - 9.53 - +15'', la plecare din GdN,
IR''Tulcea'' - 12.02 - +20,
IR1682 - 16.16 - +15,
IR1684 - 18.40 - +30, durata parcurs pana in GdN 3h10min,
IR1631 - 20.02 - +10, durata parcurs pana in GdN 2h50min,
Sus In jos
Capsuneanu




Numarul mesajelor : 225
Reputatie : 4789
Data de inscriere : 28/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: s-a schimbat mersul trenurilor   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeMar 18 Iun 2013, 15:56

s-a rezolvat intarzierea cronica de 15 minute, acum IR-urile fac toate 3 ore, deci nu mai avem probleme.
In timp ce noi dam un miliard pe proiecte care teoretic cresc viteza de circulatie de la 140 la 160, si zic teoretic pentru ca in practica nu s-a circulat nici macar o zi cu 160 pe nicio linie, altii fac ceea ce trebuie:
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-15024197-polonia-avea-final-2014-trenuri-alstom-pot-rula-peste-200.htm
Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeMar 18 Iun 2013, 21:14

allred a scris:
Comparatie:

Bucuresti - Constanta M800 - 3h 05' 5 opriri
Bucuresti - Dragasani 900+910+201 - 3h15' 5 opriri


Diferenta e ca pe Bucuresti-Dragasani nu s-a ingropat 1 MILIARD de EURO
Sus In jos
KOSTYK

KOSTYK


Numarul mesajelor : 189
Varsta : 35
Localizare : Brasov/Blejoi
Reputatie : 4735
Data de inscriere : 16/06/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeMar 18 Iun 2013, 21:22

Desi materialul rulant poate circula cu 250 km/h, se va merge cu max 160km/h pe portiuni destul de mici, iar in rest se va circula 140 si 120 preponderent, in anumite portiuni chiar si cu viteze mai mici. Si noi avem material rulant apt de 200 km/h doar ca la fel ca in cazul Poloniei nu au pe unde sa circule (exceptand inelul de la Faurei). Asa ca nici la polonezi nu este numai lapte si miere cum relateaza presa pe la noi.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeMar 18 Iun 2013, 22:53

Cum sa nu mai avem probleme pe M800? Un IR cu 5 opriri nu trebuie sa faca mai mult de 2h40min acum...trenurile inca au intarzieri mari fata de mersul de acum 2 ani.

PS. Handicapata actuala interfata a forumului.
Sus In jos
gardianlinux




Numarul mesajelor : 128
Varsta : 47
Localizare : bucuresti
Reputatie : 4389
Data de inscriere : 28/03/2013

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: m800   Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeMier 19 Iun 2013, 07:56

18.06.2013 Trafic CFR calatori, Bucuresti Baneasa
IR1582 - 8.06 ,
IR''Tulcea'' - 12.35 ,
IR1682 - 16.16,
IR1684 - 18.41, The best today, 2h41 in Baneasa.
IR1631 - 19.50,
IR1822 - 22.57.
Se circula pe Livretul de 2h40 - 2h45, dar cu rezerva de timp pt canicula.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeMier 19 Iun 2013, 17:29

Capsuneanu a scris:
altii fac ceea ce trebuie:
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-15024197-polonia-avea-final-2014-trenuri-alstom-pot-rula-peste-200.htm

Ba deloc, trenurile achizitionate de polonezi nu au unde sa ruleze cu 200 dapai cu peste 200. Stau sa imi aduc aminte de cati ani buni de zile avem si noi romanii vagoane sub licenta Alstom de 200 foarte frumoase dar care merg cu 140. La polonezi trenurile vor merge cu 160, pana atunci viseaza si ei la HSR.


Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5431
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeJoi 20 Iun 2013, 21:59

in Polonia se merge de ja cu 160 km/h pe anumite sectiuni, deci mi se apre perfect plauzibil sa ajunga la 200 pe sectiunile in curs de reabilitare.....spre desobire de noi, la ei se si vede ca se investesc bani in reteaua feroviara
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeVin 21 Iun 2013, 12:53

alliens a scris:
in Polonia se merge de ja cu 160 km/h pe anumite sectiuni, deci mi se apre perfect plauzibil sa ajunga la 200 pe sectiunile in curs de reabilitare.....spre desobire de noi, la ei se si vede ca se investesc bani in reteaua feroviara

Cu siguranta ca peste 10 ani si in Polonia se va trece la viteze de 200km/h, insa in acest moment lipsa investitiilor in sistemul de semnalizare si proiectele fanteziste HSR nu ne pot duce decat la ideea ca mai mult de 160km/h este o plapuma prea mare in acest moment pentru ei. La fel cum este pentru cehi, unguri, croati si altii de categoria lor s.a.m.d.

Diferenta intre 160 si 200km/h este mult mai mare decat pare pe hartie, pornind de la costurile economice si terminand cu investitia propriu-zisa. Polonia are deja construita o linie capabila de minimum 200km/h, se numeste linia centrala sau cam asa ceva insa nu are inca upgrade pe sistemul de semnalizare.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18749
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24326
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeVin 21 Iun 2013, 14:50

Deja polonezii au avut teste cu 200km/h si trenurile Pendolino or sa opereze pentru inceput cu 200km/h

Din decembrie 2014 pe caile ferate poloneze vor circula trenuri care vor putea atinge mai mult de 200 km/h, reteaua urmand a fi extinsa spre toate marile orase, iar viteza urmand sa creasca spre 230 km/h, noteaza presa poloneza. Prima garnitura produsa de Alstom pentru Polonia a fost prezentata luni, iar dupa testari va ajunge in august in tara central europeana.

"De 25 de ani viteza maxima pe care o prind trenurile poloneze este 160 km/h. Este timpul sa iesim din acest cerc vicios", a spus la conferinta de prezentare a primului tren Pendolino, ministrul adjunct al transporturilor din polonia, Andrzej Massel.

Trenurile pot prinde maxim 250 km/h, insa Massel a admis ca infrastructura poloneza nu e pregatita pentru atat de mult, adaugand insa ca initial vor putea prinde 200 km/h pe cateva linii, urmand ca viteza sa creasca spre 220 kmh, 230 km/h.

Comanda plasata de compania feroviara PKP include 20 de trenuri Pendolino care costa in total 665 milioane euro, jumatate din banii venind dintr-un imprumut de la Banca Europeana de Investitii. Suma include si intretinerea garniturilor timp de 17 ani.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6737
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeVin 21 Iun 2013, 15:42

Mult entuziasm si pura propaganda pentru a justifica costul enorm al achizitiei, in sensul asta mai stim noi pe cineva care a comandat Railjet de 230km/h care sa mearga cu 160.

Iata o alta mostra de propaganda din 2009 din care reiese ca 2011 a cam trecut fara mari realizari:
http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/cab-signalling-to-bring-200-kmh-to-poland.html

Din pacate pentru ei trebuie sa upgradeze mai mult decat CMK-ul pentru +200km/h altfel astfel de viteze NU se justifica din punct de vedere economic. Linia spre Gdansk ar fi o idee insa este departe de a fi terminata complet pana in 2015. In rest, multe proiecte futuriste HSR si la ei amanate din motive obiective.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitimeVin 21 Iun 2013, 16:22

De pe wikipedia: Pendolino (from Italian pendolo [ˈpɛndolo] "pendulum", and -ino, a diminutive suffix) is an Italian family of tilting trains used in ItalySpainPortugal,SloveniaFinlandRussian Federation, the Czech Republic, the United KingdomSlovakiaSwitzerlandChina and shortly in Romania and Poland. Cand o sa se intample asta? Smile)
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800    Discutii libere pe seama liniei M800  - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 29 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: