|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6603 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 26 Mai 2013, 21:48 | |
| Comparatie:
Bucuresti - Constanta M800 - 3h 05' 5 opriri Bucuresti - Dragasani 900+910+201 - 3h15' 5 opriri |
| | | gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4389 Data de inscriere : 28/03/2013
| Subiect: m800 Bucuresti Constanta Mier 29 Mai 2013, 20:51 | |
| 27.05.2013 -- IR1632 Plecare Gara de Nord -- 9.35, Lehliu -- 10.12, Fetesti -- 11.02, Cernavoda -- 11.25, Medgidia -- 11.45, Constanta -- 12.10. Timp parcurs GDN -- Constanta --2h35''.
29.05.2013 -- IR1681 -- 12.56 +2''.
29.05.2013 -- IR1682 Plecare -- 13.30 Fetesti -- 14.40, Ciulnita -- 15.02. plecare 15.10, a asteptat IR1683, Lehliu -- 15.32 , pana la Mostistea viteza intre; 70km\h -- 140km\h , Bucuresti nord 16.30
|
| | | gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4389 Data de inscriere : 28/03/2013
| Subiect: m800 bucuresti constanta Lun 03 Iun 2013, 07:46 | |
| Info trafic Bucuresti Baneasa 02.06.'13.
IR1582 -- 8.14 -- +20'', IR1632 -- 9.55 -- +15'' la plecare din Bucuresti Nord, IR1682 -- 16.17-- +20'', IR1631 -- 20.05-- +15'', IR''Tulcea'' -- 20.34 -- +15. |
| | | gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4389 Data de inscriere : 28/03/2013
| Subiect: m800 Vin 07 Iun 2013, 08:56 | |
| 06.06.2013 Bucuresti Baneasa
IR1582 - 8.13 - +15'', IR1632 - 9.53 - +15'', la plecare din GdN, IR''Tulcea'' - 12.02 - +20, IR1682 - 16.16 - +15, IR1684 - 18.40 - +30, durata parcurs pana in GdN 3h10min, IR1631 - 20.02 - +10, durata parcurs pana in GdN 2h50min, |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: s-a schimbat mersul trenurilor Mar 18 Iun 2013, 15:56 | |
| s-a rezolvat intarzierea cronica de 15 minute, acum IR-urile fac toate 3 ore, deci nu mai avem probleme. In timp ce noi dam un miliard pe proiecte care teoretic cresc viteza de circulatie de la 140 la 160, si zic teoretic pentru ca in practica nu s-a circulat nici macar o zi cu 160 pe nicio linie, altii fac ceea ce trebuie: http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-15024197-polonia-avea-final-2014-trenuri-alstom-pot-rula-peste-200.htm |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 18 Iun 2013, 21:14 | |
| - allred a scris:
- Comparatie:
Bucuresti - Constanta M800 - 3h 05' 5 opriri Bucuresti - Dragasani 900+910+201 - 3h15' 5 opriri
Diferenta e ca pe Bucuresti-Dragasani nu s-a ingropat 1 MILIARD de EURO |
| | | KOSTYK
Numarul mesajelor : 189 Varsta : 35 Localizare : Brasov/Blejoi Reputatie : 4735 Data de inscriere : 16/06/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 18 Iun 2013, 21:22 | |
| Desi materialul rulant poate circula cu 250 km/h, se va merge cu max 160km/h pe portiuni destul de mici, iar in rest se va circula 140 si 120 preponderent, in anumite portiuni chiar si cu viteze mai mici. Si noi avem material rulant apt de 200 km/h doar ca la fel ca in cazul Poloniei nu au pe unde sa circule (exceptand inelul de la Faurei). Asa ca nici la polonezi nu este numai lapte si miere cum relateaza presa pe la noi. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 18 Iun 2013, 22:53 | |
| Cum sa nu mai avem probleme pe M800? Un IR cu 5 opriri nu trebuie sa faca mai mult de 2h40min acum...trenurile inca au intarzieri mari fata de mersul de acum 2 ani.
PS. Handicapata actuala interfata a forumului. |
| | | gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4389 Data de inscriere : 28/03/2013
| Subiect: m800 Mier 19 Iun 2013, 07:56 | |
| 18.06.2013 Trafic CFR calatori, Bucuresti Baneasa IR1582 - 8.06 , IR''Tulcea'' - 12.35 , IR1682 - 16.16, IR1684 - 18.41, The best today, 2h41 in Baneasa. IR1631 - 19.50, IR1822 - 22.57. Se circula pe Livretul de 2h40 - 2h45, dar cu rezerva de timp pt canicula. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 19 Iun 2013, 17:29 | |
| - Capsuneanu a scris:
- altii fac ceea ce trebuie:
http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-15024197-polonia-avea-final-2014-trenuri-alstom-pot-rula-peste-200.htm
Ba deloc, trenurile achizitionate de polonezi nu au unde sa ruleze cu 200 dapai cu peste 200. Stau sa imi aduc aminte de cati ani buni de zile avem si noi romanii vagoane sub licenta Alstom de 200 foarte frumoase dar care merg cu 140. La polonezi trenurile vor merge cu 160, pana atunci viseaza si ei la HSR. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5431 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 20 Iun 2013, 21:59 | |
| in Polonia se merge de ja cu 160 km/h pe anumite sectiuni, deci mi se apre perfect plauzibil sa ajunga la 200 pe sectiunile in curs de reabilitare.....spre desobire de noi, la ei se si vede ca se investesc bani in reteaua feroviara |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 21 Iun 2013, 12:53 | |
| - alliens a scris:
- in Polonia se merge de ja cu 160 km/h pe anumite sectiuni, deci mi se apre perfect plauzibil sa ajunga la 200 pe sectiunile in curs de reabilitare.....spre desobire de noi, la ei se si vede ca se investesc bani in reteaua feroviara
Cu siguranta ca peste 10 ani si in Polonia se va trece la viteze de 200km/h, insa in acest moment lipsa investitiilor in sistemul de semnalizare si proiectele fanteziste HSR nu ne pot duce decat la ideea ca mai mult de 160km/h este o plapuma prea mare in acest moment pentru ei. La fel cum este pentru cehi, unguri, croati si altii de categoria lor s.a.m.d. Diferenta intre 160 si 200km/h este mult mai mare decat pare pe hartie, pornind de la costurile economice si terminand cu investitia propriu-zisa. Polonia are deja construita o linie capabila de minimum 200km/h, se numeste linia centrala sau cam asa ceva insa nu are inca upgrade pe sistemul de semnalizare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18749 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24326 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 21 Iun 2013, 14:50 | |
| Deja polonezii au avut teste cu 200km/h si trenurile Pendolino or sa opereze pentru inceput cu 200km/h
Din decembrie 2014 pe caile ferate poloneze vor circula trenuri care vor putea atinge mai mult de 200 km/h, reteaua urmand a fi extinsa spre toate marile orase, iar viteza urmand sa creasca spre 230 km/h, noteaza presa poloneza. Prima garnitura produsa de Alstom pentru Polonia a fost prezentata luni, iar dupa testari va ajunge in august in tara central europeana.
"De 25 de ani viteza maxima pe care o prind trenurile poloneze este 160 km/h. Este timpul sa iesim din acest cerc vicios", a spus la conferinta de prezentare a primului tren Pendolino, ministrul adjunct al transporturilor din polonia, Andrzej Massel.
Trenurile pot prinde maxim 250 km/h, insa Massel a admis ca infrastructura poloneza nu e pregatita pentru atat de mult, adaugand insa ca initial vor putea prinde 200 km/h pe cateva linii, urmand ca viteza sa creasca spre 220 kmh, 230 km/h.
Comanda plasata de compania feroviara PKP include 20 de trenuri Pendolino care costa in total 665 milioane euro, jumatate din banii venind dintr-un imprumut de la Banca Europeana de Investitii. Suma include si intretinerea garniturilor timp de 17 ani. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 21 Iun 2013, 15:42 | |
| Mult entuziasm si pura propaganda pentru a justifica costul enorm al achizitiei, in sensul asta mai stim noi pe cineva care a comandat Railjet de 230km/h care sa mearga cu 160.
Iata o alta mostra de propaganda din 2009 din care reiese ca 2011 a cam trecut fara mari realizari: http://www.railwaygazette.com/news/single-view/view/cab-signalling-to-bring-200-kmh-to-poland.html
Din pacate pentru ei trebuie sa upgradeze mai mult decat CMK-ul pentru +200km/h altfel astfel de viteze NU se justifica din punct de vedere economic. Linia spre Gdansk ar fi o idee insa este departe de a fi terminata complet pana in 2015. In rest, multe proiecte futuriste HSR si la ei amanate din motive obiective. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 21 Iun 2013, 16:22 | |
| De pe wikipedia: Pendolino (from Italian pendolo [ˈpɛndolo] "pendulum", and -ino, a diminutive suffix) is an Italian family of tilting trains used in Italy, Spain, Portugal,Slovenia, Finland, Russian Federation, the Czech Republic, the United Kingdom, Slovakia, Switzerland, China and shortly in Romania and Poland. Cand o sa se intample asta? ) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |