|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+67vatmanul marius.andrei cristi_tgv alex.barac.5 kristi kkk mariushal ATM ANDU2100HP Razvan Tudor mtk alexmorph3us ldh80 stefan_br Balto cstefan Mihai531 Teodor KOSTYK Norbi brutusel TVlad Rarau alliens laur 133 bostanescu 2 marius_catalin84 cont dezactivat . Caspar sytrus liviulav33 ravers75 Katalin4653 gardianlinux Vitosa lifetec Radu.B phnegativ bogdan.perejuc Sergiu rmn allred IonutCFR2009 Capsuneanu Alex Avram dan_dinca Silver Vlad AndiCFR Adrian78 Adirmvl NicuS cosmin br Andrey_tm riciu Sorinus DUAL DPS myster2008 Nesebar revenge Amiralul baiazid razvan - trenuri AndreiStefan cfr500 COSTACHE MIHAIL Dr2005 AlexD 71 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 00:27 | |
| În 1995 se mergea fără oprire, atunci oricum era ceva bănet alocat pentru CFR, iar omul oricum nu avea de ales şi plătea biletul (sau naşul). Un tren fără oprire ar trebui, teoretic, să fie IC. După aia tot tu o să vii să te plângi că e prea scump şi că au anulat nu-ştiu-ce regio ca să aibă loc trasa IC-ului. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 00:28 | |
| - alliens a scris:
complet gresit....principiile de management nu difera prea mult de un domeniu la altul...asta e la fel ca ideea ca sa angajam medici directori de spital ca altii nu se pricep - comp[let fals, cel mai bun manager al spitalul MArie Curie de exmplua nu a fost medic....ar fi fost si mai bine sa fie adus cineva cu experienta in administrarea infrastructurii feroviare, de acord, Tocmai ti-ai expus doua pareri care se cam bat cap in cap, nu crezi ? Una la mana, eu zic ca tu faci o mare greseala, comparand managementul unei institutii de genul unui spital de stat cu un colos denumit CFR S.A. Doi la mana eu nu am spus ca imi doresc manager privat roman nici la CFR S.A. si nici la CFR Calatori, deci chiar nu ma intereseaza faptul ca un manager ROMAN din 100 de manageri privati a facut treaba la nu stiu ce spital atata vreme cat restul sunt tot spagari (a se citi doctori) obisnuiti si parte a unui sistem putregait arhicunoscut. !Eu parca vorbeam de Die Bahn... - Karpaty a scris:
- In 1995 se facea 2:10 Bucuresti-Constanta , cum sa ti se pare normal acum cand linia este noua sa faci 2:30 , eu nu sunt de acord , normal era sa fie 2:00 . Asta inseamna sa evoluam , dar noi nu evoluam .
Pai de ce 2h cu 140, s-au reparat podurile dunarene cumva intre timp? In 1995 Fetesti-Cernavoda Pod se facea in 16-17', acum cred ca sunt si 25'. Si mai sunt si altele cum ar fii timpii de iesire si intrare in Bucuresti si Constanta, clar sub cei din anii 90'... Linia s-a facut pentru 160, daca nu am avut operator in stare sa-i dea bice asta-i treaba, au venit si astia cu furturile si n-am ramas nici macar cu speranta...Vorba aia, sa vedem ce face grecul, eu la ei am fost de curand dar n-am vazut nimic bun...Peste cateva luni scoate si presa la iveala cu cine are combinatii, mai vorbim... - Dr2005 a scris:
- Un tren fără oprire ar trebui, teoretic, să fie IC. După aia tot tu o să vii să te plângi că e prea scump şi că au anulat nu-ştiu-ce regio ca să aibă loc trasa IC-ului.
Eu as baga IC pe M800 doar vara si atunci cateva iar iarna as ramane pe IR cu ceva mai multe opriri. Am fost si cu trocariciul de curand de la Bucuresti la Constanta si invers, va fii foarte greu pentru CFR Calatori sa lupte cu autocarele atata vreme cat acestea din urma, in ciuda confortului in proportie de 90% inferior trenului, sunt bine organizate si au reusit sa atraga clienti mai de soi. Nu exista tren pe relatia asta sa nu exista macar un clandestin mirosind a urina care traieste din mila nasului acoperit cu 10 lei si nu exista tren in care sa nu se fumeze tot cu acceptul nasului si atunci iti vine sa-i bagi in aia masii cu CFR-ul lor cu tot si sa mergi mai bine cu bicicleta ! Asta-i respectul pentru calatori la preturi europene ! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 01:21 | |
| Pentru cine nu stie cele mai ieftine autocare intre Bucuresti si Constanta costa 35 lei la dus si fac 3 ore si 30 minute fata de REGIO care face peste 5 ore si costa 27 de lei. Noi cei de pe forum am cam singuri care ar alege REGIO sau IR la 58 de lei.
Pe aceasta relatie CFR CALATORI sa se chinuie pentru a scoate putin peste 2 ore mai ales de cand s-a dat drumul la autostrada, in anii 1990 nu exista atunci cand trenurile avea acele viteze si gradul de motorizare nu era de mare. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 01:31 | |
| - baiazid a scris:
Eu as baga IC pe M800 doar vara si atunci cateva iar iarna as ramane pe IR cu ceva mai multe opriri. Am fost si cu trocariciul de curand de la Bucuresti la Constanta si invers, va fii foarte greu pentru CFR Calatori sa lupte cu autocarele atata vreme cat acestea din urma, in ciuda confortului in proportie de 90% inferior trenului, sunt bine organizate si au reusit sa atraga clienti mai de soi. Nu exista tren pe relatia asta sa nu exista macar un clandestin mirosind a urina care traieste din mila nasului acoperit cu 10 lei si nu exista tren in care sa nu se fumeze tot cu acceptul nasului si atunci iti vine sa-i bagi in aia masii cu CFR-ul lor cu tot si sa mergi mai bine cu bicicleta ! Asta-i respectul pentru calatori la preturi europene ! Doamne cat adevar poti sa spui , mai spune asa ca poate vede toata lumea adevarul de la CFR , eventual si cei ce refuza sa vada adevarul . Eu personal am o colega care mergea lunar la Constanta si pana anul trecut eu ii cumparam biletul on-line , o mai momeam cu o reducere cu una cu alta ca poate poate ramane clienta la tren pana in Octombrie anul trecut cand a zis gata , stop , nu mai merg cu trenul la Constanta ca ultima data a facut 5 ore si ceva , de atunci merge cu autocarele , sunt din ora in ora , conditiile bune , fara cersetori/nespalati si alte specimene ciudate , sa ramana CFR cu astia ca ii tolereaza in trenuri si ne mai miram de ce fuge lumea de tren . |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 01:52 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Pentru cine nu stie cele mai ieftine autocare intre Bucuresti si Constanta costa 35 lei la dus si fac 3 ore si 30 minute fata de REGIO care face peste 5 ore si costa 27 de lei. Noi cei de pe forum am cam singuri care ar alege REGIO sau IR la 58 de lei.
Pe aceasta relatie CFR CALATORI sa se chinuie pentru a scoate putin peste 2 ore mai ales de cand s-a dat drumul la autostrada, in anii 1990 nu exista atunci cand trenurile avea acele viteze si gradul de motorizare nu era de mare. E 35 lei daca iti iei biletul in avans cu cateva ore dar asta conteaza mai putin...Mie niciodata nu mi-a placut ideea de a merge cu autocarul indiferent de distanta insa in conditiile in care se fac 5 ore cu trenul, iar mersul nici macar nu este cadentat deci ai tren cand vor ei, cateodata chiar nu am ce face si trebuie sa renunt la tren. De bani nici nu mai zic, eu unul pentru 20 de lei ma uit si la confort dar altii... Eu va spun din experienta ca in trocarici (o duba ceva mai mare ca autocar e mult spus) desi am facut doar 3h15' cu pauza pe A2 de 15' eu unul nu as mai intra niciodata daca CFR Calatori ar circula normal, este mai mult decat neconfortabil insa te duce cu conexiune si la Otopeni daca vrei si aici si-au castigat multi clienti. |
| | | gardianlinux
Numarul mesajelor : 128 Varsta : 47 Localizare : bucuresti Reputatie : 4389 Data de inscriere : 28/03/2013
| Subiect: m800 bucuresti constanta Sam 06 Apr 2013, 09:00 | |
| 05.04.2013--Trafic feroviar calatorii bucuresti baneasa; IR1583-- 8.47
IR'' TULCEA'' -- 12.42,
IR1682-- 16.50,
IR1684-- 19.16,
IR1631-- 20.56,
IR1821-- 00.05.
02.04---05.04.2013, scadere de 10min, mai putin IR1684cu +10min. |
| | | bostanescu 2
Numarul mesajelor : 25 Varsta : 101 Localizare : Stadionul Giulesti Reputatie : 4275 Data de inscriere : 05/04/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 09:56 | |
| Cu putin noroc poate ca de 1 Mai intarzierile ajung la 30 minute.Cu autocarul nu as merge nici eu dar trebuie sa recunosc conditiile net superioare ( fara ciori si cu net moka).Acum un IR face cam 3h-30min fata de 3h autocarul avantaj clar auto.In sezon grecu trebuie sa-l duca mintea sa bage cel putin 8 trenuri Buc-Constanta cadentate impreuna cu Regio pt cei mai amarati.Deci ar fi 9 trenuri la un interval de 2 ore adica 18 ore dintr o zi ar fi acoperite.Timpii de mers sa fie de maxim 2h-30min si lumea probabil ar veni la tren |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 13:07 | |
| Exista o categorie de oameni care odata ce s-au obisnuit la autocare pe autostrada, poate CFR sa faca toate trenurile de pe Buc-Ct Regio ca tot nu se vor mai intoarce. Romanul e educat prost si vad ca din ce in ce tot in jos se duce. Daca nu era Autostrada atunci 50% s-ar fi intors la tren, dar asa nu o sa se intoarca mai nimeni, eventual elevi si studenti ca aia au 50% reducere la Regio.
Uitati-va in occident cum trenul face legea in majoritatea tarilor, iar in orase e la putere bicicleta sau transportul in comun nu cum e la noi masina personala, multi nu au ce manca dar se duc la munca cu masina ca asa a fost educat romanul prost sa se dea mare si sa se laude. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 13:40 | |
| Pe distanţe lungi, în afară, tot autostrăzile sunt preferate... dar trenul are o groază de clienţi navetişti, care duc în spate şi IC-urile. _________________ :TTT:
|
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4789 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: preturi europene Sam 06 Apr 2013, 19:23 | |
| Oameni buni, calmati-va, preturile sunt pentru buzunarele noastre, ale romanilor, nu mai induceti lumea in eroare ca ar fi scump trenul. Chiar nu este, din contra, e relativ ieftin. Am calatorit acum cateva saptamani cu IC in vest, 280km, aproximativ 330 lei biletul, comparabil ca distanta cu Ploiesti - Constanta, care la noi nu te duce la mai mult de 70 ron (vorbesc de preturi la clasa a doua, in ambele cazuri).
In ceea ce priveste Bucuresti-Constanta , care mai este intarzierea medie acum ? Eu am renuntat la tren vara trecuta cand au inceput sa faca >30 min intarziere. Cu autocarul nu m-as duce in veci, prefer sa dau 150 de lei pe benzina si sa fac o ora 45 de la iesire din B pana la intrare in Cta. Daca ar exista IC care sa faca < 2 ore la aproximativ 100 de lei biletul probabil ca m-ar tenta, asa plimbare cu mocanita la 30kmh si 3 ore jumate - 4 pana la Constanta e mai degraba un stres test. Apropos, au reparat linia la Mostistea ? anul trecut pe vremea asta era o carpeala cu lemn de toata frumusetea, am postat si filmuletul atunci. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 20:16 | |
| Cu intarzierile e o loterie, poate sa intarzie 40 sau 140 de minute in functie de cate marfare are in cale.
Cat despre noul director, la fel ca Roseanu nu va fi lasat sa faca treaba si va fi debarcat tot intr-un termen mai mic de un an de zile. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 20:42 | |
| Unii de voie sau nevoie la vara vor calatori cu trenurile pe aceasta ruta deoarece capacitatea totala a autocarelor/microbuzelor este limitata la maxim 1500 (30 curse/zi x 50 locuri). La oamenii nu le va conveni sa se "bata" pentru a se urca in acestea si sa astepte alta cursa 30- 60 minute. Chiar daca sa spunem ca vor introduce curse la fiecare 30 minute (maxim 3000 oameni) vara tot nu vor putea acoperi cererea zilnica care este doar pentru Bucuresti - Constanta - Mangalia. DECI : pentru cei care nu pot sa calatoreasca cu masina mica tot varianta cu trenul ramane, unde pot incapea mii de oamenii cum merg in sezonul estival sau vor renunta la calatorie.
Verile trecute (2011,2012) cu trenul au calatorit vara si 10.000 de pasageri/sens cu trenul la sfarsit de saptamana. Si nu trebuie sa uitam de siguranta mai mare pe care o are calatoria cu trenul fata de cea cu mijloacele auto in Romania. Desi s-au furat componente feroviare pe M800 TOATA LUMEA a ajuns cu bine la destinatie. Iar aceste furturi se vor imputina. Oricum tarifele la tren vor ramane probabil 2-3 ani la nivelul la care sunt acum tocmai ca firmele de transport auto nu vor mai majora tarifele desi carburanti vor creste si pana la urma noi calatori suntem CASTIGATORI din competitie. Mai introduce REGIOTRANS trenuri la pret de REGIO si cu mers de IR.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Sam 06 Apr 2013, 22:28, editata de 2 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 21:38 | |
| Razvantrenuri mie tare mi-e ca sabotajul CFR va continua (vezi furturile care fac parte deja din cotidian) plus ca cei de la firmele auto vor veni cu autocare din ce in ce mai mari si mai confortabile care acum inca sunt foarte rare . Si mai e o problema, autocarele deja asigura continuitate/transfer spre Mangalia/Otopeni pana si in extrasezon si asta conteaza pentru ca omul care vine de la Bucuresti din comoditate poate nu vrea sa se trambaleze in Constanta si invers. Daca faci calculul cat mai face trenul pana la Mangalia te apuca damblaua, daca nici linia asta nu este de importanta nationala pentru electrificare si dublare despre ce vorbim noi aici ?... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 23:51 | |
| - Dr2005 a scris:
- dar trenul are o groază de clienţi navetişti, care duc în spate şi IC-urile.
Pe mine unu mai exasperat cu navetistii astia , da ce tot atata in sus si in jos cu astia , ce trenul e numai pentru navetisti mai sunt si calatorii ocazionali care au nevoie de conditii si legaturi bune , in primul rand calatorilor care merg pe distante lungi trebuie sa le asiguri cel mai bun confort si cele mai bune legaturi , naveta se poate face si cu vagoane mai proaste , se stie cum ramane intr-un tren de navetisti , vrei sa iti spun eu sau tu nu sti ce mizerie si cat pot sa distruga acesti navetisti pe care ii tot ti atat in brate . |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 06 Apr 2013, 23:54 | |
| Navetisti pe IC ? Parca si vad faza: la noi in Romania oamenii sunt atat de bogati incat fac naveta cu IC-ul |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |