|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
+83lifetec ldh.ro Nicolae TonyCFR florin29sv johnsmoke impuls bobi NicuS cfr500 allred DPS LanceR AeroX marius664 DB Robert gvd Katalyn dexter23 spiderpc mielutu zburator enstendhal dan tm Amiralul TonyGFR bubu Nk11 IonutChircu snams Elful afrodita.popescu.7 gabrielle.niki IonutCFR2009 romaniaetc AlexD COSTACHE MIHAIL cristy79 CalinPiatraNeamt kuepall cristi_tgv Razvan Tudor Luna unguru22 Norbi kristi kkk Teodor cristi CFR @ndrey Balto alliens rich1974 halmarius adytm maris.constantin alex1987 Vitosa Katalin4653 Andrey_tm Sabik Adirmvl The Legend Spartan1948 George laur 133 cortexedge alex03bv alex.alexus.tm eu rizelgeorgel2004 manuela AndiCFR baiazid KQQ mureseanu_976 frank81 Jhonyla Dr2005 Rarau 92Dragos DUAL Nesebar Adrian78 Vlad 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 19 Sept 2014, 00:09 | |
| Partea care mă deranjează e că 20-76 circulă în aceleași garnituri cu AVA200 salon, cu railjets sau cu alte vagoane care au dotările ce-i lipsesc lui 20-76. Nu e corect ca gradul de comfort să fie decis de norocul de la ghișeu, dacă primești bilet la 20-76 sau la AVA200 (valabil la trenurile cu rezervare obligatorie). Ok, să bage 20-76 pe IR dacă vor să piardă clienți în favoarea privaților care au aceleași dotări dar prețuri mai mici, însă TOATE vagoanele să fie 20-76 (sau echivalente). |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 19 Sept 2014, 12:29 | |
| 20-76 ar trebuii sa fie garnitura lui 2021/2022,2023/2024! Exclusiv! nu 21-80-uri,etajate, sau 20-54/55 @adirmvl ,ieri a trecut pe langa mine 1725 si avea cam 10~15 calatori/sageata, eu eram in Podu Olt, in RE 2107, si din acest RE 10 persoane s-au transbordat in Sibiu-Craiova. Culmea ca 1725 avea 2 sageti ).. In Sibiu,s-au spart in 2 una s-a intors inapoi aialalta a plecat la Cluj.Asta mi-a povestit cineva care ma astepta pe peron,caci 1725 a ajuns cu 10 minute inaintea mea. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 19 Sept 2014, 13:01 | |
| |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 19 Sept 2014, 13:32 | |
| Nu stiu Adi .. a plecat pe capul Y pe linia spre Copsa.. Pana acum nu am vazut circuland sageti pe linia aia inafara de 1737.. Tot ce e spre Copsa a fost cu vagoane.. M-am gandit ca poate s-a fi intamplat ceva cu el si de aia a fost cuplat cu Craioveanu care e dupa el,fiind 2 sageti.Iar dupa ce vine 1721 pleaca 2110 2569.. cu 2110 am facut curce in Sibiu Triaj,si era un Desiro. Pe Iris ieri nu a fost nimic raportat.. si nu stiu ce s-a intamplat,pentru ca nu sunt la curent cu turnusul automotoarelor Desiro la Sibiu. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8093 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 19 Sept 2014, 17:44 | |
| - DUAL a scris:
- 20-76 ar trebuii sa fie garnitura lui 2021/2022,2023/2024! Exclusiv! nu 21-80-uri,etajate, sau 20-54/55.
Cred ca glumesti ! Chiar acolo sa tranteasca seria 49.2 sau DWA-urile fiindca au capacitate mai mare (80, 88 locuri) pentru fluxul de calatori. Si la urma urmei iti asumi decizia de a plati mai putin pentru confort proportional cu pretul. Sau de ce nu saloanele "low-cost" 21-87 si 20-87, au dotari de "regio sprinten" nicidecum pentru o calatorie de 14 ore Bucuresti - Oradea cum se practica mai demult la 533 / 532... Mie nu mi se pare normal sa fie toate pe dos doar pentru ca suntem in Romania, sunt si exceptii ca de exemplu la RCA filiala romaneasca care a avut un director incompetent timp de 2 ani, s-a facut bilantul si i-a venit decizia de concediere (demitere suna prea bland) in limba romana si germana direct din Austria, doi la mana RCA nu a spalat bani cu Softronicul cum a facut directorul de la DB Schenker Romania. Totul trebuie sa plece de la un management strain si eficient, altfel ne prinde 2018 cu Malaxe functionale, poate le arde unora ideea sa le converteasca in electric ca sa nu consume motorina sub sarma pe Timisoara - Curtici. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 21 Sept 2014, 15:57 | |
| Lipsa unui tren dupa ora 17 din Obaha de sub Piatra catre Petrosani, desi e si regio pe acolo, dar nu opreste tocmai in Ohaba care e halta turistica, insa opreste in multe alte sate lipsite de importanta din apropiere.
Alt minus ar fi preturile, in special la interregio! Mult prea mari in special pentru lumea saraca din Valea Jiului. Ar trebui sa converteasca la regioexpress cam toate trenurile de rang superior ce trec prin Petrosani sau chiar si regio simplu ca tot ar avea mai mult succes. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5869 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 21 Sept 2014, 16:17 | |
| NU ai sa vezi asta prea curand. Sunt prea batuti in cap pt asa ceva. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 21 Sept 2014, 16:58 | |
| Eu inteleg ca toti vrem trenuri ieftine, ca pretul la IR este prea mare pentru veniturile noastre si da, ar fi bine sa se mai scada putin pretul la IR ceea ce nu se va face, de asta trebuie sa fie toata lumea constienta . Se pot umple pagini pe aici cu sutele ca pretul la IR tot nu va scadea . Iar sa faci toate trenurile IR la pret de Regio asta e prea de tot, totusi nu suntem in Somalia sa nu ne permitem un colt de paine, daca IR este scump cauti alternative, schimbi 2-3-4 Regio vezi ce legaturi ai si poti sa calatoresti mai ieftin dar in prezent inca sunt destui care platesc bilet la IR iar de acum pana la vara va incepe puhoiul de studenti care sustine transportul feroviar, deci are balta peste si nu plange CFR dupa x si y care nu merge cu IR . Eu am fost acum o saptamana cu 1695 si la plecare din Bucuresti NU mai erau locuri !!! deci da, a plecat cu toate locurile ocupate si cu oameni in picioare care au primit loc de la Rosiori emis de Bucuresti . Deci sunt zile cand trenurile IR circula pline . |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 21 Sept 2014, 17:50 | |
| Nu am zis de toate IR din tara, doar de cele ce trec prin Petrosani, unde nivelul veniturilor e mult mai scazut decat in restul tarii, iar majoritatea, inclusiv studentii merg mai mult cu transportul auto cu autocarele pentru ca e mai ieftin cu 5-10 ron decat cel feroviar. Singurul IR care merita mentinut la pretul asta prin Petrosani e 1822 si in sezonul estival poate 1821. In rest cam multe trenuri cara aer. Sa nu mai zic ca pana si la regio clasic ar trebui o promotie ceva pe rutele din jurul Petrosaniului, pentru ca s-a ajuns sa fie mai ieftina duba decat tariful intreg la regio, dar duba face cam 1-1,5 ore trenul regio aproape 3. Adica ar trebui un fel de adaptare a preturilor la puterea locala de cumparare, cum transportul auto a facut-o deja. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 23 Sept 2014, 19:37 | |
| Luna de la Petrosani ai 2026 la pret de personal spre Bucuresti iar inapoi ai 2021 la 8.45 cu schimbare in Tg Jiu si la 18.40 esti in Petrosani Pana anu trecut era si 2023/2024 cu mers de IR pana si de la Arad Ca o constatare se urca destul de multa lume in 1822 si 1824 spre Bucuresti iar studentii spre Cluj si Timisoara merg mult cu autocaru inainte era plina si sageata de mergea la Cluj sau fostu 1831 Craiova-Cluj |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4861 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 01 Oct 2014, 21:06 | |
| E miercuri si deja nu mai sunt locuri la cuseta la IR1668 (Iasi - Bucuresti Nord) de duminica noapte. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 02 Oct 2014, 07:54 | |
| - spiderpc a scris:
- E miercuri si deja nu mai sunt locuri la cuseta la IR1668 (Iasi - Bucuresti Nord) de duminica noapte.
Acesta nu este un lucru negativ.. Biletele la cuseta se cumpara din timp, pentru ca au regim special datorita faptului ca circula cu insotitor.. 1822 are mereu cuseta suplimentata, daca se iau bilete din timp. Oricum sunt de parere ca ar trebuii scazut biletul la cls 1-a si ar scadea si la dormitor pretul, acestea fiind foarte rentabile pentru MM/SM/AR/BH/BN/SV(Vatra D.) si eventual TM. |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4653 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: CFR un putrigai Joi 02 Oct 2014, 20:36 | |
| Postasem luna trecuta mesajul meu adresat catre referitor la trenurile de pe relatia Bucuresti-Craiova-Timisoara.
Acum, atasez raspunsul "specialistului" Laurentiu Ninu cat si mesajul meu. Concluziile va apartin ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ CFRSA, RelatiiPublice To Me Today at 2:41 PM Stimate dle ADRIAN I,
Urmare petiţiei dumneavoastră, adresată CNCF”CFR”SA, şi redirecţionată, totodată, către SNTFC”CFR-CĂLĂTORI”SA, avem onoarea de a vă informa:
Referitor la sesizarea dumneavoastră privind durata de parcurs între staţiile Sibiu şi Cluj Napoca, precizăm faptul că, pe distanţa Sibiu – Cluj, ca de altfel şi pe alte distanţe de circulaţie, există restricţii de viteză, impuse de caracteristicile tehnice ale infrastructurii, ai cărei parametrii s-au degradat datorită traficului. Insuficienţa fondurilor alocate pentru întreţinerea şi reparaţia infrastructurii au generat necesitatea introducerii restricţiilor de viteză, din considerente de siguranţă a circulaţiei. Cu toate acestea, CNCF”CFR”SA face eforturi ca, pe măsura alocării fondurilor de la buget, să readucă elementele infrastructurii în parametrii, pentru ridicarea restricţiilor.
În plus, pe distanţele Vinţu de Jos – Coşlariu şi Copşa Mică – Coşlariu, sunt în curs de desfăşurare lucrări la Coridorul IV, care impun restricţii de circulaţie şi conduc la o durată mai mare a parcursului. Odată cu finalizarea lucrărilor la coridor, viteza de circulaţie va creşte şi implicit durata de parcurs se va micşora.
În final, vă mulţumim pentru interesul manifestat faţă de circualţia unor trenuri de călători, asigurându-vă, totodată, că CNCF”CFR” SA este preocupată de ridicarea restricţiilor de viteză şi reducerea întârzierilor, cu atât mai mult cu cât acestea generează costuri suplimentare, în aceeaşi măsură fiind obligatorie şi respectarea reglementărilor de siguranţa circulaţiei.
Cu stimă şi respect, Specialist în relaţii publice, Laurenţiu NINU
---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Me To CFRSA, RelatiiPublice drp@gov.ro RelPublic.Calatori@cfrcalatori.ro Today at 8:23 PM Buna ziua,
Pot spune foarte contrariat ca sunteti DOBITOCI.
Dincolo de mesajele automate, preeditate, fara niciun raspuns concret - nu sunteti capabili sa raspundeti nici macar solicitarii RE: Sugestii Bucuresti-Timisoara-nr.33/5/337/15.09.2014 pe care am formulat-o.
Asadar, domnule Laurentiu Ninu sub nicio forma nu confirmati calitatea functiei pe care o declarati avand in vedere incompetenta de a formula un raspuns referitor la relatia Bucuresti-Craiova-Timisoara. Mai jos regasiti mesajul initial transmis catre Cfr Calatori, departament care a inregistrat solicitarea de mai sus. From: Adi Nico [mailto_nicola@yahoo.com] Sent: Wednesday, September 10, 2014 1:22 PM To: CALATORI, RelPublic; drp@gov.ro; Subject: Sugestii Bucuresti-Timisoara
Buna ziua,
Va adresez in cateva cuvinte admiratia dar si sugestiile, pertinente,cred eu - in legatura cu serviciile dumneavoastra.
In ultimii ani calitatea conditiilor de calatorie s-a ameliorat, ceea ce salutam cu incantare. Noile modificari in mersul trenurilor pe magistrala 800, la fel sunt binevenite.
Insa in privinta relatiei Bucuresti-Timisoara pe care o frecventez in interes de serviciu- situatia este dezastruasa. In ultimii ani observ ca timpul de parcurs este din ce in ce mai mare si ca zone bune ale acestei magistrale se degradeaza progresiv asa cum este cazul Toplet-Caransebes-Timisoara. Consider ca in afara zonei Balota cunoscuta pentru declivitatile ei niciun alt sector nu isi justifica vitezele atat de mici.
Va rog sa luati in calcul un exemplu real din anii trecuti: IC 591 in Mersul Trenurilor 1996-1997 Clasa 1, Clasa 2, WR, DPost
București Nord(15:20) - Craiova(17:25-17:28) - Balota(18:29-18:34) - Drobeta Turnu Severin(18:57-18:59) - Băile Herculane(19:39-19:41) - Timișoara Nord(21:50)
Timpi de mers: 6h30 Viteza medie: 85,28 km/h
Este inadmisibil ca dincolo de toate scandalurile de frauda si falimentare a acestei societati- timpul de deplasare sa fie vizibil inrautatit.
Pentru aceasta magistrala nicio noutate, de la an la an anulari si un mers copy-paste fara diferenta neta intre rangurile de tren(ma refer la opririle trenurilor 1691- 72/73). Este inacceptabil ca perechea de trenuri internationale care de fapt ar trebui sa aiba un parcurs prioritar fata de celelalte trenuri de rang IR- sa opreasca in Videle, Caracal, Filiasi, Strehaia,Orsova de acolo de unde urca in special navetisti CFR si sa acumuleze si mai mult timp in parcurgerea traseului.
Este inacceptabil ca un trenul 1693 cu plecare la 15: 45 sa ajunga atat de tarziu la statia terminus Timisoara: 00:20
De altfel frecventa trenurilor pe relatia Bucuresti- Timisoara via Craiova este foarte redusa in conditiile in care aici este vorba de distanta cea mai scurta intre capitala si Timisoara. S-au mai trimis deja solicitari catre dumneavoasta in legatura cu acest subiect insa nicio schimbare favorabila ba chiar anulari aberante. Nu este normal sa ai interval de 5-6 ore intre legaturile directe spre Timisoara de aceea consider ca 4 perechi de trenuri pe aceasta relatie in decursul celor 24 ore inseamna foarte putin.
Trenurile IR care fac legatura intre Bucuresti si Dr Turnu Severin ar trebui prelungite pana la Timisoara iar cele din Dr Turnu Severin spre Timisoara anulate astfel incat s ar economisi si material rulant si s-ar crea o rentabilizare a trenului de lung parcurs.
Va rog sa luati in calcul aceste sugestii si raspundeti in mod obiectiv si concret solicitarilor noastre astfel incat sa nu revedem reactie la acest email aceleasi raspunsuri automate si texte preeditate fara nicio abordare concreta.
Va multumesc anticipat pentru timpul acordat acestei solicitari,
Cu stima,
Adrian I -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Sunt profund indignat de aceasta incapacitate de a sesiza la timp o confuzie intre raspunsurile pregatite diferitelor solicitari, fapt ce adevereste cu atat mai mult dezinteresul fata de realitatile semnalate.
Ar fi o surpriza placuta sa constat ca reveniti cu un raspuns pertinent si conform cererii mele pe langa textele automate si lipsite de sens. Fara niciun respect fata de acest raspuns din 02.10.14, Adrian I, autor ale petitiei 33/5/337/15.09.2014 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 02 Oct 2014, 21:03 | |
| Sint curios daca iti vor raspunde. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 02 Oct 2014, 21:38 | |
| Laurenţiu Ninu e specialist în relaţii publice, nu în întreţinerea căii. Întreabă şi el la celelalte direcţii şi servicii şi pune ce primeşte de acolo... nu rezolvi nimic dacă îl înjuri, iar petiţiile cu un limbaj injurios se clasează. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |