Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)

In jos 
+83
lifetec
ldh.ro
Nicolae
TonyCFR
florin29sv
johnsmoke
impuls
bobi
NicuS
cfr500
allred
DPS
LanceR
AeroX
marius664
DB Robert
gvd
Katalyn
dexter23
spiderpc
mielutu zburator
enstendhal
dan tm
Amiralul
TonyGFR
bubu
Nk11
IonutChircu
snams
Elful
afrodita.popescu.7
gabrielle.niki
IonutCFR2009
romaniaetc
AlexD
COSTACHE MIHAIL
cristy79
CalinPiatraNeamt
kuepall
cristi_tgv
Razvan Tudor
Luna
unguru22
Norbi
kristi kkk
Teodor
cristi CFR
@ndrey
Balto
alliens
rich1974
halmarius
adytm
maris.constantin
alex1987
Vitosa
Katalin4653
Andrey_tm
Sabik
Adirmvl
The Legend
Spartan1948
George
laur 133
cortexedge
alex03bv
alex.alexus.tm
eu
rizelgeorgel2004
manuela
AndiCFR
baiazid
KQQ
mureseanu_976
frank81
Jhonyla
Dr2005
Rarau
92Dragos
DUAL
Nesebar
Adrian78
Vlad
87 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 65  Urmatorul
AutorMesaj
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 00:09

Partea care mă deranjează e că 20-76 circulă în aceleași garnituri cu AVA200 salon, cu railjets sau cu alte vagoane care au dotările ce-i lipsesc lui 20-76. Nu e corect ca gradul de comfort să fie decis de norocul de la ghișeu, dacă primești bilet la 20-76 sau la AVA200 (valabil la trenurile cu rezervare obligatorie). Ok, să bage 20-76 pe IR dacă vor să piardă clienți în favoarea privaților care au aceleași dotări dar prețuri mai mici, însă TOATE vagoanele să fie 20-76 (sau echivalente).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 12:29

20-76 ar trebuii sa fie garnitura lui 2021/2022,2023/2024! Exclusiv! nu 21-80-uri,etajate, sau 20-54/55

@adirmvl ,ieri a trecut pe langa mine 1725 si avea cam 10~15 calatori/sageata, eu eram in Podu Olt, in RE 2107, si din acest RE 10 persoane s-au transbordat in Sibiu-Craiova.
Culmea ca 1725 avea 2 sageti Smile).. In Sibiu,s-au spart in 2 una s-a intors inapoi aialalta a plecat la Cluj.Asta mi-a povestit cineva care ma astepta pe peron,caci 1725 a ajuns cu 10 minute inaintea mea.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 13:01

Cluj?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 13:32

Nu stiu Adi .. a plecat pe capul Y pe linia spre Copsa.. Pana acum nu am vazut circuland sageti pe linia aia inafara de 1737..
Tot ce e spre Copsa a fost cu vagoane.. M-am gandit ca poate s-a fi intamplat ceva cu el si de aia a fost cuplat cu Craioveanu care e dupa el,fiind 2 sageti.Iar dupa ce vine 1721 pleaca 2110 2569.. cu 2110 am facut curce in Sibiu Triaj,si era un Desiro.
Pe Iris ieri nu a fost nimic raportat.. si nu stiu ce s-a intamplat,pentru ca nu sunt la curent cu turnusul automotoarelor Desiro la Sibiu.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeVin 19 Sept 2014, 17:44

DUAL a scris:
20-76 ar trebuii sa fie garnitura lui 2021/2022,2023/2024! Exclusiv! nu 21-80-uri,etajate, sau 20-54/55.

Cred ca glumesti ! Chiar acolo sa tranteasca seria 49.2 sau DWA-urile fiindca au capacitate mai mare (80, 88 locuri) pentru fluxul de calatori. Si la urma urmei iti asumi decizia de a plati mai putin pentru confort proportional cu pretul. Sau de ce nu saloanele "low-cost" 21-87 si 20-87, au dotari de "regio sprinten" nicidecum pentru o calatorie de 14 ore Bucuresti - Oradea cum se practica mai demult la 533 / 532...

Mie nu mi se pare normal sa fie toate pe dos doar pentru ca suntem in Romania, sunt si exceptii ca de exemplu la RCA filiala romaneasca care a avut un director incompetent timp de 2 ani, s-a facut bilantul si i-a venit decizia de concediere (demitere suna prea bland) in limba romana si germana direct din Austria, doi la mana RCA nu a spalat bani cu Softronicul cum a facut directorul de la DB Schenker Romania. Totul trebuie sa plece de la un management strain si eficient, altfel ne prinde 2018 cu Malaxe functionale, poate le arde unora ideea sa le converteasca in electric ca sa nu consume motorina sub sarma pe Timisoara - Curtici. aregulament

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeDum 21 Sept 2014, 15:57

Lipsa unui tren dupa ora 17 din Obaha de sub Piatra catre Petrosani, desi e si regio pe acolo, dar nu opreste tocmai in Ohaba care e halta turistica, insa opreste in multe alte sate lipsite de importanta din apropiere.

Alt minus ar fi preturile, in special la interregio! Mult prea mari in special pentru lumea saraca din Valea Jiului. Ar trebui sa converteasca la regioexpress cam toate trenurile de rang superior ce trec prin Petrosani sau chiar si regio simplu ca tot ar avea mai mult succes.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeDum 21 Sept 2014, 16:17

NU ai sa vezi asta prea curand.
Sunt prea batuti in cap pt asa ceva.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeDum 21 Sept 2014, 16:58

Eu inteleg ca toti vrem trenuri ieftine, ca pretul la IR este prea mare pentru veniturile noastre si da, ar fi bine sa se mai scada putin pretul la IR ceea ce nu se va face, de asta trebuie sa fie toata lumea constienta . Se pot umple pagini pe aici cu sutele ca pretul la IR tot nu va scadea .
Iar sa faci toate trenurile IR la pret de Regio asta e prea de tot, totusi nu suntem in Somalia sa nu ne permitem un colt de paine, daca IR este scump cauti alternative, schimbi 2-3-4 Regio vezi ce legaturi ai si poti sa calatoresti mai ieftin dar in prezent inca sunt destui care platesc bilet la IR iar de acum pana la vara va incepe puhoiul de studenti care sustine transportul feroviar, deci are balta peste si nu plange CFR dupa x si y care nu merge cu IR .
Eu am fost acum o saptamana cu 1695 si la plecare din Bucuresti NU mai erau locuri !!! deci da, a plecat cu toate locurile ocupate si cu oameni in picioare care au primit loc de la Rosiori emis de Bucuresti . Deci sunt zile cand trenurile IR circula pline .

_________________
595423Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Bdeem_8496_aLucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Bdeem_8496_aLucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeDum 21 Sept 2014, 17:50

Nu am zis de toate IR din tara, doar de cele ce trec prin Petrosani, unde nivelul veniturilor e mult mai scazut decat in restul tarii, iar majoritatea, inclusiv studentii merg mai mult cu transportul auto cu autocarele pentru ca e mai ieftin cu 5-10 ron decat cel feroviar. Singurul IR care merita mentinut la pretul asta prin Petrosani e 1822 si in sezonul estival poate 1821. In rest cam multe trenuri cara aer. Sa nu mai zic ca pana si la regio clasic ar trebui o promotie ceva pe rutele din jurul Petrosaniului, pentru ca s-a ajuns sa fie mai ieftina duba decat tariful intreg la regio, dar duba face cam 1-1,5 ore trenul regio aproape 3. Adica ar trebui un fel de adaptare a preturilor la puterea locala de cumparare, cum transportul auto a facut-o deja.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeMar 23 Sept 2014, 19:37

Luna de la Petrosani ai 2026 la pret de personal spre Bucuresti iar inapoi ai 2021 la 8.45 cu schimbare in Tg Jiu si la 18.40 esti in Petrosani
Pana anu trecut era si 2023/2024 cu mers de IR pana si de la Arad
Ca o constatare se urca destul de multa lume in 1822 si 1824 spre Bucuresti iar studentii spre Cluj si Timisoara merg mult cu autocaru inainte era plina si sageata de mergea la Cluj sau fostu 1831 Craiova-Cluj
Sus In jos
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4861
Data de inscriere : 12/10/2012

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 01 Oct 2014, 21:06

E miercuri si deja nu mai sunt locuri la cuseta la IR1668 (Iasi - Bucuresti Nord) de duminica noapte. Crying or Very sad
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 02 Oct 2014, 07:54

spiderpc a scris:
E miercuri si deja nu mai sunt locuri la cuseta la IR1668 (Iasi - Bucuresti Nord) de duminica noapte. Crying or Very sad
Acesta nu este un lucru negativ.. Biletele la cuseta se cumpara din timp, pentru ca au regim special datorita faptului ca circula cu insotitor.. 1822 are mereu cuseta suplimentata, daca se iau bilete din timp.
Oricum sunt de parere ca ar trebuii scazut biletul la cls 1-a si ar scadea si la dormitor pretul, acestea fiind foarte rentabile pentru MM/SM/AR/BH/BN/SV(Vatra D.) si eventual TM.
Sus In jos
adytm

adytm


Numarul mesajelor : 176
Varsta : 34
Localizare : Timisoara
Reputatie : 4653
Data de inscriere : 13/09/2012

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: CFR un putrigai   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 02 Oct 2014, 20:36

Postasem luna trecuta mesajul meu adresat catre referitor la trenurile de pe relatia Bucuresti-Craiova-Timisoara.

Acum, atasez raspunsul "specialistului" Laurentiu Ninu cat si mesajul meu. Concluziile va apartin Razz
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CFRSA, RelatiiPublice
To Me Today at 2:41 PM
Stimate dle ADRIAN I,

Urmare petiţiei dumneavoastră, adresată CNCF”CFR”SA, şi redirecţionată, totodată, către SNTFC”CFR-CĂLĂTORI”SA, avem onoarea de a vă informa:

           Referitor la sesizarea dumneavoastră privind durata de parcurs între staţiile Sibiu şi Cluj Napoca, precizăm faptul că, pe distanţa Sibiu – Cluj, ca de altfel şi pe alte distanţe de circulaţie, există restricţii de viteză, impuse de caracteristicile tehnice ale infrastructurii, ai cărei parametrii s-au degradat datorită traficului.
         
Insuficienţa fondurilor alocate pentru întreţinerea şi reparaţia infrastructurii au generat necesitatea introducerii restricţiilor de viteză, din considerente de siguranţă a circulaţiei.  
Cu toate acestea, CNCF”CFR”SA face eforturi ca, pe măsura alocării fondurilor de la buget, să readucă elementele infrastructurii în parametrii, pentru ridicarea restricţiilor.

           În plus, pe distanţele Vinţu de Jos – Coşlariu şi Copşa Mică – Coşlariu, sunt în curs de desfăşurare lucrări  la Coridorul IV, care impun restricţii de circulaţie şi conduc la o durată mai mare a parcursului. Odată cu finalizarea lucrărilor la coridor, viteza de circulaţie va creşte şi implicit durata de parcurs se va micşora.

           În final, vă mulţumim pentru interesul manifestat faţă de circualţia unor trenuri de călători, asigurându-vă, totodată, că CNCF”CFR” SA este preocupată de ridicarea restricţiilor de viteză şi reducerea întârzierilor, cu atât mai mult cu cât acestea generează costuri suplimentare, în aceeaşi măsură fiind obligatorie şi respectarea  reglementărilor de siguranţa circulaţiei.

Cu stimă şi respect,
Specialist în relaţii publice,
Laurenţiu NINU  



----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Me
To CFRSA, RelatiiPublice drp@gov.ro RelPublic.Calatori@cfrcalatori.ro Today at 8:23 PM
Buna ziua,


Pot spune foarte contrariat ca sunteti DOBITOCI.

Dincolo de mesajele automate, preeditate, fara niciun raspuns concret - nu sunteti capabili sa raspundeti nici macar solicitarii RE: Sugestii Bucuresti-Timisoara-nr.33/5/337/15.09.2014 pe care am formulat-o.

Asadar, domnule Laurentiu Ninu sub nicio forma nu confirmati calitatea functiei pe care o declarati avand in vedere incompetenta de a formula
un raspuns referitor la relatia Bucuresti-Craiova-Timisoara.
Mai jos regasiti mesajul initial transmis catre  Cfr Calatori, departament care a inregistrat solicitarea de mai sus.
From: Adi Nico [mailto_nicola@yahoo.com]
Sent: Wednesday, September 10, 2014 1:22 PM
To: CALATORI, RelPublic; drp@gov.ro;
Subject: Sugestii Bucuresti-Timisoara

Buna ziua,


Va adresez in cateva cuvinte admiratia dar si sugestiile, pertinente,cred eu - in legatura cu serviciile dumneavoastra.

In ultimii ani calitatea conditiilor de calatorie s-a ameliorat, ceea ce salutam cu incantare. Noile modificari in mersul trenurilor pe magistrala 800, la fel sunt binevenite.

Insa in privinta relatiei Bucuresti-Timisoara pe care o frecventez in interes de serviciu- situatia este dezastruasa. In ultimii ani observ ca timpul de parcurs este din ce in ce mai mare si ca zone bune ale acestei magistrale se degradeaza progresiv asa cum este cazul Toplet-Caransebes-Timisoara. Consider ca in afara zonei Balota cunoscuta pentru declivitatile ei niciun alt sector nu isi justifica vitezele atat de mici.

Va rog sa luati in calcul un exemplu real din anii trecuti: IC 591 in Mersul Trenurilor 1996-1997
Clasa 1, Clasa 2, WR, DPost

București Nord(15:20) - Craiova(17:25-17:28) - Balota(18:29-18:34) - Drobeta Turnu Severin(18:57-18:59) - Băile Herculane(19:39-19:41) - Timișoara Nord(21:50)

Timpi de mers: 6h30
Viteza medie: 85,28 km/h

Este inadmisibil ca dincolo de toate scandalurile de frauda si falimentare a acestei societati- timpul de deplasare sa fie vizibil inrautatit.

Pentru aceasta magistrala nicio noutate, de la an la an anulari si un mers copy-paste fara diferenta neta intre rangurile de tren(ma refer la opririle trenurilor 1691- 72/73). Este inacceptabil ca perechea de trenuri internationale care de fapt ar trebui sa aiba un parcurs prioritar fata de celelalte trenuri de rang IR- sa opreasca in Videle, Caracal, Filiasi, Strehaia,Orsova de acolo de unde urca in special navetisti CFR si sa acumuleze si mai mult timp in parcurgerea traseului.

Este inacceptabil ca un trenul 1693 cu plecare la 15: 45 sa ajunga atat de tarziu la statia terminus Timisoara: 00:20

De altfel frecventa trenurilor pe relatia Bucuresti- Timisoara via Craiova este foarte redusa in conditiile in care aici este vorba de distanta cea mai scurta intre capitala si Timisoara. S-au mai trimis deja solicitari catre dumneavoasta in legatura cu acest subiect insa nicio schimbare favorabila ba chiar anulari aberante. Nu este normal sa ai interval de 5-6 ore intre legaturile directe spre Timisoara de aceea consider ca 4 perechi de trenuri pe aceasta relatie in decursul celor 24 ore inseamna foarte putin.

Trenurile IR care fac legatura intre Bucuresti si Dr Turnu Severin ar trebui prelungite pana la Timisoara iar cele din Dr Turnu Severin spre Timisoara anulate astfel incat s ar economisi si material rulant si s-ar crea o rentabilizare a trenului de lung parcurs.

Va rog sa luati in calcul aceste sugestii si raspundeti in mod obiectiv si concret solicitarilor noastre astfel incat sa nu revedem reactie la acest email aceleasi raspunsuri automate si texte preeditate fara nicio abordare concreta.

Va multumesc anticipat pentru timpul acordat acestei solicitari,


Cu stima,

Adrian I
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sunt profund indignat de aceasta incapacitate de a sesiza la timp o confuzie intre raspunsurile pregatite diferitelor solicitari, fapt ce adevereste
cu atat mai mult dezinteresul fata de realitatile semnalate.

Ar fi o surpriza placuta sa constat ca reveniti cu un raspuns pertinent si conform cererii mele pe langa textele automate si lipsite de sens.
Fara niciun respect fata de  acest raspuns din 02.10.14,
Adrian I, autor ale petitiei 33/5/337/15.09.2014
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 02 Oct 2014, 21:03

a27

Sint curios daca iti vor raspunde.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 02 Oct 2014, 21:38

Laurenţiu Ninu e specialist în relaţii publice, nu în întreţinerea căii. Întreabă şi el la celelalte direcţii şi servicii şi pune ce primeşte de acolo... nu rezolvi nimic dacă îl înjuri, iar petiţiile cu un limbaj injurios se clasează.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
Sus 
Pagina 43 din 65Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 54 ... 65  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (2)
» Lucruri negative la TFG si TFC
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-
Mergi direct la: