Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5430 Data de inscriere : 27/06/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 27 Aug 2013, 03:03
Dr2005 a scris:
Dacă pui la socoteală costul infrastructurii, e nerentabil transportul de călători. Mai ales dacă taxezi (cum ar fi normal) un tren după lungime şi tonaj.
nu stiu daca e chiar asa... si la auto e nevoie de infrastructura, si nu costa nici aia ieftin (daca era ieftina aeam autostrazi peste tot si in stare perfecta, fara nici o groapa).. normala r fi ca si la transportul auto sa se plateasca o taxa la fiecare cursa (un fel de TUI), sau sa se plateasca si la calea ferata vigneta anuala....altfel e cam greu sa faci comparatii, atata timp cat duba plateste o taxa anuala si trenul o taxa la fiecare cursa...sa nu mai vorbim ca la duba evaziunea e in floare in favoarea patronului, in timp ce la tren doar in favoarea "nasului"
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 27 Aug 2013, 21:10
Astazi 2083 Tirgu Jiu-Petrosani a plecat cu 45 de minute intarziere din Tg Jiu cu garnitura sosita de la Rovinari si a ajuns la 10.20 in Petrosani din cauza lui EC51 care s-a defectat cu 2081 la Strambuta fiind trimisa masina lui 2083 Chiar nu se poate asigura o locomotiva de rezerva ?Mecanicul de pe 2083 spunea ca de la CFR Marfa costa 150 de mil sa trimita o masina indiferent de cat timp e utilizata obligatia lor e doar sa traga trenul din linia curenta in statie
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 27 Aug 2013, 21:21
adrian78 a scris:
EC51 care s-a defectat cu 2081 la Strambuta
Iată și motivul întârzierii trenului 2705 Petroșani - Arad (25 minute în Radna). Cu ce întârziere a ajuns 2081 în Petroșani?
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 27 Aug 2013, 21:46
2081 nu stiu dar 2080 in loc de 5.50 a ajuns in jur de 7.40 si a mai pierdut 25 de minute pana a manevrato pe EC51 pe linia 8 de parca Tg Jiu nu ar fi avut LDH masina de manevra
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 29 Aug 2013, 18:34
Un lucru negativ la CFR Calatori este ca, noaptea la cuseta (desi e racoare) se merge cu aerul conditionat la maxim si daca ai de facut vreo 10 ore cu acel tren, ai garantata o raceala, daca ai si un copil deja e nasoala treaba. Daca ii spui insotitorului sa il opreasca (mai incet cica nu se poate da), iti spune ca trebuie si ceilalti sa solicite asta, eu unul am fost de 2 ori in ultimele 2 sapt si am patit la fel, groaznic de frig.
Inca un lucru negativ este faptul ca cel putin la IR 1856 vagonul cuseta este primul dupa locomotiva, iar in Buzau cand rebruseaza, la cuplare, franare si restul, se face galagie mare, plus ca ciocanarii bat cu toata puterea in vagon si trezesc toti calatorii, ar trebui pus undeva la mijlocul garniturii...
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 29 Aug 2013, 18:37
Vagoanele cuseta au reglaj de temperatura.Asa ca daca dai la temperatura maxim acolo,nu mai cupleaza AC,si merge doar ventilatia .. In general se doarme cu capul spre usa nu spre geam,si nu stiu cat de rau te racesti.Eu am fost pana acum de zeci de ori la cuseta,si exceptand zgomotul care l face ventilatia,totul a fost ok.Totusi nu mi-as fi dorit sa dorm fara ventilatie ca se face o mega caldura insuportabila,mai ales daca dormi sus.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 29 Aug 2013, 18:40
E mai complicat ce zici tu... De dat cu ciocanul in roti tot trebuie dat.
Iar de pus pe la mijlocul garniturii, daca se tot urca oamenii in tren cum apuca (n-ai ce-i face, se intampla des la noi) te pomenesti cu unele vagoane ocupate poate peste 100%, iar cele in care au respectivii loc goale. Si apoi toata vanzoleala aferenta, cu nasi intrebati, etc. Plus ca ar insemna sa pui un nas in fiecare parte a garniturii, samd.
@ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 30 Aug 2013, 22:31
Paul CFR a scris:
Inca un lucru negativ este faptul ca cel putin la IR 1856 vagonul cuseta este primul dupa locomotiva, iar in Buzau cand rebruseaza, la cuplare, franare si restul, se face galagie mare, plus ca ciocanarii bat cu toata puterea in vagon si trezesc toti calatorii, ar trebui pus undeva la mijlocul garniturii...
Ma intreb daca ar fi fost in loc de electrica o dubla de GM-uri sau un DC/DD ce mai zicei dupa asta ... cat despre franari defranari hai casa facem o propunere la MT sa introduca in regulament 006 ca vagoanele cuseta/dormit sa fie cu frana automata izolata ,ca sa nu faca zgomot, iar mecanii sa foloseasca exculsiv franare electrica ca sa nu se produca socuri ...:TTT:
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 01 Sept 2013, 23:26
Frâna electrică poate chiar ar trebui să o mai folosească din când în când, mai ales la compuneri gen EA + 1 sau 2 vagoane
Apropo de lucruri negative, am venit azi de la Târgovişte cu un Desiro. 25 RON biletul (rezervare obligatorie, că la 30 de călători chiar trebuie aşa ceva în automotor de 120 de locuri, nu?), 10 RON biletul de biclă... şi 50 de grade în interior, că nu avea freon la climatizare. Evident, la Titu toţi stăteau lângă uşi să stea deschise. Şi mecanicul, în loc să dea comandă de la el de închis uşile (dacă o dă, uşile încep să piuie chiar dacă e ceva în dreptul senzorului, iar când se eliberează senzorul se închid) era jumate ieşit pe geam şi urla la naş ,,băăăă, zi-le la ăia să nu mai stea în uşi!!!!"
_________________ :TTT:
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 04 Sept 2013, 17:46
asa am patit si eu pe vremea cand inca fumatul era permis in tren era si cald loc nu prea atunci am deschis usa si am ramas sa nu se inchida pentru ca o femeie a inceput sa si fumeze... exact langa mine iar trenul mai avea 5 minute pana la plecare dupa un minut si jumatate vine nervos mecanicul la mine sa nu mai stau usa in ca nu stie calculatorul ce sa faca si se strica ma intreaba am bani de reparatii?
Am observat ca la Sanandrei exista un IDM care nu prea ii pasa unde gareaza trenurile exemplu doua izolate la linia 2 2604 linia 4 si Ungurul (intarziat) trecere la 3 sau 2603 la linia 4 si Oradea la 3 linia 2 fiind libera si deschisa circulatiei alt exemplu Brasovul (regiotrans) linia 3 cruce cu iasi (intarziat) trecere la linia 4 la fel linia 2 libera si deschisa circulatiei nu mi se pare normal sa bagi tren la linia 4 fara peron daca poti sa il garezi la linia 2 unde exista peron
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
Astazi R 2608 Arad-Timisoara Nord era format din LE+19-47+cuplu Malaxa 78. Nu am apucat sa vad oameni in vagonul de clasa 1, dar pot sa spun sigur ca usile nu erau sigilate, ba chiar erau intredeschise. Nu stiu daca este o cumpunere permanenta sau vag. 19-47 era doar transferat la Timisoara.
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Intamplare de-a-dreptul ridicola astazi 06.09.2013 in IR 1521. ( Bucuresti Nord - Pausa h. ) Un calator mai " indraznet " s-a urcat din Bucuresti Nord si dorea sa calatoreasca pana la Rosiori Nord, fara bilet evident. Controlorul cand a venit, acesta a refuzat sa plateasca biletul, asa ca in statia Videle a fost chemat un politist T.F. Mai bine de 5 minute politaiul, cu controlorul si cu IDM-ul s-au chinuit sa-l dea jos pe acel nene', dar nu au reusit, acesta continuandu-si drumul linistit fara bilet pana la Rosiori Nord. In fine, acolo il astepta un echipaj de politie, dar din cate am vazut doar au avut un schimb de replici, nici nu cred ca i-au luat macar datele. Jalnic. In rest trenul a fost plin in jur de 75 %, inafara de el mai toti aveau bilete.