|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
+83lifetec ldh.ro Nicolae TonyCFR florin29sv johnsmoke impuls bobi NicuS cfr500 allred DPS LanceR AeroX marius664 DB Robert gvd Katalyn dexter23 spiderpc mielutu zburator enstendhal dan tm Amiralul TonyGFR bubu Nk11 IonutChircu snams Elful afrodita.popescu.7 gabrielle.niki IonutCFR2009 romaniaetc AlexD COSTACHE MIHAIL cristy79 CalinPiatraNeamt kuepall cristi_tgv Razvan Tudor Luna unguru22 Norbi kristi kkk Teodor cristi CFR @ndrey Balto alliens rich1974 halmarius adytm maris.constantin alex1987 Vitosa Katalin4653 Andrey_tm Sabik Adirmvl The Legend Spartan1948 George laur 133 cortexedge alex03bv alex.alexus.tm eu rizelgeorgel2004 manuela AndiCFR baiazid KQQ mureseanu_976 frank81 Jhonyla Dr2005 Rarau 92Dragos DUAL Nesebar Adrian78 Vlad 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Dum 11 Aug 2013, 22:00 | |
| Prea putine vagoane pe unele trenuri! De exemplu in seara asta asteptand pe cineva la IR1752 si care era in vag 22 un 20-83 (primul dupa locom si deci n-am mai ajuns sa vad daca erau si vag cu nr 21, 20 in compunerea trenului) era nemultumit ca de altfel si ceilalti calatori care au coborat inaintea sa despre conditiile de calatorie in picioare! Unii chiar veneau si de la Bacau in picioare iar vag avea inscriptionat pe el Suceava-Buc. Trenul era ticsit sa nu mai zic de peronul liniei 8 cu persoanele ce-si asteptau rudele.
Tot bila neagra se poate adauga si in seara asta la trenul R5025 Bucuresti Nord-Ploiesti Sud pentru faptul ca nasul sau poate lacatusul de revizie a schimbat (de fapt rotit) placutele de pe vagoane iar pe ele scria Bucuresti-Brasov! Se poate numi incompetenta crasa? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 12 Aug 2013, 09:04 | |
| Uitati ce era la ora 10:45 sambata in Brasov. Cursa de TG.Mures venita de la Bucuresti : greenshot Nu cred ca ma credeti ca in spate la maxim 30 min a mai venit la fel un astfel de autocar care a plecat si ala plin, avea 25 de spanioli urcati din Brasov care mergeau la Sighisoara, jos la bagaje era full. Asta nu e nimic cursa de ora 11:15 Brasov-Vaslui era facuta cu un Otokar deci maxim 30 de locuri iar jos erau peste 50 de insi, uni stateau jos in autogara de dimineata de la 06 ca soferul nu a vrut sa ia in picioare pe nimeni si nici asta de la cursa de 11:15, a fost un scandal imens pana la urma a plecat full cu toate locurile ocupate de vasluieni iar in picioare cu bacauoani si alti de pe traseu. Un englez era venit pe bicicleta si vroia sa mearga cu autocarul pana la Sighisoara, soferul la luat la mijto vreo 15 min, apoi cand s-a hotarat sa faca un pic de loc la bagaje sa-l ia si pe englez, a venit dispecerul si a zis ca NU. Ce impresie facem noi strainilor cu modul asta de a ne exprima ?? CFR-ul a anulat trenul IR 1763 care mergea la Iasi, dubele au calatori multi, se circula ca la nebuni, CFR nu stiea sa faca bani dubele stiu cel mai bine cum sa faca bani. Revenind la trenuri, ceea ce am vazut samabata pe 3001 nu mai vazusem de pe 1.12.2006 cand acelasi tren 3001 dar cu etajatele nemodernizate a fost poate mai plin ca cel de sambata, despre biciclete v-am tot povestit ca nu se vrea deloc ca, compunerile tuturor trenurilor importante de pe Bucuresti-Brasov si retur sa fie dotate cu vagoane de biciclete. Sambata seara IR 1622 a plecat din Brasov cu 8 biciclete, in conditiile care e ultimul tren cu vag de bike, ce s-or mai fi urcat de pe Valea Prahovei si Campina numai Dumnezeu poate sti. La R 3024 trenul cu care m-am intors a fost o familie cu 3 biciclete care au coborat la Azuga, noroc ca aveau bilete de bike, ca altfel ar fi pedalat pana la Azuga...unul din nasi era tare nemultumit ca de ce casiera le-a data bilete de bike, ca trenul nu are vagon, ca e ingust ca bla bla bla...pana la urma a dat-o la pace cand i-am adus aminte ca in Romania degeaba esti nervos ca nu castigi nimic, iar oameni nu aveau nici o vina, atata timp cat aveau bilete iar distanta fiind una mica si trenul nefiind aglomerat a lasat-o balta s-a dus la colegul din fata, un tip pe care l-am prins pe 3024 de cele mai multe ori. Stand de vorba cu nasul cel calm de la 3024 i-am spus ca dimineata am urcat cu 3001 si au fost 30 de biciclete,, special m-am uitat la fiecare statie sa vad cate coboara, iar nasul cand i-am spus ca nu a avut vagon de biciclete a zis "bai da astia nu sutn sanatosi la cap, e cerere e vara e frumos iese lumea la munte si nu bagi vagon de biciclete" Asta e CFR-ul nostru drag, de fapt CFR-ul e nevionavat, vinovati merg cu bolizi de 80-90.000 euro stau la munca 3-4 ore din care 2 le vorbesc la telefon. Sambata si Duminica o sa merg din nou cu 3001 pe Valea Prahovei de data asta fac si o gramada de poze sa vedeti realitatea din teren ( din tren ) pe care CFR nu o vede. @Dr2005 cu nasul de la Bucuresti la Ploiesti merg numai navetisti care nu au nici un fel de reduceri, elevi si studenti isi procura bilete de calatorie la 50% reducere, ca se mai intampla ca 4-5 tineri sa nu aibe bilete ori au ajuns tarziu la gara ori era coada prea mare la casele de bilete. Apropo de echipa de inspectori in ultima luna de zile, de vreo 3-4 ori i-am vazut in PL.Vest in intervalul 08:15-08:44 semn ca vine mereu cu 3001 si se intoarce cu 3004, odata la 4 zile, cand ies de la tura de noapte vin cu Slanicul de la Sud la Vest si ai vad mereu, maine dimineata ar trebui sa faca iar pe 3001-3004. Si oricum 99% e un procent mincinos, cand vreodata putem sa comparam un tren de pe Bucuresti-Brasov cu unul de pe Bucuresti-Videle/Titu ?? Niciodata ! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 12 Aug 2013, 11:32 | |
| Katalyn, costa mult mai putin sa transporti un calator cu o duba sau cu un autocar decat cu trenul. Apoi trenul tre' sa circule cu revizia facuta, dubele... ihm... Iar chestiile astea fac ca biletul la auto sa fie mai mic decat la tren. Apoi mai e si alta faza: cati calatori erau pentru Sighisoara la auto? 100? 150? 200? Clar e mai rentabil cu autocarul. Dar problema e ca luzarii din CFR vad doar chestiile astea, trag linie, se scarpina-ntre sunci si zic " aaaaaaaaa... e nerentabil. Anulam trenul x", in loc sa gaseasca solutii.
Chiar vorbeam cu niste prienteni acum ceva vreme despre turism si ziceam ca nu ar strica sa ai trenuri expres Sibiu-Sighsoara, Sibiu-Brasov, Brasov-Sighisoara. Daca iti vine turistul pentru VSD in Brasov, sa zicem, si ii pui la dispozitie tren expres pentru Sighisoara merge si acolo. Si ii poti pune tren RE, la care sa achite obligatoriu locul sau chiar si fara.
In fine, nu stiu daca ideea asta e cea mai buna, dar am clocit-o la o bere, nu la o sedinta de brainstorming. Poate nu e cea mai buna, dar daca vrei sigur gasesti ceva bun ca sa ii atragi pe oameni la tren. Dar nu, mergem la serviciu ca sa avem de unde veni inapoi acasa, ca e mai ok asa.
Pe de alta parte, sint convins ca si in CFR sunt oameni ca noi, cu idei bune si cu dorinta de a face lucruri bune pentru CFR, dar cand dubarii cotizeaza ca sa mearga trenurile prost...
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 12 Aug 2013, 13:53 | |
| - adirmvl a scris:
- Chiar vorbeam cu niste prienteni acum ceva vreme despre turism si ziceam ca nu ar strica sa ai trenuri expres Sibiu-Sighsoara, Sibiu-Brasov, Brasov-Sighisoara. Daca iti vine turistul pentru VSD in Brasov, sa zicem, si ii pui la dispozitie tren expres pentru Sighisoara merge si acolo. Si ii poti pune tren RE, la care sa achite obligatoriu locul sau chiar si fara.
In fine, nu stiu daca ideea asta e cea mai buna
Ideea e foarte buna si mi-a venit si mie acum ceva timp numai ca daca pui trenuri cu scop turistic la tarif de regio atunci n-ai facut nimic. Pentru ca turistul nu vrea sa se amestece cu toti ghiolbanii si vrea sa circule civilizat fara fum de tigara si fara manele. Bucuresti-Brasov-Sighisoara-Sibiu-Brasov-Bucuresti cu cateva opriri in puncte cheie si conexiuni perfecte ar fi cu siguranta unul dintre cele mai bune roundtripuri feroviare din Europa iar succesul ar fi pe deplin asigurat insa numai cu material rulant adecvat (Bombardier hibrid facut pentru IC) si la rang de IC(poti sa-i zici ICT adica IntercityTurist) astfel incat sa fie considerat scump de cei care nu sunt in vacanta. Iar clienti ar fi... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 12 Aug 2013, 14:24 | |
| Insa noi pasionatii si calatorii cu trenul nu sintem ,,specialistii" care lucreaza mereu pentru adaptarea la cerintele pietei si gasirea celor mai bune solutii.
Impreuna cu turistii, noi sintem beneficiarii directi ai rezultatelor analizelor si solutiilor gasite de ,,specialistii" CFR Calatori.
ca pina la urma un tren nu este nicaieri si probabil nu va fi nicodata rentabil, de aceea se acorda subventii, dar el(trenul) genereaza altfel de venituri, este o piesa in angrenajul acesta al economiei.
iau trenul ma duc la Sighisoara, platesc la muzeu, platesc la hotel, platesc la restaurant, la barul garii, la automatul garii, am alt tren la ora buna plec la Sibiu spre seara, platesc la hotel, la restaurant miine platesc la muzeu, la terasa din centru mai stiu eu unde , mai un suvenire, am alt tren care ma duce la Brasov, acolo o iau de la inceput cu cheltuielile.
In tot acest interval de timp trenurile nu au scos profit dar au dus calatori care au cheltuit contribuind la un venit din care o parte se intoarce la CFR ca subventie tocmai pentru acele trenuri.
Personal nu cred ca exista un tren care sa transporte atitia calatori incit sa acopere cheltuielile impuse pentru punerea lui in miscare.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 12 Aug 2013, 15:04 | |
| Corect, Baiazid, dar ma gandesc ca s-ar putea face o asociere intre cele trei orase prin care sa se faca o colaborare cu CFR-ul pentru astfel de trenuri, in care sa intram si tu, eu, si altii care stiu sa calatoreasca cu alti oameni ca oamenii, nu ca animalele, nu doar turistu' din Doishland. E o varianta. Daca nu, ar putea primariile oraselor sa faca demersuri la Ministerul Turismului, Agentia pentru Turism sau cum ii mai zice, pentru o colaborare a acestuia cu MT-ul sau direct cu CFR-ul (nu stiu exact care institutii ar fi implicate si ce raporturi sunt intre ele, dar cred ca ati prins ideea) astfel incat sa ai astfel de trenuri.
Sa nu mai vorbim ca, in cazul in care asa ceva ar exista, turistii ar putea ajunge in Sibiu (ca deh, Brasovul n-are aeroport) cu avionul, deci si aeroportul de acolo ar avea mai multe curse, ceea ce inseamna ca CJ Sibiu, cred ca el e proprietarul aeroportului, ar avea venituri suplimentare. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Lun 19 Aug 2013, 22:09 | |
| image url upload |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 20 Aug 2013, 16:49 | |
| O mare bila neagra pentru cei care fac mersul trenurilor sa se mai plimbe cu niste marfare care se tarasesc dupa regiouri pe M200 M202 ca au facut mersul ala din capurile lor de imbecili ca le stationeaza prin gari din cauza timpilor de mers |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mar 20 Aug 2013, 23:40 | |
| Conform instrucţiilor, au prioritate trenurile de călători Pe de altă parte, sunt 3 oameni care fac mersul trenurilor (pentru toată lumea). Că până acum s-au dat afară doar din birouri. Au rămas şefii + ,,meşterii" care mai strâng un şurub şi mai beau 2l de bere la pet pe tură. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 21 Aug 2013, 09:27 | |
| Daca da drumu cu trenul de marfa cu 15 minute inainte de regio nu mai ajunge trenul de marfa decat aproape de Ghioroc si personalul merge cu 100 Ilia-Paulis la ce timpi de mers are |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 21 Aug 2013, 14:55 | |
| eu nu stiu de unde a aparut ideea ca transportul de calatori pe CF este nerentabil, chiar asa sa fie? nu cumva, sub ideea nerentabilitatii, se ascunde o sifonare de bani de la stat (adica de la noi)? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 21 Aug 2013, 17:48 | |
| Dacă pui la socoteală costul infrastructurii, e nerentabil transportul de călători. Mai ales dacă taxezi (cum ar fi normal) un tren după lungime şi tonaj. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 21 Aug 2013, 20:17 | |
| E stupid sa taxezi un tren la lungime.. Doar la tonaj sau numar de osii. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 21 Aug 2013, 21:35 | |
| pai daca nu este rentabil, sa fie scos domnule, voua va convine sa platiti din buzunar, mie nu!
dar eu nu cred ca nu e rentabil, v-am zis, e o metoda de sifonare a banilor. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Mier 21 Aug 2013, 21:45 | |
| Dacă faci o infrastructură doar pentru călători se amortizează al dracului de greu. Altfel aveam tramvai în toate satele... Norocul nostru e că infrastructura feroviară o avem. Strict dpdv al operării, poate fi rentabil şi transportul de călători. Un X4500 plin e rentabil. Un Desiro plin la fel. Un DA/EA cu 2 vagoane nu-i rentabil nici dacă are oameni şi pe acoperiş. Însă o infrastructură, care şi aşa se amortizează în zeci de ani, nu o să se amortizeze în veci doar din trafic de călători. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |