|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
+83lifetec ldh.ro Nicolae TonyCFR florin29sv johnsmoke impuls bobi NicuS cfr500 allred DPS LanceR AeroX marius664 DB Robert gvd Katalyn dexter23 spiderpc mielutu zburator enstendhal dan tm Amiralul TonyGFR bubu Nk11 IonutChircu snams Elful afrodita.popescu.7 gabrielle.niki IonutCFR2009 romaniaetc AlexD COSTACHE MIHAIL cristy79 CalinPiatraNeamt kuepall cristi_tgv Razvan Tudor Luna unguru22 Norbi kristi kkk Teodor cristi CFR @ndrey Balto alliens rich1974 halmarius adytm maris.constantin alex1987 Vitosa Katalin4653 Andrey_tm Sabik Adirmvl The Legend Spartan1948 George laur 133 cortexedge alex03bv alex.alexus.tm eu rizelgeorgel2004 manuela AndiCFR baiazid KQQ mureseanu_976 frank81 Jhonyla Dr2005 Rarau 92Dragos DUAL Nesebar Adrian78 Vlad 87 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 25 Iul 2013, 16:07 | |
| - Karpaty a scris:
- KQQ a scris:
- Interregio-ul 1645 nu a avut niciun vagon de clasa I cand a plecat din Brasov. Toate vagoanele erau 22-96.
Si ce este negativ in asta ? asa are compunerea acest tren pentru mersul de tren 2011-2012 . Pentru ce sa puna vagon clasa 1 daca nu exista cerere doar de dragu de a plimba inca un vagon gol , cine vrea clasa 1 are si alte trenuri la dispozitie . Tocmai asta e problema, eu vedeam constant calatori la clasa 1, in unele zile chiar numaram 10 calatori din Tirgu Mures spre Bucuresti. Ce ma deranjeaza mai tare, nu este vagon de biciclete la 1646 / 1645. Ieri au fost 2 ciclisti din Sfantu Gheorghe (un baiat si o fata), carora doamna de la casa nu le putea elibera bilete de bicicleta. Si i-a sfatuit sa negocieze cu nasii _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 25 Iul 2013, 16:15 | |
| @mureseanu_976 , azi am fost la gara de nord din Bucuresti si in fata mea un domn a vrut bilet Bucuresti-Targu Mures la trenul de noapte 1647 , omul vroia la cuseta sau clasa 1 dar grupa de Mures are doar clasa 2 asa ca a luat bilet la clasa 1 pana la Deda si de acolo se va muta la clasa 2 , deci calatori pe relatia Bucuresti-Targu Mures exista , ce este rau e faptul ca grupa de Mures nu are macar un vagon cuseta , normal era sa aibe cele 2 vagoane de clasa 2 plus AcBc . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 25 Iul 2013, 18:29 | |
| Poţi să eliberezi bilet de biciclete la orice tren R sau IR. O să îi apară pe ecran un mesaj că trenul nu are aşa ceva, dar după ce dă OK poate emite bilet de bicicletă. _________________ :TTT:
|
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 25 Iul 2013, 18:58 | |
| 1645/1646 e vai de el, pe Buc-Brasov aproape zilnic sunt 20-50 de calatori cu bilete fara loc, de la Brasov la TG.Mures se merge lejer, pe retur la fel dar de la Brasov la Buc.Nord in week-end trenul iar nu face fata cu cele 180 locuri, de biciclisti nu mai zicem nimic, sunt zile si trenuri chiar si cu vagoane de biciclete unde vezi cate 2 biciclete aproape la fiecare usa.
Avem vagoane de biciclete pe trenul IR 1661/1662 Buc.Nord-Iasi-Buc.Nord avem pe IR 1643/1644 la grupa de Sighetul.Marmatiei avem in unele zile pe un IR Buc.Nord-PL.Sud si pe Valea Prahovei dar nu si pe trenurile care ar fi trebuit si avem o mare lipsa de 3 vagoane de biciclete cu mai multe spati care sa circule pe Valea Prahovei aprilie-noiembrie iar noiembrie-aprilie ptr schiori la cele mai folosite trenuri, ca de acum se poate vedea in baza de date care sunt trenurile cele mai solicitate cu bilete de biciclete.
Eu nu cred ca pe Valea Oltului sau pe Valea Jiului ori in alte zone nu sunt biciclisti la trenurile IR dar stiu sigur ca nu sunt vagoane de biciclete pe acele rute.
|
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6053 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Joi 25 Iul 2013, 23:24 | |
| - Citat :
- De biciclisti nu mai zicem nimic, sunt zile si trenuri chiar si cu vagoane de biciclete unde vezi cate 2 biciclete aproape la fiecare usa
Poate un astfel de vagon ar rezolva problema bicicletelor in astfel de cazuri (in weekend-uri): Sursa: www.vagonweb.cz |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 00:12 | |
| numai 3 astfel de vagoane daca ar avea CFR-ul si putem spune ca s-a rezolvat problema biciclistilor.
La IR e problema ca la Regio unde sunt etajate sunt destule locuri ptr bagaje mari, biciclete, carucioare ptr copii etc...Dar fiind bucurestean nu poti sa te duci la munte cu 3001 si sa te intorci cu 3008 sunt prea multi bani la mijloc pierduti in numai cateva ore ( bani pe biletele de bicicleta, biletele de tren, mancare, bere ) de aceea au succes IR 1745 fiind primul tren si IR 1622 ultimul tren cu vagon de biciclete, cand putea frumos si 1646 sa aibe un astfel de vagon.
3 astfel de vagoane puse pe IR 1745, IR 1637 si IR 1621 la grupele de Brasov iar pe retur se pot intoarce numai cu IR 1622 si 1646. Cele 3 etajate pe Regio iar 84-83, 83-76 si 84-96 pe celelalte trenuri dar si pe alte relati unde e cerere, un tren spre Galati, altul spre Iasi, spre Valea Oltului, Valea Jiului, Targu Mures, Timisoara etc...sau macar sa bage vagon de biciclete la trenul unde se vand 4-5 bilete de biciclete, cum se face cu 84-83 acolo unde e cerere, cum a fost acum 2 saptamani pe IR 1945, 2 vagoane 84-83 pentru persoane cu dizabilitati, numai intr-unul vazusem 3 carucioare si carje, |
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4850 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 00:15 | |
| mai rau decat 1645 e 1527/1528.De cel putin 2 ani, trenul asta e totimpul full pe Buc-Brasov, arareori l-am vazut cu 4 vagoane. de regula 3(cl 2) sau mai nou, de vinerea asta 2 cl 2 si 1 cl 1.Daca nici pt Buc-Brasov nu au vagoane, nu mai avem ce sa zicem.E pacat pt ca are o trasa foarte buna, atat la dus cat si la intors, si timpi de mers buni de asemenea. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 00:19 | |
| 1528 o duce bine rau, de cand cu grupa de Brasov. Trenul arata asa : 20-76, 20-76 Bv-Buc + 21-86, 19-76, 21-86 Sibiu-Bv-Buc tinand cont ca pana sa apara grupa de Brasov trenul asta avea numai 3 vagoane. La 1527 e aglomeratie in special vinerea cand e macel pe cele 3 vagoane pana la Campina iti blestemi zilele in salon in picioare. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 02:46 | |
| - Karpaty a scris:
- @mureseanu_976 , azi am fost la gara de nord din Bucuresti si in fata mea un domn a vrut bilet Bucuresti-Targu Mures la trenul de noapte 1647 , omul vroia la cuseta sau clasa 1 dar grupa de Mures are doar clasa 2 asa ca a luat bilet la clasa 1 pana la Deda si de acolo se va muta la clasa 2 , deci calatori pe relatia Bucuresti-Targu Mures exista , ce este rau e faptul ca grupa de Mures nu are macar un vagon cuseta , normal era sa aibe cele 2 vagoane de clasa 2 plus AcBc .
Pai bine ca de pe Bistrita au scos cuseta din lipsa de clienti, dar au lasat dormitorul. Ar fi fost GENIAL sa mute cuseta pe Tirgu Mures si sa circule ZILNIC, iar dormitorul sa le ramana bistritenilor. Fiecare tren sa aiba ceva specific, nu lipsa 1645 / 1646 ar cam avea nevoie de inca 1 vagon PERMANENT si zilnic Tirgu Mures - Bucuresti. De sarbatori legale e un adevarat INFERN inca de la Miercurea Ciuc. Si asa a fost de Rusaliile catolicilor, sau dupa Revelion. Deja zilnic vad majoritatea calatorilor care se prezinta la ora 11 in gara ca isi procura bilete pentru trenul 1646 in directia Bucuresti... Am mai omis un aspect : miercuri am vazut 2 persoane diferite, o femeie si un barbat, amandoi au intrebat la un interval de 10 minute pentru trenuri spre Iasi, respectiv Birlad (din Tirgu Mures). Femeia si-a adus copilul la control la spitalul din Tirgu Mures, urmau sa se intoarca acasa, iar domnul venise in cautarea unui loc de munca. Uitati exemple de calatori pentru fostul tren 1951 / 1952 Iasi - Tirgu Mures, anulat abuziv din februarie 2012 ! Si seara, pe sensul spre Iasi, era un tren foarte bun pentru studentii originari din Onesti, Adjud, Bacau care studiau la Iasi... _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 08:38 | |
| Dacă au venit 2 călători, nu înseamnă că trenul era solicitat... Sunt împotriva grupelor şi grupuleţelor de trenuri. Soluţia ar fi fost să se asigure trenuri de lung parcurs pe magistrale şi legături la ele de pe celelalte linii. Dacă ai avea tren Tg. Mureş - Siculeni cu automotor şi de acolo să te muţi într-un Braşov - Paşcani - Iaşi nu cred că te-ar dura partea dorsală să te transbordezi, ştiind că stai doar 5 minute în staţia respectivă, nu 3 ore.
De ce Braşov - Paşcani - Iaşi? Păi pentru că numărul de călători e redus, ai nevoie de ramă electrică, eventual la rang de R / RE ca să faci concurenţă Regiotransului. În plus, zona de ,,sud" a M500 o acoperă Regiotransul, aşa că ai de câştigat dacă încerci să acoperi ce nu e acoperit, adică Bacău, Paşcani şi, cu legătură, Suceava şi chiar Botoşani. _________________ :TTT:
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 10:18 | |
| NU, cel mai bine e sa inchida linia Sibiu - Copsa Mica, sa desfiinteze gara din Miercurea Ciuc, sa prelungeasca linia de metrou la Constanta ca sa n-o mai fure indienii si am rezolvat cateva probleme PS, poti sa ai si 100 de calatori intr-un tren de 250 locuri (in Olanda) si nu le anuleaza nimeni trenurile. Subventia e de 300% pe fiecare tren ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 10:41 | |
| Comparăm mere cu pere... noi avem ditamai evaziunea fiscală (mai ales în agricultură şi servicii), cheltuim tone de bani pe tone de aleşi... de unde bani pentru subvenţii? Poate trenul ăla olandez e automotor... consumă mai puţin, se poate ţine şi cu o treime din încărcătură.
Sibiu - Copşa Mică, alături de Paşcani - Iaşi şi încă vreo câteva sunt liniile pe care se poate justifica existenţa unui tren R cu locomotivă şi 4 - 5 - 6 vagoane. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 12:34 | |
| Romanul este comod , merge cu trenu doar daca are tren direct , eu am sa sustin cat traiesc legaturile directe , este ceva normal si firesc , nu trebuie sa ai un tren de 14 vagoane si plin 100% sa il ti in circulatie , aici e vorba si de cum esti tratat de CFR tu ca si calator , ti se ofera legaturi bune cu trenuri directe sau grupe directe asta inseamna ca esti ajutat sa ajungi la destinatie cat mai simplu si comod si prin asta calatorii sunt atrasi la tren . In prezent cand viteza de deplasare a trenurilor este foarte mica , doar prin trenuri directe si un pret aferent rangului RE mai poti atrage calatorii , altfel nu mai vine nimeni la tren . Eu unu calatoresc foarte mult atat prin tara cat si prin Europa si nu exista calatorie sa nu aud calatori nemultumiti , de multe ori am intalnit calatori la casele de bilete cand cereau un bilet spre x iar daca casiera le spunea nu aveti tren direct , trebuie sa schimbati trenul in statia y , in acel moment ce faceau calatorii , spuneam nu , multumesc , ma duc la autocar ca ma duce direct . Cum am spus mai sus , doar legaturile directe si un pret bun mai atrag calatorii la tren . Este compania de stat si noi ca si cetateni ai acestui stat platim taxe si impozite iar statul prin aceste trenuri ne ajuta sa ne deplasam din A in B cat mai bine , asa ar fi normal sa fie , sa ai legaturi diversificate si indiferent de gradul de ocupare statul trebuie sa sustina aceste trenuri .
Legat de ruta Tg. Mures - Iasi eu unu sustin trenul Galati-Onesti-Deda-Tg.Mures-Alba-Arad-Timisoara cu grupa Iasi-Bacau-Adjud , ar mai putea sa aibe o grupa si anume din Galati pentru Oradea care o ataseaza/detaseaza in Razboieni si uite asa trenul ofera o gama diversificata de legaturi directe intre diferite orase , refuz sa cred ca daca exista acest tren nu ar avea calatori dar CFR isi cam bate joc de populatie . Legatura Brasov-Suceava ar fi bine sa fie RE pentru faptul ca ocoleste si sa aibe 3 grupe , Brasov-Suceava/Botosani/Iasi , grupa de Iasi detasata/atasata in Adjud si sa circupe prin Barlad-Vaslui iar grupele de Suceava si Botosani impreuna pana la Veresti unde se despart . Chiar daca pentru Iasi si pentru Suceava ar fi 3 vagoane iar pentru Botosani 2 vagoane acestea ar avea calatori daca tariful este mic si exista legatura directa . La fel ca si la trenul anterior si acesta daca ar fi asa cu grupe directe ar oferii diverse legaturi directe si calatorul ar fi multumit , doar asa se mai trag calatorii , daca pui legatura cu schimbare nu mai vine nici dracu ca nu le convine oamenilor sa se trambaleze cu bagaje din tren in tren . Legaturi directe intre diferite orase exista in majoritatea tarilor dezvoltate din Europa la fel si grupele directe , la noi dispar pe capete si ne miram de ce circula trenurile goale , tocmai din cauza asta ca nu ai cu ce sa te deplasezi din A in B fara sa schimbi 2-3-4 trenuri . Asta e numeste bataie de joc fata de calator si romanul s-a saturat de atata bataie de joc din partea CFR Toate legaturile directe care existau in 1990 ar fi normal sa fie si acum , atunci puteam spune ca avem o gama diversificata de lagaturi prin tara si era bine asa cum era . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 12:54 | |
| - Karpaty a scris:
- Romanul este comod , merge cu trenu doar daca are tren direct , eu am sa sustin cat traiesc legaturile directe , este ceva normal si firesc , nu trebuie sa ai un tren de 14 vagoane si plin 100% sa il ti in circulatie , aici e vorba si de cum esti tratat de CFR tu ca si calator , ti se ofera legaturi bune cu trenuri directe sau grupe directe asta inseamna ca esti ajutat sa ajungi la destinatie cat mai simplu si comod si prin asta calatorii sunt atrasi la tren . In prezent cand viteza de deplasare a trenurilor este foarte mica , doar prin trenuri directe si un pret aferent rangului RE mai poti atrage calatorii , altfel nu mai vine nimeni la tren .
Prin preţ mic nu prea poţi să acoperi costurile de operare, e un cerc vicios aici. O soluţie pentru trenuri directe e să faci ca Regiotrans, să achiziţionezi material rulant cu consum redus. Dacă Regiotransul ar fi operat cu EA-uri, nu mai făceau ei tren de Craiova cu ramură de Constanţa şi Iaşi. Tot trenul ăla al lor, cu tot cu locomotiva de ajutor care rămâne în Bucureşti are vreo 7000 kW. Puţin mai mult decât un EA cu IGBT (delfin). Dar la 9 vagoane (11 pe Braşov - Ploieşti) se justifică. Însă dacă mergeau mai departe spre Constanţa cu 3 vagoane şi ditamai EA-ul clar dădeau faliment. Ceea ce propun eu se poate face şi de mâine, ar fi un mod mai eficient de utilizare a materialului rulant deja existent. - karpaty a scris:
- Este compania de stat si noi ca si cetateni ai acestui stat platim taxe si impozite iar statul prin aceste trenuri ne ajuta sa ne deplasam din A in B cat mai bine , asa ar fi normal sa fie , sa ai legaturi diversificate si indiferent de gradul de ocupare statul trebuie sa sustina aceste trenuri .
Statul nu poate să asigure pentru fiecare legătură directă din A în B. Altfel ar da faliment. Pentru sub 50 de călători oricum nu se prea merită tren (uite-te că până şi DB a înlocuit unele linii cu autobuze, tot din motivul ăsta). Iar statul ăsta mai are şi altele în cârcă... trebuie să asigure şi educaţie şi spitale şi infrastructură şi câte şi mai câte. - Karpaty a scris:
- Legat de ruta Tg. Mures - Iasi eu unu sustin trenul Galati-Onesti-Deda-Tg.Mures-Alba-Arad-Timisoara cu grupa Iasi-Bacau-Adjud , ar mai putea sa aibe o grupa si anume din Galati pentru Oradea care o ataseaza/detaseaza in Razboieni si uite asa trenul ofera o gama diversificata de legaturi directe intre diferite orase , refuz sa cred ca daca exista acest tren nu ar avea calatori dar CFR isi cam bate joc de populatie .
A existat un asemenea tren... dar priveşte şi partea cealaltă: ajungi mai repede din Galaţi în Timişoara dacă schimbi la Bucureşti şi în Alba Iulia dacă schimbi la Braşov (sau soluţia B, prelungit actualul IR Galaţi - Braşov până la Cluj). Nu am înţeles niciodată de ce nu se (re)introduce un tren Târgu Mureş - Timişoara prin Deva - Arad, eventual combinat cu un tren Sibiu - Timişoara pe această rută (dacă se foloseşte Desiro, dacă nu măcar cu legătură în Vinţu de la Sibiu). Galaţi - Tg. Mureş a existat până acum câteva luni... avea 2 vagoane, nu ştiu cât succes avea de ajunsese în compunerea asta. - Karpaty a scris:
- Legatura Brasov-Suceava ar fi bine sa fie RE pentru faptul ca ocoleste si sa aibe 3 grupe , Brasov-Suceava/Botosani/Iasi , grupa de Iasi detasata/atasata in Adjud si sa circupe prin Barlad-Vaslui iar grupele de Suceava si Botosani impreuna pana la Veresti unde se despart . Chiar daca pentru Iasi si pentru Suceava ar fi 3 vagoane iar pentru Botosani 2 vagoane acestea ar avea calatori daca tariful este mic si exista legatura directa .
La fel ca si la trenul anterior si acesta daca ar fi asa cu grupe directe ar oferii diverse legaturi directe si calatorul ar fi multumit , doar asa se mai trag calatorii , daca pui legatura cu schimbare nu mai vine nici dracu ca nu le convine oamenilor sa se trambaleze cu bagaje din tren in tren . Un tren din două Z6100/6300 ar fi arhisuficient. O ramă să meargă la Iaşi prin Paşcani, a doua să se desfacă la Paşcani şi să meargă la Suceava. La Vereşti motor de Botoşani la legătură, la fel la Paşcani pentru Târgu Neamţ şi la Dolhasca pentru Fălticeni. Costuri de operare foarte reduse (o ramă din aia are vreo 700 kW), prin urmare preţuri mici, tren R şi material rulant de R. Pentru Vaslui e un ocol prea mare prin Mărăşeşti, în plus există deja Regiotransul. Opriri la Pavilioane, Sf. Gheorghe, Miercurea Ciuc, Tuşnad, cele două izvoare (al Mureşului şi al Oltului), Siculeni, Saline, Oneşti, Adjud, Bacău, Paşcani, apoi Tg. Frumos, respectiv Dolhasca şi Vereşti. Dacă se constată că ar putea transporta şi navetişti pe distanţe scurte, se mai pot introduce câteva opriri. Concluzie: eficienţă maximă, profit pe măsură. - Citat :
- Toate legaturile directe care existau in 1990 ar fi normal sa fie si acum , atunci puteam spune ca avem o gama diversificata de lagaturi prin tara si era bine asa cum era .
Fals, nevoile de transport se tot schimbă, din păcate autorităţile competente nu înţeleg asta. În 1990 nu erau atâtea autoturisme, nu erau linii aeriene low-cost şi nici autocare. Vremurile s-au schimbat, CFR Călători trebuie să se adapteze sau să-şi dea duhul şi să lase pe altul. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) Vin 26 Iul 2013, 14:07 | |
| O sa revin putin la discutia legata de vagoanele pentru biciclete. Cand m-am intors din Dobrogea, in Gara de Nord erau 5-6-7 biciclisti, fiecare cu un rucsac in spate, care se tot uitau dupa desenul cu bicicleta pe vagoanele sezonierului de Sibiu dar... surpriza... Ideea e ca nu am avea nevoie de un vagon ca cel aratat de KQQ, cum are MAV-ul, ci ar putea fi aplicate solutii mult mai simple. Spre exemplu R-urile Bucuresti-Brasov sunt compuse din etajate. Bun, poti desfiinta locurile de la "demietaj", sa-i zic asa, si poti minta suporti pentru biciclete acolo, spre exemplu, si asa ai avea spatii pentru biciclete. Poate uneori nu ar fi suficiente, dar tot ar fi o treaba. LA fel si la Desiro, poti sa desfiintezi din scaunele pliabile si acolo sa montezi astfel de suport, iar pe Valea Oltului poti sa transporti biciclete. Cat despre IR-uri, sunt vagoane salon, poti sacrifica jumatate de "compartiment" si rezolvi problema si acolo, iar costurile chiar nu cred ca sunt mari. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (3) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |