|
| Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri | |
|
+61ets2oltromânia AeroX Katalyn ciprian71 Cris_Cr Razvan Tudor dan tm Shinkasen mielutu zburator allred TonyGFR Andrey_tm alex.alexus.tm gabrielle.niki Radu Tudor gtavicecity rangopol NicuS Adirmvl KQQ kristi kkk Teodor rich1974 Dr2005 cortexedge Alex Avram cristyadaX laur 133 razvan - trenuri DUAL traian billy752-istu mihaiuc redeme ATM alinx3330 Luna Adrian78 marius_catalin84 Nk11 PrisecaruFlorin jionutz membru inactiv cont inactiv Cobra raoul RazvanCFR didi cristi ar Nesebar srazvi cristi CFR AMX 97-0548-4 Vlad MariusM IonutCFR2009 lovekomotive mardaryroby Ionutz Lde 2100 COSTACHE MIHAIL 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Vin 23 Mai 2014, 23:11 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22398 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Dum 04 Ian 2015, 13:33 | |
| Pe 2 dimineata in Arad trenul Dacia 347 era anuntat cu 40 de minute, lumea la terminarea celor 40 de minute se duce pe peron, dupa 5 minute se aude ca vine cu 50, ok lumea ramane acolo, trec si alea 50 de minute plus inca 5 se aude ca vine cu 70, lumea tot pe peron in ger la -15 grade, mai trec inca 5 si deja bataie de joc era fara limite. Incep oameni sa vina in gara iar unu din ei se duce frumos la una din casa de bilete si incepe sa tipe la casiera, si dupa un minut ii da un pumn la geam de ia facut lu aia ghiseul tandari. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 35 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7110 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Dum 04 Ian 2015, 13:42 | |
| Ce tarani frate ... Ce vina avea femeia ca trenul avea intarziere? Probabil anunta si ea intarzierea in functie de cum primea dispozitie, sigur nu il anunta asa de capul ei . Pacat ca nu a fost nici un politist in zona sa ii puste o amenda pentru distrugere. Unele animale se pare ca se gasesc si in libertate, nu doar la ZOO |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13108 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Dum 04 Ian 2015, 15:03 | |
| TF-ul sta la caldurica inclusiv in Sibiu. Deci cine sa intervina? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11660 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Dum 04 Ian 2015, 16:29 | |
| În Arad, patrulează paznicii și pe peroane, în frig. Acolo chiar își fac treaba. N-am văzut boschetari în gară. Sigur nu au văzut incidentul și nu au putut să intervină. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Dum 04 Ian 2015, 17:50 | |
| Acum vreo 2 ani in Arad era paznica o domnisoara la 1.60 ma gandesc ce ordine putea face In rest cand paznic era un barbat statea la usa de intrare nu fuma nimeni in gara iar dubiosii erau dati afara |
| | | TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6385 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Joi 22 Ian 2015, 18:50 | |
| Oare nu s-ar putea schimba putin ora plecarii lui 3007 din Bucuresti din 16:33 in 16:30 sau orice alta ora? E a nu stiu cata oara in ultimele saptamani cand cer bilet la IR 1633 in Bucuresti (pronuntand "Vreau bilet la 1633") si primesc in loc de 1633 (16:45) la 16:33 adica la 3007... |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6607 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Joi 22 Ian 2015, 22:05 | |
| Adica ceri la "șaișpe treiștrei"? |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11660 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Joi 22 Ian 2015, 22:52 | |
| Cere bilet la trenul care pleacă la 16:45, nu le mai spune numărul. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6991 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Vin 23 Ian 2015, 11:13 | |
| Oho, câtă dreptate ai. Am cerut la 1773 bilet, și era să-mi dea la 1775, i-am zis eu tare prin geam să-mi dea la trenul de Galați de la 13:40. Ar fi funny să le auzi pe unele zicând inocent: Nu există tren la ora 17:75. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Vin 23 Ian 2015, 11:30 | |
| Nu puteţi cere ,,La Braşov cu IR-ul de 16:45"? Eu aşa cer, mai ales că casierele nu ştiu pe dinafară numerele trenurilor (cu câteva excepţii, gen 3001). Şi dacă le ceri informaţii, o să îţi zică că pe ruta X ai tren la orele h, h1 şi h2, fără să îţi zică numerele, pentru că 99% din călători nu sunt interesaţi de acest detaliu. Dacă te duci şi spui ,,La Braşov cu şaişpe treiş'trei" o să îţi dea la trenul de 16:33. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6991 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Vin 23 Ian 2015, 14:23 | |
| Așa fac, dau destinație + oră + numărul trenului + via dacă e nevoie de ceva vreme:D |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mar 03 Feb 2015, 13:44 | |
| Să vă povestesc câteva călătorii cu trenul de week-end-ul trecut (vor urma şi pozele mai pe seară). M-am decis sâmbătă dimineaţa să fac cumva să mă plimb cu nişte automotoare seria 900. Studiind mersul existent, le-am găsit între Slatina şi Caracal. Mi-aş fi dorit să merg până la Slatina cu un IR, fie el şi Desiro, din motive de... timp de parcurs, alături de faptul că linia Bucureşti - Piteşti cu trenul R am mai făcut-o de multe ori, cu biclă sau fără, cu etajate nemodernizate, cu etajate modernizate, cu 20-55, cu 21-80, cu 11-47, cu Regiotrans... cam cu tot ce se putea. Nu am găsit un IR convenabil ca program, aşa că la 7:50 eram în Bucureşti Basarab h., după ceva înot prin bălţile din zonă. La 7:59 apare R 9023, mă sui în vagonul de clasa I, un 19-55. Tot trenul plin până la refuz, aşa că îmi găsesc loc pe hol în vagonul 19-55 (al 3lea după locomotivă). Trenul se târăşte până la Chitila, din toate haltele din parcurs urcând numeroase persoane, majoritatea paznici de noapte (cu uniformele de rigoare). La Chitila se urcă supracontrolul... rezultând certuri pe culoar şi scuze diverse, ba că unii au uitat să îşi facă abonament, ba că nu au avut timp să ia bilete, ba că lipsea tanti de la ghişeu... toţi au fost ,,sancţionaţi" cu un bilet Chitila - Ghergani de 8 lei (la Titu oricum au coborât aproape toţi, dar nu a fost niciunl prost să declare că merge mai departe). În fine, biletul de 8 lei e mai scump şi decât un bilet normal Chitila - Ghergani, deci CFR-ul a ieşit pe plus. Au fost arşi toţi, cel puţin în vagonul meu... de altfel, în medie, fiecare compartiment avea câte 2 - 3 ceferişti cu autorizaţie/carte de călătorie, un abonat şi restul blatişti (la clasa a IIa probabil erau numai blatişti). Tot drumul căldura a fost... doar de la sufletele noastre, că după o dimineaţă ploioasă doar nu era ca în tren să fie cald, nu? La Titu coboară multă lume şi mă bag într-un compartiment. La Mătăsaru mai coboară şi restul, astfel că la Piteşti nu ştiu dacă au ajuns mai mult de 30 de persoane. Deşi la Găeşti aveam 10 minute întârziere, la Piteşti ajungem timpuriu cu 5 minute, chiar dacă intrăm cu 10 - 15 km/h în gară. Plecăm la timp, iar prin vagoane bate vântul, în 4 vagoane sunt vreo 25 oameni, din care la Slatina vor ajunge vreo 10 (cu indulgenţă). Se schimbă controlorii, astfel că sunt vizitat de şefa de tren, care se miră că vin de la Bucureşti cu trenul ăsta, pentru că ,,nu prea vine lume de la Bucureşti". Apoi mă întreabă dacă nu mi-e frig şi-mi spune că în vagoanele de clasa a IIa se plânge lumea de căldură, astfel că unii s-au mutat în 19-55 (la câţi erau, încăpeau toţi în vagonul de clasa I). Îi mulţumesc pentru informaţie, dar deja erau aproape 15 grade afară şi mergeam cu geamul deschis (la compartiment, că pe hol nu se deschidea...). La Sineşti intrăm în abatere cu 10 km/h şi parcurgem toată staţia cu 10 km/h. Facem încrucişarea cu R 9472 Slatina - Piteşti, format din 2 vagoane 21-47 pline de rromi, apoi plecăm mai departe. Se urcă şi în trenul nostru o mică şatră, se băgară toţi în primul compartiment de la 19-55. La Slatina sosim cu 5 minute întârziere, la linia 3. Tragem la mijlocul peronului, în condiţiile în care Malaxele de Piatra Olt sunt la linia 1, între linia 1 şi 2 e gard, pasaj subteran nu e, iar la linia 2 e un marfar GFR, oprit, totuşi, în aşa fel încât să se poată traversa pe la capătul liniei. Dacă trenul întârzia mai mult, trebuia să fiu Gabi Szabo să alerg vreo 200 m de la un tren la altul... Câteva consideraţii despre vagonul folosit: tapiţeria era nouă, dar deja jerpelită, scaunele erau deja pătate, lămpile de citit lipseau (nu mai zic de perdele), uşile la compartimente nu stăteau închise, căldura nu funcţiona (practic, nu mergea rezistenţa de încălzire şi ventilatoarele de sub vagon băgau aer la temperatura mediului exterior... deci ne congela în compartiment), apă la WC nu era, de săpun şi hârtie nici nu mai zic. Ajung la linia 1, unde era garat trenul R 9485 Slatina - Piatra Olt (în cursul săptămânii circulă la Craiova), format din două AM 900, ambele cu plăcuţe Slatina - Piatra Olt - Caracal. Mă sui în al doilea automotor. Nu mai mersesem până acum cu AM 900 modernizat la Petroutilaj. Ca şi la AM 700, m-a uimit silenţiozitatea motorului, precum şi faptul că nu vibra la relanti (faţă de motoarele D2156 de pe Malaxele nemodernizate, care zguduiau toată gara), iar compresorul era şi el foarte silenţios (ce să zic... Dacia 1300 cu motor de Audi). Din păcate, atât întreţinerea, cât şi civilizaţia călătorilor lasă extrem de mult de dorit. Scaunele erau pline de praf, probabil femeile de serviciu erau în concediu. Lipseau mânerele de deschidere a geamurilor, găurile fiind astupate cu hârtie igienică. Pereţii prezentau scrijelituri, zgârieturi, melamină spartă, la capete se fuma, cabinele mecanicilor erau descuiate (!). Plecăm... motorul se dovedeşte, în continuare, silenţios (practic nu era mult mai gălăgios decât unul de Desiro), în schimb suspensia şi aparatul de rulare fac ceva gălăgie, mai ales la trecerea peste joante. Dar, per total, e cam la acelaşi nivel cu zgomotul de la capătul unui vagon 20-54/55, deci nu e chiar aşa stresant. În automotor sunt vreo 20 călători. Naşul controlează biletele, încasează 2 lei de la cineva (deci doar unul cu naşul din cei 20) şi la prima haltă se mută în primul automotor, cu colegul lui şi cu mecanicul. Astfel, automotorul rămâne nepăzit până la Piatra Olt, iar în cabina din faţă (în sensul de mers) se duce lumea cu rândul să stea la o ţigară Ajungem în Piatra Olt la timp. Al doilea automotor este detaşat şi dat câţiva metri înapoi (după ce se chinuie un manevrant vreo 5 minute să desfacă cupla), urmând să plece ca R 9482 cu mecanicul care a condus trenul R 9485. Vine mecanicul de schimb, semnează hârtiile, urmat de un ,,Ce dracu' să iau io în primire la ăsta?". Primul automotor va continua mai departe ca R 9406 spre Caracal. Urc în primul automotor... acesta este prevăzut cu scaune ce, cândva, erau acoperite cu o bucată de mochetă. Sunt mai curate (mai puţin praf), dar la ce animale (şi ăsta e un termen zis cu indulgenţă) merg cu ele... toate bucăţile de mochetă lipsesc, un scaun este lipsă (!), altul crăpat, melamina este spartă în multe locuri, lipsesc clanţe de uşi, peste tot scrijelituri, obscenităţi scrise cu markerul, neoane lipsă. La WC nu era apă (de fapt, mânerul pentru tras apa era rupt, iar cel pentru chiuvetă era furat). O uşă de acces nu se închidea, pentru că cineva luase limba care ţine uşa închisă. Ţin minte că acum câţiva ani am mers, tot pe Piteşti - Piatra Olt, cu un 21-47 aflat cam în aceeaşi stare. Pentru comparaţie, AM 900 cu care mersesem în 2010 la Panciu era lux... totul curat, nevandalizat, scaune cu mochetă pe ele, lumini, uşi etanşe. Plecăm din Piatra Olt la timp. Deşi motorul e puţin mai obosit (are o uşoară vibraţie la relanti, dar nu e foarte neplăcută), mergem destul de bine. E drept, se simt joantele, dar pe porţiunile de linie sudată nu se zdruncină deloc (am întâlnit RIO de Regiotrans care se zdruncina mai tare), în schimb se aude gălăgia produsă de aparatul de rulare şi de proasta antifonare (cu câţiva lei în plus se putea izola salonul). În schimb, capetele sunt bine izolate, deci dacă vreţi să vorbiţi la telefon în linişte, mergeţi la capete. Automotorul zburdă pe linie cu maxim 69 km/h (cred că linia permite şi 80, dar AM 900 are viteza maximă 70 km/h). În tren sunt, la plecare, vreo 15 oameni... cu toată ,,rotaţia" călătorilor pe traseu, cred să fi trecut vreo 25 prin tren, la Caracal ajungând 18. Sunt controlaţi cei care urcaseră, din 15 vreo 10 cu bilet şi 5 dau câte 1,5 - 2 lei. La opririle în halte, naşul preferă să stea pe scaun şi să ţipe la mecanic ,,Nea Mişule, e gataaaa". Apoi începe controlul călătorilor urcaţi. Două fete cotizează câte 1,5 lei. La capătul celălalt o mamă cu un copil de vreo 14 ani plăteşte 1 leu pentru amândoi (!). Şi niciunul dintre cei din tren nu era ţigan sau nespălat. Mai urcă câţiva din altă haltă, decartează şi ei câte un leu la naş, cu excepţia unei femei care prezintă un bilet emis de mână de IDM. La Caracal trebuie să ajungem la linia 1 (apoi s-o eliberăm pentru IR de Bucureşti). Traversăm toate schimbătoarele de cale cu maxim 5 km/h (cu vitezometrul în faţă)... şi tragem la peron. Coboară toată lumea, cobor şi eu, dar prin faţă, auzind şi replica unui mecanic care mergea acasă după traseu (şi stătuse tot timpul de vorbă cu cel de pe AM) către colegul său ,,Stai să coboare şi copilu' ăsta", referindu-se la mine. Aoleu, dacă am ajuns copil la 90 kile De-ar fi ştiut ei cine-s eu. Dar nu îmi place să mă dau de gol. Ajuns la peron, fac repede câteva poze la locomotivele din staţie, sub privirile vigilente şi nelămurite ale unui grup de vreo 10 agenţi de pază înarmaţi care păzeau un tren cu Dacii (de care am preferat să nu mă apropii prea mult... cu ceferişti de-ai mei puteam negocia, cu ăia era mai greu). Vine IR-ul, mă bag în vagonul de clasa I, un 10-70.0. Curat, confortabil, vreo 5 persoane în el (dar cele 2 vagoane 20-49.2 de clasa a 2a aveau ceva clienţi) şi eu sunt singurul care urcă de la Caracal. Vine naşul, mă salută cu ,,Să trăiţi", îmi urează călătorie plăcută şi pleacă mai spre capătul vagonului, unde probabil avea locul. De la Roşiori mai urcă nişte ceferişti. Se salută toţi cu naşul, prezintă cărţile de călătorie, apoi se aşează şi se aşterne liniştea. Probabil erau ceva şefuleţi, vreo 2 citeau ziarul, unul cu tableta, încă vreo 2 cu căştile în urechi. De la Videle se mai urcă vreo 20 de ceferişti, ceva mai gălăgioşi, care discută tot drumul despre tura de ieri şi ce a mai făcut nu-ştiu-care coleg. Se salută cu cei aflaţi deja în vagon (,,Să trăiţi" în sus şi în jos prin vagon), îşi ocupă locurile, schimbă şi ei câteva cuvinte cu naşul, iar după vreo 10 minute iar se aşterne liniştea în vagon. La Bucureşti sosim cu vreo 10 minute întârziere. _________________ :TTT:
|
| | | Shinkasen
Numarul mesajelor : 425 Reputatie : 6129 Data de inscriere : 30/04/2009
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mier 28 Sept 2016, 18:30 | |
| Cand unui cotrolor ii se face mila si taie bilet pentru cati bani ai in loc sa iti taie o suprataxa. Povestea pe scurt: O controloare pe numele de Tatiana Baumann, le-a cerut biletul unor tinere, 4 la numar, acestea nu aveu bilet si in loc sa le scrie o suprataxa, ea le-a luat bani fara a elibera bilet. dar ulterior ar fi varsat banii la CFR, in baza unei cutume a companiei feroviare, mai apoi a ajuns acuzata de mita si a primit 3 ani si 3 luni cu executare, pentru o paguba de 124 de lei care defapt e de numai 64 de lei din moment ce bani sunt in contul CFR-ului. Povestea pe larg mai jos. http://www.petitieonline.com/dreptate_pentru_tatiana_baumann
Normal era daca se facea un filaj pe o durata mai lunga si se analiza comportamentul controlorului si asa se facea o acuzatie penala, desi pentru 64 de lei ar trebui doar sa ii desfaci contractul de munca, nu sa te apuci sa trimiti omul la inchisoare pentru 3 ani si 3 luni, tinand cont ca alti au facut pagube CFR-ului mult mai mari si sunt cam liberi sau au primit niste pedepse mici, pare aici ca se incearca sa bage pe cineva sa execute si pentru ceilalti. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20635 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25580 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mier 28 Sept 2016, 21:54 | |
| Versiunea oficială spune că controloarea, atunci când a aflat că i s-a făcut flagrant şi că va fi arestată la coborârea din tren, ar fi emis 2 chitanţe de diverse încasări ca să justifice suma primită. Evident, banii ăia ar fi fost necuveniţi pentru CFR Călători, pentru că o astfel de chitanţă nu poate justifica plata unei călătorii. Încasările diverse merg în alt cont. Probabil dacă ar fi avut timp, ar fi tăiat bilete de valoarea aia.
Precis au vrut să facă un exemplu din doamna cu pricina... din ce văd, nu prea au reuşit, însă supracontroalele frecvente de anul ăsta au cam speriat blatiştii. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri | |
| |
| | | | Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |