Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri

In jos 
+61
ets2oltromânia
AeroX
Katalyn
ciprian71
Cris_Cr
Razvan Tudor
dan tm
Shinkasen
mielutu zburator
allred
TonyGFR
Andrey_tm
alex.alexus.tm
gabrielle.niki
Radu Tudor
gtavicecity
rangopol
NicuS
Adirmvl
KQQ
kristi kkk
Teodor
rich1974
Dr2005
cortexedge
Alex Avram
cristyadaX
laur 133
razvan - trenuri
DUAL
traian
billy752-istu
mihaiuc
redeme
ATM
alinx3330
Luna
Adrian78
marius_catalin84
Nk11
PrisecaruFlorin
jionutz
membru inactiv
cont inactiv
Cobra
raoul
RazvanCFR
didi
cristi ar
Nesebar
srazvi
cristi CFR
AMX 97-0548-4
Vlad
MariusM
IonutCFR2009
lovekomotive
mardaryroby
Ionutz
Lde 2100
COSTACHE MIHAIL
65 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Urmatorul
AutorMesaj
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7655
Data de inscriere : 25/08/2008

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 09:52

Dual, nu pot sa zic sigur, dar dupa regulile sociologice, un oras incepe sa se depopuleze cand locurile de munca pt. care oamenii s-au mutat din mediul rural in cel urban nu mai sunt. In Craiova cartierul care strangea cei mai multi lucratori in industrie era Craiovita Noua. Era un cartier care se caracteriza prin galagie, insalubitate si infractionalitate mare. Inchizandu-se marile uzine din industria locala primii care s-au intors in mediul rural sau au emigrat, craiovenii sunt plecati mai mult in Italia-am multi cunoscuti si prieteni din Craiova acolo, sunt fostii angajati deveniti intre timp someri care oricum au fost facuti oraseni cu forta de regimul tabloului. Eu esstimez, cu aproximatie ca sunt max. 75000 locuitori in Craiovita noua+veche, erau de fapt 2 cartiere.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 12:07

Cifra asta parca-mi pare mai agreabila ,avand in vedere ce am vazut eu prin Craiova .. cat am fost prin Craiova.Repet ,ne putem insela,dar 110 mii mi se pare de domeniul stiintificului mai mult Very Happy...
Sus In jos
Vizitato
Vizitator




Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeMier 06 Feb 2013, 04:20

locuiesc in craiovita noua din 96 ,era un alt cartier atunci fata de acum,mai galagios mai multe ciori
acum situatia s a schimbat spre bine ,diferenta fata de alte cartiere nu mai este asa coloasala ca atunic
acum au venit lanturi de magazine care au crescut cota acestui cartier
Kaufland,Penny ,Lidl plus Real la 10-15 minute depinde pe unde stai
nici eu nu cred ca mai sunt aici peste 60.000 de locuitori
imi aduc aminte si eu de traseul 30 din pacate el nu mai exista a fost inlocuit de traseul 6 care momentan nu mai merge in 1 mai @ liceul de arta fiind in lucru un pasaj subteran care rupe traficul in zona aia 6 le este limitat la craiovita-piata mare
acum E 1 a ramas o legatura catre 1 mai si alte cartiere mult mai rapid dar din pacate RATC ul este la pamant si cred ca toate traseele sunt limitate cu plecare la ora 21 pana la 1 martie..
asa sa revin on topic
am venit Samabta de la Petrosani cu 2086 caruia in tg jiu i s au mai atasat 2 vagoane de la Turceni R 2873
unul din cele 2 vagoane atasate era impecabil,de necrezut ca mai exista asa ceva pe sine la cfr calatori
sincer cat m a costat biletul pe Craiova Triaj - Petrosani 35.10 lei dus-intors nu mi se pare mult deloc
Sus In jos
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6054
Data de inscriere : 21/06/2009

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeLun 17 Iun 2013, 00:07

Poate nu ar fi rău ca trenurile sezoniere, mai ales acelea care au mulţi pasageri veseli, să aibă în compunere un vagon-discotecă (AS / SR); de altfel, legislaţia europeană prevede existenţa acestui tip de vagon la seria 89. De exemplu:
-fie se reamenajează un B6 în sensul înlocuirii locurilor 41-66 cu un ring de dans iar locurile 11-33 să fie substituite cu mese; cam în genul ăsta (sursa: Flickr): Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 3198210737_1212acf429_z
-fie se reamenajează unitatea bar-bistro a Acvilelor în discotecă; asta ar însemna şi schimbarea / modificarea boghiurilor astfel încât Acvila să poată prinde măcar 140.



_________________
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeLun 17 Iun 2013, 00:23

Pentru Romania ar trebui sa fie modular, duminica sa se transforme in vagon Biserica Very Happy

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeLun 17 Iun 2013, 00:29

Parca Heineken organizase un revelion acum cativa ani intr-un tren, cu plecare de la Cluj. Am o prietena care a fost, poate o sa imi spuna ce vagoane a avut trenul. Razz
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5564
Data de inscriere : 23/07/2012

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeLun 17 Iun 2013, 00:43

A mai fost si trenul Beck'sperience. Pacat ca nu mai organizeaza unul pentru ca eram primul pe lista Smile)
Sus In jos
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6054
Data de inscriere : 21/06/2009

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeLun 17 Iun 2013, 23:47

Trenul cu numărul 13333 ("Beck'sperience" pe ruta Bucureşti-Câmpina) a fost format din vagoane:
88-96
89-76 modificate în vagon-discotecă
89-76 lăsate ca atare
71-31 (?)
https://www.youtube.com/watch?v=CPi8ZZI_VLg
Sus In jos
KQQ

KQQ


Numarul mesajelor : 391
Reputatie : 6054
Data de inscriere : 21/06/2009

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeMar 18 Iun 2013, 01:42

Având în vedere că multe numere de serie sunt depopulate şi ţinând cont de faptul că, în Ungaria, multe din automotoarele existente acolo sunt codificate într-o manieră similară vagoanelor de călători, şi la noi s-ar putea încerca următoarele:

Numerele 13, 23 şi 33 să fie alocate atât vagoanelor cu 3 osii cât şi unităţilor de capăt ale ramelor dacă unul dintre boghiurile acestora este "comun" (sub articulaţie): De exemplu: 96-2yyy-z să devină ori 95 53 23-xx yyy-z (Bp), ori 95 53 33-xx yyy-z (ABp) unde xx să fie unul din numerele 01, 04, 09, 16 (rezervate materialului rulant care dezvoltă o viteză maximă mai mică / egală cu 120 km/h)

În unele cazuri, în loc de ABp este Bpd. Acolo, la o adică, 23-ul ar putea fi înlocuit cu 82 sau chiar cu 84, dar sunt cazuri în care nu se ţine cont de posibilitatea de a transporta bagaje / biciclete. A se vedea cazurile în care vagoanele cu dotări speciale au fost înseriate la numerele "obişnuite": 84-76 la 32-76, 84-87 la 20-76, 84-96 la 22-96.

Numerele 14, 24 şi 34 să fie alocate atât vagoanelor cu două osii:
77-09yy-z să devină 90 53 24-xx 9yy-z
79-01yy-z să devină 90 53 24-xx 1yy-z
79-05yy-z să devină ori 50 53 80-xx 1yy-z ori 50 53 24-xx 5yy-z; în Ungaria nu toate vagoanele pilot (fără etaj) au codul 80.


cât şi unităţilor de mijloc ale ramelor dacă acestea au ambele boghiuri sub articulaţie. La CFR, încă, nu e cazul de aşa ceva. 


Automotoarele ale căror unităţi nu au boghiuri "comune" să fie înseriate asemenea vagoanelor de călători cu 4 osii, un nivel şi ecartament normal:

78-07yy-z = 90 53 27-xx 7yy-z. 

78-10yy-z = 95 53 29-xx 0yy-z unde xx poate fi şi 29, dat fiind faptul că are sursă proprie de încălzire

76-24yy-z = 95 53 30-xx 4yy-z unde xx poate fi şi 29
59-14yy-z = 95 53 20-xx 4yy-z unde, de asemenea, xx poate fi 29, vagonul având sursă proprie de încălzire

Ca fapt divers, ramele RIO seria 57-yyyy-z au fost, la origine:
82-07
32-07
80-07
iar CFR-ul le-a înmatriculat ca material rulant motor deşi acestea nu pot circula fără locomotiva seria 425.
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6639
Data de inscriere : 10/07/2010

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeMier 26 Iun 2013, 02:49

Referitor la mesajul de pe pagina anterioara, cel cu vagonul-discoteca pentru trenurile sezoniere...o idee ingenioasa, nu zic nu, dar...
-la ce lipsa cronica de bani si vagoane are CFR, nu cred ca sunt dispusi sa bage bani in asa ceva
-presupunand ca s-ar baga bani, conductorul n-ar mai avea viata cu seniorii care s-ar nimeri in vagonul ala...stiti voi bine, grupa de populatie care are mereu pregatita o replica gen "inchide geamul , ca e curent" "vin de la spital, dati muzica mai incet" "tineretul din ziua de azi nu mai are pic de respect" s.a.m.d.
-rama TE are plafonul jos, n-ai cum sa ridici mainile in aer, deci cade ideea, ca dai cu pumnu-n becuri fara sa vrei. Smile
-pe o nota mai serioasa, convertirea unui boghiu de etajat pentru viteza de 140 implica munca serioasa, nu gluma. Dar si 120 la ora este suficient, cred eu.

Repet, o idee interesanta, insa mult prea avansata pentru stadiul actual al CFR-ului.
Sus In jos
rangopol




Numarul mesajelor : 7
Reputatie : 4269
Data de inscriere : 26/03/2013

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeVin 21 Mar 2014, 13:30

Problema care ne este impusa si cu care ne manipuleaza statul si cei care conduc cfr-ul este ca nu se mai poate face nimic cui cfr-ul, ca nu sunt bani si solutii, ca nu se poate incolo, nu se poate incoace. Dar cine mai inghite astfel de galuste? Cine mai traieste cu mentalitatea comunista in care daca unu' zocea ca nu se poate asa trebuia sa fie. Cyum sa nu se poata ?? Exista solutii pentru absolut orice, pe lumea asta. Orice, dar absolut orice! Ca cei care mai au puteri de deciziii cred ca ne mai ineaca in prostia de a crede ca nu se poate, e problema lor. Daca nu s-ar mai fura atat la greu, daca ar veni oameni care vor sa faca cu adevarat ceva bun pentru cfr, sa vedeti cum s-ar ridica intreaga companie feroviara din propria cenusa, vorba aia!! Numai ca nu exista oameni integri si cu coloana vertebrala care sa stopeze mizeriile. Daca s-ar crea sisteme cfr viabile, infrastructura, caroserii, conditii decente, angajati corecti, clienti cu bunul-simt si educati, macar educcatia de baza, altfel ar sta treaba, iar autostrazile ar fi necesare unde chiar nu se poate altfel. S-ar reduce poluarea cu mult. Socurile de transport ar fi infime, iar oamenii ar circula mult mai in siguranta. Ar fi o companie prospera si nu ar putea intrece nici un proiect fantoma de autostrada.
Sus In jos
gtavicecity
User Dezactivat
User Dezactivat
gtavicecity


Numarul mesajelor : 77
Varsta : 37
Reputatie : 3931
Data de inscriere : 10/05/2014

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeMar 13 Mai 2014, 15:20

buna ziua
am o propunere pt cfr
pitesti-timisoara(rex pana in craiova)
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5797
Data de inscriere : 06/02/2012

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeMar 13 Mai 2014, 19:52

Nu cred ca ar avea multi calatori daca l-ar face IR, dar daca ar introduce in regim RE ar merge o pereche pe zi.
Sus In jos
gabrielle.niki




Numarul mesajelor : 9
Localizare : bucuresti
Reputatie : 4217
Data de inscriere : 17/05/2013

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: harta in timp real   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 21:24

Eu cand am vazut pe siteul MAV harta goagal in timp real cu toate trenurile de pe teritoriul Ungariei , cu intarzierile si informatii de traseu, mi-a picat falca la propriu . Asa ca as propune aceeasi chestie si pentru Romania, mai ales ca aici batem recorduri de intarzieri. Plus - comunicarea este slaba spre deloc - la cfr nu stie nimeni cand ajunge un tren, cat a intarziat, nu scrie nicaieri de lucrarile de pe traseu.
Am vazut o Harta Retelei CFR pe siteul lor (cfr.ro), dar mie mi se deschide ca poza. E calculatorul meu de vina?
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitimeVin 23 Mai 2014, 23:10

Un dispozitiv GPS de urmarire mai performant asa e in jur de 500 de lei ... Stiu stiu exista si mai ieftine,dar vrem sa ne trimita el informatii mai detaliate,sa nu mai platim pe X'ulescu sa treaca loco+tren bazaconii Smile .. Asadar CFR Calatori nu da 500 de lei pentru asa ceva,dar da mai multi bani pentru alte chestii inutile..
CFR Refuza si achizitionarea unor contracte de internet via date,macar pentru trenurile IC .. asa ca nu exista surprize..
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Empty
MesajSubiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri   Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri - Pagina 10 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri
Sus 
Pagina 10 din 15Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» DISCUTII SI PROPUNERI PETITII
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» Exista discutii libere pe forum?
» Discutii libere pe seama liniei M800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-
Mergi direct la: