|
| Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri | |
|
+61ets2oltromânia AeroX Katalyn ciprian71 Cris_Cr Razvan Tudor dan tm Shinkasen mielutu zburator allred TonyGFR Andrey_tm alex.alexus.tm gabrielle.niki Radu Tudor gtavicecity rangopol NicuS Adirmvl KQQ kristi kkk Teodor rich1974 Dr2005 cortexedge Alex Avram cristyadaX laur 133 razvan - trenuri DUAL traian billy752-istu mihaiuc redeme ATM alinx3330 Luna Adrian78 marius_catalin84 Nk11 PrisecaruFlorin jionutz membru inactiv cont inactiv Cobra raoul RazvanCFR didi cristi ar Nesebar srazvi cristi CFR AMX 97-0548-4 Vlad MariusM IonutCFR2009 lovekomotive mardaryroby Ionutz Lde 2100 COSTACHE MIHAIL 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7655 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mar 05 Feb 2013, 09:52 | |
| Dual, nu pot sa zic sigur, dar dupa regulile sociologice, un oras incepe sa se depopuleze cand locurile de munca pt. care oamenii s-au mutat din mediul rural in cel urban nu mai sunt. In Craiova cartierul care strangea cei mai multi lucratori in industrie era Craiovita Noua. Era un cartier care se caracteriza prin galagie, insalubitate si infractionalitate mare. Inchizandu-se marile uzine din industria locala primii care s-au intors in mediul rural sau au emigrat, craiovenii sunt plecati mai mult in Italia-am multi cunoscuti si prieteni din Craiova acolo, sunt fostii angajati deveniti intre timp someri care oricum au fost facuti oraseni cu forta de regimul tabloului. Eu esstimez, cu aproximatie ca sunt max. 75000 locuitori in Craiovita noua+veche, erau de fapt 2 cartiere. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mar 05 Feb 2013, 12:07 | |
| Cifra asta parca-mi pare mai agreabila ,avand in vedere ce am vazut eu prin Craiova .. cat am fost prin Craiova.Repet ,ne putem insela,dar 110 mii mi se pare de domeniul stiintificului mai mult ... |
| | | Vizitato Vizitator
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mier 06 Feb 2013, 04:20 | |
| locuiesc in craiovita noua din 96 ,era un alt cartier atunci fata de acum,mai galagios mai multe ciori acum situatia s a schimbat spre bine ,diferenta fata de alte cartiere nu mai este asa coloasala ca atunic acum au venit lanturi de magazine care au crescut cota acestui cartier Kaufland,Penny ,Lidl plus Real la 10-15 minute depinde pe unde stai nici eu nu cred ca mai sunt aici peste 60.000 de locuitori imi aduc aminte si eu de traseul 30 din pacate el nu mai exista a fost inlocuit de traseul 6 care momentan nu mai merge in 1 mai @ liceul de arta fiind in lucru un pasaj subteran care rupe traficul in zona aia 6 le este limitat la craiovita-piata mare acum E 1 a ramas o legatura catre 1 mai si alte cartiere mult mai rapid dar din pacate RATC ul este la pamant si cred ca toate traseele sunt limitate cu plecare la ora 21 pana la 1 martie.. asa sa revin on topic am venit Samabta de la Petrosani cu 2086 caruia in tg jiu i s au mai atasat 2 vagoane de la Turceni R 2873 unul din cele 2 vagoane atasate era impecabil,de necrezut ca mai exista asa ceva pe sine la cfr calatori sincer cat m a costat biletul pe Craiova Triaj - Petrosani 35.10 lei dus-intors nu mi se pare mult deloc |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
| | | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Lun 17 Iun 2013, 00:23 | |
| Pentru Romania ar trebui sa fie modular, duminica sa se transforme in vagon Biserica _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Lun 17 Iun 2013, 00:29 | |
| Parca Heineken organizase un revelion acum cativa ani intr-un tren, cu plecare de la Cluj. Am o prietena care a fost, poate o sa imi spuna ce vagoane a avut trenul. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Lun 17 Iun 2013, 00:43 | |
| A mai fost si trenul Beck'sperience. Pacat ca nu mai organizeaza unul pentru ca eram primul pe lista ) |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Lun 17 Iun 2013, 23:47 | |
| Trenul cu numărul 13333 ("Beck'sperience" pe ruta Bucureşti-Câmpina) a fost format din vagoane: 88-96 89-76 modificate în vagon-discotecă 89-76 lăsate ca atare 71-31 (?) https://www.youtube.com/watch?v=CPi8ZZI_VLg |
| | | KQQ
Numarul mesajelor : 391 Reputatie : 6054 Data de inscriere : 21/06/2009
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mar 18 Iun 2013, 01:42 | |
| Având în vedere că multe numere de serie sunt depopulate şi ţinând cont de faptul că, în Ungaria, multe din automotoarele existente acolo sunt codificate într-o manieră similară vagoanelor de călători, şi la noi s-ar putea încerca următoarele:
Numerele 13, 23 şi 33 să fie alocate atât vagoanelor cu 3 osii cât şi unităţilor de capăt ale ramelor dacă unul dintre boghiurile acestora este "comun" (sub articulaţie): De exemplu: 96-2yyy-z să devină ori 95 53 23-xx yyy-z (Bp), ori 95 53 33-xx yyy-z (ABp) unde xx să fie unul din numerele 01, 04, 09, 16 (rezervate materialului rulant care dezvoltă o viteză maximă mai mică / egală cu 120 km/h)
În unele cazuri, în loc de ABp este Bpd. Acolo, la o adică, 23-ul ar putea fi înlocuit cu 82 sau chiar cu 84, dar sunt cazuri în care nu se ţine cont de posibilitatea de a transporta bagaje / biciclete. A se vedea cazurile în care vagoanele cu dotări speciale au fost înseriate la numerele "obişnuite": 84-76 la 32-76, 84-87 la 20-76, 84-96 la 22-96.
Numerele 14, 24 şi 34 să fie alocate atât vagoanelor cu două osii: 77-09yy-z să devină 90 53 24-xx 9yy-z 79-01yy-z să devină 90 53 24-xx 1yy-z 79-05yy-z să devină ori 50 53 80-xx 1yy-z ori 50 53 24-xx 5yy-z; în Ungaria nu toate vagoanele pilot (fără etaj) au codul 80.
cât şi unităţilor de mijloc ale ramelor dacă acestea au ambele boghiuri sub articulaţie. La CFR, încă, nu e cazul de aşa ceva.
Automotoarele ale căror unităţi nu au boghiuri "comune" să fie înseriate asemenea vagoanelor de călători cu 4 osii, un nivel şi ecartament normal:
78-07yy-z = 90 53 27-xx 7yy-z.
78-10yy-z = 95 53 29-xx 0yy-z unde xx poate fi şi 29, dat fiind faptul că are sursă proprie de încălzire
76-24yy-z = 95 53 30-xx 4yy-z unde xx poate fi şi 29 59-14yy-z = 95 53 20-xx 4yy-z unde, de asemenea, xx poate fi 29, vagonul având sursă proprie de încălzire
Ca fapt divers, ramele RIO seria 57-yyyy-z au fost, la origine: 82-07 32-07 80-07 iar CFR-ul le-a înmatriculat ca material rulant motor deşi acestea nu pot circula fără locomotiva seria 425. |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mier 26 Iun 2013, 02:49 | |
| Referitor la mesajul de pe pagina anterioara, cel cu vagonul-discoteca pentru trenurile sezoniere...o idee ingenioasa, nu zic nu, dar... -la ce lipsa cronica de bani si vagoane are CFR, nu cred ca sunt dispusi sa bage bani in asa ceva -presupunand ca s-ar baga bani, conductorul n-ar mai avea viata cu seniorii care s-ar nimeri in vagonul ala...stiti voi bine, grupa de populatie care are mereu pregatita o replica gen "inchide geamul , ca e curent" "vin de la spital, dati muzica mai incet" "tineretul din ziua de azi nu mai are pic de respect" s.a.m.d. -rama TE are plafonul jos, n-ai cum sa ridici mainile in aer, deci cade ideea, ca dai cu pumnu-n becuri fara sa vrei. -pe o nota mai serioasa, convertirea unui boghiu de etajat pentru viteza de 140 implica munca serioasa, nu gluma. Dar si 120 la ora este suficient, cred eu. Repet, o idee interesanta, insa mult prea avansata pentru stadiul actual al CFR-ului. |
| | | rangopol
Numarul mesajelor : 7 Reputatie : 4269 Data de inscriere : 26/03/2013
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Vin 21 Mar 2014, 13:30 | |
| Problema care ne este impusa si cu care ne manipuleaza statul si cei care conduc cfr-ul este ca nu se mai poate face nimic cui cfr-ul, ca nu sunt bani si solutii, ca nu se poate incolo, nu se poate incoace. Dar cine mai inghite astfel de galuste? Cine mai traieste cu mentalitatea comunista in care daca unu' zocea ca nu se poate asa trebuia sa fie. Cyum sa nu se poata ?? Exista solutii pentru absolut orice, pe lumea asta. Orice, dar absolut orice! Ca cei care mai au puteri de deciziii cred ca ne mai ineaca in prostia de a crede ca nu se poate, e problema lor. Daca nu s-ar mai fura atat la greu, daca ar veni oameni care vor sa faca cu adevarat ceva bun pentru cfr, sa vedeti cum s-ar ridica intreaga companie feroviara din propria cenusa, vorba aia!! Numai ca nu exista oameni integri si cu coloana vertebrala care sa stopeze mizeriile. Daca s-ar crea sisteme cfr viabile, infrastructura, caroserii, conditii decente, angajati corecti, clienti cu bunul-simt si educati, macar educcatia de baza, altfel ar sta treaba, iar autostrazile ar fi necesare unde chiar nu se poate altfel. S-ar reduce poluarea cu mult. Socurile de transport ar fi infime, iar oamenii ar circula mult mai in siguranta. Ar fi o companie prospera si nu ar putea intrece nici un proiect fantoma de autostrada. |
| | | gtavicecity User Dezactivat
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 37 Reputatie : 3931 Data de inscriere : 10/05/2014
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mar 13 Mai 2014, 15:20 | |
| buna ziua am o propunere pt cfr pitesti-timisoara(rex pana in craiova) |
| | | Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5797 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Mar 13 Mai 2014, 19:52 | |
| Nu cred ca ar avea multi calatori daca l-ar face IR, dar daca ar introduce in regim RE ar merge o pereche pe zi. |
| | | gabrielle.niki
Numarul mesajelor : 9 Localizare : bucuresti Reputatie : 4217 Data de inscriere : 17/05/2013
| Subiect: harta in timp real Vin 23 Mai 2014, 21:24 | |
| Eu cand am vazut pe siteul MAV harta goagal in timp real cu toate trenurile de pe teritoriul Ungariei , cu intarzierile si informatii de traseu, mi-a picat falca la propriu . Asa ca as propune aceeasi chestie si pentru Romania, mai ales ca aici batem recorduri de intarzieri. Plus - comunicarea este slaba spre deloc - la cfr nu stie nimeni cand ajunge un tren, cat a intarziat, nu scrie nicaieri de lucrarile de pe traseu. Am vazut o Harta Retelei CFR pe siteul lor (cfr.ro), dar mie mi se deschide ca poza. E calculatorul meu de vina?
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri Vin 23 Mai 2014, 23:10 | |
| Un dispozitiv GPS de urmarire mai performant asa e in jur de 500 de lei ... Stiu stiu exista si mai ieftine,dar vrem sa ne trimita el informatii mai detaliate,sa nu mai platim pe X'ulescu sa treaca loco+tren bazaconii .. Asadar CFR Calatori nu da 500 de lei pentru asa ceva,dar da mai multi bani pentru alte chestii inutile.. CFR Refuza si achizitionarea unor contracte de internet via date,macar pentru trenurile IC .. asa ca nu exista surprize.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri | |
| |
| | | | Discuţii libere, impresii, sesizări, petiţii, propuneri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |