Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 04 Apr 2013, 09:29
19-70 002 pe 1582 (tinut la intrarea in Nord 10 minute la semnal si intarziat 75)
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 04 Apr 2013, 11:36
ATM a scris:
Ca veni vorba, care-s regulile folosirii unei garnituri apartinand unui alt operator sau unei alte tari? Presupun ca totusi nu s-a facut fara stirea MAV treaba asta (sper...) deci, CFR a facut vreo cerere inainte? ii va vira lui MAV incasarile trenului respectiv sau vreo redeventa/zi/vagon?
Si, nu in ultimul rand, de ce nu au trimis un automotor TFC? ca de la roman la roman? pus ca TFC sunt totusi clujeni, solicitarea ar fi fost facuta la ei acasa, deci cumva cred ca reuseau sa faca rost un DH2 sau un 614 la executie...?
Există un acord de folosire a vagoanelor în trafic internaţional. S-ar putea să fie stipulat acolo şi utilizarea vagoanelor la alte trenuri, în caz de forţă majoră. Or, dacă este această prevedere, e mult mai ieftin să foloseşti vagoanele MAV decât să închei contract de ajutor cu TFC.
_________________ :TTT:
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 04 Apr 2013, 12:53
Stati parcati,ca atat timp ca a circulat Dacia ... IC ul unguresc Dalia avea compunerea 21-91(MAV) 10-91(CFR) 21-90 (CFR) 21-90 (CFR) ... De ce sa inchirieze automotor de la TFC?!? Sa le plateasca alora bani ? Cand pot folosii garnitura MAV care oricum zace? Cine mai stie vechea compunere a lui Ady Endre cu vagoane CD .. stie despre ce vorbesc . Si eu as folosii vagoanele MAV pentru IR pe rute interne scurte ..
Vagoanele sunt cred din compunerea fostului Transilvania,pe cand circula si Panonnia.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 11:34
Ce compunere au trenurile R 8585 Slobozia Veche-Ciulnita, R 8593/8696 Ciulnita-Calarasi Sud-Ciulnita si R 11014 Constanta-Buc.Obor si cu ce intarziere ajunge 11014 in Obor ??
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 12:44
DUAL, IR-uri cu rute interne scurte fiind care?
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 12:52
DUAL a scris:
Stati parcati,ca atat timp ca a circulat Dacia ... IC ul unguresc Dalia avea compunerea 21-91(MAV) 10-91(CFR) 21-90 (CFR) 21-90 (CFR) ... De ce sa inchirieze automotor de la TFC?!? Sa le plateasca alora bani ? Cand pot folosii garnitura MAV care oricum zace? Cine mai stie vechea compunere a lui Ady Endre cu vagoane CD .. stie despre ce vorbesc . Si eu as folosii vagoanele MAV pentru IR pe rute interne scurte ..
Vagoanele sunt cred din compunerea fostului Transilvania,pe cand circula si Panonnia.
Dual cele doua chestii ca ungurii baga vagoane CFR zilnic la trenuri lor, si ca romanii au pus Ady la personal nu au nici o treaba una cu alta. La MAV se folseste din cauza la kilometri trebuie sa fie acelasi, cat merge traxxul si vagoane mav la romanii trebuie sa circule si in Ungaria asa este colaborarea.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 12:56
nu am inteles mare lucru, adica vagoanele de clasa a lui 346, 473 sau alt International care vine din Romania si are statie finala Budapesta in loc sa stea pe dreapta pana pleaca inapoi spre Romania mai baga vreo cursa ceva prin Ungaria ??
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 13:26
Katalyn a scris:
nu am inteles mare lucru, adica vagoanele de clasa a lui 346, 473 sau alt International care vine din Romania si are statie finala Budapesta in loc sa stea pe dreapta pana pleaca inapoi spre Romania mai baga vreo cursa ceva prin Ungaria ??
Depinde. Romania e mai mare acolo umbla o gramada de vagoane H-START si Traxxul. Vagoanele lui Dacia au facut un IC INTERN Keleti-Debrecen-Nyugati si retur, dar a fost un scandal din partea calatorilor cica mizierie si jeg in tren( de ce nu ma mira oare?) si l-au schimbat cu bpmz,apmz. Acuma din 20. aprilie o sa circule dacia vedem daca mai foloseste vagoanele lui, iar cand ajunge Ister taie un 21-86 si il foloseste la trenuri rapide care au un vagon IC cu vagonul nostru romanesc asigura clasa aceea de IC. In alte cazuri baga ca IC de Miskolc si asa mai departe.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 13:29
In loc sa le bage la curatenie si la odihna ca doar peste cateva ore pleaca inapoi spre RO, ei le folosesc non-stop, halal gandire, apoi ne miram de ce e lumea nemultumita dai o avere de la Budapesta la Buc.Nord si ai parte de mizerie in vagon.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 13:31
Pai ce mare trafic fac vagoanele MAV prin Romania si traxul ca sa compenseze cu ale noastre pe la ei?
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 13:34
Katalyn a scris:
In loc sa le bage la curatenie si la odihna ca doar peste cateva ore pleaca inapoi spre RO, ei le folosesc non-stop, halal gandire, apoi ne miram de ce e lumea nemultumita dai o avere de la Budapesta la Buc.Nord si ai parte de mizerie in vagon.
Sunt obligati sa faca curatenie asa cum si cei din Brasov cand ajunge Corona. Soseste oricare la peron se urca si face curatenie in timpul manevrei dup´aia il baga la tren vagonul. Uite o poza de exmplu asta este un IC Bp-Bekescs. in locul lui MURES. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=468549553211499&set=o.139439536091143&type=3&theater
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 13:46
Katalyn a scris:
In loc sa le bage la curatenie si la odihna ca doar peste cateva ore pleaca inapoi spre RO, ei le folosesc non-stop, halal gandire, apoi ne miram de ce e lumea nemultumita dai o avere de la Budapesta la Buc.Nord si ai parte de mizerie in vagon.
Nu e deloc halal gândire, e gândire economică... vagonul şi locomotiva sunt nişte fiare, ele trebuie să circule cât mai mult (chiar non-stop dacă se poate), să stea doar când li se face revizia. Orice vehicul (feroviar, rutier, naval, aerian) care stă produce pagubă.
_________________ :TTT:
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 13:49
Salut se da km/km la TUI Dragos!... Cat face Maramures+Adi Endre+Corona = Traianus+Dacia+Ister si ce mai lipseste ... Asta o stiu de la nasii Daciei ... Nu are absolut nici o treaba cati km face un vagon sau altul.Legat de mizerie,era mizerie pentru ca trenul nu era curatat!!!!Pleca direct din statie .. si sa nu iti spun cum arata Dacia dupa ce vine din Ungaria .. plina de tot felul de Peturi si mizerii aruncate in vagon pe care scrie in ungureste.Daca e sa o luam noi avem mai multe vagoane in regim international decat ei(cu cateva bucati)
@Adyrmvl IR Brasov-CLuj de exemplu care s-a anulat.Vine Corona,il duci la Cluj,il aduci inapoi,il duci la Corona iar.Brasov-Sibiu... Brasov-Bucuresti,in 6 ore e inapoi.
@Katalyn .. Odihna pentru un astfel de vagon ar trebuii sa fie doar la revizie.ATAT.Altfel ar trebuii sa circule sa isi scoata banii.De aia in 5 ani o sa vedem 21-76 pe la noi,rupte din traficul intern al MAV.
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 14:11
De ce tot se da exemplu Dacia,ea nu circula pina la Viena?
Sau ce nu inteleg eu aici despre compunerea trenurilor MAV cu vagoane de la Dacia?
Normal ca vin vagoanele murdare cu peturi unguresti ca doar sint si ei draci sa murdareasca vagoanele romanesti.
A se vedea ca locomotivele CFR care merg in Ungaria nu mai au tricolorul.
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 05 Apr 2013, 14:12
Ar fi o varianta si asta, mai ales la cum se vaita CFR-ul de lipsa materialului rulant...
In alta ordine de idei, 1521 a ajund in Valcea intarziat cu 20 de min, dar... cu doua Desiro in compunere.
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013