|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+89Vlad Singeorzan norbert.laurb Balto billy752-istu 63-1143-5 Codrut1985 rizelgeorgel2004 cristy79 maris.constantin florin29sv luciaZ Jhonyla kasapis2007 cristi CFR The Legend Razvan Tudor Lafont frank81 ALEXCFR Bobby_TM didinul IonutCFR2009 TVlad Sabik Karl FeroFan97 Marius Iulian Cont dezactivat Norbi Teodor Sergiu rmn cont dezactivat . AlexD dincarazvan49 pannonia express Laur TonyGFR COSTACHE MIHAIL riciu bogdan srl Amiralul vanchorusebulgaria Silver cfr500 razwy Vale alex1987 ionutz85 mtk Mihay mihai_cfr_bacau Warrior12 EuroNight Ryan Anderson membru inactiv MariusM NicuS baiazid Tomi13leu Radu.B Adirmvl alex.alexus.tm Adrian78 Luna IR1822 halmarius BL82 mureseanu_976 Alex Avram DUAL Rarau Vitosa Spartan1948 ATM kristi kkk Radu Tudor Goanga manuela Dr2005 Katalin4653 92Dragos huiu_goe ravers75 Vlad AndiCFR allred tudor_vl Andrey_tm Nesebar 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 21:24 | |
| - baiazid a scris:
- Interesanta noua linie intre Burgas si Sofia care este doar o fabulatie Wikipedia .
... care se regăseşte şi în documentul din link-ul tău, că doare e parte din ,,core network" a TEN-T. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 21:48 | |
| - Dr2005 a scris:
- baiazid a scris:
- Interesanta noua linie intre Burgas si Sofia care este doar o fabulatie Wikipedia .
... care se regăseşte şi în documentul din link-ul tău, că doare e parte din ,,core network" a TEN-T. Asa, si ? Ten-T-ul ala cuprinde viitoarea retea feroviara inclusiv upgrade la 160 dupa cum bine vezi, adica asa cum va fi si Munchen-Salzburg, apropo de HSR LGV adica the never ending story... Daca harta aia cuprinde si linii clasice cum de a ajuns cineva la concluzia ca Burgas-Sofia va fi HSR ? Si ce mai e de exemplu HSR acolo , coridorul VII dunarean cumva ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 23:19 | |
| La linia Burgas-Sofia chiar se lucreaza , anul trecut am fost la Burgas si am vazut ca se lucra , mai multe nu stiu . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 23:41 | |
| - DUAL a scris:
- Tot visez sa ma plimb cu Corailul 21-90 la 200 prin Romania ... sau cu 22-96... Insa sansele astea par mai realizabile aici la mine in Ardeal
Facem pariu ca in RO nu se va circula cu mai mult de 140km/h in urmatorii 50 de ani? Iar in Ardeal sa spui mersi de V.max 120km/h ... |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 13 Ian 2013, 02:59 | |
| Razi tu razi ,dar daca se termina partea aia spre Arad .. o sa vedem care ramane cu Vmax 120 Off .. turcalaii deja ne-o iau inainte in domeniu CF ... totusi cred ca se va miza si la noi pe o ridicare de viteza a actualului coridor .. ramane sa vedem daca om avea la ce sa ridicam viteza =))... |
| | | cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8388 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 13 Ian 2013, 07:55 | |
| - AlexD a scris:
- DUAL a scris:
- Tot visez sa ma plimb cu Corailul 21-90 la 200 prin Romania ... sau cu 22-96... Insa sansele astea par mai realizabile aici la mine in Ardeal
Facem pariu ca in RO nu se va circula cu mai mult de 140km/h in urmatorii 50 de ani? Iar in Ardeal sa spui mersi de V.max 120km/h ... Mai bine cu 120 decat cu 65 cum e pe la voi. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8691 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 13 Ian 2013, 10:59 | |
|
Macar sa circule cu 120km/h. Cred ca am ajuns ultima tara din EU ca infrastructura, mers si timpi de calatorie. Ma mir cum de inca mai sunt lucruri de furat in tara asta.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Dum 13 Ian 2013, 11:25, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Dum 13 Ian 2013, 11:17 | |
| Acum vad mesajul lui baiazid .. Pai deocamdata UE nici nu are cum sa faca doar coridor HSR , asa ca HSR va fi deocamdata hibrid .. linia aceea la bulgari este sub constructie si face parte din coridor TEN ,dupa finalizare probabil o vor upgrada ,pentru ca in esenta si noi putem atinge viteze de peste 200 de la Bucuresti la Campina cu mici exceptii (Nu vorbim de M800,ca acolo is prea multi cioradales pe metru patrat,si bagi mld in infrastructura si te trezesti ca n ai linie in fata pe la 200+,ca sa le mearga si lor duba.De asta e in stare romanul).. Insa , insa la noi ,furturi,marfare care distrug linia,neciopliti care nu stiu sa astepte civilizat la o bariera ... Pe liniile >160 ,automat toate trecerile la nivel sunt cu pasaj .. La ei nu e o ncesitate ca sunt educati,la noi cand trece "tziganu mancati-ash cu carutza " sa te fereasca Dumnezeu,ca n are reguli de circulatie,bariere,linii cuntinue,etc ... UE construieste cu cap .. HSR faci in timp,ca sa iti amortizezi banii din mers,totusi km de cale ferata nu e atat de ieftin,si daca mai vorbim si de Romania .. e CRUNT! Poate daca eram si noi mai vecini cu Austria .. acum aveam linie gen Wien-Bratislava/Praga si am fi facut 30 de minute in viitorul apropiat ... astfel ca te urci confortabil in tren dimineata si mergi la servici,te dai jos mai mergi 10 minute cu tramvaiul si gata .. pe cand in Romanica in 40 de minute treci Bucurestiu de abia nord-sud...Nu ca Bucurestiu ar fi mai mare,dar e o capitala mizera,aglomerata,plina de toti taranii de oras,care nu stiu sa foloseasca un mijloc de transport in comun,ba mai mult isi parcheaza jipanu pe linia de tramvai/troleu.. Ps off: ultima data am fost acum 1 an si 9 luni in Austria,sper sa ma duc anul asta pana la Viena.. as merge cu Dacia,insa suntem mai multe persoane si probabil va fi masina ... mai ales ca din Hunedoara sunt foarte aproape de occident,cam in 12 ore maxim cu o viteza de 120 pe autostrazi si un mic popas de 30~50 de minute in Wien sunt in Germania in Munich... Dar cand conduc eu ma duc un picutz mai repejor .. in special in RO ... |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Ian 2013, 11:26 | |
| Numai locomotiva de Timisoara azi la 1691 : 21-86(Grivita) + 21-86(Brasov) + 21-90(Grivita) Vagonul de clasa I de pe 1582/1583 e 19-83 004 acum |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8302 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Ian 2013, 11:37 | |
| Aseara 1822 avea compunere foarte urata as zice, locomotiva + 3 vagoane de cuseta/vagon dormit + 21-80 + 20-54/55 + 19-55 + 21-80. Practic toate vagoanele de clasa a 2 a erau 21-80 sau 20-54/55, iar la clasa 1 un singur vagon si ala 19-55. Halal compunere de Interregio ce taie tara in doua si are si calatori peste medie. Nici un vagon cu priza. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6604 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Ian 2013, 14:19 | |
| Daca dai la o parte vagoanele de dormit, ramane compunerea unui R Bucuresti-Pitesti/Pietrosita |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5091 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Ian 2013, 17:55 | |
| Intodeauna trenul asta a avut vagoane vechi. Si mai era Rapid 926/927 "Muresul", sezonierul prin Sibiu care avea tot vagoane vechi la vremea respectiva. Aradul cam a fost privat de vagoane bune mai tot timpul! |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Ian 2013, 18:17 | |
| Mare dreptate ai... 20-54/55 ale Aradului au circulat pe alte trenuri apoi pe foame,iar dupa ce au fost gata bubuite ,au dat Simeriei cateva bucati,iar de restul au primit in schimb 20-49 de la Timisoara(vorba vine ca si TM avea de pe la Iasi,Suceava,Cluj,etc, tot cazaturi),cu care s-a facut 1821 o vreme..Apoi au trimis vagoane de la Bucuresti,a circulat si 21-87/20-83 pe acest tren.Dar fiind tren de noapte lumea vrea compartiment si na .. s-a facut rost de niste 20-76 cu chiu cu vai,care cred ca ori au crapat,ori sunt scadente la revizie(plauzibil)..Poate reuseste careva sa ne dea vre-o veste despre 20-76 ,care au circulat inca acum 2 saptamani cand am mers eu cu 1822. 20-49 de Arad vreo 3 bucati fac pe Arad-Simeria,Arad-Oradea din TM evident .. si restul nu stiu pe unde zac. Asta pt ca 20-55 au fost cam cele mai bune vagoane care le avea Aradu intr-o vreme =)) .. acum as zice 20-49 epoca 1,ca-s mai noi,dar tot cazaturi sunt in realitate.. Aradul nu prea ar avea nevoie de vagoane in principiu pentru ca e statie de tranzit,si nu prea au trenuri de rang inalt,insa daca le-ar da AVA urile lor,ar fi mai aproape de reparatiile de la Astra ,asta intr-o oarecare idee gen 20-68 la Iasi.. PS: Sergiu ,Aradu nu a primit nici macar cazaturi 20-49 2xx,deci sa mai vorbim de restul )? |
| | | Sergiu rmn
Numarul mesajelor : 487 Varsta : 38 Localizare : Arad Reputatie : 5091 Data de inscriere : 25/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Ian 2013, 18:28 | |
| Si cand vezi ce vagoane circula prin alte zone.... Cand eram copil si mergeam la mare cu Rapid "Muresul" care era format numai din 20-47 si 20-57 si vedeam pe celelalte sezoniere vagoane noi, atunci aparusera AVA, iti era ciuda ca mergeai peste 12 ore cu vagoanele alea obosite si pe Bucuresti-Constanta erau doar vagoane noi si facute la Arad, asa ca cireasa de pe tort Singurul avantaj era la alea vechi (pt mine doar) ca se deschideau geamurile si ca simteai macazele de la Pasarea bine "di tat" Vad ca si in prezent este la fel, toate cojile sunt trimise la Arad. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 19 Ian 2013, 18:54 | |
| |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |