Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

  Compunerea trenurilor din România -2013

In jos 
+89
Vlad Singeorzan
norbert.laurb
Balto
billy752-istu
63-1143-5
Codrut1985
rizelgeorgel2004
cristy79
maris.constantin
florin29sv
luciaZ
Jhonyla
kasapis2007
cristi CFR
The Legend
Razvan Tudor
Lafont
frank81
ALEXCFR
Bobby_TM
didinul
IonutCFR2009
TVlad
Sabik
Karl
FeroFan97
Marius Iulian
Cont dezactivat
Norbi
Teodor
Sergiu rmn
cont dezactivat .
AlexD
dincarazvan49
pannonia express
Laur
TonyGFR
COSTACHE MIHAIL
riciu
bogdan srl
Amiralul
vanchorusebulgaria
Silver
cfr500
razwy
Vale
alex1987
ionutz85
mtk
Mihay
mihai_cfr_bacau
Warrior12
EuroNight
Ryan Anderson
membru inactiv
MariusM
NicuS
baiazid
Tomi13leu
Radu.B
Adirmvl
alex.alexus.tm
Adrian78
Luna
IR1822
halmarius
BL82
mureseanu_976
Alex Avram
DUAL
Rarau
Vitosa
Spartan1948
ATM
kristi kkk
Radu Tudor
Goanga
manuela
Dr2005
Katalin4653
92Dragos
huiu_goe
ravers75
Vlad
AndiCFR
allred
tudor_vl
Andrey_tm
Nesebar
93 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25569
Data de inscriere : 17/08/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeJoi 10 Ian 2013, 23:28

Laur a scris:
Si gata,din 20 ianuarie am terminat pur si simplu cu 346/347,Bucuresti-Viena si retur?Un tren cu o asemena traditie??
Pe relaţia Budapesta - Viena circulă trenuri din două în două ore. Oricum, OBB cam strâmba din nas la Dacia, că nu avea nici saloane, nici prize şi era pus la o oră la care prelua mulţi călători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 00:17

Hai sa fim seriosi doctore , austriecii is cam nationalisti si nu aleg trenuri straine .. Pe partea a 2-a putea sa strambe din nas cat vor,ca CFR plateste TUI ,trenul era CFR,tractiunea MAV ,deci ghinion ... Cu siguranta e bine sa operezi in alta tara si sa iei anumite subventii,dar cand vine altu la tine in ograda sa nu iti convina .. dupa cum am spus GHINION ... Cand se vor termina coridoarele o sa vad cat de mult le place invadati de SNCF si DB ... DB poate nu ,ca am vazut o chestie de respect reciproc intre ei ,dar SNCF Twisted Evil
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6739
Data de inscriere : 05/10/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 16:44

DUAL a scris:
Cand se vor termina coridoarele o sa vad cat de mult le place invadati de SNCF si DB ... DB poate nu ,ca am vazut o chestie de respect reciproc intre ei ,dar SNCF Twisted Evil

Si ce sa caute SNCF in Austria ? Hai sa ne documentam putin inainte de a vorbi, in prezent nu exista trenuri intre Austria si Franta nici macar pe clasice iar SNCF va intra eventual doar pe rute de mare viteza spre Marea Britanie, Elvetia cel mult Germania si asta si pentru ca TGV-ul NU merge pe linii clasice . Dupa cum se stie Austria este din punct de vedere al liniilor de mare viteza un amestec de tronsoane clasice cu cele HSR...Plus de asta Austria este si va fi legata de Germania tot de linie clasica ...

Pentru cei care vad tgv-uri in Austria eu zic sa-si foloseasca logica mai inainte de toate pentru ca in secolul asta nu or sa vada asa ceva ...
Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6605
Data de inscriere : 02/08/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 20:02

Intrerup putin discutia:

Trenurile craiovene 1594/5/6/7 au (avut) azi un 20-49.2 in locul unui 21-86.
R 14070/14071 Kretulescu-Bucuresti N-Kretulescu a fost compus din 2 automotoare
Vagonul 19-87 002 circula acum pe IR 1637/1636 (care a venit full de schiori azi)
Sus In jos
pannonia express
V.I.P Member
V.I.P Member
pannonia express


Numarul mesajelor : 382
Varsta : 40
Localizare : Brasov
Reputatie : 5782
Data de inscriere : 25/02/2010

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeVin 11 Ian 2013, 20:59

TGVul circula si pe linii clasice. De fapt cele mai multe "capete de linie" sunt pe linie clasica: de exemplu Paris - Strasbourg: 350 km linie TGV + 150 km linie clasica, Paris - Nice: pana la Marseille TGV, iar mai departe linie clasica. La fel, spre vest, Tours - Bodreaux - Irun, sau Le-Mans - Rennes/Brest/Nantes sunt linii clasice.

Toate TGVurile spre Elvetia circula pe linie clasica pe ultima parte din Franta si in Elvetia. La fel, Stuttgart - München este tot linie clasica (desi se circula cu 200 km/h).

E drept insa ca pentru o ruta Paris - Viena raportul linie TGV/line clasica nu ar fi foarte favorabil (desi cu cateva exceptii, cum ar fi Metz/Nancy - Strasbourg sau München - Salzburg, se poate circula cu minim 200 km/h...)
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6739
Data de inscriere : 05/10/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 00:17

pannonia express a scris:
TGVul circula si pe linii clasice. E drept insa ca pentru o ruta Paris - Viena raportul linie TGV/line clasica nu ar fi foarte favorabil (desi cu cateva exceptii, cum ar fi Metz/Nancy - Strasbourg sau München - Salzburg, se poate circula cu minim 200 km/h...)

Munchen-Salzburg este linie de 160 km/h ... 200 km/h inseamna deja HSR chiar daca liniile sunt upgradate din clasice. Sunt intr-adevar niste extensii pe linii clasice spre Elvetia si diverse locatii turistice din Franta indeosebi sezoniere insa dupa cum vezi nu alterneaza segmentele de viteza, adica exista o continuitate HSR, nu se merge 200 km pe HSR si dupa aceea pe clasica si iar pe HSR ...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 07:54

R 5060/5059 - EC + 21-47, 11-47.

IR 1637 : 20-76, 20-76, 21-76, 21-76 + 84-96, 84-87, 21-87, 19-87, 21-87.

IC 552 : 21-76, 21-76, 21-76, 19-83, 83-76.

Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5413
Data de inscriere : 03/11/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 08:34

ic 552 nu are 6 vagoane.3 de iasi si 3 de suceava?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 08:45

Nu mai are demult 6 vagoane, s-a scos vagonul de clasa 1-a al grupei de Suceava.
Sus In jos
manuela




Numarul mesajelor : 603
Reputatie : 5413
Data de inscriere : 03/11/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 09:49

multumesc
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2943
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8375
Data de inscriere : 24/05/2010

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 18:37

Ce vagoane mai sunt la IR1859?
Sus In jos
dincarazvan49




Numarul mesajelor : 27
Varsta : 50
Localizare : Bucuresti undeva in sector 2
Reputatie : 4728
Data de inscriere : 18/01/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 19:50

Ce vagoane mai sunt la IR1745 te rog Wink
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 19:54

Lasati Elvetia in pace , ca nu au tunelele gata ... Dar hai sa ne uitam pe harta domnule baiazid "sa ne documentam un picutz "
 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 800px-High_Speed_Railroad_Map_Europe_2011.svg
Cat de curand e gata Wien-Salzburg-Munchen- si de acolo Dzeu cu viteza Twisted Evil

Lasand tarile astea care sunt cu 50 de ani inaintea noastra , eu mor de ciuda ca avem linie capabila de 200 , si o lasam tiganilor care tot fura si fura si fura ... Nu suntem in stare de 2 ani sa punem o amarata de semnalizare in practica ... Tot visez sa ma plimb cu Corailul 21-90 la 200 prin Romania ... sau cu 22-96... Insa sansele astea par mai realizabile aici la mine in Ardeal decat pe M800 sau M1000 ... poate la anul cand o fi gata o portiune de linie la Sighisoara , sa ma plimb cu 346 cu 160 macar :roll: ... btw luni cred ca ma plimb un pic cu 346, cine are liber e bine poftit Twisted Evil

Sus In jos
allred
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2058
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6605
Data de inscriere : 02/08/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 20:29

dincarazvan49 a scris:
Ce vagoane mai sunt la IR1745 te rog Wink
de toate felutlrile: 20-76 21-76 20-49.0/20-55 84-96/83-76. Asa ca ai o gama larga de vagoane in care poti sa calatoresti Smile
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6739
Data de inscriere : 05/10/2012

 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitimeSam 12 Ian 2013, 20:48

DUAL a scris:
Lasati Elvetia in pace , ca nu au tunelele gata ... Dar hai sa ne uitam pe harta domnule baiazid "sa ne documentam un picutz "
 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 800px-High_Speed_Railroad_Map_Europe_2011.svg
Cat de curand e gata Wien-Salzburg-Munchen- si de acolo Dzeu cu viteza Twisted Evil


Domnule Dual, in fiecare an bat de cateva ori liniile astea dintre Germania si Austria in interes de serviciu faptic deci chiar nu am avut de ce sa ma uit pe harta, stiu liniile astea pe dinafara ...

Pentru Salzburg si Munchen exista un proiect in desfasurare de upgrade la 160 adica NU va fi HSR ... Linia aia hasurata pe harta este intre Innsbruck si Rosenhaim (Germania) adica alta linie decat LGV...

Am sa caut un link pentru tine in ceea ce priveste extinderea HSR ...

Interesanta noua linie intre Burgas si Sofia care este doar o fabulatie Wikipedia .

O.K. , am gasit linkul http://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure/ten-t-implementation/priority-projects/doc/pp17.pdf

Dupa cum vezi doar o parte mai mica din Munchen-Salzburg este in constructie (triplare linie daca am inteles) iar ei dau un termen optimist 2015-2016 doar pana la Freilassing care e chiar langa Salzburg. Insa din ce stiu eu nemtii au intarziat mereu lucrarile deci mai dureaza pana e gata toata linia . Tot LGV (pana la Bratislava) era dat acum 5 ani ca terminat in 2020 iar acum nu se stie nici daca e gata in 2030, nu prea e finantare din pacate iar viteza medie comerciala nu va fi nici ea prea grozava de la un cap la altul cred ca undeva la 160-180km/h ceea ce este sub demnitatea TGV. Dupa cum se vede multi au renuntat sa mai construiasca HSR si fac upgrade la 160, eu chiar nu mai inteleg ce fel de HSR este asta...


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 12 Ian 2013, 21:55, editata de 5 ori
Sus In jos
Continut sponsorizat





 Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013     Compunerea trenurilor din România -2013  - Pagina 24 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România -2013
Sus 
Pagina 24 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor Regio (2013)
» Compunerea trenurilor internaționale, IC si IR (2013)
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: