|
| Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
+89Vlad Singeorzan norbert.laurb Balto billy752-istu 63-1143-5 Codrut1985 rizelgeorgel2004 cristy79 maris.constantin florin29sv luciaZ Jhonyla kasapis2007 cristi CFR The Legend Razvan Tudor Lafont frank81 ALEXCFR Bobby_TM didinul IonutCFR2009 TVlad Sabik Karl FeroFan97 Marius Iulian Cont dezactivat Norbi Teodor Sergiu rmn cont dezactivat . AlexD dincarazvan49 pannonia express Laur TonyGFR COSTACHE MIHAIL riciu bogdan srl Amiralul vanchorusebulgaria Silver cfr500 razwy Vale alex1987 ionutz85 mtk Mihay mihai_cfr_bacau Warrior12 EuroNight Ryan Anderson membru inactiv MariusM NicuS baiazid Tomi13leu Radu.B Adirmvl alex.alexus.tm Adrian78 Luna IR1822 halmarius BL82 mureseanu_976 Alex Avram DUAL Rarau Vitosa Spartan1948 ATM kristi kkk Radu Tudor Goanga manuela Dr2005 Katalin4653 92Dragos huiu_goe ravers75 Vlad AndiCFR allred tudor_vl Andrey_tm Nesebar 93 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25569 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Joi 10 Ian 2013, 23:28 | |
| - Laur a scris:
- Si gata,din 20 ianuarie am terminat pur si simplu cu 346/347,Bucuresti-Viena si retur?Un tren cu o asemena traditie??
Pe relaţia Budapesta - Viena circulă trenuri din două în două ore. Oricum, OBB cam strâmba din nas la Dacia, că nu avea nici saloane, nici prize şi era pus la o oră la care prelua mulţi călători. _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 11 Ian 2013, 00:17 | |
| Hai sa fim seriosi doctore , austriecii is cam nationalisti si nu aleg trenuri straine .. Pe partea a 2-a putea sa strambe din nas cat vor,ca CFR plateste TUI ,trenul era CFR,tractiunea MAV ,deci ghinion ... Cu siguranta e bine sa operezi in alta tara si sa iei anumite subventii,dar cand vine altu la tine in ograda sa nu iti convina .. dupa cum am spus GHINION ... Cand se vor termina coridoarele o sa vad cat de mult le place invadati de SNCF si DB ... DB poate nu ,ca am vazut o chestie de respect reciproc intre ei ,dar SNCF |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 11 Ian 2013, 16:44 | |
| - DUAL a scris:
- Cand se vor termina coridoarele o sa vad cat de mult le place invadati de SNCF si DB ... DB poate nu ,ca am vazut o chestie de respect reciproc intre ei ,dar SNCF
Si ce sa caute SNCF in Austria ? Hai sa ne documentam putin inainte de a vorbi, in prezent nu exista trenuri intre Austria si Franta nici macar pe clasice iar SNCF va intra eventual doar pe rute de mare viteza spre Marea Britanie, Elvetia cel mult Germania si asta si pentru ca TGV-ul NU merge pe linii clasice . Dupa cum se stie Austria este din punct de vedere al liniilor de mare viteza un amestec de tronsoane clasice cu cele HSR...Plus de asta Austria este si va fi legata de Germania tot de linie clasica ... Pentru cei care vad tgv-uri in Austria eu zic sa-si foloseasca logica mai inainte de toate pentru ca in secolul asta nu or sa vada asa ceva ... |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 11 Ian 2013, 20:02 | |
| Intrerup putin discutia:
Trenurile craiovene 1594/5/6/7 au (avut) azi un 20-49.2 in locul unui 21-86. R 14070/14071 Kretulescu-Bucuresti N-Kretulescu a fost compus din 2 automotoare Vagonul 19-87 002 circula acum pe IR 1637/1636 (care a venit full de schiori azi) |
| | | pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5782 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Vin 11 Ian 2013, 20:59 | |
| TGVul circula si pe linii clasice. De fapt cele mai multe "capete de linie" sunt pe linie clasica: de exemplu Paris - Strasbourg: 350 km linie TGV + 150 km linie clasica, Paris - Nice: pana la Marseille TGV, iar mai departe linie clasica. La fel, spre vest, Tours - Bodreaux - Irun, sau Le-Mans - Rennes/Brest/Nantes sunt linii clasice.
Toate TGVurile spre Elvetia circula pe linie clasica pe ultima parte din Franta si in Elvetia. La fel, Stuttgart - München este tot linie clasica (desi se circula cu 200 km/h).
E drept insa ca pentru o ruta Paris - Viena raportul linie TGV/line clasica nu ar fi foarte favorabil (desi cu cateva exceptii, cum ar fi Metz/Nancy - Strasbourg sau München - Salzburg, se poate circula cu minim 200 km/h...) |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 00:17 | |
| - pannonia express a scris:
- TGVul circula si pe linii clasice. E drept insa ca pentru o ruta Paris - Viena raportul linie TGV/line clasica nu ar fi foarte favorabil (desi cu cateva exceptii, cum ar fi Metz/Nancy - Strasbourg sau München - Salzburg, se poate circula cu minim 200 km/h...)
Munchen-Salzburg este linie de 160 km/h ... 200 km/h inseamna deja HSR chiar daca liniile sunt upgradate din clasice. Sunt intr-adevar niste extensii pe linii clasice spre Elvetia si diverse locatii turistice din Franta indeosebi sezoniere insa dupa cum vezi nu alterneaza segmentele de viteza, adica exista o continuitate HSR, nu se merge 200 km pe HSR si dupa aceea pe clasica si iar pe HSR ... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 07:54 | |
| R 5060/5059 - EC + 21-47, 11-47.
IR 1637 : 20-76, 20-76, 21-76, 21-76 + 84-96, 84-87, 21-87, 19-87, 21-87.
IC 552 : 21-76, 21-76, 21-76, 19-83, 83-76.
|
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5413 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 08:34 | |
| ic 552 nu are 6 vagoane.3 de iasi si 3 de suceava? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 08:45 | |
| Nu mai are demult 6 vagoane, s-a scos vagonul de clasa 1-a al grupei de Suceava. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5413 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 09:49 | |
| |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8375 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 18:37 | |
| Ce vagoane mai sunt la IR1859? |
| | | dincarazvan49
Numarul mesajelor : 27 Varsta : 50 Localizare : Bucuresti undeva in sector 2 Reputatie : 4728 Data de inscriere : 18/01/2012
| Subiect: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 19:50 | |
| Ce vagoane mai sunt la IR1745 te rog |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 19:54 | |
| Lasati Elvetia in pace , ca nu au tunelele gata ... Dar hai sa ne uitam pe harta domnule baiazid "sa ne documentam un picutz " Cat de curand e gata Wien-Salzburg-Munchen- si de acolo Dzeu cu viteza Lasand tarile astea care sunt cu 50 de ani inaintea noastra , eu mor de ciuda ca avem linie capabila de 200 , si o lasam tiganilor care tot fura si fura si fura ... Nu suntem in stare de 2 ani sa punem o amarata de semnalizare in practica ... Tot visez sa ma plimb cu Corailul 21-90 la 200 prin Romania ... sau cu 22-96... Insa sansele astea par mai realizabile aici la mine in Ardeal decat pe M800 sau M1000 ... poate la anul cand o fi gata o portiune de linie la Sighisoara , sa ma plimb cu 346 cu 160 macar :roll: ... btw luni cred ca ma plimb un pic cu 346, cine are liber e bine poftit |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6605 Data de inscriere : 02/08/2012
| | | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6739 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 Sam 12 Ian 2013, 20:48 | |
| - DUAL a scris:
- Lasati Elvetia in pace , ca nu au tunelele gata ... Dar hai sa ne uitam pe harta domnule baiazid "sa ne documentam un picutz "
Cat de curand e gata Wien-Salzburg-Munchen- si de acolo Dzeu cu viteza
Domnule Dual, in fiecare an bat de cateva ori liniile astea dintre Germania si Austria in interes de serviciu faptic deci chiar nu am avut de ce sa ma uit pe harta, stiu liniile astea pe dinafara ... Pentru Salzburg si Munchen exista un proiect in desfasurare de upgrade la 160 adica NU va fi HSR ... Linia aia hasurata pe harta este intre Innsbruck si Rosenhaim (Germania) adica alta linie decat LGV... Am sa caut un link pentru tine in ceea ce priveste extinderea HSR ... Interesanta noua linie intre Burgas si Sofia care este doar o fabulatie Wikipedia . O.K. , am gasit linkul http://ec.europa.eu/transport/themes/infrastructure/ten-t-implementation/priority-projects/doc/pp17.pdf Dupa cum vezi doar o parte mai mica din Munchen-Salzburg este in constructie (triplare linie daca am inteles) iar ei dau un termen optimist 2015-2016 doar pana la Freilassing care e chiar langa Salzburg. Insa din ce stiu eu nemtii au intarziat mereu lucrarile deci mai dureaza pana e gata toata linia . Tot LGV (pana la Bratislava) era dat acum 5 ani ca terminat in 2020 iar acum nu se stie nici daca e gata in 2030, nu prea e finantare din pacate iar viteza medie comerciala nu va fi nici ea prea grozava de la un cap la altul cred ca undeva la 160-180km/h ceea ce este sub demnitatea TGV. Dupa cum se vede multi au renuntat sa mai construiasca HSR si fac upgrade la 160, eu chiar nu mai inteleg ce fel de HSR este asta...
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Sam 12 Ian 2013, 21:55, editata de 5 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România -2013 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România -2013 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |