| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 02 Mar 2013, 04:38 | |
| IC'urile se vor tinute in viata artificial.. Cum o sa scada subventia,jegmanesc calatorul doar sa le tina in viata.O sa avem loco+1 vagon cat de curand... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 02 Mar 2013, 12:23 | |
| Si totusi nu inteleg de ce tin asa musai sa fie trenuri IC ? Nu primesc subventie , sunt scumpe , lumea nu merge cu ele si cu toate astea ei se incapataneaza sa le tina in circulatie cand ar putea sa le faca IR , primesc subventie si calatorul e mai multumit ca tariful este mai mic , o incapatanare prosteasca tipic CFR . |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6468 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 02 Mar 2013, 21:29 | |
| - adrian78 a scris:
- Si de unde sa valoreze RT 100 de milioane de euro din 90 de automotoare cate locomotive frantuzesti 8 rame electrice? ca restul liniilor sunt doar inchiriate si au 2000 de angajati
Arriva a preluat toată compania, adică un grup de firme din care face parte Regiotrans, Railforce, RC-CF TRANS, Marub şi alte câteva mai mici. Ar merita monitorizate rutele de tranzit din Vest către România, că va veni ceva material rulant încoace. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 03 Mar 2013, 21:38 | |
| Iata ca Ungaria mai si construieste :
http://www.cotidianul.ro/ungaria-va-construi-peste-100-de-km-de-cale-ferata-cu-fonduri-din-china-207762/ |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8739 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 04 Mar 2013, 02:25 | |
| - Karpaty a scris:
- Si totusi nu inteleg de ce tin asa musai sa fie trenuri IC ? Nu primesc subventie , sunt scumpe , lumea nu merge cu ele si cu toate astea ei se incapataneaza sa le tina in circulatie cand ar putea sa le faca IR , primesc subventie si calatorul e mai multumit ca tariful este mai mic , o incapatanare prosteasca tipic CFR .
de cate ori am fost cu IC ul de Galati, de atatea ori era aglomerat cam 70 %, nu stiu de altele bine, banuiesc ca e un caz aparte, IC urile de GL mergand pe alta ruta, (mai scurta) decat IR si R urile si trecand pe la Otopeni |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Cum au învins hoţii de pe calea ferată Guvernul Lun 04 Mar 2013, 08:58 | |
| http://adevarul.ro/news/eveniment/cum-invins-hotii-calea-ferata-guvernul-1_5133943000f5182b85c48a9d/index.html |
|
| |
costi_dumitru
Numarul mesajelor : 118 Varsta : 34 Localizare : Giurgiu Reputatie : 4993 Data de inscriere : 18/07/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 17:01 | |
|
Hibridul care va salva CFR Călători: tren închiriat de la privaţi, cu mecanic şi naş de la stat
http://adevarul.ro/economie/afaceri/hibridul-salva-cfr-calatori-tren-inchiriat-privati-mecanic-nas-stat-1_512f774200f5182b85b41ecd/index.html
|
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 17:24 | |
| Am trait sa o aud si pe asta Ard de curiozitate sa vad cine va fi ofertantul ! _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 17:33 | |
| Corectie : Hybridul care va imbogatii baietii destepti )... |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 18:57 | |
| Cum, nu trimit la drum si restul malaxelor?! ))) |
|
| |
Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5901 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei Mier 06 Mar 2013, 19:25 | |
| Noi stam cu 3/4 din Sageti la gard, care sunt ideale pentru 60-80 km, ca deh nu avem bani sa le reparam, dar gasim bani sa inchiriem automotoare de la privati...trebuie sa fie ceva putred la mijloc...ca doar e companie de stat! |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 19:50 | |
| La Timisoara sunt 5 din 14 la gard, daca am numarat bine.
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6772 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 20:23 | |
| Si la Iasi sunt 11 bucati, nu stiu cate functioneaza (daca functioneaza vreuna), oricum sunt cateva la gard.
Si eu sunt curios care va fi operatorul care va inchiria, avand in vedere ca OP nostrii nu prea au material rulant sa se extinda, de unde sa inchirieze si la CFR.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 20:44 | |
| Problema cu desiro e cu interfata calculatorului e foarte scumpa iar contractul a fost negociat fara mentenanta |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 20:49 | |
| La Timisoara 3 sunt cu bandajele la limita, si 2 sunt cu un post facut praf... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|