| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 22:25 | |
| la cati directori si consilieri au CFR Calatori cu minti luminate - ca sa reduca cheltuielile...ma mir cum de nu s-au gandit sa mai inchirieze vreo 20 directori in plus - ca sa faca praf odata societatea asta. :shock:
|
|
| |
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5049 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mier 06 Mar 2013, 23:38 | |
| Nu trebuie ratat, duminica ora 18 http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/stiri/cfr-marfa-de-la-extaz-la-agonie-in-doar-15-ani-la-romania-te-iubesc-duminica-10-martie-de-la-18-00-intr-o-ancheta-stirile-protv.html si un mic bonus http://www.realitatea.net/imagini-halucinante-dintr-un-tren-din-romania_1128220.html |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Joi 07 Mar 2013, 08:36 | |
| CFR Călători nu e în stare să pună în circulaţie nici măcar Malaxele modernizate (care, la partea de motor şi cutie de viteze sunt comparabile cu Desiro... a, că sunt ca nişte Dacii cu motor de Audi e altă mâncare de peşte), pentru care are service-ul şi piesele la doi paşi, d'apoi Desiro-urile... _________________ :TTT:
|
|
| |
EuroNight V.I.P Member
Numarul mesajelor : 328 Varsta : 33 Localizare : Ploiesti Reputatie : 4922 Data de inscriere : 04/05/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Mar 2013, 19:19 | |
| http://www.construim-romania.ro/trenul-prezidential-dej/ |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Vin 08 Mar 2013, 19:36 | |
| Incredibil .. de atata vreme sta acolo si nu e gaurita tabla! E doar decojita vopseaua si putine pete de rugina .. e din Inox caroseria?!Nu cred sa fie din Inox era prea avansat pentru vremea respectiva.Dar totusi cred ca tabla e tratata cu ceva , sau galvanizata.. Ultimul vagon e ciuruit doar. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 09 Mar 2013, 01:43 | |
| Asa se mergea cu nasul: http://www.glasul.ro/view_article.php?show=38408&name=Blatul_pe_tren_folosit_de_studentii_fara_bani |
|
| |
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5049 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Sam 09 Mar 2013, 20:39 | |
| Putin paranormal http://adevarul.ro/locale/brasov/foto-misterelebrasovului-fantoma-tunelul-teliu-1_513ad4c300f5182b85e6ba9f/index.html |
|
| |
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5049 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 10 Mar 2013, 00:03 | |
| http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/stiri/falimentul-cfr-marfa-vagoanele-de-10-milioane-de-euro-care-zac-sub-rugina-au-fost-cumparate-fara-sa-existe-infrastructura-pentru-ele.html Dar sa vedem in ce a investit CFR Marfa sume consistente: vagoane noi de tip RO-LA, vagoane care sa preia tirurile care intrau in tara pe calea ferata, o masura facuta sa decongestioneze soselele si asa proaste ale Romaniei. Doar ca vagoanele nu erau compatibile cu infrastructura de la acea data. Aveam vagoane, dar nu aveam sinele care sa le tina ca sa nu mai vorbim ca odata incarcate aceste vagoane nu incapeau in majoritatea tunelurilor din Romania. Intr-un singur lot de astfel de vagoane s-au investit aproape 10 milioane de euro. "La am cumparat eu? Ma indoiesc profund, dar ne uitam. Am cumparat vagoane de dormit. N-o sa gasiti RO-LA-uri cumparate, ca n-am cumparat, am memorie buna" se scuza Miron Mitrea. Zeci de astfel de vagoane sunt aruncate aici in Videle aruncate pe sine. Fiecare vagon a costat aproape 100 de mii de euro. Asa s-au facut investitiile la CFR Marfa. Asa zac sub rugina. Orice manager investeste ca sa obtina profit. La CFR marfa, investitiile enorme au adus ... paguba. Demonstratia continua duminica la "Romania te iubesc". |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 10 Mar 2013, 00:24 | |
| BIROUL DE PRESĂ, INFORMAŢII ŞI RELAŢII CU PUBLICUL Nr:1/2/89/08.03.2013 Bucureşti, 08 martie 2013 Directorul general al Companiei Naţionale de Căi Ferate CFR SA, domnul Dimitris Sophocleous s-a întâlnit, la începutul acestei luni, cu 8 furnizori de servicii şi lucrări (selectaţi în mod aleatoriu) dintr-un total de 800 de furnizori, cu care compania are în derulare contracte anuale în valoare de aproximativ 15 milioane de lei. În urma discuţiilor purtate cu reprezentanţii celor 8 companii furnizoare de servicii şi lucrări, partenerii de afaceri şi-au exprimat disponibilitatea de a acorda un discount cuprins între 5% şi 10% la soldul rămas de achitat din valoarea totală a contractului, ceea ce înseamnă pentru CFR SA o reducere anuală a costurilor cu aproximativ 1,1 milioane lei. Managerul companiei le-a mulţumit partenerilor pentru disponibilitatea arătată, asigurându- i că acest discount oferit reprezintă un real sprijin financiar pentru reducerea costurilor companiei şi ale bugetului de stat. În acelaşi timp, reprezintă şi un exemplu că în relaţiile de business se pot găsi soluţii viabile cu rezultate certe, atunci când partenerii de afaceri dau dovadă de înţelegere, în aceste vremuri de constrângere economică pentru companiile feroviare. “Voi continua discuţiile şi cu ceilalţi furnizori ai companiei cu convingerea că majoritatea partenerilor noştrii vor da dovadă de aceeaşi înţelegere şi disponibilitate şi vor accepta să ne sprijine prin aplicarea unui discount, mai ales că în relaţia de business CFR SA se bazează pe parteneri adevăraţi“, a declarat DIMITRIS SOPHOCLEOUS, director general al CFR SA. Săptămâna viitoare, directorul general al CFR SA se va deplasa în teritoriu cu trenul, pentru a continua vizita în sucursalele feroviare, şi va discuta cu reprezentanţii regionalelor despre măsurile de eficientizare a activităţii şi de reducere a costurilor companiei. ............................................................................................................................................................................. .......Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA - companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă. Şef birou, Oana Brânzan
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 10 Mar 2013, 01:39 | |
| 800 de furnizori!!!! :shock:
Vai de capul nostru... Parca ar fii multinationala sa activeze in multe tari. Macar aceasta conducere sa mai eficientizeze lucrurile caci sunt atatea de facut. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 10 Mar 2013, 02:05 | |
| S-a externalizat absolut tot, pana si femeia de serviciu... _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 10 Mar 2013, 07:44 | |
| Tot cu astia maruntei trateaza . De "furnizorii" rechinii aia mari , din cauza carora CFR e pe butuci vad ca nu are curaj. Nici nu cred ca se va atinge atata timp cat aia sunt cotizanti la partid |
|
| |
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5049 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Dum 10 Mar 2013, 23:06 | |
| http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2013/sezonul-1/cfr-marfa-are-datorii-de-peste-450-milioane-de-euro-contractele-paguboase-care-au-distrus-aceasta-companie-de-stat.html |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 01:43 | |
| Mai bine sa o privatizeze,dar eu nu doresc sa ajunga la GFR.O sa ajungem ca CFR Calatori,TFC,si Regiotrans sa inregistreze intarzieri datorita crucilor cu GFR... O sa ajungem ca un tigan sa faca legea in Romania .. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 11 Mar 2013, 09:00 | |
| Şi, totuşi, ,,ţiganul" ăla e la zi cu plata taxelor către CFR S.A. şi către stat, spre deosebire de C.F.R. Marfă. Aici trebuie să uităm de simpatii, prietenii şi ce ne place să pozăm. Trebuie să găsim un mijloc de a astupa gaura neagră în buget numită C.F.R. Marfă. Dacă o ia G.F.R. parcă văd că începe juma' de forum să urle că de ce n-a luat-o DB sau OBB. Dacă o ia DB sau OBB iar o să urle juma' de forum că ne-am vândut ţara străinilor. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|