Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 18:57

DUAL a scris:
Nu baiazid , nu isi bate nimeni capul,pentru ca nu se poate fura ... la aceste proiecte esti controlat pana la ultimul leutz... dupa,sa mai vorbim ca exista si riscurile unui proiect?gen intarzieri,probleme cu exproprieri,probleme cu utilajele,si aici avem o lista destul de lunga...

Nu se poate fura ? :shock: Intr-adevar, se vede cu ochiul liber si de aceea vedem cam aceleasi firme pe la licitatii si tot de aceea avem si cel mai scump cost per kilometru construit din lume Cool . Aici se fura in stil mare inca de la supraevaluarea costului lucrarilor si nu te gandi ca cineva face daruri constructorilor fara a cere ceva in schimb ...
Sus In jos
Warrior12




Numarul mesajelor : 157
Reputatie : 4652
Data de inscriere : 03/06/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 18:58

razvan - trenuri a scris:
adirmvl a scris:
Un articol de peste Prut: http://adevarul.ro/moldova/actualitate/schimbarea-lafata-trenurilor-sovietice-1_510f44f84b62ed5875d26e19/index.html

Nu stiu cum repara REMAR PASCANI trenurile rusesti caci mereu se defecteaza si de abia asteapta rusii si comunisti sa atace Romania ca nu facem treaba de calitate. Uitati-va in presa de azi din Republica Moldova.

Se pare ca tu ai o alta intelegere a limbii "moldovenesti" fata de result romanilor. Unde spune ca trenurile reparate de Remar Pascani se defecteaza ? Spune de cele rusesti care merg in pierdere asa ca aproape jumatate din urmasii lui Stefan s-au gandit ca mai bine innoiesc materialul rulant deoarece sunt mai economice si mult mai confortabile...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 19:06

Warrior s-au defectat de doua ori in prima luna citisem in alt articol
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 19:13

Cele mai importante proiecte de infrastructură rutieră şi feroviară stabilite pentru 2013 vor fi finanţate cu prioritate din fonduri externe nerambursabile de 3,2 miliarde de dolari (730 de milioane de euro), potrivit unei analize a ZF pe baza unei note a guvernului privind proiectul legii bugetului de stat pe anul curent.

Principalele proiecte sunt cele pentru reabilitarea liniei de cale ferată Coşlariu-Sighişoara, autostrada Orăştie-Sibiu, reabilitarea a 1.112 kilometri de drumuri naţionale, precum şi autostrada Lugoj-Deva, potrivit unei note a guvernului privind proiectul legii bugetului de stat pe anul curent.

Cei mai mulţi bani, peste 1 miliard de lei (230 de milioane de euro), vor merge către reabilitarea căii ferate Coşlariu-Sighişoara, care va permite trenurilor să circule cu o viteză de până la 160 de kilometri/h. Fondurile pentru acest proiect vor veni însă exclusiv din finanţări externe nerambursabile, la fel ca şi în cazul autostrăzii Orăştie-Sibiu, care va primi în 2013 aproape 700 de milioane de lei (160 de milioane de euro). De altfel, această autostradă, cu o lungime de circa 82 de kilometri, are ca termen de finalizare luna aprilie a acestui an. Totodată, vor mai fi alocaţi anul acesta sume şi pentru proiecte de infrastructură care deja au fost finalizate şi deschise circulaţiei, însă în cazul cărora statul nu s-a achitat integral de datoriile faţă de constructorii care au participat la respectivele lucrări.

http://www.zf.ro/companii/constructii/principalele-proiecte-de-infrastructura-care-vor-fi-finantate-in-2013-din-fonduri-europene-10532973
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 19:24

baiazid a scris:
DUAL a scris:
Nu baiazid , nu isi bate nimeni capul,pentru ca nu se poate fura ... la aceste proiecte esti controlat pana la ultimul leutz... dupa,sa mai vorbim ca exista si riscurile unui proiect?gen intarzieri,probleme cu exproprieri,probleme cu utilajele,si aici avem o lista destul de lunga...

Nu se poate fura ? :shock: Intr-adevar, se vede cu ochiul liber si de aceea vedem cam aceleasi firme pe la licitatii si tot de aceea avem si cel mai scump cost per kilometru construit din lume Cool . Aici se fura in stil mare inca de la supraevaluarea costului lucrarilor si nu te gandi ca cineva face daruri constructorilor fara a cere ceva in schimb ...
Inseamna ca nu stii cum se fura la astfalt,la calitatea materialelor,la cantitatea de fier,la chestii manageriale,via deconturi fantoma.Firmele alea stiu cum sa se invarta dupa deget.Sunt specialisti chiar din cadrul UTCB,la departamentul metropolitane,care primesc cam 1500 2000 Euro pe ora,si aici nu inventez nimic,pentru a face tocmai asta.Sa se asigre ca se respecta unele puncte pe care le urmareste inspectorul de la UE,sa fie ok in rest.. fuck it all.In fine aici e mult de povestit,dar parerea mea e ca Romania e un stat construit special pentru un singur lucru.Sa se fure.In loc sa cheltuiasca aia 1000 Euro pe ora in chestii de bun simt cum ar fi calitate,ei ii cheltuie in consultare in vederea aprobarii bucatii in lucru de proiect.In fine,pe mine ma dezgusta unele lucruri si de asta am sa pun punct aici discutiei.Eu unul nu ma mai mir de ce dincolo arata cum arata si se poate,iar la noi nimic,si nimicu ala e facut in sila.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 19:46

DUAL a scris:
baiazid a scris:
DUAL a scris:
Nu baiazid , nu isi bate nimeni capul,pentru ca nu se poate fura ... la aceste proiecte esti controlat pana la ultimul leutz... dupa,sa mai vorbim ca exista si riscurile unui proiect?gen intarzieri,probleme cu exproprieri,probleme cu utilajele,si aici avem o lista destul de lunga...

Nu se poate fura ? :shock: Intr-adevar, se vede cu ochiul liber si de aceea vedem cam aceleasi firme pe la licitatii si tot de aceea avem si cel mai scump cost per kilometru construit din lume Cool . Aici se fura in stil mare inca de la supraevaluarea costului lucrarilor si nu te gandi ca cineva face daruri constructorilor fara a cere ceva in schimb ...

Inseamna ca nu stii cum se fura la astfalt,la calitatea materialelor,la cantitatea de fier,la chestii manageriale,via deconturi fantoma

Nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia asta mai ales ca nu are treaba cu subiectul ... N-are nici o treaba furatul la asfalt s.a.m.d. cu discutia noastra . Tu ai spus ca nu se fura la proiecte europene iar eu ti-am raspuns ca da, se fura . Nu tu ai afirmat asta ?

DUAL a scris:
Nu baiazid , nu isi bate nimeni capul,pentru ca nu se poate fura ... la aceste proiecte esti controlat pana la ultimul leutz...


Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9003
Reputatie : 14376
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 20:42

@Karpaty
"Treaba este in felul urmator , transportul feroviar din RO este sapat din minister , sunt indivizi in minister , in guvern , care au firme de transport si fac concurenta neloiala cu CFR , ei saboteaza CFR cu un mers prost dar vin cu autocarele lor si dubele la ore bune , automat calatorul vine la auto in defavoarea trenului , pe calator il intereseaza sa aibe mijloc de transport la ora buna."

Citind afirmatia ta stau si ma intreb retoric oare chiar nu se sesizeaza nimeni? nu exista organe de ancheta?
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6470
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 21:06

http://www.caon.ro/semmering-ul-banatului-promovat-de-americani/1242416
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 00:32

Ba da.. si cele la care s-a furat sunt stopate.Se fura cate un picutz asa.. dar asta e ca romanul vrea hotie peste noapte,cum au fost proiectele cu firmele diversilor(vezi pe nenea autostrada care era cu PD-L) care sustineau partidul la putere.. bine inteles ca romanul fura,dar asa cu putinul ca ,e verificat.. Alea sunt mai mult manevere mici.. nu o sa vezi furturi la CF ca la drumuri la astfalt .. Aia era ideea.Cum sa furi la CF? Ce? Inafara de supra licitare e destul de greu.
Sus In jos
Tomi13leu

Tomi13leu


Numarul mesajelor : 167
Varsta : 36
Localizare : Oradea/Petrosani
Reputatie : 5463
Data de inscriere : 07/04/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: .   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 08:23

vai si amar....
http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/statul-taie-subventiile-la-intercity-si-trenuri-internationale-cu-cat-vom-plati-mai-mult-pentru-bilete-292405.html
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5472
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 08:46

Marius 926 a scris:
@Karpaty
"Treaba este in felul urmator , transportul feroviar din RO este sapat din minister , sunt indivizi in minister , in guvern , care au firme de transport si fac concurenta neloiala cu CFR , ei saboteaza CFR cu un mers prost dar vin cu autocarele lor si dubele la ore bune , automat calatorul vine la auto in defavoarea trenului , pe calator il intereseaza sa aibe mijloc de transport la ora buna."

Citind afirmatia ta stau si ma intreb retoric oare chiar nu se sesizeaza nimeni? nu exista organe de ancheta?

..nu exista nimeni, toti de la portar la ministru isi vad numai propriiile interese......
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 08:56

CFR SA a fost somata sa recupereze peste 1 milion de euro din doua contracte de imprumut cu Banca Europeana de Investitii

http://www.feroviarul.ro/revista-presei/cfr-sa-a-fost-somata-sa-recupereze-peste-1-milion-de-euro-din-doua-contracte-de-imprumut-cu-banca-europeana-de-investitii.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29&utm_content=FaceBook
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 09:22

Tomi13leu a scris:
vai si amar....
http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/statul-taie-subventiile-la-intercity-si-trenuri-internationale-cu-cat-vom-plati-mai-mult-pentru-bilete-292405.html

O sa mai mearga d**cu cu trenurile IC Evil or Very Mad . Si-asa preturile sunt imense fata de ce ti se ofera pe un tren IC ( confort,timpi de parcurs,si intarzaieri + opriri in gari uitate de lume/ opriri anapoda pentru un IC. ).
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 10:27

Reducerea subvenţiei pentru IC era de mult în discuţie. Oricum, trenurile IC sunt puţine (şi probabil vor fi şi mai puţine).
La nivel european se merge pe subvenţionarea trenurilor cu călători frecvenţi, nu a celor cu călători ocazionali (cum sunt IC-urile). Desigur, nimic nu împiedică CFR Călători să transforme IC-urile în IR sau să aplice modelul maghiar, unde IC circulă combinate cu IR/R şi unde, dacă nu vrei supliment de IC, poţi sta la tarif de IR/R (că sunt egale la ei) în vagoanele de IC/R ataşate la IC.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6853
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 10:57

Dr2005 a scris:
Reducerea subvenţiei pentru IC era de mult în discuţie. Oricum, trenurile IC sunt puţine (şi probabil vor fi şi mai puţine).
La nivel european se merge pe subvenţionarea trenurilor cu călători frecvenţi, nu a celor cu călători ocazionali (cum sunt IC-urile). Desigur, nimic nu împiedică CFR Călători să transforme IC-urile în IR sau să aplice modelul maghiar, unde IC circulă combinate cu IR/R şi unde, dacă nu vrei supliment de IC, poţi sta la tarif de IR/R (că sunt egale la ei) în vagoanele de IC/R ataşate la IC.

Pai si atunci cum,trenurile R au opriri de IC la unguri ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 48 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 48 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: