|
| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 04 Feb 2013, 18:57 | |
| - DUAL a scris:
- Nu baiazid , nu isi bate nimeni capul,pentru ca nu se poate fura ... la aceste proiecte esti controlat pana la ultimul leutz... dupa,sa mai vorbim ca exista si riscurile unui proiect?gen intarzieri,probleme cu exproprieri,probleme cu utilajele,si aici avem o lista destul de lunga...
Nu se poate fura ? :shock: Intr-adevar, se vede cu ochiul liber si de aceea vedem cam aceleasi firme pe la licitatii si tot de aceea avem si cel mai scump cost per kilometru construit din lume . Aici se fura in stil mare inca de la supraevaluarea costului lucrarilor si nu te gandi ca cineva face daruri constructorilor fara a cere ceva in schimb ... |
| | | Warrior12
Numarul mesajelor : 157 Reputatie : 4707 Data de inscriere : 03/06/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 04 Feb 2013, 18:58 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- adirmvl a scris:
- Un articol de peste Prut: http://adevarul.ro/moldova/actualitate/schimbarea-lafata-trenurilor-sovietice-1_510f44f84b62ed5875d26e19/index.html
Nu stiu cum repara REMAR PASCANI trenurile rusesti caci mereu se defecteaza si de abia asteapta rusii si comunisti sa atace Romania ca nu facem treaba de calitate. Uitati-va in presa de azi din Republica Moldova. Se pare ca tu ai o alta intelegere a limbii "moldovenesti" fata de result romanilor. Unde spune ca trenurile reparate de Remar Pascani se defecteaza ? Spune de cele rusesti care merg in pierdere asa ca aproape jumatate din urmasii lui Stefan s-au gandit ca mai bine innoiesc materialul rulant deoarece sunt mai economice si mult mai confortabile... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 04 Feb 2013, 19:06 | |
| Warrior s-au defectat de doua ori in prima luna citisem in alt articol |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 04 Feb 2013, 19:13 | |
| Cele mai importante proiecte de infrastructură rutieră şi feroviară stabilite pentru 2013 vor fi finanţate cu prioritate din fonduri externe nerambursabile de 3,2 miliarde de dolari (730 de milioane de euro), potrivit unei analize a ZF pe baza unei note a guvernului privind proiectul legii bugetului de stat pe anul curent.
Principalele proiecte sunt cele pentru reabilitarea liniei de cale ferată Coşlariu-Sighişoara, autostrada Orăştie-Sibiu, reabilitarea a 1.112 kilometri de drumuri naţionale, precum şi autostrada Lugoj-Deva, potrivit unei note a guvernului privind proiectul legii bugetului de stat pe anul curent.
Cei mai mulţi bani, peste 1 miliard de lei (230 de milioane de euro), vor merge către reabilitarea căii ferate Coşlariu-Sighişoara, care va permite trenurilor să circule cu o viteză de până la 160 de kilometri/h. Fondurile pentru acest proiect vor veni însă exclusiv din finanţări externe nerambursabile, la fel ca şi în cazul autostrăzii Orăştie-Sibiu, care va primi în 2013 aproape 700 de milioane de lei (160 de milioane de euro). De altfel, această autostradă, cu o lungime de circa 82 de kilometri, are ca termen de finalizare luna aprilie a acestui an. Totodată, vor mai fi alocaţi anul acesta sume şi pentru proiecte de infrastructură care deja au fost finalizate şi deschise circulaţiei, însă în cazul cărora statul nu s-a achitat integral de datoriile faţă de constructorii care au participat la respectivele lucrări.
http://www.zf.ro/companii/constructii/principalele-proiecte-de-infrastructura-care-vor-fi-finantate-in-2013-din-fonduri-europene-10532973 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 04 Feb 2013, 19:24 | |
| - baiazid a scris:
- DUAL a scris:
- Nu baiazid , nu isi bate nimeni capul,pentru ca nu se poate fura ... la aceste proiecte esti controlat pana la ultimul leutz... dupa,sa mai vorbim ca exista si riscurile unui proiect?gen intarzieri,probleme cu exproprieri,probleme cu utilajele,si aici avem o lista destul de lunga...
Nu se poate fura ? :shock: Intr-adevar, se vede cu ochiul liber si de aceea vedem cam aceleasi firme pe la licitatii si tot de aceea avem si cel mai scump cost per kilometru construit din lume . Aici se fura in stil mare inca de la supraevaluarea costului lucrarilor si nu te gandi ca cineva face daruri constructorilor fara a cere ceva in schimb ... Inseamna ca nu stii cum se fura la astfalt,la calitatea materialelor,la cantitatea de fier,la chestii manageriale,via deconturi fantoma.Firmele alea stiu cum sa se invarta dupa deget.Sunt specialisti chiar din cadrul UTCB,la departamentul metropolitane,care primesc cam 1500 2000 Euro pe ora,si aici nu inventez nimic,pentru a face tocmai asta.Sa se asigre ca se respecta unele puncte pe care le urmareste inspectorul de la UE,sa fie ok in rest.. fuck it all.In fine aici e mult de povestit,dar parerea mea e ca Romania e un stat construit special pentru un singur lucru.Sa se fure.In loc sa cheltuiasca aia 1000 Euro pe ora in chestii de bun simt cum ar fi calitate,ei ii cheltuie in consultare in vederea aprobarii bucatii in lucru de proiect.In fine,pe mine ma dezgusta unele lucruri si de asta am sa pun punct aici discutiei.Eu unul nu ma mai mir de ce dincolo arata cum arata si se poate,iar la noi nimic,si nimicu ala e facut in sila. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6737 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 04 Feb 2013, 19:46 | |
| - DUAL a scris:
- baiazid a scris:
- DUAL a scris:
- Nu baiazid , nu isi bate nimeni capul,pentru ca nu se poate fura ... la aceste proiecte esti controlat pana la ultimul leutz... dupa,sa mai vorbim ca exista si riscurile unui proiect?gen intarzieri,probleme cu exproprieri,probleme cu utilajele,si aici avem o lista destul de lunga...
Nu se poate fura ? :shock: Intr-adevar, se vede cu ochiul liber si de aceea vedem cam aceleasi firme pe la licitatii si tot de aceea avem si cel mai scump cost per kilometru construit din lume . Aici se fura in stil mare inca de la supraevaluarea costului lucrarilor si nu te gandi ca cineva face daruri constructorilor fara a cere ceva in schimb ... Inseamna ca nu stii cum se fura la astfalt,la calitatea materialelor,la cantitatea de fier,la chestii manageriale,via deconturi fantoma Nu stiu cum ai ajuns tu la concluzia asta mai ales ca nu are treaba cu subiectul ... N-are nici o treaba furatul la asfalt s.a.m.d. cu discutia noastra . Tu ai spus ca nu se fura la proiecte europene iar eu ti-am raspuns ca da, se fura . Nu tu ai afirmat asta ? - DUAL a scris:
- Nu baiazid , nu isi bate nimeni capul,pentru ca nu se poate fura ... la aceste proiecte esti controlat pana la ultimul leutz...
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 04 Feb 2013, 20:42 | |
| @Karpaty "Treaba este in felul urmator , transportul feroviar din RO este sapat din minister , sunt indivizi in minister , in guvern , care au firme de transport si fac concurenta neloiala cu CFR , ei saboteaza CFR cu un mers prost dar vin cu autocarele lor si dubele la ore bune , automat calatorul vine la auto in defavoarea trenului , pe calator il intereseaza sa aibe mijloc de transport la ora buna."
Citind afirmatia ta stau si ma intreb retoric oare chiar nu se sesizeaza nimeni? nu exista organe de ancheta?
|
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 04 Feb 2013, 21:06 | |
| http://www.caon.ro/semmering-ul-banatului-promovat-de-americani/1242416 |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 00:32 | |
| Ba da.. si cele la care s-a furat sunt stopate.Se fura cate un picutz asa.. dar asta e ca romanul vrea hotie peste noapte,cum au fost proiectele cu firmele diversilor(vezi pe nenea autostrada care era cu PD-L) care sustineau partidul la putere.. bine inteles ca romanul fura,dar asa cu putinul ca ,e verificat.. Alea sunt mai mult manevere mici.. nu o sa vezi furturi la CF ca la drumuri la astfalt .. Aia era ideea.Cum sa furi la CF? Ce? Inafara de supra licitare e destul de greu. |
| | | Tomi13leu
Numarul mesajelor : 167 Varsta : 36 Localizare : Oradea/Petrosani Reputatie : 5518 Data de inscriere : 07/04/2010
| Subiect: . Mar 05 Feb 2013, 08:23 | |
| vai si amar.... http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/statul-taie-subventiile-la-intercity-si-trenuri-internationale-cu-cat-vom-plati-mai-mult-pentru-bilete-292405.html |
| | | Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5527 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 08:46 | |
| - Marius 926 a scris:
- @Karpaty
"Treaba este in felul urmator , transportul feroviar din RO este sapat din minister , sunt indivizi in minister , in guvern , care au firme de transport si fac concurenta neloiala cu CFR , ei saboteaza CFR cu un mers prost dar vin cu autocarele lor si dubele la ore bune , automat calatorul vine la auto in defavoarea trenului , pe calator il intereseaza sa aibe mijloc de transport la ora buna."
Citind afirmatia ta stau si ma intreb retoric oare chiar nu se sesizeaza nimeni? nu exista organe de ancheta?
..nu exista nimeni, toti de la portar la ministru isi vad numai propriiile interese...... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 08:56 | |
| CFR SA a fost somata sa recupereze peste 1 milion de euro din doua contracte de imprumut cu Banca Europeana de Investitii
http://www.feroviarul.ro/revista-presei/cfr-sa-a-fost-somata-sa-recupereze-peste-1-milion-de-euro-din-doua-contracte-de-imprumut-cu-banca-europeana-de-investitii.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Noutati-Feroviare+%28Noutati+feroviare%29&utm_content=FaceBook |
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 09:22 | |
| - Tomi13leu a scris:
- vai si amar....
http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/statul-taie-subventiile-la-intercity-si-trenuri-internationale-cu-cat-vom-plati-mai-mult-pentru-bilete-292405.html O sa mai mearga d**cu cu trenurile IC . Si-asa preturile sunt imense fata de ce ti se ofera pe un tren IC ( confort,timpi de parcurs,si intarzaieri + opriri in gari uitate de lume/ opriri anapoda pentru un IC. ). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 10:27 | |
| Reducerea subvenţiei pentru IC era de mult în discuţie. Oricum, trenurile IC sunt puţine (şi probabil vor fi şi mai puţine). La nivel european se merge pe subvenţionarea trenurilor cu călători frecvenţi, nu a celor cu călători ocazionali (cum sunt IC-urile). Desigur, nimic nu împiedică CFR Călători să transforme IC-urile în IR sau să aplice modelul maghiar, unde IC circulă combinate cu IR/R şi unde, dacă nu vrei supliment de IC, poţi sta la tarif de IR/R (că sunt egale la ei) în vagoanele de IC/R ataşate la IC. _________________ :TTT:
|
| | | Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 10:57 | |
| - Dr2005 a scris:
- Reducerea subvenţiei pentru IC era de mult în discuţie. Oricum, trenurile IC sunt puţine (şi probabil vor fi şi mai puţine).
La nivel european se merge pe subvenţionarea trenurilor cu călători frecvenţi, nu a celor cu călători ocazionali (cum sunt IC-urile). Desigur, nimic nu împiedică CFR Călători să transforme IC-urile în IR sau să aplice modelul maghiar, unde IC circulă combinate cu IR/R şi unde, dacă nu vrei supliment de IC, poţi sta la tarif de IR/R (că sunt egale la ei) în vagoanele de IC/R ataşate la IC. Pai si atunci cum,trenurile R au opriri de IC la unguri ? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
| | | | Revista presei (partea IV) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |