Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25385
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 11:02

La unguri diferenţa între IR şi IC e tipul vagonului, în sensul că la IC sigur ai climatizare. A... şi mai sunt 300 - 500 forinti în plus supliment (mi se pare că 300 forinţi e pentru distanţe sunb 250 km, 500 e pentru distanţe mai mari), în funcţie de distanţă. În trafic intern nu se nominalizează locurile (adică dacă IC are 200 locuri, MAV va vinde doar 200 de bilete, dar pe ele nu va scrie numărul locului, ca la WizzAir).
În jurul Budapestei şi în Budapesta cam toate IC-urile (inclusiv internaţionale) opresc în toate PO-urile. Ba sunt chiar trenuri IC în care, cu bilet de R/IR poţi sta chiar şi în vagoanele moderne (pentru că el pe hârtie e IC cu grupă de IR, dar faptic are doar vagoane de IC).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6852
Data de inscriere : 15/03/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 11:06

A-ha.Inteleg,se pare ca acest sistem este in favoarea calatorului.N-ai sa vezi asa ceva la CFR nici cand nepotii nostri vor circula cu trenul prin Romania.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13221
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 12:13

Spartan la unguri e un alt sistem,alta mancare de peste .. ce mi se pare ciudat e ca IC 531/21 chiar nu pleaca gol din Bucuresti deloc.. Asa ca as putea zice ,cam multi calatori ocazionali nu ? Cred ca acel tren o sa fie suplimentat daca devine IR.Acum 2 saptamani in vagonul Bucuresti-Cluj (5)si (3) Buc-Oradea ,nu mai era nici un loc pe scaune!
S-a injumatatit la Brasov,apoi pe drum vagonul de Cluj s-a reumplut , in mare parte de studenti care mergeau la Cluj.. De la Sighisoara au urcat cei mai multi.Aradul a avut calatori cam de 1 vagon , deci poarta 3 cam degeaba,dar avand in vedere combinarea cu IC 531 pana la Teius,probabil o fi cat de cat mai rentabil.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3298
Reputatie : 8646
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 12:16

din Brasov se urca multi calatori in 531
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13048
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 14:05

Si poate ar fi si mai multi daca l-ar retrograda la IR. Ar avea nevoie de ceva 1-2 vagoane in plus, ce plutin duminica. Sa fiu din Brasov, sigur as merge cu el dacar ar fi IR.
Sus In jos
Re6/6

Re6/6


Numarul mesajelor : 493
Reputatie : 5471
Data de inscriere : 11/02/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 14:07

cardinal a scris:
din Brasov se urca multi calatori in 531

de la cluj la oradea merge aproape gol......utilizare max.3%
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 14:12

Re6/6 a scris:
cardinal a scris:
din Brasov se urca multi calatori in 531

de la cluj la oradea merge aproape gol......utilizare max.3%

Mai bine l-ar face RE Very Happy
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22338
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 14:37

adrian78 a scris:
Re6/6 a scris:
cardinal a scris:
din Brasov se urca multi calatori in 531

de la cluj la oradea merge aproape gol......utilizare max.3%

Mai bine l-ar face RE Very Happy

Vise taica vise , poate daca se aplica ce s-a spus azi cu subventia pentru IC ca nu se mai da si se da pentru Regio 85% atunci poate dispar IC si se fac RE Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil conditii bune pret bun , 21-76 , 21-90 la tarif de Regio (sa moara unii de ciuda) Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13221
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 16:19

cardinal a scris:
din Brasov se urca multi calatori in 531
Intr-adevar ,dar pana la Brasov circula full!! .. fiind si tren de pranz,tocmai de asta ziceam Razz.. Daca acest tren ar fi IRE/IR ar fi altceva..!!
In general am vazut ca la Oradea calatorii prefera trenul de noapte.. merg la cuseta,chiar dormitor!Au bani oradenii,si si eu as alege cuseta pt atata drum.
Insa la pret si la cat face e cam jecmaneala pe fata pt un IC ..
karpaty nu mor de ciuda ca ajunge 21-90 la R .. pana la urma or sa ajunga acolo,insa deocamdata se fac trenuri internationale cu ele.. Si sa nu uitam ca dpdvd UIC e cam cel mai bun lucru pe care-l avem Wink
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8257
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 16:38

CSAT a aprobat privatizarea CFR MARFA. Breaking News la Realitatea tv dar si in alte ziare. Poate va fii mai bine pentru transportul de marfa feroviar din Romania daca va veni o companie strategica pentru a cumpara asa cum doreste guvernul.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 05 Feb 2013, 16:48, editata de 1 ori
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 1799
Varsta : 106
Localizare : Constanta
Reputatie : 6168
Data de inscriere : 22/12/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 16:40

In legatura cu asta,toti mecanicii de la Calatori de la Constanta au zis ca vor sa plece la Marfa daca aceasta se privatizeaza.Sa-i vad acuma pe cei de la Calatori ce planuri au.Nu au locomotive,nu au trenuri si mai nou nu or sa aiba nici mecanici.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 16:43

Pai depinde cine o sa ii cumpere..Ma indoiesc ca o sa plece mecanici de la Calatori la Marfa cand din start pierd 25% sporul de simplificat nu se compara salariile de la Calatori ce cele de la Marfa..Ca daca era asa bine la operatorii de marfa fugeau toti sa ajunga acolo
Sus In jos
AndreiStefan
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 1799
Varsta : 106
Localizare : Constanta
Reputatie : 6168
Data de inscriere : 22/12/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 17:04

Prioritate ar avea DB-ul dar mai nou si GFR s-a inscris in lupta.Eu sper sa ajunga pe mana DB-ului.GFR-ul este cam dubios si nu-mi inspira incredere deloc.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 17:11

DB nu are nevoie de CFR Marfa doar de mecanici trase si poate de locomotive..Mai bine puneau un manager privat si o mai lasau un an ca se putea redresa societatea oricum oricine ar veni vor urma disponbilizari mari care se impun in unele locuri mai ales la partea de mentenanta revizori lacatusi de revizie..
Oricum mie mi se pare ciudat ca de transportat marfa CFR Marfa duce destul de mult ori le duce cu preturi de 3 lei de dumping doar ca sa incurce concurenta sau ca sa mearga pe profit ar trebui sa mearga cu jumatate din personalul de acuma
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24111
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 05 Feb 2013, 17:34

Cum justifica conducerea CFR Calatori reducerea temporara a activitatii

Analizând evoluța transportului feroviar de călători în 2012 față de anul 2011, se constată că la CFR Călători s-a înregistrat o diminuare a activității, exprimată îndeosebi prin indicatorii de cantitate: numărul de călători expediați, respectiv parcursul acestora, indicatori care se reflectă în venituri.

Nu sunt asigurate venituri pentru acoperirea cheltuielilor minime obligatorii, societatea acumulând lunar datorii de circa 60 milioane lei, care se majorează cu dobânzi și penalități, în acest timp societatea fiind pusă în imposibilitatea funcționării la nivel de subzistență.

În aceste condiții, luîndu-se în calcul și modificarea formulei de acordare a subvenției care implică o mai bună adaptare în piața de transport, se impune adoptarea de măsuri care să determine reducerea temporară a costurilor cu forța de muncă, pentru a contracara efectele negative ale crizei financiare asupra activității economice a CFR Călători.

În urma analizei efectuate, prin reducerea temporară a activității CFR Călători, există posibilitatea reducerii programului de lucru al salariaților cu 1 zi pe lună.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 49 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 58 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: