| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 11:02 | |
| La unguri diferenţa între IR şi IC e tipul vagonului, în sensul că la IC sigur ai climatizare. A... şi mai sunt 300 - 500 forinti în plus supliment (mi se pare că 300 forinţi e pentru distanţe sunb 250 km, 500 e pentru distanţe mai mari), în funcţie de distanţă. În trafic intern nu se nominalizează locurile (adică dacă IC are 200 locuri, MAV va vinde doar 200 de bilete, dar pe ele nu va scrie numărul locului, ca la WizzAir). În jurul Budapestei şi în Budapesta cam toate IC-urile (inclusiv internaţionale) opresc în toate PO-urile. Ba sunt chiar trenuri IC în care, cu bilet de R/IR poţi sta chiar şi în vagoanele moderne (pentru că el pe hârtie e IC cu grupă de IR, dar faptic are doar vagoane de IC). _________________ :TTT:
|
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6907 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 11:06 | |
| A-ha.Inteleg,se pare ca acest sistem este in favoarea calatorului.N-ai sa vezi asa ceva la CFR nici cand nepotii nostri vor circula cu trenul prin Romania. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 12:13 | |
| Spartan la unguri e un alt sistem,alta mancare de peste .. ce mi se pare ciudat e ca IC 531/21 chiar nu pleaca gol din Bucuresti deloc.. Asa ca as putea zice ,cam multi calatori ocazionali nu ? Cred ca acel tren o sa fie suplimentat daca devine IR.Acum 2 saptamani in vagonul Bucuresti-Cluj (5)si (3) Buc-Oradea ,nu mai era nici un loc pe scaune! S-a injumatatit la Brasov,apoi pe drum vagonul de Cluj s-a reumplut , in mare parte de studenti care mergeau la Cluj.. De la Sighisoara au urcat cei mai multi.Aradul a avut calatori cam de 1 vagon , deci poarta 3 cam degeaba,dar avand in vedere combinarea cu IC 531 pana la Teius,probabil o fi cat de cat mai rentabil. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 12:16 | |
| din Brasov se urca multi calatori in 531
|
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 14:05 | |
| Si poate ar fi si mai multi daca l-ar retrograda la IR. Ar avea nevoie de ceva 1-2 vagoane in plus, ce plutin duminica. Sa fiu din Brasov, sigur as merge cu el dacar ar fi IR. |
|
| |
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5526 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 14:07 | |
| - cardinal a scris:
- din Brasov se urca multi calatori in 531
de la cluj la oradea merge aproape gol......utilizare max.3% |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 14:12 | |
| - Re6/6 a scris:
- cardinal a scris:
- din Brasov se urca multi calatori in 531
de la cluj la oradea merge aproape gol......utilizare max.3% Mai bine l-ar face RE |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 14:37 | |
| |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 16:19 | |
| - cardinal a scris:
- din Brasov se urca multi calatori in 531
Intr-adevar ,dar pana la Brasov circula full!! .. fiind si tren de pranz,tocmai de asta ziceam .. Daca acest tren ar fi IRE/IR ar fi altceva..!! In general am vazut ca la Oradea calatorii prefera trenul de noapte.. merg la cuseta,chiar dormitor!Au bani oradenii,si si eu as alege cuseta pt atata drum. Insa la pret si la cat face e cam jecmaneala pe fata pt un IC .. karpaty nu mor de ciuda ca ajunge 21-90 la R .. pana la urma or sa ajunga acolo,insa deocamdata se fac trenuri internationale cu ele.. Si sa nu uitam ca dpdvd UIC e cam cel mai bun lucru pe care-l avem |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 16:38 | |
| CSAT a aprobat privatizarea CFR MARFA. Breaking News la Realitatea tv dar si in alte ziare. Poate va fii mai bine pentru transportul de marfa feroviar din Romania daca va veni o companie strategica pentru a cumpara asa cum doreste guvernul.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mar 05 Feb 2013, 16:48, editata de 1 ori |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6223 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 16:40 | |
| In legatura cu asta,toti mecanicii de la Calatori de la Constanta au zis ca vor sa plece la Marfa daca aceasta se privatizeaza.Sa-i vad acuma pe cei de la Calatori ce planuri au.Nu au locomotive,nu au trenuri si mai nou nu or sa aiba nici mecanici. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 16:43 | |
| Pai depinde cine o sa ii cumpere..Ma indoiesc ca o sa plece mecanici de la Calatori la Marfa cand din start pierd 25% sporul de simplificat nu se compara salariile de la Calatori ce cele de la Marfa..Ca daca era asa bine la operatorii de marfa fugeau toti sa ajunga acolo |
|
| |
AndreiStefan User Dezactivat
Numarul mesajelor : 1799 Varsta : 106 Localizare : Constanta Reputatie : 6223 Data de inscriere : 22/12/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 17:04 | |
| Prioritate ar avea DB-ul dar mai nou si GFR s-a inscris in lupta.Eu sper sa ajunga pe mana DB-ului.GFR-ul este cam dubios si nu-mi inspira incredere deloc. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 17:11 | |
| DB nu are nevoie de CFR Marfa doar de mecanici trase si poate de locomotive..Mai bine puneau un manager privat si o mai lasau un an ca se putea redresa societatea oricum oricine ar veni vor urma disponbilizari mari care se impun in unele locuri mai ales la partea de mentenanta revizori lacatusi de revizie.. Oricum mie mi se pare ciudat ca de transportat marfa CFR Marfa duce destul de mult ori le duce cu preturi de 3 lei de dumping doar ca sa incurce concurenta sau ca sa mearga pe profit ar trebui sa mearga cu jumatate din personalul de acuma |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Mar 05 Feb 2013, 17:34 | |
| Cum justifica conducerea CFR Calatori reducerea temporara a activitatii
Analizând evoluța transportului feroviar de călători în 2012 față de anul 2011, se constată că la CFR Călători s-a înregistrat o diminuare a activității, exprimată îndeosebi prin indicatorii de cantitate: numărul de călători expediați, respectiv parcursul acestora, indicatori care se reflectă în venituri.
Nu sunt asigurate venituri pentru acoperirea cheltuielilor minime obligatorii, societatea acumulând lunar datorii de circa 60 milioane lei, care se majorează cu dobânzi și penalități, în acest timp societatea fiind pusă în imposibilitatea funcționării la nivel de subzistență.
În aceste condiții, luîndu-se în calcul și modificarea formulei de acordare a subvenției care implică o mai bună adaptare în piața de transport, se impune adoptarea de măsuri care să determine reducerea temporară a costurilor cu forța de muncă, pentru a contracara efectele negative ale crizei financiare asupra activității economice a CFR Călători.
În urma analizei efectuate, prin reducerea temporară a activității CFR Călători, există posibilitatea reducerii programului de lucru al salariaților cu 1 zi pe lună. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|