Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeVin 01 Feb 2013, 20:39

Treaba este in felul urmator , transportul feroviar din RO este sapat din minister , sunt indivizi in minister , in guvern , care au firme de transport si fac concurenta neloiala cu CFR , ei saboteaza CFR cu un mers prost dar vin cu autocarele lor si dubele la ore bune , automat calatorul vine la auto in defavoarea trenului , pe calator il intereseaza sa aibe mijloc de transport la ora buna . Cursa auto pe relatia Botosani-Timisoara care pleaca plina , cu siguranta daca nu ar fi aceasta cursa , trenul Botosani-Timisoara ar fi plin si insuficiente cele 2 vagoane , Botosani-Bucuresti , aceeasi poveste , daca nu ar fi acele autocare , trenurile Botosani-Bucuresti ar fi pline si automat mai multe vagoane nu doar 2-3 cate pun ei acum . Bucuresti-Sibiu ; Bucuresti-Cluj aceeasi poveste , daca nu ar fi atunci trenurile ar fi mult mai solicitate , eu unu nu as da licenta pe auto acolo unde exista cale ferata clar , deci daca exista tren si cale ferata trebuie sa mearga trenul si sa nu fie dublat de auto punct . Cine a acordat aceste trasee la auto ? pai tot cineva din minister pile si relatii si uite asa x si y prospera iar CFR cade de la un an la altul , nu raspunde nimeni ca alesii au firme si fac afaceri cu statul , ei care trebuie sa aduca venituri statului , sa ajute statul nu fac asa ceva ba din contra , fac buzunarul lor gros pe carca statului . Nu inteleg cum de nimeni , chiar nimeni nu opreste aceste afaceri murdare si refuz sa cred ca nu din interior a fost sabotat CFR . La toate propunerile pe care le-am facut la CFR toate au primit raspuns ca nu au si nu se poate si revin la ideea mea , pai daca nu oferi cine vrei sa vina la tren ? Mad ei taie legaturile directe , anuleaza trenurile , obliga pe calator sa stea prin gari cu orele dupa legaturi , nu mai sta nimeni dupa ei , lumea s-a saturat de aceasta bataie de joc si tot ei vin si spun ca nu vine lumea la tren , logic ca nu vine lumea la tren daca publicul calator nu are cu ce sa mearga intre A si B si trebuie sa schimbe x trenuri sis a piarda ore prin gari , e la mintea cocosului , cum scria si in acel reportaj despre trenul Galati-Mures ca galatenii sunt suparati , pai or fi suparati dar ei renunta la tren si merg la autocare , alta era situatia daca era legatura directa Galati-Mures-Cluj sa fi vazut atunci ce succes ar fi avut , daca le spui asta la CFR vor spune ca nu este cerere si tot asa ne invartim in cerc , lumea spune ceva ei o tin pe a lor si uite asa trenurile sunt goale si nu mai vine mai nimeni la tren . Cu siguranta daca mai era Ceausescu nu eram in situatia din prezent , clar nu avea voie nimeni sa sape statul ba din contra toti trebuiau sa munceasca sa aduca folos statului , era o ordine si disciplina , nu se fura atat , avea lumea frica , acum se fura ca in codru si nimeni nu plateste pentru asta , dupa aceste lucruri imi pare rau , ce am fost si ce am ajuns ca ma doare sufletul sa vad in ce situatie au ajuns Caile Ferate Romane si nu numai ................... Sad

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 47 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 47 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9003
Reputatie : 14376
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeVin 01 Feb 2013, 20:54

Mai devreme am vazut si eu la stirile b1 tv promisiunea facuta de ministrul transporturilor romanilor cum ca in 2-3 luni se va respecta timpul de mers pe M800 de 2 ore si 30 de minute. Si daca nu se tine de promisiune are curajul sa-si dea singur demisia? ba mai mult sa-si ceara si scuze la tv in caz ca nu reuseste

@Mircea te agiti degeaba, nu cred sa reusim noi sa schimbam sistemul atata timp cat ministrii transporturilor si directorii cfr calatori/marfa/infrastructura se schimba precum carpele iar "pietrele" raman in sistem. Acolo e buba
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeVin 01 Feb 2013, 21:04

Karpaty a scris:
Treaba este in felul urmator , transportul feroviar din RO este sapat din minister , sunt indivizi in minister , in guvern , care au firme de transport si fac concurenta neloiala cu CFR , ei saboteaza CFR cu un mers prost dar vin cu autocarele lor si dubele la ore bune , automat calatorul vine la auto in defavoarea trenului , pe calator il intereseaza sa aibe mijloc de transport la ora buna
Teoria conspiraţiei prinde întotdeauna la români. Mereu când se întâmplă ceva, e musai să fie vina celor din minister, din guvern, din primărie.

Karpaty a scris:
. Cursa auto pe relatia Botosani-Timisoara care pleaca plina , cu siguranta daca nu ar fi aceasta cursa , trenul Botosani-Timisoara ar fi plin si insuficiente cele 2 vagoane , Botosani-Bucuresti , aceeasi poveste , daca nu ar fi acele autocare , trenurile Botosani-Bucuresti ar fi pline si automat mai multe vagoane nu doar 2-3 cate pun ei acum . Bucuresti-Sibiu ; Bucuresti-Cluj aceeasi poveste , daca nu ar fi atunci trenurile ar fi mult mai solicitate , eu unu nu as da licenta pe auto acolo unde exista cale ferata clar , deci daca exista tren si cale ferata trebuie sa mearga trenul si sa nu fie dublat de auto punct . Cine a acordat aceste trasee la auto ? pai tot cineva din minister pile si relatii si uite asa x si y prospera iar CFR cade de la un an la altul
Aveam pretenţii de la tine. Ştii câte locuri are un autobuz? Dar un vagon de tren?
Să-ţi răspund eu: un autocar de 12m are în jur de 50 de locuri (+/- câteva, în funcţie de cum e amenajat interiorul). Un vagon 20-55 are 60 de locuri. Deci dacă anulezi autobuzul ăla, teoretic din 2 vagoane goale faci un vagon gol şi unul plin. Mai e şi problema că traseele auto sunt diferite de cele feroviare, atât pe Botoşani - Timişoara, cât şi pe Bucureşti - Sibiu/Cluj. Pe Bucureşti - Sibiu oricum ne dezavantajează relieful şi traseul liniei, la fel şi pe Botoşani - Iaşi sau Braşov - Tg. Mureş (chiar nu înţeleg rostul unui asemenea tren direct).
Licenţele pe transport judeţean se dau de către Consiliile Judeţene, iar cele pentru transport interjudeţean de către ARR (instituţie subordonată MT).



Karpaty a scris:
Cu siguranta daca mai era Ceausescu nu eram in situatia din prezent , clar nu avea voie nimeni sa sape statul ba din contra toti trebuiau sa munceasca sa aduca folos statului , era o ordine si disciplina , nu se fura atat , avea lumea frica , acum se fura ca in codru si nimeni nu plateste pentru asta , dupa aceste lucruri imi pare rau , ce am fost si ce am ajuns ca ma doare sufletul sa vad in ce situatie au ajuns Caile Ferate Romane si nu numai ................... Sad
Se fura şi atunci... şi cei care furau atunci ne conduc acuma. Iar dacă o mai ţineam cu Tovarăşul, ajungeam ca Coreea de Nord acum, că industria noastră făcea supraproducţie (ca să aibă toţi loc de muncă) şi nu o cumpăra nimeni.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeVin 01 Feb 2013, 21:20

ctln1991 a scris:
Paul CFR a scris:
No comment...
http://stirileprotv.ro/special/interesele-ascunse-care-ingroapa-o-investitie-de-1-miliard-eur-cum-a-fost-anulat-intercity-buc-ct.html
Si mersul trenurilor pe acest an e o strategie de a alunga calatorii cum ar fi legaturi la 3-4 minute ca sa nu primesti bilet sau legaturi la 2-3 ore.

Nu faptul ca au anulat Intercity este o prostie ci ca la ora 07.00 din Constanta nu mai ai tren spre Bucuresti, nici macar nu au incercat sa il retrogradeze ca sa mai atraga calatori pentru ca pur si simplu nu ii intereseaza, ii doare in 14 de plebe...

Sunt deja 10 luni de cand trenul face 4-5 ore pana la Constanta, incep sa cred tot mai mult in teoria conspiratiei care spune ca furturile sunt comandate pentru a o duce autobuzele bine . Ganditi-va putin ca daca se circula si cu 140 se scotea 2h30' cu cel mai puturos IR iar IC in 2h si un pic, ce autobuz putea face fata la asa timp in 2012 ? Pai cam toti clentii fugeauu la tren pentru ca in ciuda full-optionului si celor 50000 de stele tot trenul e mai comod si iti ofera toata flexibilitatea de care ai nevoie...

Daca mai stam putin sa ne gandim e foarte posibil ca tot aceeasi teorie ne duce la intrebarea ,,De ce nu cu 160?'' . Pai daca intra cu 160 mai scad vreo 10' total si ingroapa dubele de tot, ce sa mai zici si de faptul ca dubele nu merg veci cu 160 si este o buna reclama ca sa vada si omul cum este cu viteza mai mare...

Karpaty a scris:
eu unu nu as da licenta pe auto acolo unde exista cale ferata clar , deci daca exista tren si cale ferata trebuie sa mearga trenul si sa nu fie dublat de auto punct .


Aici o dam in alte extreme de exemplu care incalca legile economiei de piata si mai ales ca traim in tara in care autocarul este un mijloc de transport mai rapid decat trenul chiar si fara a exista ,prea multi kilometrii de autostrazi. Insa, daca infrastructura feroviara ar fi cat de cat O.K. am putea impune o cadentare intercalata tren-autobuz astfel incat daca ai tren spre Cluj din 4 in 4 ore de exemplu programul autocarului sa nu se mai suprapuna cu cel al trenului .


Marius 926 a scris:
Mai devreme am vazut si eu la stirile b1 tv promisiunea facuta de ministrul transporturilor romanilor cum ca in 2-3 luni se va respecta timpul de mers pe M800 de 2 ore si 30 de minute. Si daca nu se tine de promisiune are curajul sa-si dea singur demisia? ba mai mult sa-si ceara si scuze la tv in caz ca nu reuseste


2-3 luni inseamna aprilie deci fix un an din momentul in care transportul auto Bucuresti-Constanta a primit derogare adica unda verde pentru refacerea imaginii sifonate in 2011. Parca si vad: ,,da-ne nene si noua un an la dispozitie ca ne mananca astia cu trenurile lor, noi ne ocupam de furturi si matalica te faci ca uiti sa pui paza si sa inlocuiesti cablurile iar clientii fug la noi''. Se pare ca PDL nu are interese meschine asupra acestei linii si de aceea aveam tren in 2h30' care ajungea mai devreme la destinatie si cu 15' in ciuda faptului ca se lucra de zor in anumite statii


Dr2005 a scris:

Teoria conspiraţiei prinde întotdeauna la români. Mereu când se întâmplă ceva, e musai să fie vina celor din minister, din guvern, din primărie.

Dar mai este si reversul: ,,Am fost orb dar acum pot vedea''.



Sus In jos
Raduku09




Numarul mesajelor : 169
Varsta : 33
Localizare : Brasov
Reputatie : 5215
Data de inscriere : 08/12/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeSam 02 Feb 2013, 00:42

Eu nu va inteleg deloc,voi cei care stiti probleme CFRului,cred ca mult mai bine ca cei care lucreaza acolo,daca tot aveto atatea idei bune si cand zic bune e sensul corect al cuvantului,de ce nu va solidarizati toti,la asta m-asi baga si eu,si sa mergeti peste cei din MT sau cei din conducerea CFR,facut protest in fata birourilor sau chiar mers in ele si luati inaptii aia de gat si dat cu ei de pamant,daca de vorba buna nu inteleg poate de violenta fac ce trebui,si pus acolo sus chiar unul din voi sau o echipa formata din voi,nu toti dobitoci care unii poate nici nu au habar ci ce se manca calea ferata.

P.S. Anul trecut fix in aceeasi luna romani nostri au sarit ca arsi la gatul lu Boc cand lau dat jos pe Arafat....deci daca e de sanatate sarim.....daca sunt alte probleme in tara ne doare fix,da fix in c*r.Aceasi strategie se poate aplica si in domeniul asta.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/razvan170
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeSam 02 Feb 2013, 01:41

Raduku09 a scris:
Eu nu va inteleg deloc,voi cei care stiti probleme CFRului,cred ca mult mai bine ca cei care lucreaza acolo,daca tot aveto atatea idei bune si cand zic bune e sensul corect al cuvantului,de ce nu va solidarizati toti,la asta m-asi baga si eu,si sa mergeti peste cei din MT sau cei din conducerea CFR,facut protest in fata birourilor sau chiar mers in ele si luati inaptii aia de gat si dat cu ei de pamant,daca de vorba buna nu inteleg poate de violenta fac ce trebui,si pus acolo sus chiar unul din voi sau o echipa formata din voi,nu toti dobitoci care unii poate nici nu au habar ci ce se manca calea ferata.

P.S. Anul trecut fix in aceeasi luna romani nostri au sarit ca arsi la gatul lu Boc cand lau dat jos pe Arafat....deci daca e de sanatate sarim.....daca sunt alte probleme in tara ne doare fix,da fix in c*r.Aceasi strategie se poate aplica si in domeniul asta.

Cand ai salarii mici si imagine partial negativa printre romani este aproape sigur ca nu ar veni ingineri, economisti cu studii in tara sau in afara pentru a se angaja la companiile din CFR. Nu este corect sa platesti un sef sau director cu doar 3000-5000 de lei pentru ca nu va face treaba de calitate si nu asa ca sa treaca timpul de munca. De aceea in Romania s-a introdus MANAGEMENT PRIVAT.

In al doilea rand este bine ca sunt autocare, microbuze (asa erau si inainte de 1990 doar ca erau de stat) pentru ca sunt multi care nu suporta trenul sau nu vor sa mearga cu el. Ar exista mare scandal daca firmele de transport rutier ar fii desfiintate. CFR trebuie sa invete cum sa lupte cu CONCURENTA LOIALA sau NELOIALA.
Sus In jos
Raduku09




Numarul mesajelor : 169
Varsta : 33
Localizare : Brasov
Reputatie : 5215
Data de inscriere : 08/12/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeSam 02 Feb 2013, 02:26

nui corect un salariu de 5000 lei? :shock: ....da cat dracu merita pentru o munca de birou....sa stea cu suncile in scaun si doar sa semneze hartii sau sa vorbeasca la telefon....cam ce fac si dragi nostri parlamentari...care nu isi merita salariu absolut deloc,pentru ca nu fac nimic pentru popor ci doar pt ei si rudele lor.Sunt de acord insa ca 5000 lei nu ar fi de ajuns unui inginer,arhitect cineva care sa lucreze efectiv la proiecte noi sau de dezvoltare,dar nu proiecte tampite cum au cei de acum,ceva care cu adevarat sa revolutioneze/inoiasca sistemul de circulatie de acum.Am putea merge pe principiul,concurs de proiecte al N ingineri,arhitecti fie privati/stat....care are proiectul cel mai bun din toate punctele de vedere,mai ales financiar,cat si practic...ala sa castige contractul si salariul de prestare...sa fie competitie pe piata.

Si da sunt total de acord cu @baiazid ca anularea autocarelor nu ar fi o solutie,ci punrea lor tot intr-o cadenta diferita de cea a trenului...sa zicem cai ai tren la 7...pui bus-ul la 8-9....cand faci o lege ar trebui intai sa ai in vedere viitorul statului si beneficiile aduse...apoi partae privatilor...si problema cu legea concurentei sau a economiei sa fie lasata mai usor...sau sa fie pusa cu cap...intai interesele statului apoi restul cu imbogatirea.De aceea sunt alte state unde sunt si noi une suntem...adica la coada.
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/razvan170
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1362
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6595
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeSam 02 Feb 2013, 10:54

Depinde foarte mult ce face ala care primeste 5000 RON. Exista munci de birou (acum nu ma refer la CFR) in care aparent nenea de pe scaun nu face nimic, dar daca nu verifica documente primite corect, sau semneaza fara sa se uite... pot exista consecinte foarte urate. Dupa cum exista si oameni care da freaca menta pentru 5000 RON. Deci nu toata lumea care sta cu "fundul pe scaun" si ia bani, ii ia degeaba, dupa cum nu toata lumea care "sta cu fundul pe scaun" face ceva util. Trebuie analizat fiecare caz in parte, nu la gramada.
Sus In jos
Florin C

Florin C


Numarul mesajelor : 108
Varsta : 36
Localizare : Craiova
Reputatie : 4815
Data de inscriere : 15/11/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeSam 02 Feb 2013, 13:38

"Grampet Group, parte a Grupului Feroviar Român controlat de magnatul Gruia Stoica, a cumpărat fabrica de locomotive de la Electroputere Craiova, după ce, în luna august, anul trecut, achiziţionase şi fabrica de reparaţii locomotive Reloc. Cei 500 de muncitori care lucrează la fabrica de locomotive de la Electroputere şi de la Reloc pot răsufla acum uşuraţi. "

http://www.gds.ro/Economie/2013-02-02/Locomotivele+Electroputere+reinvie
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/FlorinROeurope
Vitosa




Numarul mesajelor : 9003
Reputatie : 14376
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeDum 03 Feb 2013, 17:57

La conferinta de presa transmisa de Romania TV (cu putin inainte de orele 14) mr. president Basexu spunea ceva despre sistarea fondurilor europene pentru transport si ca nu stie cand vor fi deblocate. Sa inteleg ca-i afectat si cfr-ul la capitolul modernizari? si ca cel putin pana la deblocarea acestor fonduri nu mai vedem locomotive, vagoane, linii si gari modernizate?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeDum 03 Feb 2013, 18:00

Fondurile se dau în primul rând pentru infrastructură. Dar ca să se dea, trebuie făcute proiecte.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13049
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 13:22

Un articol de peste Prut: http://adevarul.ro/moldova/actualitate/schimbarea-lafata-trenurilor-sovietice-1_510f44f84b62ed5875d26e19/index.html
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3302
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8258
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 16:50

adirmvl a scris:
Un articol de peste Prut: http://adevarul.ro/moldova/actualitate/schimbarea-lafata-trenurilor-sovietice-1_510f44f84b62ed5875d26e19/index.html

Nu stiu cum repara REMAR PASCANI trenurile rusesti caci mereu se defecteaza si de abia asteapta rusii si comunisti sa atace Romania ca nu facem treaba de calitate. Uitati-va in presa de azi din Republica Moldova.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 18:18

Marius 926 a scris:
La conferinta de presa transmisa de Romania TV (cu putin inainte de orele 14) mr. president Basexu spunea ceva despre sistarea fondurilor europene pentru transport si ca nu stie cand vor fi deblocate. Sa inteleg ca-i afectat si cfr-ul la capitolul modernizari? si ca cel putin pana la deblocarea acestor fonduri nu mai vedem locomotive, vagoane, linii si gari modernizate?

Eu personal cred ca este vorba despre proiectele neincepute si nu cele pentru care exista deja termene/aprobari/finantare . Cel putin la case mai mici (agricultura, agro-turism) asa era .

Dr2005 a scris:
Fondurile se dau în primul rând pentru infrastructură. Dar ca să se dea, trebuie făcute proiecte.

De-aia nu isi bate nimeni capul . Autostrazi cu bani europeni sau tronsoane de cale ferata noi nu sunt in plan anul acesta .
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13222
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitimeLun 04 Feb 2013, 18:41

Nu baiazid , nu isi bate nimeni capul,pentru ca nu se poate fura ... la aceste proiecte esti controlat pana la ultimul leutz... dupa,sa mai vorbim ca exista si riscurile unui proiect?gen intarzieri,probleme cu exproprieri,probleme cu utilajele,si aici avem o lista destul de lunga...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 47 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 47 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: