Numarul mesajelor : 3350 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8354 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 15:29
Gata s-a si cumparat. Asta este o veste foarte buna care va impulsiona transportul feroviar de pasageri din tara. Poate vor veni si cu vagoane, automotoare din Germania chiar si second hand.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Lun 03 Dec 2012, 15:58, editata de 1 ori
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20612 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25546 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 15:49
Şi de la Realitatea: http://www.realitatea.net/cea-mai-mare-companie-feroviara-din-europa-se-extinde-pe-piata-romaneasca_1065241.html
_________________ :TTT:
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9699 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 16:03
Citat :
Nicio lucrare majoră de infrastructură nu se amortizează în 4 ani... măcar de s-ar da pe 10 ani liniile.
Contractele sunt pe 4 ani, conform legislatiei in vigoare inainte de expirarea contractului de inchiriere se face o notificare la CNCF CFR SA daca se doreste prelungirea contractului, acesta se prelungeste cu + 6 ani deci total vor fi 10.
Nu este deloc corect sa dai contracte pe o perioada mai mare din ratiuni economice, in 10 ani valoarea leului sau euro ce va fi se modifica. E normal ca CNCF CFR SA sa poata obtine o chirie mai mare , iar daca altul da mai multi bani cu atat mai bine. Nu poti bloca piata, am scos monopolul de stat ca sa facem monopol privat ?
Numarul mesajelor : 20612 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25546 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 16:06
Păi dai infrastructura pe 10 ani şi obligi gestionarul să lase pe oricine pe linia lui. De fapt, legislaţia actuală prevede acest lucru, dar CFR Călători nu a făcut încă vreo cerere să circule spre Olteniţa, de exemplu.
_________________ :TTT:
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9699 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 16:13
E vorba de liberul aces la aceste sectii in calitate de gestionar de infrastructura interesat.
Ex daca TFG vrea Brasov - Zarnesti in 2014 expira prelungirea , daca da mai mult ca RC CF Trans e normal sa aiba dreptul sa o ia.
Operarea pachetului minim social poate fi data la o anumita companie, aici e un viciu legislativ, nu se precizeaza daca pot prelua 2 sau 3 operatori pachetul minim social Regio pe o anumita sectie.
Iar la CFR Clatori le impune ca daca nu preiau ei pachetul minim social regio pot opera dar numai cu trenui din pachetul minim social de Interregio pe sectiile inchiriate.
Deci ei de exemplu puteau opera trenurile IR de Parcul Kretulescu si Curtea de Arges, puteau baga tren pe Oltenita, dar IR.
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6765 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 20:47
Deci din ianuarie 2013 incepe preluarea efectiva a celor de la DB. Afara cu rebuturile frantuzesti, la fier vechi !!! Scapam de epavele care iau foc in camp.
Gaby005
Numarul mesajelor : 485 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 20:58
Trenul Regal la Petrosani;
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6730 Data de inscriere : 05/10/2012
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 21:10
Paul CFR a scris:
Deci din ianuarie 2013 incepe preluarea efectiva a celor de la DB. Afara cu rebuturile frantuzesti, la fier vechi !!! Scapam de epavele care iau foc in camp.
Eu unul n-as paria pe schimbarea materialului rulant imediat ci doar pe faptul ca nu vor mai fi achizitionate automotoare de la S.N.C.F. De fapt nici nu mizez pe investitii semnificative ale celor de la DB in perioada urmatoare in Romania insa cu siguranta isi vor pune o amprenta pozitiva asupra pietei feroviare de tip regio .
DB va mai cumpara pe viitor si alte companii private de calatori in Romania iar in urma extinderii in teritoriu se vor aduce din Germania acele automotoare sau vagoane pe care doresc ei sa le inlocuiasca chiar la ei acasa .
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Lun 03 Dec 2012, 21:23, editata de 1 ori
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6765 Data de inscriere : 05/12/2010
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 21:18
Macar sunt convins ca nu e va mai merge cu nasul cel putin la ei, in Germania nu exista asa ceva, si nu cred ca isi permit sa aiba pierderi in Romania, chiar daca nasii vor fi fosti angajati RT si CFR, obisnuiti cu "ciubucul". Vorba aia..."Om trai, si om vedea".
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4729 Data de inscriere : 01/11/2012
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 22:02
Paul CFR a scris:
Macar sunt convins ca nu e va mai merge cu nasul cel putin la ei, in Germania nu exista asa ceva, si nu cred ca isi permit sa aiba pierderi in Romania, chiar daca nasii vor fi fosti angajati RT si CFR, obisnuiti cu "ciubucul". Vorba aia..."Om trai, si om vedea".
Pai nici acum nu se merge cu nasul
M.I.C.I.
Numarul mesajelor : 541 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5312 Data de inscriere : 18/11/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 22:24
Gaby005 a scris:
Trenul Regal la Petrosani;
Trenul trece pe linia care duce la Petrila? Daca da, as vrea sa stiu daca mai circula trenuri de marfa pe aceasta linie.
Destul de interesant sa vezi un tren de lux pe linia aceasta!
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9699 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Revista presei (partea IV) Lun 03 Dec 2012, 22:34
Eu as fi curios sa vad un livret de marfa pe linia aceea eu am cautat prin antichitatile mele dar nu am gasit