Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea IV)

In jos 
+88
EuroNight
Razvan Tudor
IonutChircu
stefanb.steff
mishu88
The Legend
Jürgen Habermas
AndreiStefan
riciu
Raduku09
frank81
gugutaro
19jimmy84
bogdan.perejuc
DAS 2011
revenge
Warrior12
cont dezactivat .
didinul
Re6/6
M.I.C.I.
Gaby005
TVlad
Teodor
Vale
user dezactivat...
lapsanszkitamas
Cont dezactivat
membru inactiv
George33
Andrey_tm
kasapis2007
Alex Avram
costi_dumitru
tudor_vl
cristi CFR
IonutCFR2009
ravers75
lifetec
Rarau
Amiralul
Costin.H
Norbi
IR 1837
spiderpc
andreikiki
Goanga
Adrian78
Gabry Gabriel
Balto
COSTACHE MIHAIL
cristyadaX
get.
MariusM
baiazid
rizelgeorgel2004
cfr500
Vitosa
Simply18
razvan - trenuri
Tomi13leu
adytm
cnusi
maris.constantin
Luna
Dr2005
Ciprian
Adirmvl
AlexD
NicuS
cstefan
halmarius
Florin C
Radu Tudor
DUAL
allred
AndiCFR
DPS
daniel_c
@ndrey
Spartan1948
Nesebar
rich1974
cardinal
kristi kkk
ionutz72
nenuandrei
Vlad
92 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
halmarius




Numarul mesajelor : 287
Varsta : 57
Localizare : Buc
Reputatie : 5497
Data de inscriere : 28/06/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 12:34

Dupa ce platesti tot, s-ar putea sa aduci bani de acasa!
De fapt asta e moda la noi sa fii pe zero, daca ai un departament bun de contabilitate te scoate cum vrei tu profit sau pierdere! Twisted Evil
Sus In jos
cstefan

cstefan


Numarul mesajelor : 273
Varsta : 38
Localizare : Stuttgart
Reputatie : 4994
Data de inscriere : 19/11/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 15:36

http://www.evz.ro/detalii/stiri/reportaj-evz-calator-in-trenul-foamei-un-episod-de-16-ore-din-zona-crepusculara-tanara-101.html
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 15:58

Mie unu imi place sa merg cu Iasi-Timisoara si mereu cand fac acest drum cand ajung la destinatie am senzatia ca sunt pe drum de cel putin 2-3 zile nu de 16-17 ore . In tren fac revelionul de 10 ani si de 8 ani consecutivi in 1837 Iasi-Timisoara , am mers de 3 ori si la cuseta dar nu se merita ca la clasa 2 sunt compartimente libere in acea noapte 31 Decembrie-1 Ianuarie si ocup un compartiment unde stau doar eu cu ai mei prieteni si atat , nu ne deranjeaza nimeni pe durata calatoriei .

p.s.-anu trecut a bubuit sampania in compartiment si tot compartimentul a fost varza si pe tavan a ajuns , pe geamuri , pe scaune , pe jos nu mai zic ca era balta Laughing

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 27 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 17:40

adrian78 a scris:
Arriva vrea sa preia Regiotransu?Totusi mi se pare cam dubioase cifrele alea 16 mil de euro profit la 52 mil de euro cifra de afaceri

http://www.handelsblatt.com/unternehmen/handel-dienstleister/bahn-chef-grube-kauft-zu-deutsche-bahn-steigt-in-rumaenien-ein/7458996.html


Cu siguranta sunt incorecte, altfel putem vorbi despre o rata a profitabilitatii de aproape 20% , nu stiu cine ar fi prost sa vanda in cazul in care isi scoate valoarea patrimoniala si comerciala in doar 5 ani :shock:

Nu stiu cifra exacta dar probabil este 1 virgula 6 si nu 16 .

Vestea insa daca se si concretizeaza este imensa , putem vorbi despre un moment de cotitura extrem de prielnic pentru piata feroviara de calatori in Romania . Sincer preconizam aceasta miscare din partea Regiotrans care acaparase incet-incet fara prea mari investitii mare parte din piata regio insa nu m-am gandit nici macar un moment la DB/Arriva , nici acum nu pot inca sa ma gandesc .
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 21:39

http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/deutsche-bahn-vrea-sa-cumpere-regiotrans.html deci stirea prinde contur

Pai oricum ei mai spala o parte din bani de aia au infintat si Rail Force si aduc profitul la o cota cat mai mica ..La 20% profit doar companiile petroliere mai fac pe prafu asta sau asfaltagii din Romania Very Happy
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22339
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 21:47

Poate vine DB cu un material rulant de moare CFR , nu se stie ce ne rezerva viitorul . Laughing

_________________
595423Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 27 Bdeem_8496_aRevista presei (partea IV) - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18590
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24112
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 21:57

Karpaty a scris:
Poate vine DB cu un material rulant de moare CFR , nu se stie ce ne rezerva viitorul . Laughing

Daca ai lucra la DB nu ai mai fi asa de fericit!!
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 23:02

Karpaty a scris:
Poate vine DB cu un material rulant de moare CFR , nu se stie ce ne rezerva viitorul . Laughing

Da, sigur, ICE 1 pe IR Brasov-Bucuresti Nord-Constanta si Talent pe toate regio Laughing
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 23:14

Dacă RT merge aşa de bine, nu văd motiv să o vândă. În plus, cumpărătorul probabil va preferea să se axeze pe liniile principale (la concurenţă cu CFR), unde ar avea călători mai mulţi, aşa că multe linii secundare s-ar putea să ajungă la fier vechi. Aşa că ne-am putea trezi cu 10 perechi Arad - Timişoara sau Arad - Oradea, în detrimentul curselor spre Ionel, Liebling sau Grăniceri.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 02 Dec 2012, 23:43

Dr2005 a scris:
Dacă RT merge aşa de bine, nu văd motiv să o vândă.

Asta daca nu cumva se poate vorbi aici despre o miscare indirecta sau prin intermediar pregatita mai demult in favoarea DB de catre oamenii nostrii politici care stau in spatele operatorului RT iar cei de pe hartie sunt doar niste marionete stanga-dreapta. Un fel de vanzare premeditata si gandita la comanda .

Eu cred doar ca nemtii astia stiau exact in ce se baga si au avut de asteptat doar momentul potrivit pentru a primi pe tava o bucata importanta din piata trenurilor regio . Ce a facut RT ca sa se intample asta ? S-a extins acaparand fosta piata a CFR Calatori... Vorba lu' ala mic si negru : ,,RT, is your destiny to join Die Bahn after you grow fast but first it's time for CFRCalatori to die ABB "

Am citit acum ceva timp un articol in care seful RT ne povestea el frumos cum ca el vrea sa creasca afacerea RT si apoi sa o vanda ... Premonitie sau clipa de sinceritate ? Sau chiar credeti ca intr-o tara ca asta a noastra ti se poate intampla un asemenea noroc ? Decideti voi...

Zic si eu asa dintr-un mic de vedere al teoriei conspiratiei, au mai fost si altele care s-au adeverit, e tara plina de astfel de exemple ,,pozitive'. Ar fi foarte interesant insa de aflat in conturile cui vor intra cu adevarat milioanele astea venite de la Die Bahn pentru ca in ultimii ani nici macar pretul terenurilor agricole nu s-au umflat asa de tare in comparatie cu actiunile cu pricina. Se stie ca nemtii nu dau niciodata spaga fara hartie...



Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeLun 03 Dec 2012, 00:35

DB are, totuşi, o prezenţă destul de redusă pe piaţa feroviară de la noi... însă a cumpărat Romtrans, aşa că foloseşte camioanele până la în Ungaria şi de acolo urcă marfa în tren Laughing
Lăsând gluma la o parte, în condiţiile în care Guvernul nu prea respectă legile (şi nu dă subvenţia pe care se angajează să o dea), transportul feroviar pe secţii secundare s-ar putea să nu mai fie aşa rentabil. E posibil ca, în viitorul mai mult sau mai puţin îndepărtat să asistăm la o creştere a numărului de trenuri private pe liniile principale, în detrimentul celor secundare, mai ales că se discută ca dubarii să primească şi ei pachet minim social subvenţionat ca atare, cu condiţia să nu (mai) existe CF în zonă. În condiţiile în care subvenţia pentru transportul feroviar are aceeaşi valoare şi pe liniile principale, iar TUI-ul va fi în *urând calculat la tonaj, privaţii vor găsi mai rentabilă operarea unui tren pe o infrastructură mai bună, cu o viteză de circulaţie mai mare şi cu mai mulţi călători (başca nu vor mai trebui să plătească personal de întreţinere a căii, IDM şi alţi angajaţi), lăsând de izbelişte majoritatea liniilor secundare.
Mai e şi problema modului de închiriere a liniilor... contractele sunt pe perioade prea scurte ca să amortizeze lucrări majore de infrastructură, care să facă liniile rentabile.
Nea' Comana probabil a strâns destul pentru un trai decent pentru tot restul vieţii, iar acum vrea să se mute prin Bahamas, să-şi petreacă acolo bătrâneţile şi speră să obţină bani pentru asta vânzând societatea.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeLun 03 Dec 2012, 00:59

Din ce se observ eu RT a preluat multe linii cu potential de S-bahn in jurul Aradului si Timisoarei si are in general rute pe placul DB deci este foarte posibil ca nemtii sa bage bani in infrastructura si material rulant in timp ce dubarii se vor cara in locuri mai calde si primitoare pentru ei.

Piata feroviara romaneasca are mare potential si este interesanta pentru cunoscatori, doar starea infrastructurii si a operatorului de stat ne fac pe noi pasionatii sa gandim negativ pe moment .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeLun 03 Dec 2012, 01:42

Nicio lucrare majoră de infrastructură nu se amortizează în 4 ani... măcar de s-ar da pe 10 ani liniile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6682
Data de inscriere : 05/10/2012

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeLun 03 Dec 2012, 02:19

Dr2005 a scris:
Nicio lucrare majoră de infrastructură nu se amortizează în 4 ani... măcar de s-ar da pe 10 ani liniile.

Depinde ce intelegi prin lucrare majora Wink , tu uiti ca se pot face investitii in caile ferate si pe bani europeni prin diferite programe asta unu' la mana si doi la mana importante sunt lucrarile de mentenanta pentru ca reducerea timpilor pe o anumita sectie se va face gradual, nemteste , doar in urma si a progresului societatii romanesti . Ca sa intelegem fenomenul mai bine trebuie sa ne gandim ca feroviar suntem la nivelul Germaniei de Vest din anii 60' cu exceptia organizarii si a cultului catre acest mijloc de transport pentru ca din aceste puncte de vedere nu exista comparatie ever .

In alta ordine de idei tu ii vezi pe cei de la DB scosi vreodata in Romania de pe o linie de o alta companie Laughing ? Nu exclud nici varianta ca unele linii secundare sa se vanda de tot sau sa se lungeasca foarte mult contractele de inchiriere .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20500
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25386
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitimeLun 03 Dec 2012, 03:02

DB chiar erau să fie scoşi de pe piaţă... DB România e singurul operator feroviar căruia i s-a suspendat licenţa Laughing E drept, au obţinut alta după câteva zile.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea IV)   Revista presei (partea IV) - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea IV)
Sus 
Pagina 27 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea I)
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: