| Revista presei (partea IV) | |
|
+88EuroNight Razvan Tudor IonutChircu stefanb.steff mishu88 The Legend Jürgen Habermas AndreiStefan riciu Raduku09 frank81 gugutaro 19jimmy84 bogdan.perejuc DAS 2011 revenge Warrior12 cont dezactivat . didinul Re6/6 M.I.C.I. Gaby005 TVlad Teodor Vale user dezactivat... lapsanszkitamas Cont dezactivat membru inactiv George33 Andrey_tm kasapis2007 Alex Avram costi_dumitru tudor_vl cristi CFR IonutCFR2009 ravers75 lifetec Rarau Amiralul Costin.H Norbi IR 1837 spiderpc andreikiki Goanga Adrian78 Gabry Gabriel Balto COSTACHE MIHAIL cristyadaX get. MariusM baiazid rizelgeorgel2004 cfr500 Vitosa Simply18 razvan - trenuri Tomi13leu adytm cnusi maris.constantin Luna Dr2005 Ciprian Adirmvl AlexD NicuS cstefan halmarius Florin C Radu Tudor DUAL allred AndiCFR DPS daniel_c @ndrey Spartan1948 Nesebar rich1974 cardinal kristi kkk ionutz72 nenuandrei Vlad 92 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
halmarius
Numarul mesajelor : 287 Varsta : 57 Localizare : Buc Reputatie : 5551 Data de inscriere : 28/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 02.12.12 12:34 | |
| Dupa ce platesti tot, s-ar putea sa aduci bani de acasa! De fapt asta e moda la noi sa fii pe zero, daca ai un departament bun de contabilitate te scoate cum vrei tu profit sau pierdere! |
|
| |
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5048 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 02.12.12 15:36 | |
| http://www.evz.ro/detalii/stiri/reportaj-evz-calator-in-trenul-foamei-un-episod-de-16-ore-din-zona-crepusculara-tanara-101.html |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 02.12.12 15:58 | |
| Mie unu imi place sa merg cu Iasi-Timisoara si mereu cand fac acest drum cand ajung la destinatie am senzatia ca sunt pe drum de cel putin 2-3 zile nu de 16-17 ore . In tren fac revelionul de 10 ani si de 8 ani consecutivi in 1837 Iasi-Timisoara , am mers de 3 ori si la cuseta dar nu se merita ca la clasa 2 sunt compartimente libere in acea noapte 31 Decembrie-1 Ianuarie si ocup un compartiment unde stau doar eu cu ai mei prieteni si atat , nu ne deranjeaza nimeni pe durata calatoriei . p.s.-anu trecut a bubuit sampania in compartiment si tot compartimentul a fost varza si pe tavan a ajuns , pe geamuri , pe scaune , pe jos nu mai zic ca era balta |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 02.12.12 17:40 | |
| - adrian78 a scris:
- Arriva vrea sa preia Regiotransu?Totusi mi se pare cam dubioase cifrele alea 16 mil de euro profit la 52 mil de euro cifra de afaceri
http://www.handelsblatt.com/unternehmen/handel-dienstleister/bahn-chef-grube-kauft-zu-deutsche-bahn-steigt-in-rumaenien-ein/7458996.html
Cu siguranta sunt incorecte, altfel putem vorbi despre o rata a profitabilitatii de aproape 20% , nu stiu cine ar fi prost sa vanda in cazul in care isi scoate valoarea patrimoniala si comerciala in doar 5 ani :shock: Nu stiu cifra exacta dar probabil este 1 virgula 6 si nu 16 . Vestea insa daca se si concretizeaza este imensa , putem vorbi despre un moment de cotitura extrem de prielnic pentru piata feroviara de calatori in Romania . Sincer preconizam aceasta miscare din partea Regiotrans care acaparase incet-incet fara prea mari investitii mare parte din piata regio insa nu m-am gandit nici macar un moment la DB/Arriva , nici acum nu pot inca sa ma gandesc . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 02.12.12 21:39 | |
| http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/deutsche-bahn-vrea-sa-cumpere-regiotrans.html deci stirea prinde contur Pai oricum ei mai spala o parte din bani de aia au infintat si Rail Force si aduc profitul la o cota cat mai mica ..La 20% profit doar companiile petroliere mai fac pe prafu asta sau asfaltagii din Romania |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 02.12.12 21:47 | |
| Poate vine DB cu un material rulant de moare CFR , nu se stie ce ne rezerva viitorul . |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 02.12.12 21:57 | |
| - Karpaty a scris:
- Poate vine DB cu un material rulant de moare CFR , nu se stie ce ne rezerva viitorul .
Daca ai lucra la DB nu ai mai fi asa de fericit!! |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| |
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 02.12.12 23:14 | |
| Dacă RT merge aşa de bine, nu văd motiv să o vândă. În plus, cumpărătorul probabil va preferea să se axeze pe liniile principale (la concurenţă cu CFR), unde ar avea călători mai mulţi, aşa că multe linii secundare s-ar putea să ajungă la fier vechi. Aşa că ne-am putea trezi cu 10 perechi Arad - Timişoara sau Arad - Oradea, în detrimentul curselor spre Ionel, Liebling sau Grăniceri. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 02.12.12 23:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă RT merge aşa de bine, nu văd motiv să o vândă.
Asta daca nu cumva se poate vorbi aici despre o miscare indirecta sau prin intermediar pregatita mai demult in favoarea DB de catre oamenii nostrii politici care stau in spatele operatorului RT iar cei de pe hartie sunt doar niste marionete stanga-dreapta. Un fel de vanzare premeditata si gandita la comanda . Eu cred doar ca nemtii astia stiau exact in ce se baga si au avut de asteptat doar momentul potrivit pentru a primi pe tava o bucata importanta din piata trenurilor regio . Ce a facut RT ca sa se intample asta ? S-a extins acaparand fosta piata a CFR Calatori... Vorba lu' ala mic si negru : ,,RT, is your destiny to join Die Bahn after you grow fast but first it's time for CFRCalatori to die " Am citit acum ceva timp un articol in care seful RT ne povestea el frumos cum ca el vrea sa creasca afacerea RT si apoi sa o vanda ... Premonitie sau clipa de sinceritate ? Sau chiar credeti ca intr-o tara ca asta a noastra ti se poate intampla un asemenea noroc ? Decideti voi... Zic si eu asa dintr-un mic de vedere al teoriei conspiratiei, au mai fost si altele care s-au adeverit, e tara plina de astfel de exemple ,,pozitive'. Ar fi foarte interesant insa de aflat in conturile cui vor intra cu adevarat milioanele astea venite de la Die Bahn pentru ca in ultimii ani nici macar pretul terenurilor agricole nu s-au umflat asa de tare in comparatie cu actiunile cu pricina. Se stie ca nemtii nu dau niciodata spaga fara hartie... |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 03.12.12 0:35 | |
| DB are, totuşi, o prezenţă destul de redusă pe piaţa feroviară de la noi... însă a cumpărat Romtrans, aşa că foloseşte camioanele până la în Ungaria şi de acolo urcă marfa în tren Lăsând gluma la o parte, în condiţiile în care Guvernul nu prea respectă legile (şi nu dă subvenţia pe care se angajează să o dea), transportul feroviar pe secţii secundare s-ar putea să nu mai fie aşa rentabil. E posibil ca, în viitorul mai mult sau mai puţin îndepărtat să asistăm la o creştere a numărului de trenuri private pe liniile principale, în detrimentul celor secundare, mai ales că se discută ca dubarii să primească şi ei pachet minim social subvenţionat ca atare, cu condiţia să nu (mai) existe CF în zonă. În condiţiile în care subvenţia pentru transportul feroviar are aceeaşi valoare şi pe liniile principale, iar TUI-ul va fi în *urând calculat la tonaj, privaţii vor găsi mai rentabilă operarea unui tren pe o infrastructură mai bună, cu o viteză de circulaţie mai mare şi cu mai mulţi călători (başca nu vor mai trebui să plătească personal de întreţinere a căii, IDM şi alţi angajaţi), lăsând de izbelişte majoritatea liniilor secundare. Mai e şi problema modului de închiriere a liniilor... contractele sunt pe perioade prea scurte ca să amortizeze lucrări majore de infrastructură, care să facă liniile rentabile. Nea' Comana probabil a strâns destul pentru un trai decent pentru tot restul vieţii, iar acum vrea să se mute prin Bahamas, să-şi petreacă acolo bătrâneţile şi speră să obţină bani pentru asta vânzând societatea. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 03.12.12 0:59 | |
| Din ce se observ eu RT a preluat multe linii cu potential de S-bahn in jurul Aradului si Timisoarei si are in general rute pe placul DB deci este foarte posibil ca nemtii sa bage bani in infrastructura si material rulant in timp ce dubarii se vor cara in locuri mai calde si primitoare pentru ei.
Piata feroviara romaneasca are mare potential si este interesanta pentru cunoscatori, doar starea infrastructurii si a operatorului de stat ne fac pe noi pasionatii sa gandim negativ pe moment . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 03.12.12 1:42 | |
| Nicio lucrare majoră de infrastructură nu se amortizează în 4 ani... măcar de s-ar da pe 10 ani liniile. _________________ :TTT:
|
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 03.12.12 2:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nicio lucrare majoră de infrastructură nu se amortizează în 4 ani... măcar de s-ar da pe 10 ani liniile.
Depinde ce intelegi prin lucrare majora , tu uiti ca se pot face investitii in caile ferate si pe bani europeni prin diferite programe asta unu' la mana si doi la mana importante sunt lucrarile de mentenanta pentru ca reducerea timpilor pe o anumita sectie se va face gradual, nemteste , doar in urma si a progresului societatii romanesti . Ca sa intelegem fenomenul mai bine trebuie sa ne gandim ca feroviar suntem la nivelul Germaniei de Vest din anii 60' cu exceptia organizarii si a cultului catre acest mijloc de transport pentru ca din aceste puncte de vedere nu exista comparatie ever . In alta ordine de idei tu ii vezi pe cei de la DB scosi vreodata in Romania de pe o linie de o alta companie ? Nu exclud nici varianta ca unele linii secundare sa se vanda de tot sau sa se lungeasca foarte mult contractele de inchiriere . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) 03.12.12 3:02 | |
| DB chiar erau să fie scoşi de pe piaţă... DB România e singurul operator feroviar căruia i s-a suspendat licenţa E drept, au obţinut alta după câteva zile. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea IV) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea IV) | |
|