|
| Rame electrice Hyperion | |
|
+109kristi kkk razvan22 mariushal mi.tudor Amiralul Jhonyla 3ERLY cosmin br AndreiStefan IonutCFR2009 mariuscfrbucuresti didinul bercenicity Jurnal Feroviar marius664 The Legend cardinal Luca tgv decward c o r v i n Desiro256 doctoru mielutu zburator ANDU2100HP Katalyn ionutsever Ciprian.bucur.92 alex.alexus.tm mihaitzateo 19jimmy84 Nk11 Alextasy gardianlinux anacronox florin.lifticariu dan tm Hawkuletz cristy79 nenuandrei mishu88 feroviar DPS solomon1984 Mihay Razvan Tudor bogdan aldea TVlad daniel_c rich1974 63-1143-5 vanchorusebulgaria LascuB_1980 DAS 2011 cfr500 ALEXCFR LanceR AndreiCFRBucuresti EuroNight Shinkasen riciu Arsen22 alex.barac.5 Bobby_TM Simply18 Florin C Lafont Rarau Luna MariusM Teodor ldh80 COSTACHE MIHAIL allred laur 133 gabigligor membru dezactivat , cortexedge Re6/6 cstefan Nesebar cristi_tgv AndiCFR cristi CFR AndreiCFRbv @ndrey Vitosa halmarius Andrey_tm Vlad DUAL sytrus Radu Tudor Volk baiazid Balto Mushu Spartan1948 adrian.vidican.9 andreiutzu Adisoft1991s ATM Dr2005 mureseanu_976 Adrian78 AMX 97-0548-4 Adirmvl Iasmin KOSTYK AlexD 113 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 05 Oct 2015, 23:32 | |
| - dan tm a scris:
- Asta e cea mai mare porcarie,pai cum ar vrea ei sa vinda asa un produs?sa concureze cu Stadler sau Pesa cu asa o tiganie olteneasca?
aici dupa ce pleaca EA ul, are un capac, e adevarat necolorat, ce au facut l-au pus asa ad hoc repde in gara din plastic?
https://www.youtube.com/watch?v=EWRVHrkdqsc Țigănia oltenească mi se pare NET superioară ramelor de mai sus din toate punctele de vedere. În Stadler nu urc pentru mai mult de 2 ore, iar în Pesa, la fel. În schimb, din Hyperion nu doream să cobor! |
| | | Adisoft1991s V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1133 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5994 Data de inscriere : 30/09/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 05 Oct 2015, 23:38 | |
| De la hyperion 003 sau 004 cred ca se vor modifica mai multe chesti! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 05 Oct 2015, 23:43 | |
| Si 003 va avea ceva in plus fata de 002 iar 004 altceva in plus, astea se numesc imbunatatiri aduse fata de prototip. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 05 Oct 2015, 23:49 | |
| Şi, până la urmă, or să ajungă să pună aceleaşi scaune ca pe Desiro, Bombardier ş.a., că-s mai ieftine... poate le dă Dumnezeu minte şi pun şi un rastel pentru biciclete, e inadmisibil ca un tren nou să nu admit la transport biciclete. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 05 Oct 2015, 23:54 | |
| Fiind un tren cu capacitate mica de transport nu este loc de prea multe biciciclete, se accepta 4 bucati. Poate daca ar face cu 6 vagoane sa se gaseasca loc de 10 bike. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 05 Oct 2015, 23:57 | |
| Mică? Desiro cu fotolii are 72 locuri şi loc berechet pentru biciclete! Plus că spaţiul rezultat poate fi folosit şi de persoanele în fotoliu rulant, poate fi folosit şi pentru bagaje, nu doar pentru biciclete. Ceva în genul zonei de strapontine de la Desiro ar fi trebui amenajat şi la Hyperion. Da' ăştia sunt prea zgârciţi, de au ajuns să pună scaune şi în burduf. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 00:04 | |
| Eu unu nu mai continui, cred ca iti place sa postezi cat mai mult fara sa realizezi ce postezi.
(Scaune in burduf)............. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 05:52 | |
| Eu am mers ultima oara chiar la acele scaune in burduf si sunt foarte ok, chiar mi-a placut mai mult pentru ca sunt mai sus decat restul, ofera oarecare intimitate si nu am fost zguduit deloc, a fost la fel de lin ca si in rest.
Nu am mers cu Stadler sau Pesa - dar intr-adevar nu iti vine sa cobori din acest tren care este foarte prietenos as putea spune. Cel mai important e ca a adus inapoi la tren lume care altfel nu ar mai fi calatorit niciodata pe calea ferata. Numai eu cunosc cativa care la insistentele mele au mers cu el desi nu mai pusesera piciorul intr-un tren romanesc de 15 ani. Unii au si copii care au fost pur si simplu cuceriti de acest tren si vara asta s-au dus la munte cu el, au lasat masina personala.
As fi vrut sa mearga si cu CFR-ul dar cand le-am zis ca un drum Buc-Bv i-ar costa 2 milioane dus-intors mi-au ras in nas. Ei nu beneficiaza de pomeni ca sa isi permita luxul de a merge cu IR de la CFR. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 09:39 | |
| - laur 133 a scris:
- Este enervant cat se lauda cei de la Softronic cu aceasta rama, cum ca ar fi primul tren electric romanesc, sau trenul SF. In Craiova , in cartierul Sarari, in spatele Kaufland zac niste rame vechi ,deci primul tren electric este produs cu multi ani inainte sa produca Softronic. si apoi nu se pot compara cu Railjet ,de ex.
Este primul tren electric romanesc construit dupa caderea comunismului cand practic in tara nu s-a mai facut altceva decat sa se distruga. Am tot intrebat si eu pasionati care este cel mai luxos tren din Romania si majoritatea mi-au spus ca Corona iar cel mai luxos care se apropie de Romania e RJ care vine pana la Budapesta. - LanceR a scris:
- cand a
macar Hyprionul este ceva select si oarecum exclusivist. eu n-am vazut pe el boschetari sau tigani vagabonzi pentru multi,nu e bun pt ca nu pot atarna pe usi sau scoate ratul pe geam Daca nu ai vazut asta nu inseamna ca boschetarii nu se pot urca in el. Ce le face daca i prinde nasi in tren intre Ploiesti Vest si Bucuresti Nord pe la Crivina ? Opreste trenul si i da jos ? Miram-as caci in atatia ani cati am de mers cu trenul doar de 3 ori am vazut sa se opreasca trenul si sa coboare blatisti : La Buda cu Acc 1621, la Campina tot cu Acc 1621 3 nasi au reusit sa dea jos peste 150 de suporteri ploiesteni si pe Rapidul 826 la Brazi pe vremea cand era cu etajate l-a coborat pe un fost coleg de liceu atat in rest eu nu am mai auzit sa opreasca trenul pe undeva sa coboare blatisti. Duminica nasi la RES 02 la PL.Vest erau la ultima usa puteam sa ma urc lejer pe partea cealalta in fata si ma piteam printre calatori ( eram imbracat ca de iesit in oras, scoteam telefonul ma faceam ca vorbesc la el si mergeam gratis, ca am mai facut odata chestia asta de la PL.Vest la Sinaia si a mers ) Am vecini in cartier se duceau dupa "senzatii" la Bucuresti cu R 14030 cu bilete si se intorceau cu IR 1643 fara sa dea nimic, aplicau o vrajeala de actori de teatru cu vechime le spuneau nasilor ca merg la Brasov si ca nu au bani desi erau imbracati de ultima moda si nasul i dadea jos la prima iar ei la misto le multumeau "e bine si pana aici ca sa nu aveti nici dvs probleme, il luam pe urmatorul" Laudati cam mult Softransul, Softronicul si Hyperioanele pentru unii chiar este un tren SF pentru mine este doar un tren normal ce aduce foarte mult cu un tramvai caci are pantograf, SF mi se pare doar forma aerodinamica si atat nu interiorul ca pot sa pun scaune de autocar in orice tip de vagon si un automat cu sucuri/cafea. CFR nu are nevoie de aceste 2 rame am mai spus si o mai spun nu mai puneti botul la tot ce apare in presa, isi fac si aia datoria un articol in plus, 2 minute de sitiri la tv trebuie sa traiasca si ei nu ? Cine vrea sa se uite la stiri sa se uite la Digi24 sunt singuri dintre toate posturile care sunt mereu pe subiect si au o gramada de emisiuni frumoase lasati Irealitatea, Antenele si RTV ca aia spala varza grupa mare. - dan tm a scris:
- Asta e cea mai mare porcarie,pai cum ar vrea ei sa vinda asa un produs?sa concureze cu Stadler sau Pesa cu asa o tiganie olteneasca?
Nu au cum sa concureze cu asa ceva. Ei au facut trenul pentru Romania nu pentru export dar surpriza niciun roman nu il doreste asa ca s-au bagat ei decat sa stea cu marfa in hambar nefolosita. Poate sa caute clienti prin Bulgaria sau alte state mai sarace asa in niciun caz nu poti concura eu Vestul. Si dovada ca am fost duminica la gara. Puteam sa merg gratis pana la Bucuresti, bicicleta o lasasem in gara la casiere in siguranta. upload images |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 10:06 | |
| De ce rama electrica Hyperion ar fi inferioara (ma refer din punct de vedere tehnic- echipamente electrice, motoare electrice, sisteme de franare, consumul de curent electric, elemente de suspensie, etc- deoarece din punct de vedere economic si de exploadare acestea conteaza in primul rand, iar elemente precum design, aranjarea si dispunerea scaunelor, loc pentru biciclete, etc tin de gustul fiecaruia si sunt subiective) ramelor electrice produse de firme de renume precum Bombardier, Stadler, Pesa, etc ?!
Comparatia ar trebui facute la puterea motoarelor electrice, fiabilitatea lor si a altor componente, consumul de curent, comportarea suspensiei, antifonarea, etc!
Cred ca cei de la Softrans au facut un lucru bun si de calitate cu aceste rame electrice, si nu este vina lor ca in Romania nici CFR-Calatori si nici alti operatori privati de transport feroviar de calatori (Regiotrans, TFC) nu au resurse financiare pentru a achizitiona si comanda zeci de astfel de rame electrice noi (decat o locomotiva EA care sa traga doua-3 vagoane sau decat o rama electrica veche de zeci de ani clasa 58 sau RIB/RIO evident ca este mult mai economica, fiabila, confortabila si de dorit o rama electrica noua Hyperion). |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 10:10 | |
| Aceste rame electrice noi Hyperion ar fi foarte potrivite pe liniile secundare electrificate- Pascani- Targu Neamt, Suceava- Cacica, Ciulnita- Calarasi Sud, Sibot- Cugir, Simeria- Hunedoara, Petrosani- Lupeni, Saratel- Bistrita Nord, Caransebes- Resita Nord- Resita Sud. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 10:53 | |
| Tehnic, din câte am citit şi am văzut uitându-mă la ramă (că de fişe tehnice nu poate fi vorba, Softronic ştie doar să ia pozele altora să îşi facă cataloage de prezentare, în fabrică ajungi doar dacă ai limba trei coţi în dosul cui trebuie), nu e cu nimic mai presus sau mai prejos faţă de celelalte rame produse în UE. Însă Softronic nu are capacitatea de a produce în serie suficient de mare rama. Ei fac o ramă pe an, or dacă cineva îţi comandă 100 de bucăţi... măcar una pe săptămână ar trebui să poată produce.
Evident, pentru trenurile de navetă trebuie umblat mult la dotarea interioară... nu ai nevoie de măsuţe sau de spaţii mari de bagaje deasupra scaunelor, ai nevoie de culoar un pic mai larg ca să facilitezi schimbul rapid de călători, ai nevoie de una sau chiar 2 zone cu strapontine unde să stea călătorii care merg 1 - 2 staţii + bicicletele. _________________ :TTT:
|
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6526 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 11:39 | |
| Dar Softronic-ul mai are de gind sa produca vreo rama,ca vad ca nu sint in stare sa vinda nici una!Au de gind sa-si faca companie proprie de transport calatori? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 11:48 | |
| Lucreaza la RES 003 care va iesi cel mai probabil in vara lui 2016 desi poate iesi si in tomana aceluiasi an. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 12:19 | |
| Intr-o zi pe principii politice vor ajunge la CFR ca nu au ce face cu ele, iar CFR va fi obligat sa le ia cu costuri mari de intretinere. Ma mir ca au primit licenta avind o singura unitate produsa. Foarte interesant mai ales ca altor locomotive li se refuza omologarea dupa cum a scris adrian 78 daca nu ma insel.
Apoi fiecare unitate iasa cu ceva in plus cum ar veni o imbunatatire, pai atunci nu trebuie omologata individual, ca doar e diferita de unitatea deja omologata?
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion | |
| |
| | | | Rame electrice Hyperion | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |