| Rame electrice Hyperion | |
|
+109kristi kkk razvan22 mariushal mi.tudor Amiralul Jhonyla 3ERLY cosmin br AndreiStefan IonutCFR2009 mariuscfrbucuresti didinul bercenicity Jurnal Feroviar marius664 The Legend cardinal Luca tgv decward c o r v i n Desiro256 doctoru mielutu zburator ANDU2100HP Katalyn ionutsever Ciprian.bucur.92 alex.alexus.tm mihaitzateo 19jimmy84 Nk11 Alextasy gardianlinux anacronox florin.lifticariu dan tm Hawkuletz cristy79 nenuandrei mishu88 feroviar DPS solomon1984 Mihay Razvan Tudor bogdan aldea TVlad daniel_c rich1974 63-1143-5 vanchorusebulgaria LascuB_1980 DAS 2011 cfr500 ALEXCFR LanceR AndreiCFRBucuresti EuroNight Shinkasen riciu Arsen22 alex.barac.5 Bobby_TM Simply18 Florin C Lafont Rarau Luna MariusM Teodor ldh80 COSTACHE MIHAIL allred laur 133 gabigligor membru dezactivat , cortexedge Re6/6 cstefan Nesebar cristi_tgv AndiCFR cristi CFR AndreiCFRbv @ndrey Vitosa halmarius Andrey_tm Vlad DUAL sytrus Radu Tudor Volk baiazid Balto Mushu Spartan1948 adrian.vidican.9 andreiutzu Adisoft1991s ATM Dr2005 mureseanu_976 Adrian78 AMX 97-0548-4 Adirmvl Iasmin KOSTYK AlexD 113 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 12:29 | |
| - Amiralul a scris:
- Dar Softronic-ul mai are de gind sa produca vreo rama,ca vad ca nu sint in stare sa vinda nici una!Au de gind sa-si faca companie proprie de transport calatori?
Probabil vor mai construi pana isi vor scoate banii pe proiect oricum trebuiau sa faca ceva cu rama pentru ca trebuie sa plateasca ratele la credite decat sa astepte sa o vanda la pastele cailor |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 12:38 | |
| Pentru marirea capacitatii si spatiilor de productie, Softronic ar putea cumpara halele si spatiile de productie de la fosta Electroputere- acolo ar fi loc arhisuficient pentru producerea in serie mare a acestor rame electrice.
Iar daca pe piata interna din Romania nici CFR-Calatori nici alti operatori privati nu au deocamdata resursele financiare pentru achizitionarea si intretinerea corespunzatoare a acestor rame electrice noi, atunci Softronic le poate exporta, in tari precum Ungaria, Bulgaria, Serbia, Slovacia, Grecia, etc.
Oricum, daca statul roman si CFR-Calatori vor aveea in vedere dotarea cu rame electrice noi, ar trebui gasita o modalitatea pentru a le achizitiona de la un producator roman, pentru încurajarea si sustinerea industriei romanesti, mai ales ca aceste rame electrice Hyperion nu sunt din punct de vedere tehnic si calitativ cu nimic mai prejos decat alte produse similare din UE.
La fel si caile ferate poloneze PKP au gasit modalitatea de a achizitiona rame electrice si automotoare noi produse in cea mai mare parte de industria lor nationala poloneza. |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6526 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 13:09 | |
| Degeaba produci daca nu poti sa vinzi,ce afacere e asta? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 13:48 | |
| - ldh80 a scris:
- Pentru marirea capacitatii si spatiilor de productie, Softronic ar putea cumpara halele si spatiile de productie de la fosta Electroputere- acolo ar fi loc arhisuficient pentru producerea in serie mare a acestor rame electrice.
Care hale? E ditamai mall-ul acolo! - ldh80 a scris:
- Oricum, daca statul roman si CFR-Calatori vor aveea in vedere dotarea cu rame electrice noi, ar trebui gasita o modalitatea pentru a le achizitiona de la un producator roman, pentru încurajarea si sustinerea industriei romanesti, mai ales ca aceste rame electrice Hyperion nu sunt din punct de vedere tehnic si calitativ cu nimic mai prejos decat alte produse similare din UE.
Este interzisă favorizarea unui producător. E caz de infringement şi nimeni nu îşi doreşte asta. _________________ :TTT:
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12288 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 14:06 | |
| Din ce am observat pe wikimapia, mall-ul ar fi numai pe o mica portiune din ceea ce era in 1990 suprafata uzinelor Electroputere (spre Calea Bucuresti). In rest par a mai exista halele fostei Electroputere, dar nu stiu ce mai au in interior (ca dotari, utilaje, linii de productie)!
Asa cum polonezii au stiut sa gaseasca o modalitate (fara a risca sanctiuni din partea UE) ca sa achizitioneze material rulant nou produs in Polonia, cred ca si noi am putea gasi modalitati (fara a risca sanctiuni din partea UE) sa achizitionam pentru CFR-Calatori material rulant nou produs in Romania.
Oricum- dar deja ar fi off-topic- cred ca noi am negociat foarte prost tratatul de aderare la UE, si decat sa fi acceptat asemenea conditii pagubitoare din partea UE, as fi preferat sa nu aderam la UE! |
|
| |
bercenicity
Numarul mesajelor : 21 Reputatie : 3820 Data de inscriere : 06/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 14:37 | |
| Cum se comporta convoiul la sectiunea neutra? Doar prima rama ramane cu pantograful sus si al doilea (si restul) le lasa jos?
BTW, cate rame ar merge cuplate in regim MU? (la Desiro parca erau maxim 3)
Fata de oferta concurentei dimprejur (pentru aceeasi configuratie Bo'2'2'2'Bo') rama asta e cam scurta:
Softronic Hyperion 70m Pesa Elf 75m Pesa Acatus 75m Pesa Bydgostia 80m Koncar Low-floor Electric Multiple Unit 75m Newag Impuls 31WE 74.4m
Si oferta occidentala: Stadler Flirt 77m Bombardier Talent 66.8m (nu se mai fabrica) Bombardier Talent 2 72.3m Bombardier Sprinter 69.4m Bombardier Lötschberger RegioExpress 62m Bombardier AGC (licentiat Remarul) 72.8m Alstom Coradia Continental 70m sau 75m Alstom Coradia Polyvalent 72m
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 06 Oct 2015, 14:40 | |
| TFC duminica la trenurile 15056 are 4 automotoare DH2 si retur la 15063, doar duminica si doar la astea 2 trenuri. |
|
| |
mi.tudor
Numarul mesajelor : 148 Varsta : 31 Localizare : Iasi Reputatie : 5667 Data de inscriere : 19/11/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 10 Oct 2015, 21:05 | |
| Salutare! Are cineva idee de ce RES002 este numerotata 005/006 si s-a sarit peste 003/004?
Mersi! |
|
| |
LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11401 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 10 Oct 2015, 21:32 | |
| 002,sosirea de la Brasov 10.10.2015 |
|
| |
bercenicity
Numarul mesajelor : 21 Reputatie : 3820 Data de inscriere : 06/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 10 Oct 2015, 22:22 | |
| - mi.tudor a scris:
- Salutare!
Are cineva idee de ce RES002 este numerotata 005/006 si s-a sarit peste 003/004?
Mersi! 003/004 sunt corpurile de mijloc are RES001 http://www.forumtrenuri.com/t2379p390-rama-electrica-hyperion#207552 |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 11 Oct 2015, 13:01 | |
| Dacă or s-o facă în 6-8 unități, tracțiunea o să fie asigurată tot de boghiurile din capete sau și vor monta motoare și pe boghiurile dintre unități? |
|
| |
mi.tudor
Numarul mesajelor : 148 Varsta : 31 Localizare : Iasi Reputatie : 5667 Data de inscriere : 19/11/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 11 Oct 2015, 15:39 | |
| Hmmm, ciudat. Ma asteptam ca numai capetele motoare sa fie numerotate. Multumesc pentru informatie! |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 11 Oct 2015, 15:56 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Dacă or s-o facă în 6-8 unități, tracțiunea o să fie asigurată tot de boghiurile din capete sau și vor monta motoare și pe boghiurile dintre unități?
In momentul de fata 003 va fi facuta la fel ca cele 2 deja existente, nu se stie daca se vor face cu 6 cat despre 8 deja cred ca e prea mult. Pentru 8 mai bine compui un tren cu locomotiva si vagoane. |
|
| |
bercenicity
Numarul mesajelor : 21 Reputatie : 3820 Data de inscriere : 06/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 12 Oct 2015, 12:08 | |
| Pentru lungimi mai mari (sau pentru viteza/putere mai mare), concurenta (Stadler) imparte trenul in doua cu podea inalta si boghiuri (ne-)motoare intermediare 'ne-Jacobs' cu burduf (gen metrou) intre cele doua jumatati. E.g. PKP Intercity ED160 http://www.stadlerrail.com/media/uploads/F3PKP0814e.pdf MTR Express (Suedia) http://www.stadlerrail.com/media/uploads/FMTR1113en.pdf NSB (Norvegia) http://www.stadlerrail.com/media/uploads/factsheets/FNSB1008e_NSB_NO_E.pdf (aprox identic cu cel pt Suedia)
|
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5703 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Rama electrica veche Vin 16 Oct 2015, 11:04 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion | |
| |
|
| |
| Rame electrice Hyperion | |
|