|
| Rame electrice Hyperion | |
|
+109kristi kkk razvan22 mariushal mi.tudor Amiralul Jhonyla 3ERLY cosmin br AndreiStefan IonutCFR2009 mariuscfrbucuresti didinul bercenicity Jurnal Feroviar marius664 The Legend cardinal Luca tgv decward c o r v i n Desiro256 doctoru mielutu zburator ANDU2100HP Katalyn ionutsever Ciprian.bucur.92 alex.alexus.tm mihaitzateo 19jimmy84 Nk11 Alextasy gardianlinux anacronox florin.lifticariu dan tm Hawkuletz cristy79 nenuandrei mishu88 feroviar DPS solomon1984 Mihay Razvan Tudor bogdan aldea TVlad daniel_c rich1974 63-1143-5 vanchorusebulgaria LascuB_1980 DAS 2011 cfr500 ALEXCFR LanceR AndreiCFRBucuresti EuroNight Shinkasen riciu Arsen22 alex.barac.5 Bobby_TM Simply18 Florin C Lafont Rarau Luna MariusM Teodor ldh80 COSTACHE MIHAIL allred laur 133 gabigligor membru dezactivat , cortexedge Re6/6 cstefan Nesebar cristi_tgv AndiCFR cristi CFR AndreiCFRbv @ndrey Vitosa halmarius Andrey_tm Vlad DUAL sytrus Radu Tudor Volk baiazid Balto Mushu Spartan1948 adrian.vidican.9 andreiutzu Adisoft1991s ATM Dr2005 mureseanu_976 Adrian78 AMX 97-0548-4 Adirmvl Iasmin KOSTYK AlexD 113 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mier 16 Dec 2015, 14:59 | |
| Da, se apuca de colantat. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 19 Dec 2015, 22:38 | |
| Am mers si eu azi cu "tegeveu' oltenesc". S-au apucat sa ii puna abtibildul, dar azi era cam pe jumatate facuta treaba. Poze n-am mai facut ca incepe sa mi se cam ia sa vad imagini cu rama asta. Per total au facut treaba buna baietii, ramane de vazut cum or sa se comporte cu trecerea timpului. Aspecte pozitive: -albul din interior face ca salonul sa para mai luminos si mai spatios (in privinta scaunelor si masutelor prefer albastrul din a doua rama, dar asta tine de gust); -spatierea: felul in care a fost gandit, inclusiv cu acei pereti de sticla, face sa nu se auda la fel de tare vocile celorlalti. Ma rog, intre Brasov si Bucuresti nu stiu daca au fost mai mult de 35 de oameni simultan, deci nu avea cum sa fie galagie, dar e cam clar ca ajuta; -aproape toate locurile au masute si e o priza la doua scaune; -doua bai, nu una, ca la Desiro, curate; -relativ silentioasa. Sint atenuate zgomotele din afara, dar se aude motorul electric, insa la un nivel de bun simt; -automat pentru cafea, sucuri si junk food; -e anuntata statia in care urmeaza sa soseasca si vocal si prin display; -demaraj bun; -senzatie foarte placuta data la 130 si de km/h. Aspecte negative: -scaunele sint patate, iar cel pe care am stat eu (locul 180) si cel de langa aveau si panza tocita; -senzatia ca esti intr-un acvariu, dar aici nu e vina craiovenilor, probabil ca in toate ramele cu AC e la fel; -s-au zgarcit cu cotierele. Nu exista intre scaune si nici la fereastra. E drept ca iti poti sprijini bratul de pervaz, dar ar fi prins bine sa fie si acolo; -poate au depasit bugetul cu LCD-urile si de-asta nu au pus mai multe cotiere. Nu le prea vad rostul. Oricum erau stinse. Altele: -nu inteleg de ce sint doi nasi; -mai era in salon o doamna care ii indruma pe calatori, discuta cu ei. Nu vad de ce nu ar putea face asta nasii; -doi calatori de langa mine s-au plans ca nu era schimbat mersul pe site si ca din cauza asta au pierdut trenul de la Bucuresti. Doamna le-a explicat ca se rezolva treptat problemele si a zis ca personalul transmite zilnic (daca e cazul) sugestiile si reclamatiile calatorilor cand se intorc in Craiova; -nimic de rau de zis despre angajati, doar cuvinte de bine; -30 de lei e un pret corect pentru viteza de pe traseul pe care am fost si pentru conditiile oferite; -nu stiu cat de comode sint scaunele pentru un drum Bucuresti-Cluj sau Bucuresti-Timisoara, dar pentru un Brasov-Bucuresti si probabil Craiova-Brasov/Constanta nu prea vad de ce s-ar putea plange cineva; -nu sint friguros, altii aveau pulovere sau bluze pe ei, dar eu in tricou am transpirat. In mare cam asta ar fi. Succes celor de la Craiova si la cat mai multe astfel de rame! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Sam 19 Dec 2015, 22:41 | |
| Poza facuta azi la Ploiesti Vest, din pacate trenul nu a sosit timpuriu ca sa am timp sa urc sa te salut. Are 2 nasi, unul controleaza pe o parte, celalalt pe cealalta parte. Are 180 locuri, la Desiro de 120 e un singur nas, dar la trenurile cu 2 vagoane sunt 2 nasi. Asta e tren de viteza ce trebuie rulat non-stop pe linie de viteza, nu sa doarma pe drum pana la Cluj sau Timisoara. Au fost zeci si sute de discutii, e forum, fiecare vine cu parerea lui, fiecare cere Hyperion pe orice ruta insa astea nu sunt bune decat pe drumuri de maxim 4-5 ore si linie modernizata. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 20 Dec 2015, 00:06 | |
| Aseara au coborat din Corona doi colegi de forum. Cu unul din ei m-am intalnit prima data. Ar fi fost o treaba sa ma intalnesc si cu tine in aceeasi excursie. Faceam comparatia in privinta timpilor. Evident ca e ok sa mearga pe linii bune. Chiar si asa, abia asteptam sa trecem de Predeal s-o vad cum se comporta. Acum ca zici asa e, fiecare nas cu partea lui de culoar. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 20 Dec 2015, 00:09 | |
| Era unul la tricou cu maneca scurta si barba pe partea cu Gara Ploiesti Vest ( adica pe stanga ) iar al doilea tot la maneca scurta si barba, avea tatuaje si avea o fata langa el si se juca ceva gen poker pe un telefon/tableta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 20 Dec 2015, 03:22 | |
| He he, deci cineva mai scrie timpul pe bilete ) Se mai scria înainte pe unele bilete de carton, venea pe ştampila cu timbru sec a datei, ca să nu poţi să mergi oricând cu biletul respectiv (dar mă îndoiesc că naşul verifica). Norme Uniforme Călători Norme uniforme călători 27 Pe legitimaţiile de călătorie care trebuie să conţină timpul, acesta se va menţiona astfel: 27.1. timpul 1, când plecarea trenului are loc între orele 0,01 - 6,00; 27.2. timpul 2, când plecarea trenului are loc între orele 6,01 - 12,00; 27.3. timpul 3, când plecarea trenului are loc între orele 12,01 - 18,00; 27.4. timpul 4, când plecarea trenului are loc între orele 18,01 - 24,00, ale zilei respective. În afară de aceste menţiuni obligatorii, unele legitimaţii de călătorie mai pot conţine şi alte menţiuni ajutătoare în legătură cu modul lor de utilizare, precum: numele călătorului, fotografia, etc. _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 20 Dec 2015, 11:35 | |
| Am bagat de seama faza cu timpul, dar nu i-am dat importanta. Nici nu stiam ce inseamna. Dar nu ii vad rostul, cata vreme apare numarul trenului, traseul pe care merge calatorul si data. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 20 Dec 2015, 12:59 | |
| Pare a fi un anacronism tipic CFR ramas din vremea biletelor Edmonson cind nu scria trenul pe bilet. |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6469 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 20 Dec 2015, 16:07 | |
| - Adirmvl a scris:
- Am mers si eu azi cu "tegeveu' oltenesc". S-au apucat sa ii puna abtibildul, dar azi era cam pe jumatate facuta treaba. Poze n-am mai facut ca incepe sa mi se cam ia sa vad imagini cu rama asta.
Per total au facut treaba buna baietii, ramane de vazut cum or sa se comporte cu trecerea timpului.
Aspecte pozitive:
-albul din interior face ca salonul sa para mai luminos si mai spatios (in privinta scaunelor si masutelor prefer albastrul din a doua rama, dar asta tine de gust);
-spatierea: felul in care a fost gandit, inclusiv cu acei pereti de sticla, face sa nu se auda la fel de tare vocile celorlalti. Ma rog, intre Brasov si Bucuresti nu stiu daca au fost mai mult de 35 de oameni simultan, deci nu avea cum sa fie galagie, dar e cam clar ca ajuta;
-aproape toate locurile au masute si e o priza la doua scaune;
-doua bai, nu una, ca la Desiro, curate;
-relativ silentioasa. Sint atenuate zgomotele din afara, dar se aude motorul electric, insa la un nivel de bun simt;
-automat pentru cafea, sucuri si junk food;
-e anuntata statia in care urmeaza sa soseasca si vocal si prin display;
-demaraj bun;
-senzatie foarte placuta data la 130 si de km/h.
Aspecte negative:
-scaunele sint patate, iar cel pe care am stat eu (locul 180) si cel de langa aveau si panza tocita;
-senzatia ca esti intr-un acvariu, dar aici nu e vina craiovenilor, probabil ca in toate ramele cu AC e la fel;
-s-au zgarcit cu cotierele. Nu exista intre scaune si nici la fereastra. E drept ca iti poti sprijini bratul de pervaz, dar ar fi prins bine sa fie si acolo;
-poate au depasit bugetul cu LCD-urile si de-asta nu au pus mai multe cotiere. Nu le prea vad rostul. Oricum erau stinse.
Altele:
-nu inteleg de ce sint doi nasi;
-mai era in salon o doamna care ii indruma pe calatori, discuta cu ei. Nu vad de ce nu ar putea face asta nasii;
-doi calatori de langa mine s-au plans ca nu era schimbat mersul pe site si ca din cauza asta au pierdut trenul de la Bucuresti. Doamna le-a explicat ca se rezolva treptat problemele si a zis ca personalul transmite zilnic (daca e cazul) sugestiile si reclamatiile calatorilor cand se intorc in Craiova;
-nimic de rau de zis despre angajati, doar cuvinte de bine;
-30 de lei e un pret corect pentru viteza de pe traseul pe care am fost si pentru conditiile oferite;
-nu stiu cat de comode sint scaunele pentru un drum Bucuresti-Cluj sau Bucuresti-Timisoara, dar pentru un Brasov-Bucuresti si probabil Craiova-Brasov/Constanta nu prea vad de ce s-ar putea plange cineva;
-nu sint friguros, altii aveau pulovere sau bluze pe ei, dar eu in tricou am transpirat.
In mare cam asta ar fi. Succes celor de la Craiova si la cat mai multe astfel de rame! Trimite evaluarea ta la Softrans prin email sau recenzie pe facebook, e obiectivă, merită luată în seamă. Mai ales observaţia negativă cu absenţa cotierelor reprezintă un detaliu de confort mai important decât pare la prima vedere. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Dum 27 Dec 2015, 05:58 | |
| photo share |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Lun 28 Dec 2015, 23:56 | |
| Si o poza mai decenta cu ghidul Katalyn si Hyperionul pe fundal in gara celui mai frumos oras din Romania. upload image online |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 29 Dec 2015, 08:40 | |
| - kerpeten ali a scris:
- gara celui mai frumos oras din Romania.
A ajuns Hyperionul la Cluj? _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 29 Dec 2015, 10:06 | |
| Carcotasule am zis gara celui mai frumos oras din tara nu cea mai frumoasa gara din tara O fi Clujul pentru tine, e problema ta, daca vrei te duc cu ochii inchisi in Brasov dar Clujul e mai departe de aia nu m-am omorat sa ajung acolo asa la Brasov m-am urcat la 3023 si seara cu 3024 m-am intors inapoi iar vara m-am intors chiar si cu 3002 sau 3004 dupa nopti petrecute la terasele din Piata Sfatului. O sa ajung si la Cluj, la Sibiu am fost, Timisoara e prea departe si scump drumul daca o sa-mi placa Clujul o sa-mi revizuiesc parerea desi poate fi Clujul de 10 ori mai frumos ca Brasovul, poate sa faca 10 festivale gen UNTOLD daca n-are muntele degeaba |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 29 Dec 2015, 10:29 | |
| E o chestiune de gust pina la urma, o localitate poate fi frumoasa si fara munte, deponde prin ce percepi frumosul. Asa si Oradea are ceva de oferit din destule perspective, e un oras nebagat in seama dar care pe tacute s-a dezvoltat si s-a infrumusetat enorm.Totusi si eu consider Cluj Napoca(acesta e numele orasului, Cluj este judetul) cel mai frumos oras al tarii. Ca off topic ieri imi spunea un tovaras nervos de traficul din Timisoara, ca Oradea lucreaza paralel la 3 viaducte rutiere.
Timisoara nu are ce sa iti ofere, e un oras incremenit in alta epoca, fara o viziune de dezvoltare, fara un pod peste Bega si un viaduct peste calea ferata care sa degreveze traficul, un oras spart si etern santier cu solutii ad hoc, un oras ramas in epoca aceea cind era Timisoara. Acuma tu ziceai ca te descurci cu trenurile pe Valea Prahovei, mai o invirteala, mai o carte VSD, apoi iti poti lua bilet la 1621, de la Predeal am dat 105 lei. Asta pentru cazul ca vrei sa ajungi la Timisoara, poti face cumva sa vezi si Aradul alt oras fain care a luat fata Timisoarei la multe capitole. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion Mar 29 Dec 2015, 10:42 | |
| - dan tm a scris:
Acuma tu ziceai ca te descurci cu trenurile pe Valea Prahovei, mai o invirteala, mai o carte VSD, apoi iti poti lua bilet la 1621, de la Predeal am dat 105 lei. Asta pentru cazul ca vrei sa ajungi la Timisoara, poti face cumva sa vezi si Aradul alt oras fain care a luat fata Timisoarei la multe capitole. Iti dai seama ca daca as avea timp si buget as face toata tara prioritate ar fi orasele de care ai mentionat la care as mai adauga Constanta, Iasi si Targu Mures dar de unde atata timp liber si bani pentru plimbari ? Asa la Brasov am ajuns cred ca pe putin de 100 ori din 2002 incoace cu trenul, masina, bicla cu orice ca nu am poze e faptul ca nu am avut telefoane scumpe si aparat foto pana in 2011. Din Ploiesti pana la Brasov am facut 1 ora jumate cu masina cu sofer incepator, cu trenul faci 2h30-2h40 o nimica toata plus ca traseul de la Comarnic in sus incepe sa fie frumos iar trenul e ieftin. Cu VSD-ul ma duc PL.Vest-Brasov si retur cu doar 16 lei asa un drum pana la Timisoara cu anticipatie maxima ma costa 80 lei doar dusul, pentru Oradea tot 80 lei, Cluj Napoca ma costa 72 lei si Aradul tot 80 lei si astea sunt doar pentru dus si cumparate cu anticipatie maxima. Aveam o tara frumoasa asta o stie toata lumea dar problema e bani ca timp s-ar gasi. In scoala generala am fost in toate excursiile cu clasa dar si cu alte clase, eram un mini-grup care participam la toate excursiile care le facea scoala, la Peles din clasa 4-a deja stateam in curte ca-l stiam ca pe ochii din cap in vreme ce alti abia ajungeau pentru prima data. Pentru 2016 doar Cluj Napoca e pe lista, Targu Mures, Constanta, Sighisoara si Sibiu restul mai asteapta. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Rame electrice Hyperion | |
| |
| | | | Rame electrice Hyperion | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |