| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
get.
Numarul mesajelor : 165 Reputatie : 5252 Data de inscriere : 24/12/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 18 Sept 2012, 00:34 | |
| La 1741/1631 strict pentru Oradea, sa introduca vagoanele modernizate de cuseta si vagoane clasa compartimentate! In plus 1631 sa scape de vagonul de cls I. Mai bine nu mai plateste TUI pentru el decat sa calatoreasca oamenii in conditii precare. Numai noi avem ciurucuri, cand pana si Satu Mare si mai ales Sighetu Marmatiei are vagoane cuseta cu paturi mult mai confortabile, dar ce sa spunem de vagoanele clasa!
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 18 Sept 2012, 09:01 | |
| Vagonul de clasa 1-a de la IR 1631/1632 este cel mai profitabil vagon de clasa 1-a de pe ruta Bucuresti-Brasov, de fiecare data cand trece prin PLoiesti Vest are toate locurile ocupate, si tineti cont ca e un 19-54, daca era 10-70/90/91 sau 19-83/70 era la fel. Sunt alte trenuri care nu au nevoie de vagon de clasa 1-a. |
|
| |
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6205 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 18 Sept 2012, 12:43 | |
| Sunt multe trenuri la care au inceput sa nu se mai foloseasca vagon de cl.1. Cateva exemple : Suceava-Brasov, Timisoara Nord-Bucuresti Nord (via Buzias-Sibiu), grupa de Botosani de la IR 1752 Suceava-Bucuresti Nord... Cel mai bine ar fi daca producatorii de vagoane ar proiecta vagoane care sa fie jumatate de cl.1 si cealalta jumatate de cl.2, exista o serie de astfel de vagoane care circulau pe la noi si pe care le vazusem pe un personal Bucuresti-Urziceni acum doi ani. |
|
| |
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6205 Data de inscriere : 16/11/2009
| |
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 18 Sept 2012, 12:50 | |
| tot modernizeaza zeci de tipuri de vagoane de ce nu or moderniza niste vagoane sa iasa ceva in genul 39-83, 39-76, 39-76 sau 39-87 cu 20-30 de vagoane cls 1+2 se rezolva situatia trenurilor cu vagon de clasa 1-a.
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 22 Sept 2012, 07:45 | |
| Ii mai complicat cu modernizarile astea mixte cl 1- cl 2 pentru ca (presupun eu) se incurca in distanta pentru picioare , impusa de distanta geamurilor: -daca modernizezi un fost vagon de clasa I nu intampini problema asta, dar ...pe care? 19-50 si 39-50 au constructia cutiei buna, dar tehnologia boghiurilor pe saboti invechita. Poate 19-80 ar merge. Dar cate 19-80 originale mai sunt? -daca modernizezi un vagon fost de clasa 2 (gen AVA Corail, daca se mai gasesc prin revizii, sau 20-80) merge, da' sa le pui scaune asimetrice la clasa I, care sa nu respecte distanta geamurilor (adica oarecum cam cum era in vagoanele 11-47). Altfel iese prea inghesuit. Per total se poate, asa cum s-a putut la 36-16, dar trebuie sa mai lase CFR si de la ideea de "cat mai multi oameni" - asa cum au lasat si la 20-55 - si ati vazut ca au fost de succes vagoanele alea. |
|
| |
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6205 Data de inscriere : 16/11/2009
| |
| |
Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5047 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 22 Sept 2012, 11:19 | |
| Mă bucur că are 4 vagoane, care sunt cam luxoase pt. un Regio R 5403 tot compunerea asta o are? Când am fost cu el în data de 24 August avea doua etajate (26-16 respectiv 36-16). |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 22 Sept 2012, 12:57 | |
| |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 22 Sept 2012, 13:54 | |
| Incepand de miercuri, 19.09.2012 (doar in zilele L-V), 1647 / 4543 Bucuresti - Deda - Tirgu Mures a primit drept supliment de vagoane pentru taranii navetisti 2 cotete 21-87 / 20-87, care se preteaza excelent la calatorii de maxim 2 ore regim Regio. Doar sunt niste ieftinituri si nu au ce ciordi |
|
| |
roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4635 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 22 Sept 2012, 16:43 | |
| - Marius 926 a scris:
- Cat despre trenurile spre Aeroport M700 (Balotesti cap de linie) eu nu le mai vad rostul. Circula ca de obicei degeaba, cheltuieli inutile. Cel putin cele de seara spre si de la Aeroport eu n-am vazut mai mult de 3-4-5 calatori, rar 5 iar "astia" sunt cfr-isti sigur.
Mai bine ar renunta la ele cum au facut cu cele de Buc Obor. Pai daca sunt bagate direct doar pana la aeroport fara opriri intermediare normal ca circula degeaba , trenurile pe M700 trebuie sa fie RU cu cadenta la 2 ore (RU Bucuresti Nord-Urziceni iar la alte 2 ore trebuie cadenta pentru IR Bucuresti Nord-Galati cu oprire la P.O.Aeroport) astfel incat sa deserveasca mai mult de 2 statii asa cum se intampla in mod hilar in prezent. Trenuri RE Bucuresti Nord-P.O.Otopeni-Mogosoaia-Urziceni ar trebui bagate doar la orele cu trafic ridicat , eventual cu doar o oprire intre Bucuresti Nord si P.O.Otopeni . Si nu , nu sunt pentru scoaterea acestor trenuri ci pentru cresterea calitatii serviciului de transbordare auto care este mizerabil prin inlocuirea microbuzelor cu autobuze de mare clasa inclusiv schimbarea soferilor betivi . Plus de asta , mai multa reclama nu strica , in acest moment managementul CFR cu privire la fenomenul numit marketing-advertising-media tinde spre 0 . Alta treaba buna ar fi daca ar obtine finantare pentru dublarea si electrificarea liniei pe etape , la inceput macar intre Bucuresti si Urziceni plus linie noua/tunel spre aeroport , astfel timpii de deplasare ar putea scadea intre Bucuresti Nord si aeroport undeva la 17-18' fata de cca 60' in prezent , iar linia ar capata valente de linie urbana cu trafic ridicat . |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 22 Sept 2012, 17:21 | |
| Astazi microbuzul de la 15 a venit cu 4 calatori din aeroport la halta , deci ce rost ar avea un autobuz ? |
|
| |
roseanu Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 151 Varsta : 51 Localizare : Podul Grant Reputatie : 4635 Data de inscriere : 15/08/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 22 Sept 2012, 18:03 | |
| - karpaty a scris:
- Astazi microbuzul de la 15 a venit cu 4 calatori din aeroport la halta , deci ce rost ar avea un autobuz ?
Asa , din respect pentru cei 4 calatori si din respect pentru imaginea unei companii feroviare . Daca gandesti la fel cum gandeste CFR la faza : de ce sa bagam cadentare daca n-avem ful decat la 2 trenuri pe zi...In ritmul asta nu ajungem departe cu civilizatia si trenurile . Daca unul din aia 4 este strain e si mai rau ca el stie ca cu duba nici in Congo nu se mai merge in secolul asta... |
|
| |
bogdan srl
Numarul mesajelor : 629 Varsta : 36 Localizare : Brasov Reputatie : 6205 Data de inscriere : 16/11/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 22 Sept 2012, 22:53 | |
| |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6642 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 22 Sept 2012, 22:55 | |
| - Citat :
- Asa , din respect pentru cei 4 calatori si din respect pentru imaginea unei companii feroviare
Eu unul nu sunt neaparat pentru autobuz mare doar asa ca imagine, insa se gasesc solutii mai elegante si cu microbuzele /midibuzele. De exemplu Cacciamali TCC635 - sau in fine, un model mai contemporan. In orice caz, chiar daca n-arata el stralucit, ar fi oricum mai bine decat microbuzele actuale. Desigur, cinstit si corect ar fi o ramura de linie din 700, care sa faca aia 2-3 km pana la un terminal al aeroportului, dar neah, e mai simplu sa proiecteze metrou pana acolo decat sa construiasca 2 km de sina supraterana. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|