Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România - 2012

In jos 
+82
EuroNight
Norbi
NicuS
frank81
lokomo69
allred
Spartan1948
riciu
Adirmvl
IonutCFR2009
soulcage
Balto
nokia2010
alex1987
dany90
AlexD
traian
Warrior12
andreiutzu
Costin.H
92Dragos
ATM
luciaZ
get.
Kriszti219
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
Alex Avram
Teodor
cristi CFR
kristi kkk
cardinal
razvan - trenuri
cristi ar
Radu Tudor
alex.alexus.tm
060-EA078
mureseanu_976
TonyGFR
Andrey_tm
Karl
Hurricane
Silver
Gabry Gabriel
decward
IR1822
Marius Iulian
R936
COSTACHE MIHAIL
mtk
Laur
MariusM
didinul
Marius
bogdan srl
laur 133
iuli.hard
popovici
nenuandrei
cont inactiv
lovekomotive
electrica912
stefan_br
srazvi
Adrian78
FeroFan97
Cobra
manuela
Scoop
The Legend
Vitosa
Dr2005
mihaiuc
ravers75
pannonia express
petre112
ionutz85
DUAL
Nesebar
Luna
AndiCFR
Vlad
86 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
get.




Numarul mesajelor : 165
Reputatie : 5252
Data de inscriere : 24/12/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeMar 18 Sept 2012, 00:34

La 1741/1631 strict pentru Oradea, sa introduca vagoanele modernizate de cuseta si vagoane clasa compartimentate!
In plus 1631 sa scape de vagonul de cls I. Mai bine nu mai plateste TUI pentru el decat sa calatoreasca oamenii in conditii precare.
Numai noi avem ciurucuri, cand pana si Satu Mare si mai ales Sighetu Marmatiei are vagoane cuseta cu paturi mult mai confortabile, dar ce sa spunem de vagoanele clasa!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeMar 18 Sept 2012, 09:01

Vagonul de clasa 1-a de la IR 1631/1632 este cel mai profitabil vagon de clasa 1-a de pe ruta Bucuresti-Brasov, de fiecare data cand trece prin PLoiesti Vest are toate locurile ocupate, si tineti cont ca e un 19-54, daca era 10-70/90/91 sau 19-83/70 era la fel. Sunt alte trenuri care nu au nevoie de vagon de clasa 1-a.
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6205
Data de inscriere : 16/11/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeMar 18 Sept 2012, 12:43

Sunt multe trenuri la care au inceput sa nu se mai foloseasca vagon de cl.1. Cateva exemple : Suceava-Brasov, Timisoara Nord-Bucuresti Nord (via Buzias-Sibiu), grupa de Botosani de la IR 1752 Suceava-Bucuresti Nord...
Cel mai bine ar fi daca producatorii de vagoane ar proiecta vagoane care sa fie jumatate de cl.1 si cealalta jumatate de cl.2, exista o serie de astfel de vagoane care circulau pe la noi si pe care le vazusem pe un personal Bucuresti-Urziceni acum doi ani.
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6205
Data de inscriere : 16/11/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeMar 18 Sept 2012, 12:47

Kriszti219 a scris:
bogdan srl a scris:
Compunere

R 5445 Bacau-Pascani

loco+ un vagon 26-16 , maine, poimaine vine doar locomotiva Smile)
Glumești? Chiar așa a ajuns, la un vagon? Sad
Da, si nici ala nu era plin. Poate cu inceperea scolii se vor suplimenta...
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeMar 18 Sept 2012, 12:50

tot modernizeaza zeci de tipuri de vagoane de ce nu or moderniza niste vagoane sa iasa ceva in genul 39-83, 39-76, 39-76 sau 39-87 cu 20-30 de vagoane cls 1+2 se rezolva situatia trenurilor cu vagon de clasa 1-a.

Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 07:45

Ii mai complicat cu modernizarile astea mixte cl 1- cl 2 pentru ca (presupun eu) se incurca in distanta pentru picioare , impusa de distanta geamurilor:
-daca modernizezi un fost vagon de clasa I nu intampini problema asta, dar ...pe care? 19-50 si 39-50 au constructia cutiei buna, dar tehnologia boghiurilor pe saboti invechita. Poate 19-80 ar merge. Dar cate 19-80 originale mai sunt?
-daca modernizezi un vagon fost de clasa 2 (gen AVA Corail, daca se mai gasesc prin revizii, sau 20-80) merge, da' sa le pui scaune asimetrice la clasa I, care sa nu respecte distanta geamurilor (adica oarecum cam cum era in vagoanele 11-47). Altfel iese prea inghesuit.
Per total se poate, asa cum s-a putut la 36-16, dar trebuie sa mai lase CFR si de la ideea de "cat mai multi oameni" - asa cum au lasat si la 20-55 - si ati vazut ca au fost de succes vagoanele alea.
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6205
Data de inscriere : 16/11/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 11:10

Compunere R5404 Iasi-Bacau (22-09-2012):
21-31+11-31+21-31+21-31 Very Happy Very Happy Very Happy
Sus In jos
Kriszti219

Kriszti219


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 28
Reputatie : 5047
Data de inscriere : 29/02/2012

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 11:19

Mă bucur că are 4 vagoane, care sunt cam luxoase pt. un Regio Very Happy
R 5403 tot compunerea asta o are? Când am fost cu el în data de 24 August avea doua etajate (26-16 respectiv 36-16).
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5524
Data de inscriere : 15/12/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 12:57

bogdan srl a scris:
Compunere R5404 Iasi-Bacau (22-09-2012):
21-31+11-31+21-31+21-31 Very Happy Very Happy Very Happy
Astea sunt vagoanele de pe IR 1862, toata ziua stateau degeaba in revizia Iasi, vad ca acum le baga pe regio iar cu ceva timp in urma circulau pe Iasi - Vatra Dornei. Oricum aceste jeguri de vagoane foarte zgomotoase cu frane pe saboti n-au ce cauta pe trenurile de rang superior. Ar fi bine sa ramana pe regio de Bacau Evil or Very Mad
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 13:54

Incepand de miercuri, 19.09.2012 (doar in zilele L-V), 1647 / 4543 Bucuresti - Deda - Tirgu Mures a primit drept supliment de vagoane pentru taranii navetisti 2 cotete 21-87 / 20-87, care se preteaza excelent la calatorii de maxim 2 ore regim Regio. Doar sunt niste ieftinituri si nu au ce ciordi Twisted Evil
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 151
Varsta : 51
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 4635
Data de inscriere : 15/08/2012

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 16:43

Marius 926 a scris:
Cat despre trenurile spre Aeroport M700 (Balotesti cap de linie) eu nu le mai vad rostul. Circula ca de obicei degeaba, cheltuieli inutile. Cel putin cele de seara spre si de la Aeroport eu n-am vazut mai mult de 3-4-5 calatori, rar 5 iar "astia" sunt cfr-isti sigur.
Mai bine ar renunta la ele cum au facut cu cele de Buc Obor.

Pai daca sunt bagate direct doar pana la aeroport fara opriri intermediare normal ca circula degeaba , trenurile pe M700 trebuie sa fie RU cu cadenta la 2 ore (RU Bucuresti Nord-Urziceni iar la alte 2 ore trebuie cadenta pentru IR Bucuresti Nord-Galati cu oprire la P.O.Aeroport) astfel incat sa deserveasca mai mult de 2 statii asa cum se intampla in mod hilar in prezent. Trenuri RE Bucuresti Nord-P.O.Otopeni-Mogosoaia-Urziceni ar trebui bagate doar la orele cu trafic ridicat , eventual cu doar o oprire intre Bucuresti Nord si P.O.Otopeni .

Si nu , nu sunt pentru scoaterea acestor trenuri ci pentru cresterea calitatii serviciului de transbordare auto care este mizerabil prin inlocuirea microbuzelor cu autobuze de mare clasa inclusiv schimbarea soferilor betivi . Plus de asta , mai multa reclama nu strica , in acest moment managementul CFR cu privire la fenomenul numit marketing-advertising-media tinde spre 0 . Alta treaba buna ar fi daca ar obtine finantare pentru dublarea si electrificarea liniei pe etape , la inceput macar intre Bucuresti si Urziceni plus linie noua/tunel spre aeroport , astfel timpii de deplasare ar putea scadea intre Bucuresti Nord si aeroport undeva la 17-18' fata de cca 60' in prezent , iar linia ar capata valente de linie urbana cu trafic ridicat .
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 17:21

Astazi microbuzul de la 15 a venit cu 4 calatori din aeroport la halta , deci ce rost ar avea un autobuz ?

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Bdeem_8496_a
Sus In jos
roseanu
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 151
Varsta : 51
Localizare : Podul Grant
Reputatie : 4635
Data de inscriere : 15/08/2012

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 18:03

karpaty a scris:
Astazi microbuzul de la 15 a venit cu 4 calatori din aeroport la halta , deci ce rost ar avea un autobuz ?

Asa , din respect pentru cei 4 calatori si din respect pentru imaginea unei companii feroviare . Daca gandesti la fel cum gandeste CFR la faza : de ce sa bagam cadentare daca n-avem ful decat la 2 trenuri pe zi...In ritmul asta nu ajungem departe cu civilizatia si trenurile . Daca unul din aia 4 este strain e si mai rau ca el stie ca cu duba nici in Congo nu se mai merge in secolul asta...
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6205
Data de inscriere : 16/11/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 22:53

ravers75 a scris:
bogdan srl a scris:
Compunere R5404 Iasi-Bacau (22-09-2012):
21-31+11-31+21-31+21-31 Very Happy Very Happy Very Happy
Astea sunt vagoanele de pe IR 1862, toata ziua stateau degeaba in revizia Iasi, vad ca acum le baga pe regio iar cu ceva timp in urma circulau pe Iasi - Vatra Dornei. Oricum aceste jeguri de vagoane foarte zgomotoase cu frane pe saboti n-au ce cauta pe trenurile de rang superior. Ar fi bine sa ramana pe regio de Bacau Evil or Very Mad

Totusi sa nu exageram, vagoanele respective nu se preteaza pentru trenurile regio.Am circulat personal azi cu acest tren dar nu inseamna ca sunt de acord cu aceasta compunere...
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6642
Data de inscriere : 10/07/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitimeSam 22 Sept 2012, 22:55


Citat :
Asa , din respect pentru cei 4 calatori si din respect pentru imaginea unei companii feroviare



Eu unul nu sunt neaparat pentru autobuz mare doar asa ca imagine, insa se gasesc solutii mai elegante si cu microbuzele /midibuzele. De exemplu Cacciamali TCC635 - sau in fine, un model mai contemporan. In orice caz, chiar daca n-arata el stralucit, ar fi oricum mai bine decat microbuzele actuale.
Desigur, cinstit si corect ar fi o ramura de linie din 700, care sa faca aia 2-3 km pana la un terminal al aeroportului, dar neah, e mai simplu sa proiecteze metrou pana acolo decat sa construiasca 2 km de sina supraterana.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 59 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România - 2012
Sus 
Pagina 59 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 58, 59, 60 ... 63 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: