|
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Iul 29, 2012 8:13 pm | |
| - mureseanu_976 a scris:
- karpaty a scris:
- 1645/1646 trebuie sa fie facut doar cu 21-87 , este tren de zi si sunt foarte bune aceste vagoane in schimb pe 1643 trebuie sa fie bagate iara 22-96 ca este trend e noapte si este nevoie si de compartimente , practic 1643 trebuie sa faca schimb de vagoane cu 1645 .
Cred ca glumesti. Asta dupa ce-am vazut ce specimene de oameni circula cu el de la Sighet la Bucuresti in septembrie 2011. Sa ocupe practic compartimentele si sa le imputa, ca cei care urca de pe parcurs sa fie nevoiti sa se plimbe prin tot trenul sa-si gaseasca un loc liber. Foarte bine ca are saloane 1643, acum nimeni nu-si mai permite sa isi puna picioarele pe scaun sau sa se descalte in vazul tuturor Nu nu glumesc , la trenurile de zi se potrivesc vagoanele salon clar iar la cele de noapte macar astea care le mai avem cu compartimente adica 22-76/96 ; 20-49 ; 21-90 ; 21-70 , deci in primul rand pe cele de noapte sa existe compartimente si daca mai raman ceva compartimentate sa se bage si pe cele de zi dar nu e normal sa mergi 15 ore cu un tren de noapte si sa iti bata in ochii neoanele alea fara sa ai posibilitatea de a le stinge , alta era situatia daca aveai posibilitatea de a le stinge , cred ca era ok si salon pe timp de noapte si lumea cu siguranta stingea lumina de neon si ramaneau beculetele dar daca nu se poate stinge neonul atunci sa se bage compartimentate pe cele de noapte . |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Iul 29, 2012 8:28 pm | |
| Saloanele erau bune si noaptea daca pe langa neoane se bagau la fiecare scaun ca la autocar lumini fluorescente sunt ideale pentru mers noaptea.
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Iul 29, 2012 8:43 pm | |
| Da .. .cum sunt in 21-90 .. doar ca sunt arse =)),si in Romania se cam schimba odata la 100 de ani |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Iul 29, 2012 9:42 pm | |
| - karpaty a scris:
- 1645/1646 trebuie sa fie facut doar cu 21-87 , este tren de zi si sunt foarte bune aceste vagoane in schimb pe 1643 trebuie sa fie bagate iara 22-96 ca este trend e noapte si este nevoie si de compartimente , practic 1643 trebuie sa faca schimb de vagoane cu 1645 .
21-87 nu-i bun de nimic, sa bage pentru vagon de BV pentru 2-3ore ii acceptabil chiar nu inteleg ca de ce decupleaza vagoane bune acolo, iar cele gunoaie 21-87 ajung la noi.Bine ca mai nou are si 22-96. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun Iul 30, 2012 12:24 am | |
| Compuneri de duminica seara in statia PL.Vest
R 3008 Brasov-Buc.Nord : 26-16, 84-16, 36-16, 36-16. 100% IR 1746 Satu.Mare-Buc.nord : 20-76, 89-87, 30-76, 84-83, 20-76 + 22-96, 84-96, 22-96 IR 12122 Timisoara-Buc.nord : 22-96, 84-96, 22-96 + 22-96, 22-96 + 10-90, 21-76, 21-76 IR 1646 TG.Mures-Buc.Nord : 84-87, 89-87 + 21-76, 19-87, 21-87, 20-83. IR 1764 Iasi-Brasov : 20-31, 19-55, 20-49 200. IR 1527 Buc.Nord-Sibiu : 20-55, 20-31, 20-31.
si 2 trenuri importante :
IR 1945 Mangalia-Buzau-Brasov-Satu.Mare
EA 387 + 26-16 ( 23 ), 26-16 ( 22 ) + 20-49 2XX ( 9 ), 20-49 2XX ( 8 ), 20-49 2XX ( 7 ) , 19-76 0XX ( 6 ), 20-49 2XX ( 5 ), 71-31 ( 4 ), 3 vag 44-31 ( 3,2,1 )
vag 23 si 22 sunt Mangalia-Brasov restul de la 9 la 1 Mangalia-Satu.Mare
IR 1631 ( R 8806 Mangalia-Constanta ) Constanta-Buc.Nord-Brasov-Oradea
vag 3 - 71-31 Buc.Nord-Oradea vag 4 - 71-70 Buc.Nord-Oradea vag 5 - 71-70 Mangalia-Oradea vag 6 - 40-31 Mangalia-Oradea vag 7 - 40-31 Mangalia-Oardea vag 7b - 40-31 Mangalia-Oradea vag 8 - 20-49 2 Mangalia-Oradea vag 9 - 19-54 Mangalia-Oradea vag 10 20-49 2 Mangalia-Oradea vag 11 20-49 2 Mangalia-Cluj.Napoca vag 12 21-76 Mangalia-Brasov vag 13 21-86 Mangalia-Brasov vag 14 21-76 Mangalia-Brasov vag 15 20-31 Mangalia-Brasov.
IR 1583 Brasov-Buc.Nord-Constanta
Transmontana + 21-31, 20-83, 20-83, 84-96, 84-87, 30-76. |
| | | IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4879 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun Iul 30, 2012 1:52 pm | |
| IR 1821 EA+cuseta+dormitor+cuseta+cuseta+cuseta+20-76+20-49+20-76+19-80+21-80+89-87+20-76.Asta a fost pe Buc N-Arad iar pe Buc N-Mangalia nu a fost prima cuseta si dormitorul si s-au adaugat 3 vagoane 20-76. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18762 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24342 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar Iul 31, 2012 11:52 am | |
| Aseara 1822 EA-cuseta-dormitor-4 cusete vagoanele1-6 3x20-76 vag7-9 19x80 vag10 89-87 vag11 21-80 vag12 |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar Iul 31, 2012 10:47 pm | |
| IR 1746 care vine de la Satu-Mare si Baia-Mare ce vagoane are in compunere? Sper ca-s compartimentate si cu geamuri ghilotina. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar Iul 31, 2012 11:48 pm | |
| - nokia2010 a scris:
- IR 1746 care vine de la Satu-Mare si Baia-Mare ce vagoane are in compunere? Sper ca-s compartimentate si cu geamuri ghilotina.
Cred ca nu ai mai fost cu trenu de 5 ani pe putin , acest tren are vagoane salon cu geamuri fixe si clima (89-87 sau 21-76) cum de altfel au toate trenurile IR mai are si vagoane cu compartimente la capete si salon la mijloc adica 20-49 200 , nu mai exista vagoanele cu geamuri ghilotina pe IR nici pe Regio nu mai sunt , acele vagoane se taie pentru fier vechi . |
| | | nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier Aug 01, 2012 12:19 am | |
| Eu am mai vazut tren cu 20-49 normal. Nu-s pe 1746 asa ceva? Sau pe 1636, 1583, 1646. Sau pe ceva care sa treaca prin Cimpina dupa ora 14? |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier Aug 01, 2012 12:24 am | |
| Parca pe IR1822 se afla un vagon 20-49 sau 20-50 nu sunt sigur |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier Aug 01, 2012 12:48 am | |
| Sa lamurim un aspect important , ai spus ca vrei vagon cu geam ghilotina , acele vagoane erau doar cele cu seria 19/20-57 care in prezent se mai gasesc foarte rar pe trenurile Regio , se caseaza si se taie pentru fier vechi aceste vagoane . Vagoanele care au geamuri de se deschid nu se numesc ghilotina , acest nume era dat doar la vagoanele specificate mai sus din cauza ca daca deschideai geamul si nu il tinei acesta se ridica si se inchidea imediat , de asta se numeau ghilotina , in prezent alte vagoane nu au asemenea geamuri care sa se inchida singure .
Vrei un tren la care sa se deschida geamul ? pe relatia Campina-Bucuresti dupa ora 14 ? ok poti merge cu rama RIO de la Regiotrans , plecare 16:43 sosire 18:06 , mers de IR si tarif de Regio .
1746 e posibil sa prinzi 20-49 epoca 1 , 1636 nu are vagoane a caror geamuri sa se deschida , 1583 la fel nu are vagoane cu geamuri sa se deschida , posibil la 1646 daca prinzi 22-96
@nenuandrei , ce treaba are 1822 cu relatia Campina-Bucuresti ? acesta vine pe 900 dinspre Craiova si nu are vagon 20-50 , aceste vagoane circula doar pe Regio . |
| | | IR1822
Numarul mesajelor : 156 Localizare : Arad Reputatie : 4879 Data de inscriere : 24/12/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier Aug 01, 2012 10:27 am | |
| Pe IR1822 este un 20-49.Dar pe 1822 toate la toate vagoanele se pot deschide geamul. 20-76-20-49-19-80-21-80 mai putin la vagonul bar unde sun AC. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3338 Reputatie : 8745 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier Aug 01, 2012 11:55 am | |
| apropo de deschisul geamurilor, am venit din Vatra Dornei Bai cu IR 1654 pana la Bucuresti, si vroiam special un vagon cu geamuri deschizabile. Era doar unul, o data la doua zile, sunt 2 garnituri diferite.am pandit trenul cateva zile la rand mi am calculat intoarcerea din concediu intr- o zi cand circula vagonul respectiv, si am cerut la casa loc in el, la capatul cu numere mari. Problem solved In statia Stroiesti am facut cruce cu R5707 Suceava VD Bai, era o loco EA cu un singur vagon IR ul meu s-a oprit pe alta linie, iar pe directa R ul a trecut in sens invers ca un fulger In Suceava electrica de la VD s -a schimbat cu alta electrica care a mers pana la Bucuresti |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8760 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mier Aug 01, 2012 12:22 pm | |
| La IR 1636 ai vagon clasa a doua[ultimul] unde poti deschide geamul,mai ai la IR 1622 toate vagoanele de la Timisoara au 22-96 unde poti deschide geamul , IR 1583 vagonul clasa I la fel,la IR 1646 ai vagoanele 22-96 intr-una din garnituri. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |