IR 1645 = 89-87, 84-87 ( Buc-Bv zilnic ) + 21-87, 21-87, 10-70/90, 21-87 ( Buc-TG.Ms ) La grupa de TG.Mures una din garnituri este cu 2 vag 22-96, parca si 30-76 si un 20-83, cealalata poate fi cu 21-87, dar se mai rataceste si 20-83 sau 21-76 si vag de cls 1-a poate si 19-83 sau 19-70 grupa de TG.Mures nu e sigura decat cele 2 vag de Buc-Brasov.
IR 1527 = 21-76, 20-31, 20-31
IR 1643 = 21-87, 10-70, 21-87, 21-87, 21-87, 71-31, 71-31.
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam Iul 28, 2012 10:49 am
@paall: ramane de vazut in seara zilei de 17 august ce vagoane are in plus trenul 1643 pe langa compunerea lui de mai sus (posibil A, B, Bc, sau cine stie cum e comanda grupului organizat care a comandat circulatia acestui tren) pentru ca a doua zi (18.08) formeaza IR 1947 Sighet- Beclean pe Somes (-Mangalia). Curios in data de 19.08 cu ce se intorc aceste vagoane la Buc Grivita? posibil cu IR 1984? Deci e clar de ce nu l-au mai strans ca timpi de mers pe IR 1944 !!!
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam Iul 28, 2012 12:39 pm
Mai difera compunerea paal ... Uite aici cum l-a postat adi78 miercuri la minutul 11:02(cu doar 2 x 22-96 de la Brasov)
nokia2010
Numarul mesajelor : 369 Varsta : 41 Localizare : Bucureşti, Republica Hoţitoare România Reputatie : 5547 Data de inscriere : 28/10/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam Iul 28, 2012 12:57 pm
Dar IR 1636, 1583, 1646 ce compunere au? Bănuiesc că marţi-joi trenurile care vin d.a/seara de la Satu Mare/Baia Mare (IR 1746) şi Timişoara (IR 12.122) via Valea Prahovei nu au f. mulţi călători, aşa că "risc" să prin loc la compartiment şi apă la baie.
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam Iul 28, 2012 5:27 pm
Marius 926 a scris:
@paall: ramane de vazut in seara zilei de 17 august ce vagoane are in plus trenul 1643 pe langa compunerea lui de mai sus (posibil A, B, Bc, sau cine stie cum e comanda grupului organizat care a comandat circulatia acestui tren) pentru ca a doua zi (18.08) formeaza IR 1947 Sighet- Beclean pe Somes (-Mangalia). Curios in data de 19.08 cu ce se intorc aceste vagoane la Buc Grivita? posibil cu IR 1984? Deci e clar de ce nu l-au mai strans ca timpi de mers pe IR 1944 !!!
De ce va circula doar o zi in sezon?Chiar n-am reusit sa aflu asta imi pare rau de sezonierul nostru...
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8376 Data de inscriere : 24/05/2010
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam Iul 28, 2012 5:28 pm
1647
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam Iul 28, 2012 8:17 pm
paall a scris:
IR 1645 = 89-87, 84-87 ( Buc-Bv zilnic ) + 21-87, 21-87, 10-70/90, 21-87 ( Buc-TG.Ms ) La grupa de TG.Mures una din garnituri este cu 2 vag 22-96, parca si 30-76 si un 20-83, cealalata poate fi cu 21-87, dar se mai rataceste si 20-83 sau 21-76 si vag de cls 1-a poate si 19-83 sau 19-70 grupa de TG.Mures nu e sigura decat cele 2 vag de Buc-Brasov.
Te informez ca pe fiecare garnitura in parte (dus, si retur) exista DOAR cate un cotet gri 21-87. Predomina 21-76, 22-96 si Railjet 20-83 la clasa a 2-a. La clasa 1 Railjet 19-83 / 19-87 sau 30-76. Compunerea pe care ai zis-o era valabila in primele 2-3 luni ale anului curent, dupa care a tot suferit modificari. Si ar fi foarte bine sa ramana asa cum sunt fiindca seriile prezente acum sunt net superioare lui 21-87 (care cum am zis, este doar ieftin si atat, neavand dotarile necesare unui IR). Daca analizam mai atent, are exact aceleasi scaune ca seria 20-31 (de Regio)
Grupa de Brasov in caz ca da defect 84-76, se introduce un 84-83.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam Iul 28, 2012 10:01 pm
1645/1646 trebuie sa fie facut doar cu 21-87 , este tren de zi si sunt foarte bune aceste vagoane in schimb pe 1643 trebuie sa fie bagate iara 22-96 ca este trend e noapte si este nevoie si de compartimente , practic 1643 trebuie sa faca schimb de vagoane cu 1645 .
_________________
soulcage
Numarul mesajelor : 34 Localizare : Cluj Reputatie : 4790 Data de inscriere : 19/11/2011
Subiect: Compunere IR1632/1631 Dum Iul 29, 2012 2:48 pm
Salut,
Poate cineva sa imi spuna cineva compunerea trenurilor IR1632 si IR1631? O sa merg si sa vin de la mare cu ele in 21 si 26 august la cuseta cu 4 locuri si m-ar interesa ce tip de vagon este, eventual poze cu interiorul. De asemenea, vagonul 7B este al 8-lea sau al 7-lea vagon? Sau ce reprezinta "B"-ul ala?
Inca o intrebare: Se adauga sau detaseaza vagoane undeva?
Mersi
Vizitator Vizitator
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Iul 29, 2012 3:12 pm
Pana pe 21 august se mai poate schimba din compunerea trenului numai la vagoanele clasa, cusetele sunt aceleasi 40-31.
B-ul reprezinta Bis, vagonul 7B trebuie sa fie de aceasi clasa cu 7.
La IR 1632 se adauga 1-2-3 vagoane in Cluj de cuseta/dormit care la Buc.Nord le detaseaza. La Brasov la fel se ataseaza grupa de vagoane de clasa a 2-a vreo 3-4 care de cateva zile sunt niste 21-76-uri.
Diseara postez compunerea trenului IR 1631 la trecerea prin PL.Vest.
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Dum Iul 29, 2012 4:24 pm
karpaty a scris:
1645/1646 trebuie sa fie facut doar cu 21-87 , este tren de zi si sunt foarte bune aceste vagoane in schimb pe 1643 trebuie sa fie bagate iara 22-96 ca este trend e noapte si este nevoie si de compartimente , practic 1643 trebuie sa faca schimb de vagoane cu 1645 .
Cred ca glumesti. Asta dupa ce-am vazut ce specimene de oameni circula cu el de la Sighet la Bucuresti in septembrie 2011. Sa ocupe practic compartimentele si sa le imputa, ca cei care urca de pe parcurs sa fie nevoiti sa se plimbe prin tot trenul sa-si gaseasca un loc liber. Foarte bine ca are saloane 1643, acum nimeni nu-si mai permite sa isi puna picioarele pe scaun sau sa se descalte in vazul tuturor
Continut sponsorizat
Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012