Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România - 2012

In jos 
+82
EuroNight
Norbi
NicuS
frank81
lokomo69
allred
Spartan1948
riciu
Adirmvl
IonutCFR2009
soulcage
Balto
nokia2010
alex1987
dany90
AlexD
traian
Warrior12
andreiutzu
Costin.H
92Dragos
ATM
luciaZ
get.
Kriszti219
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
Alex Avram
Teodor
cristi CFR
kristi kkk
cardinal
razvan - trenuri
cristi ar
Radu Tudor
alex.alexus.tm
060-EA078
mureseanu_976
TonyGFR
Andrey_tm
Karl
Hurricane
Silver
Gabry Gabriel
decward
IR1822
Marius Iulian
R936
COSTACHE MIHAIL
mtk
Laur
MariusM
didinul
Marius
bogdan srl
laur 133
iuli.hard
popovici
nenuandrei
cont inactiv
lovekomotive
electrica912
stefan_br
srazvi
Adrian78
FeroFan97
Cobra
manuela
Scoop
The Legend
Vitosa
Dr2005
mihaiuc
ravers75
pannonia express
petre112
ionutz85
DUAL
Nesebar
Luna
AndiCFR
Vlad
86 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 31 Mai 2012, 18:13

ravers75 a scris:
popovici a scris:
ravers75 a scris:

Acuma intreb si eu: Regiotrans are vreun tren cu AC, prize etc? din ce-am vazut NU. Atunci ce cauta pe rang IR? Regiotrans ar trebui sa opereze numai pe regio!

Din cate stiu eu nu trebuie sa aibe obligatoriu AC pe IR-uri , sa ma contrazica cineva daca este altfel . Si CFR are inca o gramada de vagoane fara AC pe IR-uri insa asta nu ma face fan Regiotrans .
Numai la clasa I e obligatoriu pe IR! Wink

Desi ar trebui sa fie obligatoriu macar aer ventilat la toate IR-urile care circula pe distante medii si lungi in zona de SE plus alte zone unde se inregistreaza temperaturi foarte mari vara .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6471
Data de inscriere : 31/08/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 31 Mai 2012, 18:15

Hai să facem o medie și să împăcăm pe toată lumea.

Deci, e adevărat că Regiotrans nu are în prezent material rulant care să încadreze într-un raport calitate preț corespunzător rangului Interregio.

Dar nici 70% la sută din trenurile de rang ale SNTFC-ului nu oferă condiții de călătorie care justifice prețurile de Interegio.

Prin urmare: - Până la achziția unor garnituri mult mai ofertante la capitolul confort Regiotrans ar trebui să circule doar ca Regio sau Regioexpres.
- SNTFC-ul ar trebui să-și downgradeze trei sferturi din trenuri de la Interregio la Regio sau Regioexpres
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 31 Mai 2012, 18:27

didinul a scris:
Hai să facem o medie și să împăcăm pe toată lumea.

Deci, e adevărat că Regiotrans nu are în prezent material rulant care să încadreze într-un raport calitate preț corespunzător rangului Interregio.

Dar nici 70% la sută din trenurile de rang ale SNTFC-ului nu oferă condiții de călătorie care justifice prețurile de Interegio.

Prin urmare: - Până la achziția unor garnituri mult mai ofertante la capitolul confort Regiotrans ar trebui să circule doar ca Regio sau Regioexpres.
- SNTFC-ul ar trebui să-și downgradeze trei sferturi din trenuri de la Interregio la Regio sau Regioexpres

Didinule , foarte corect punctat a26 dar stii si tu ca nu se poate decat cu greva a21 Adica calatorii sa refuze sa mai circula cu vagoane necorespunzatoare gradului IR , pentru ca de fapt tot CFR-ul ne-a obisnuit chiar si cu vagoane noi pe IR...

Acum fie vorba intre nooi , rangul asta de IR in istoria lui a fost un fel de fata vitrega si in Germania unde existau clar (spun existau deoarece rangul cu mici exceptii a cam disparut de la ei) diferente mari in ceea ce priveste calitatea materialului rulant folosit pentru IC sau IR in favoarea primului dar exista bineinteles si o diferenta de pret semnificativa .

La noi in schimb e un talmes-balmes atat in ceea ce priveste materialul rulant cat si timpul , dupa cum se vede nu avem nici cerere si nici linii prea multe pe care sa trimitem IC-uri in defavoarea IR-urilor asa ca ne-am procopsit cu foarte multe IR-uri care cara material rulant divers , inclusiv de IC Laughing
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 31 Mai 2012, 18:29

didinul a scris:

- SNTFC-ul ar trebui să-și downgradeze trei sferturi din trenuri de la Interregio la Regio sau Regioexpres

Aici sunt total de acord cu tine , in momentul de fata exista vagoane pe trenurile IR fara clima , vagoane fara confort si cu multe defecte dar pretul e imens , in felul asta ne mai miram ca exista tren IR cu 2 vagoane si merge 460 km care nici alea nu sunt ocupate macar 90% si circula cu 10-20 de calatori intr-un vagon , mai exista trenuri IR cu vagoane de clasa 1 care sunt de pe vremea lui Pazvante , cum sa vina lumea la tren ? cu asemenea conditii si cu pretul practicat in prezent nu au facut altceva de cat sa alunge si ultimii calatori care mai erau pana anul trecut . De ce sunt autocarele pline si dubele ? ca au in primul rand un pret mai mic plus ca ajung si mai repede fata de tren , deci asta trebuie sa faca CFR sa reduca tarifele in primul rand , tariful la IR nu trebuie sa fie asa mare fata de trenul Regio astfel sa fie accesibil tuturor calatorilor iar cine vrea un lux si un mers mult mai rapid si ii permite buzunarul sa mearga cu IC , asa ar fi normal cum era si pe vremuri intre trenul Personal si trenul Accelerat nu era mare diferenta de pret doar trenul Rapid era mai scump si mergea cine i-si permitea si vroia sa ajunga mai repede .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Bdeem_8496_a
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 31 Mai 2012, 18:36

karpaty a scris:
. De ce sunt autocarele pline si dubele ? ca au in primul rand un pret mai mic plus ca ajung si mai repede fata de tren

E bine spus in primul rand dar nu acest lucru este hotarator . Conteaza foarte mult , pe langa calitatea materialului rulant si calitatea garii , a oamenilor din gara , a personalului din tren , a personalului de la casieria garii , a wc-ului din tren , a celorlalti calatori , deci imaginea CFR in general si aici se face in principal diferenta in ceea ce priveste de exemplu cei care prefera masina personala pentru ca acestia sunt cei care-si permit in acest moment mai multe bilete de tren. Restul circula ocazional si cand e vreo urgenta adica n-au incotro .

Autocarele si dubele sunt pline deoarece sunt conduse de bisnitari care infloresc tocmai datorita faptului ca CFR se duce la vale .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 31 Mai 2012, 18:41

Se duce la vale cu pasii repezi , alearga ........... Laughing

CFR este in groapa pe jumatate si mai traieste ca este tinut de guvern altfel acum nu mai vedeam trenuri de calatori pe liniile patriei .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Bdeem_8496_a
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6052
Data de inscriere : 10/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 31 Mai 2012, 18:48

Insa eu unul sunt optimist si cred ca avand la baza un management privat CFR isi poate reveni exact ca pasarea Phoenix . Insa nu acum si nu mai devreme de 10 ani adica atunci cand infrastructura se va insanatosi dar si concurenta adevarata va veni sa opereze in Romania . Bineinteles ca fara o crestere a nivelului de trai al populatiei nu vom avea mai nimic ...

Unele companii private din Cehia si Austria ne arata ca in ciuda aparentelor calea ferata poate fi profitabila chiar in acest moment insa ne separa ceva ani de mentalitate dar si de putere de cumparare .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeVin 01 Iun 2012, 00:02

popovici a scris:


Autocarele si dubele sunt pline deoarece sunt conduse de bisnitari care infloresc tocmai datorita faptului ca CFR se duce la vale .

cum sa nu mearga lumea cu autocarele cand la Dacos daca arati a student fara sa mai faci dovada poti veni R.Valcea-Capitala cu 23 ron !!

Cat timp facea trenul si cati bani dadea un calator ptr aceasi distanta ? 64,70 lei.

Am un vecin fost fotbalist la Petrolul sa nu-i mai dau numele acum joaca la CSM R.Vlacea si pana sa-si ia masina venea cu Dacosul pana la capitala si apoi cu trenul pana la Ploiesti. Ai spunea soferului ca e student si ca nu are cium sa demonstreze, acuma soferul era fraier sa piarda un client ? si uite asa fotbalistul economisea cativa lei ptr club sambata seara si soferul facea si el o spaguta frumoasa.

Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeSam 02 Iun 2012, 01:18

popovici a scris:

Eu zic ca nu-i bai sa fie IR-urile de 3-4 vagoane insa macar sa circule la interval de 1 ora Wink
Dar cand sunt si rare, 2-3 pe zi, si cu putine vagoane si alea goale sunt semne de intrebare despre viitorul transportului feroviar. Sad

karpaty a scris:
Se duce la vale cu pasii repezi , alearga ........... Laughing

CFR este in groapa pe jumatate si mai traieste ca este tinut de guvern altfel acum nu mai vedeam trenuri de calatori pe liniile patriei .
Din pacate tind sa iti dau dreptate.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 14 Iun 2012, 18:03

Regio 2709 ieri si azi a fost compus dintr-un singur vagon, 20-54 si cand ma gandesc ca in iarna era format si din rama TE 79 o vreme. Din ce in ce mai des vad trenuri formate dintr-un singur vagon in Petrosani. Sad
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8304
Data de inscriere : 18/03/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 14 Iun 2012, 20:18

Astazi si 2711 a avut tot locomotiva + un singur vagon 20-55. Prima zi in care vad 2 trenuri in Petrosani dintr-un singur vagon.
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 14 Iun 2012, 20:36

Aici pe 502, trenurile 5720,5723,5710,5711,5712 sunt formate din locomotiva EA sau EA1 + un vagon. Iar cand se defecteaza rama electrica 58, atunci si 5721 si 5722 au aceeasi compunere.
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6471
Data de inscriere : 31/08/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 14 Iun 2012, 20:38

Vlad a scris:
Aici pe 502, trenurile 5720,5723,5710,5711,5712 sunt formate din locomotiva EA sau EA1 + un vagon. Iar cand se defecteaza rama electrica 58, atunci si 5721 si 5722 au aceeasi compunere.

Dar numai o singură ramă mai funcționează la Suceava?
Sus In jos
Vlad
Administrator
Administrator
Vlad


Numarul mesajelor : 7252
Varsta : 37
Localizare : Vatra Dornei
Reputatie : 13810
Data de inscriere : 08/04/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeJoi 14 Iun 2012, 20:49

Mai sunt cateva dar fac pe alte sectii, restu sunt defecte.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11659
Data de inscriere : 08/09/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitimeSam 16 Iun 2012, 08:57

Astazi R 9587 Timisoara Nord - Jimbolia a avut in compunere doua automotoare Malaxa 77.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 34 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România - 2012
Sus 
Pagina 34 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 50 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: