| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 31 Mai 2012, 18:13 | |
| - ravers75 a scris:
- popovici a scris:
- ravers75 a scris:
Acuma intreb si eu: Regiotrans are vreun tren cu AC, prize etc? din ce-am vazut NU. Atunci ce cauta pe rang IR? Regiotrans ar trebui sa opereze numai pe regio! Din cate stiu eu nu trebuie sa aibe obligatoriu AC pe IR-uri , sa ma contrazica cineva daca este altfel . Si CFR are inca o gramada de vagoane fara AC pe IR-uri insa asta nu ma face fan Regiotrans . Numai la clasa I e obligatoriu pe IR! Desi ar trebui sa fie obligatoriu macar aer ventilat la toate IR-urile care circula pe distante medii si lungi in zona de SE plus alte zone unde se inregistreaza temperaturi foarte mari vara . |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 31 Mai 2012, 18:15 | |
| Hai să facem o medie și să împăcăm pe toată lumea.
Deci, e adevărat că Regiotrans nu are în prezent material rulant care să încadreze într-un raport calitate preț corespunzător rangului Interregio.
Dar nici 70% la sută din trenurile de rang ale SNTFC-ului nu oferă condiții de călătorie care justifice prețurile de Interegio.
Prin urmare: - Până la achziția unor garnituri mult mai ofertante la capitolul confort Regiotrans ar trebui să circule doar ca Regio sau Regioexpres. - SNTFC-ul ar trebui să-și downgradeze trei sferturi din trenuri de la Interregio la Regio sau Regioexpres |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 31 Mai 2012, 18:27 | |
| - didinul a scris:
- Hai să facem o medie și să împăcăm pe toată lumea.
Deci, e adevărat că Regiotrans nu are în prezent material rulant care să încadreze într-un raport calitate preț corespunzător rangului Interregio.
Dar nici 70% la sută din trenurile de rang ale SNTFC-ului nu oferă condiții de călătorie care justifice prețurile de Interegio.
Prin urmare: - Până la achziția unor garnituri mult mai ofertante la capitolul confort Regiotrans ar trebui să circule doar ca Regio sau Regioexpres. - SNTFC-ul ar trebui să-și downgradeze trei sferturi din trenuri de la Interregio la Regio sau Regioexpres Didinule , foarte corect punctat dar stii si tu ca nu se poate decat cu greva Adica calatorii sa refuze sa mai circula cu vagoane necorespunzatoare gradului IR , pentru ca de fapt tot CFR-ul ne-a obisnuit chiar si cu vagoane noi pe IR... Acum fie vorba intre nooi , rangul asta de IR in istoria lui a fost un fel de fata vitrega si in Germania unde existau clar (spun existau deoarece rangul cu mici exceptii a cam disparut de la ei) diferente mari in ceea ce priveste calitatea materialului rulant folosit pentru IC sau IR in favoarea primului dar exista bineinteles si o diferenta de pret semnificativa . La noi in schimb e un talmes-balmes atat in ceea ce priveste materialul rulant cat si timpul , dupa cum se vede nu avem nici cerere si nici linii prea multe pe care sa trimitem IC-uri in defavoarea IR-urilor asa ca ne-am procopsit cu foarte multe IR-uri care cara material rulant divers , inclusiv de IC |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 31 Mai 2012, 18:29 | |
| - didinul a scris:
- SNTFC-ul ar trebui să-și downgradeze trei sferturi din trenuri de la Interregio la Regio sau Regioexpres Aici sunt total de acord cu tine , in momentul de fata exista vagoane pe trenurile IR fara clima , vagoane fara confort si cu multe defecte dar pretul e imens , in felul asta ne mai miram ca exista tren IR cu 2 vagoane si merge 460 km care nici alea nu sunt ocupate macar 90% si circula cu 10-20 de calatori intr-un vagon , mai exista trenuri IR cu vagoane de clasa 1 care sunt de pe vremea lui Pazvante , cum sa vina lumea la tren ? cu asemenea conditii si cu pretul practicat in prezent nu au facut altceva de cat sa alunge si ultimii calatori care mai erau pana anul trecut . De ce sunt autocarele pline si dubele ? ca au in primul rand un pret mai mic plus ca ajung si mai repede fata de tren , deci asta trebuie sa faca CFR sa reduca tarifele in primul rand , tariful la IR nu trebuie sa fie asa mare fata de trenul Regio astfel sa fie accesibil tuturor calatorilor iar cine vrea un lux si un mers mult mai rapid si ii permite buzunarul sa mearga cu IC , asa ar fi normal cum era si pe vremuri intre trenul Personal si trenul Accelerat nu era mare diferenta de pret doar trenul Rapid era mai scump si mergea cine i-si permitea si vroia sa ajunga mai repede . |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 31 Mai 2012, 18:36 | |
| - karpaty a scris:
- . De ce sunt autocarele pline si dubele ? ca au in primul rand un pret mai mic plus ca ajung si mai repede fata de tren
E bine spus in primul rand dar nu acest lucru este hotarator . Conteaza foarte mult , pe langa calitatea materialului rulant si calitatea garii , a oamenilor din gara , a personalului din tren , a personalului de la casieria garii , a wc-ului din tren , a celorlalti calatori , deci imaginea CFR in general si aici se face in principal diferenta in ceea ce priveste de exemplu cei care prefera masina personala pentru ca acestia sunt cei care-si permit in acest moment mai multe bilete de tren. Restul circula ocazional si cand e vreo urgenta adica n-au incotro . Autocarele si dubele sunt pline deoarece sunt conduse de bisnitari care infloresc tocmai datorita faptului ca CFR se duce la vale . |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 31 Mai 2012, 18:41 | |
| Se duce la vale cu pasii repezi , alearga ........... CFR este in groapa pe jumatate si mai traieste ca este tinut de guvern altfel acum nu mai vedeam trenuri de calatori pe liniile patriei . |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6052 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 31 Mai 2012, 18:48 | |
| Insa eu unul sunt optimist si cred ca avand la baza un management privat CFR isi poate reveni exact ca pasarea Phoenix . Insa nu acum si nu mai devreme de 10 ani adica atunci cand infrastructura se va insanatosi dar si concurenta adevarata va veni sa opereze in Romania . Bineinteles ca fara o crestere a nivelului de trai al populatiei nu vom avea mai nimic ...
Unele companii private din Cehia si Austria ne arata ca in ciuda aparentelor calea ferata poate fi profitabila chiar in acest moment insa ne separa ceva ani de mentalitate dar si de putere de cumparare . |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Vin 01 Iun 2012, 00:02 | |
| - popovici a scris:
Autocarele si dubele sunt pline deoarece sunt conduse de bisnitari care infloresc tocmai datorita faptului ca CFR se duce la vale . cum sa nu mearga lumea cu autocarele cand la Dacos daca arati a student fara sa mai faci dovada poti veni R.Valcea-Capitala cu 23 ron !! Cat timp facea trenul si cati bani dadea un calator ptr aceasi distanta ? 64,70 lei. Am un vecin fost fotbalist la Petrolul sa nu-i mai dau numele acum joaca la CSM R.Vlacea si pana sa-si ia masina venea cu Dacosul pana la capitala si apoi cu trenul pana la Ploiesti. Ai spunea soferului ca e student si ca nu are cium sa demonstreze, acuma soferul era fraier sa piarda un client ? si uite asa fotbalistul economisea cativa lei ptr club sambata seara si soferul facea si el o spaguta frumoasa. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| |
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 14 Iun 2012, 18:03 | |
| Regio 2709 ieri si azi a fost compus dintr-un singur vagon, 20-54 si cand ma gandesc ca in iarna era format si din rama TE 79 o vreme. Din ce in ce mai des vad trenuri formate dintr-un singur vagon in Petrosani. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 14 Iun 2012, 20:18 | |
| Astazi si 2711 a avut tot locomotiva + un singur vagon 20-55. Prima zi in care vad 2 trenuri in Petrosani dintr-un singur vagon. |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 14 Iun 2012, 20:36 | |
| Aici pe 502, trenurile 5720,5723,5710,5711,5712 sunt formate din locomotiva EA sau EA1 + un vagon. Iar cand se defecteaza rama electrica 58, atunci si 5721 si 5722 au aceeasi compunere. |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 14 Iun 2012, 20:38 | |
| - Vlad a scris:
- Aici pe 502, trenurile 5720,5723,5710,5711,5712 sunt formate din locomotiva EA sau EA1 + un vagon. Iar cand se defecteaza rama electrica 58, atunci si 5721 si 5722 au aceeasi compunere.
Dar numai o singură ramă mai funcționează la Suceava? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13810 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Joi 14 Iun 2012, 20:49 | |
| Mai sunt cateva dar fac pe alte sectii, restu sunt defecte. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11659 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Sam 16 Iun 2012, 08:57 | |
| Astazi R 9587 Timisoara Nord - Jimbolia a avut in compunere doua automotoare Malaxa 77. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|