| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|
+82EuroNight Norbi NicuS frank81 lokomo69 allred Spartan1948 riciu Adirmvl IonutCFR2009 soulcage Balto nokia2010 alex1987 dany90 AlexD traian Warrior12 andreiutzu Costin.H 92Dragos ATM luciaZ get. Kriszti219 AMX 97-0548-4 Caravelle_Zg Alex Avram Teodor cristi CFR kristi kkk cardinal razvan - trenuri cristi ar Radu Tudor alex.alexus.tm 060-EA078 mureseanu_976 TonyGFR Andrey_tm Karl Hurricane Silver Gabry Gabriel decward IR1822 Marius Iulian R936 COSTACHE MIHAIL mtk Laur MariusM didinul Marius bogdan srl laur 133 iuli.hard popovici nenuandrei cont inactiv lovekomotive electrica912 stefan_br srazvi Adrian78 FeroFan97 Cobra manuela Scoop The Legend Vitosa Dr2005 mihaiuc ravers75 pannonia express petre112 ionutz85 DUAL Nesebar Luna AndiCFR Vlad 86 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3356 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8370 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 13 Feb - 15:59 | |
| Da, este bine ca totusi pe toate trenurile IR si IC sunt vagoane moderne iar pe o buna parte dintre cele REGIO sunt deasemenea modernizate. Dar mai sunt de pus pe multe trenuri vagoane noi sau modernizate. |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6394 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 13 Feb - 21:41 | |
| Daca ar moderniza si vagoanele 20-86 si 19-76 ar avea de unde sa puna dar momentan nu sunt vagoane |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 8001 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 13 Feb - 22:18 | |
| - nenuandrei a scris:
- Daca ar moderniza si vagoanele 20-86 si 19-76 ar avea de unde sa puna dar momentan nu sunt vagoane
Eu am impresia că postezi , doar așa , la plesneală. Ce vrei să modernizeze la 19-76 ? Și care 20-86 să modernizeze când nici nu există ? Ești cam || cu drumul de fier. |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 13 Feb - 22:35 | |
| [quote="razvan - trenuri"]Da, este bine ca totusi pe toate trenurile IR si IC sunt vagoane moderne iar pe o buna parte dintre cele REGIO sunt deasemenea modernizate. Dar mai sunt de pus pe multe trenuri vagoane noi sau modernizate. Pe care IR dom-le sunt vagoane bune? Eu circulam des cu 1641/1843 iar acum cu 1647, pe acest tren sunt vagoane 20-49-200, nu cred ca ai mers 400 km si o buna portiune cu 50km/h, de zici ca sunt pe toate IR-urile vagoane bune! Mai bine 20-31 decat 20-49 chiar daca sunt salon, la ultimele faci spondiloza. Prefer oricand 20-55. |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 13 Feb - 23:33 | |
| - kristi kkk a scris:
- Prefer oricand 20-55.
Subscriu ! Se puteau moderniza vagoanele 20-55 (luati-o ca un retrofit cum zic strainii), fiindca oricum avem multe SH-uri vechi de peste 43 ani de la nemti. Prin modernizarea aplicata vagoanelor 20-55 se prelungea durata lor de exploatare si totodata confortul, daca ar fi lasat tot 6 locuri / compartiment, pretandu-se cu mult in fata tomberoanelor 20-49-200 la confort pentru rangul de IR La 19-76 respectiv 20-76 tot ce se poate moderniza ar fi doar toaletele, usile de acces, instalatia de ventilatie si inzestrarea vagoanelor cu prize. Chiar si in varianta actuala aceste vagoane bat toate saloanele AVA200 de IC la capitolul confort. _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 13 Feb - 23:43 | |
| Vagoanele 20-54/55 au caroseria foarte veche , multe sunt facute in perioada 1968-1978 deci foarte vechi , nu vor mai circula foarte multi ani si pana vor fi taiate vor circula la Regio pentru ca nu ofera confort pentru o calatorie cu IR , degeaba au scaunele mai mari decat la 20-49 cum tot spuneti ca nu asta conteaza cel mai mult , in primul rand conteaza ca un vagon de pe un tren IR sa aibe clima sa faca fata mai ales vara cand afara este foarte cald sa nu te coci in tren . |
|
| |
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8096 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 13 Feb - 23:49 | |
| Pai si bou-vagoanele nemtesti ABn transformate in 11/21-31 nu au tot 50 ani ? Or fi sau nu cu caroseria din inox, tot rable raman ca au AC functional sau de forma _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Lun 13 Feb - 23:52 | |
| Cu tot respectul, nu doar clima face un vagon. Prefer oricand un scaun comod in locul climei chiar daca sunt 30 de grade, se deschid geamurile. Suntem apropiati de varsta, presupun ca ai circulat cu Dacia 1310 sau autobuzele urbane fara AC. Prefer, sincer, 20-57 in locul 20-49-200 loc repartizat de excell in asa-zisul salon. AM circulat cu aceste vagoane si sunt dotate cu scaune asemanatoare cu dimitroavele remarizate. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 14 Feb - 0:01 | |
| Da am circulat si cu Dacia 1310 chiar aveam una cand eram mic defapt ai mei , am mers si cu autobuzele de pe vremuri dar lumea evolueaza , trebuie sa inaintam totusi nu sa ramanem pe loc si acum avem autobuze cu AC (cel putin in Bucuresti) , eu personal vara astept acele autobuze decat sa merg cu unul fara AC , adica mai bine stau la umbra si las sa treaca 2-3 autobuze pana vine unu cu AC , la fel si la tren daca platesc o sacosa de bani nu am chef sa curga apele pe mine sa imi ud tricoul si asa mai departe pentru ca nu am AC , cat despre deschisul geamurilor , ai fost in Germania sa vezi ca acolo tot ce se fabrica acum sunt cu geamurile fixe si clima . Vagoanele 22-76/96 ce au fost aduse din Germania si reconditionate la noi , nu aveau clima , tocmai din aceasta cauza au si vrut sa scape de ele . |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7658 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 14 Feb - 0:06 | |
| Am fost si in Germania si in alte tari din Europa. Asa o fi acolo, cu geamuri fixe, dar noi suntem o natie mai a d r a c u, vrem sa privim pe geam fara a avea vederea obturata de geamuri murdare. Am patit asta si la un avion, culmea nu era Tarom , ci KLM. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20631 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25575 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 14 Feb - 0:14 | |
| Acum e iarnă, deci nu e importantă răcirea. Problema e că multe 20-54/55 au geamurile ne-etanşe şi tapiţeria cam jegoasă.
22-96 erau un etalon al lipsei de confort la DB, motiv pentru care s-a căutat să se scape de ele. Nu doar clima era de vină, călătorii se plângeau şi de scaunele mult prea tari. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 14 Feb - 1:34 | |
| 22-96 acum sunt cele mai bune vagoane ... Grivita a bagat magie buna in ele cu micile modificari .. stai parcat muresene ca alea au ajuns pe Calarasi .. la Regio .. se plimba tiganeii cu ele si mai pleaca cu cate un scaun acasa.. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 14 Feb - 1:41 | |
| 84-83 sunt si ele destul de comode, mai comode ca scumpele 21-76 de pe toate Intercity-urile. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 14 Feb - 1:41 | |
| 1861/1862 tot cu 21-31 sunt facute si acum , nu cred ca mai circula pe Calarasi . |
|
| |
Radu Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 28 Localizare : Targoviste Reputatie : 5800 Data de inscriere : 06/02/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 Mar 14 Feb - 11:48 | |
| Ce compunere mai au trenurile Timisoara Nord-Jimbolia ? Mai sunt rame TE ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din România - 2012 | |
|