Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din România - 2012

In jos 
+82
EuroNight
Norbi
NicuS
frank81
lokomo69
allred
Spartan1948
riciu
Adirmvl
IonutCFR2009
soulcage
Balto
nokia2010
alex1987
dany90
AlexD
traian
Warrior12
andreiutzu
Costin.H
92Dragos
ATM
luciaZ
get.
Kriszti219
AMX 97-0548-4
Caravelle_Zg
Alex Avram
Teodor
cristi CFR
kristi kkk
cardinal
razvan - trenuri
cristi ar
Radu Tudor
alex.alexus.tm
060-EA078
mureseanu_976
TonyGFR
Andrey_tm
Karl
Hurricane
Silver
Gabry Gabriel
decward
IR1822
Marius Iulian
R936
COSTACHE MIHAIL
mtk
Laur
MariusM
didinul
Marius
bogdan srl
laur 133
iuli.hard
popovici
nenuandrei
cont inactiv
lovekomotive
electrica912
stefan_br
srazvi
Adrian78
FeroFan97
Cobra
manuela
Scoop
The Legend
Vitosa
Dr2005
mihaiuc
ravers75
pannonia express
petre112
ionutz85
DUAL
Nesebar
Luna
AndiCFR
Vlad
86 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3356
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8370
Data de inscriere : 26/05/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 13 Feb - 15:59

Da, este bine ca totusi pe toate trenurile IR si IC sunt vagoane moderne iar pe o buna parte dintre cele REGIO sunt deasemenea modernizate. Dar mai sunt de pus pe multe trenuri vagoane noi sau modernizate.
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6394
Data de inscriere : 16/09/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 13 Feb - 21:41

Daca ar moderniza si vagoanele 20-86 si 19-76 ar avea de unde sa puna dar momentan nu sunt vagoane
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 8001
Data de inscriere : 15/08/2010

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 13 Feb - 22:18

nenuandrei a scris:
Daca ar moderniza si vagoanele 20-86 si 19-76 ar avea de unde sa puna dar momentan nu sunt vagoane
Eu am impresia că postezi , doar așa , la plesneală.
Ce vrei să modernizeze la 19-76 ?
Și care 20-86 să modernizeze când nici nu există ?
Ești cam || cu drumul de fier.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 13 Feb - 22:35

[quote="razvan - trenuri"]Da, este bine ca totusi pe toate trenurile IR si IC sunt vagoane moderne iar pe o buna parte dintre cele REGIO sunt deasemenea modernizate. Dar mai sunt de pus pe multe trenuri vagoane noi sau modernizate.
Pe care IR dom-le sunt vagoane bune? Eu circulam des cu 1641/1843 iar acum cu 1647, pe acest tren sunt vagoane 20-49-200, nu cred ca ai mers 400 km si o buna portiune cu 50km/h, de zici ca sunt pe toate IR-urile vagoane bune! Mai bine 20-31 decat 20-49 chiar daca sunt salon, la ultimele faci spondiloza. Prefer oricand 20-55.
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 13 Feb - 23:33

kristi kkk a scris:
Prefer oricand 20-55.

Subscriu ! Se puteau moderniza vagoanele 20-55 (luati-o ca un retrofit cum zic strainii), fiindca oricum avem multe SH-uri vechi de peste 43 ani de la nemti. Prin modernizarea aplicata vagoanelor 20-55 se prelungea durata lor de exploatare si totodata confortul, daca ar fi lasat tot 6 locuri / compartiment, pretandu-se cu mult in fata tomberoanelor 20-49-200 la confort pentru rangul de IR Twisted Evil

La 19-76 respectiv 20-76 tot ce se poate moderniza ar fi doar toaletele, usile de acces, instalatia de ventilatie si inzestrarea vagoanelor cu prize. Chiar si in varianta actuala aceste vagoane bat toate saloanele AVA200 de IC la capitolul confort. Cool

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 13 Feb - 23:43

Vagoanele 20-54/55 au caroseria foarte veche , multe sunt facute in perioada 1968-1978 deci foarte vechi , nu vor mai circula foarte multi ani si pana vor fi taiate vor circula la Regio pentru ca nu ofera confort pentru o calatorie cu IR , degeaba au scaunele mai mari decat la 20-49 cum tot spuneti ca nu asta conteaza cel mai mult , in primul rand conteaza ca un vagon de pe un tren IR sa aibe clima sa faca fata mai ales vara cand afara este foarte cald sa nu te coci in tren .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8096
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 13 Feb - 23:49

Pai si bou-vagoanele nemtesti ABn transformate in 11/21-31 nu au tot 50 ani ? Or fi sau nu cu caroseria din inox, tot rable raman ca au AC functional sau de forma Razz

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeLun 13 Feb - 23:52

Cu tot respectul, nu doar clima face un vagon. Prefer oricand un scaun comod in locul climei chiar daca sunt 30 de grade, se deschid geamurile. Suntem apropiati de varsta, presupun ca ai circulat cu Dacia 1310 sau autobuzele urbane fara AC. Prefer, sincer, 20-57 in locul 20-49-200 loc repartizat de excell in asa-zisul salon. AM circulat cu aceste vagoane si sunt dotate cu scaune asemanatoare cu dimitroavele remarizate.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 14 Feb - 0:01

Da am circulat si cu Dacia 1310 chiar aveam una cand eram mic defapt ai mei , am mers si cu autobuzele de pe vremuri dar lumea evolueaza , trebuie sa inaintam totusi nu sa ramanem pe loc si acum avem autobuze cu AC (cel putin in Bucuresti) , eu personal vara astept acele autobuze decat sa merg cu unul fara AC , adica mai bine stau la umbra si las sa treaca 2-3 autobuze pana vine unu cu AC , la fel si la tren daca platesc o sacosa de bani nu am chef sa curga apele pe mine sa imi ud tricoul si asa mai departe pentru ca nu am AC , cat despre deschisul geamurilor , ai fost in Germania sa vezi ca acolo tot ce se fabrica acum sunt cu geamurile fixe si clima . Vagoanele 22-76/96 ce au fost aduse din Germania si reconditionate la noi , nu aveau clima , tocmai din aceasta cauza au si vrut sa scape de ele .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7658
Data de inscriere : 25/08/2008

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 14 Feb - 0:06

Am fost si in Germania si in alte tari din Europa. Asa o fi acolo, cu geamuri fixe, dar noi suntem o natie mai a d r a c u, vrem sa privim pe geam fara a avea vederea obturata de geamuri murdare. Smile Am patit asta si la un avion, culmea nu era Tarom Razz , ci KLM.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20631
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25575
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 14 Feb - 0:14

Acum e iarnă, deci nu e importantă răcirea. Problema e că multe 20-54/55 au geamurile ne-etanşe şi tapiţeria cam jegoasă.

22-96 erau un etalon al lipsei de confort la DB, motiv pentru care s-a căutat să se scape de ele. Nu doar clima era de vină, călătorii se plângeau şi de scaunele mult prea tari.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13280
Data de inscriere : 05/01/2011

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 14 Feb - 1:34

22-96 acum sunt cele mai bune vagoane ... Grivita a bagat magie buna in ele cu micile modificari ..
stai parcat muresene ca alea au ajuns pe Calarasi .. la Regio .. se plimba tiganeii cu ele si mai pleaca cu cate un scaun acasa..
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 14 Feb - 1:41

84-83 sunt si ele destul de comode, mai comode ca scumpele 21-76 de pe toate Intercity-urile.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22397
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 14 Feb - 1:41

1861/1862 tot cu 21-31 sunt facute si acum , nu cred ca mai circula pe Calarasi .

_________________
595423Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Radu Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Radu Tudor


Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 28
Localizare : Targoviste
Reputatie : 5800
Data de inscriere : 06/02/2012

Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitimeMar 14 Feb - 11:48

Ce compunere mai au trenurile Timisoara Nord-Jimbolia ? Mai sunt rame TE ?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din România - 2012   Compunerea trenurilor din România - 2012 - Pagina 18 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din România - 2012
Sus 
Pagina 18 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 42 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
»  Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din România - 2016
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor din România -2013
» Compunerea trenurilor din Romania - 2014

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: