|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
+88simon67 membru inactiv Radu Warrior12 mtk rebelamarissa laur 133 Marius Iulian user dezactivat... ivictor80 ionutz72 alexmorph3us Teodor Jhonyla norbert.laurb riciu Mircea Condilescu lifetec costi_dumitru Adisoft1991s Costin.H rich1974 Radu Tudor dorru Goanga andreikiki nenuandrei billy752-istu cristi CFR tudor_vl bubu cristi ar baiazid AeroX dandel Amiralul Spartan1948 IonutChircu ravers75 calin941-2 clauadrian24 traian Luna 1nt3rp0l_106 Mihay mishu88 marius_catalin84 rizelgeorgel2004 cont dezactivat . maris.constantin alex1987 ionutz85 George33 manuela AndiCFR Norbi mureseanu_976 Radu.B Vale IonutCFR2009 Adrian78 Vitosa NicuS roseanu allred Vlad Dr2005 Cont dezactivat @ndrey Andrey_tm Adirmvl DUAL The Legend COSTACHE MIHAIL adytm razvan - trenuri Katalin4653 Balto liviulav33 cardinal kristi kkk get. cfr500 Nesebar alex.alexus.tm AlexD Alex Avram Ionutz 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 15:13 | |
| TRAIANUS trebuia lasat IC, sa mearga la Bucuresti Nord (fara sa fie cuplat cu nici un alt tren), via Timisoara, dar cu foarte putine opriri. Sau este o razbunare a CFR ului pe MAV , pentru cum au tratat acestia IR Muntenia pe teritoriul Ungariei , anume cu opriri in fiecare sat ? Cum poti pune oprire la un tren international in : Orsova, Balota, Filiasi, Caracal, Rosiori si Videle? Pentru a prelua ce? Schimbul de tura de la CFR si blatistii ???
|
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 15:25 | |
| cam asa ceva... |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 15:40 | |
| - dandel a scris:
- TRAIANUS trebuia lasat IC, sa mearga la Bucuresti Nord (fara sa fie cuplat cu nici un alt tren), via Timisoara, dar cu foarte putine opriri. Sau este o razbunare a CFR ului pe MAV , pentru cum au tratat acestia IR Muntenia pe teritoriul Ungariei , anume cu opriri in fiecare sat ?
Cum poti pune oprire la un tren international in : Orsova, Balota, Filiasi, Caracal, Rosiori si Videle? Pentru a prelua ce? Schimbul de tura de la CFR si blatistii ???
Perfect ai scris, vorbesc foarte serios- e o tampenie cum nu se poate mai mare cu tren international si astfel de opriri. Razbunare sau nu, trebuie sa ne gandim serios ca in timp ce Ungaria e un mic stat cu nu stiu ce mici orasele care pe traseul lui Traianus nu au cum sa fie un Debrecen, Szeged( de asta erau si ei nevoiti sa opreasca trenul romanilor prin toate satucurile ca sa faca o economie cu un tren de-al lor)- Romania isi permite ca stat mai mare sa aiba pe traseul ei un tren macar cu stationari demne de IC : Timisoara, Tr. Severin , Craiova. E vorba de prostie sau de bataie de joc din partea CFR care vorba ta au zis sa dea un plus de mandrie navetistilor chiar din CFR sau babelor si tiganilor cu saci in spate ca din Filiasi , din Caracal , din VIdele se urca intr-un tren care vine de la Budapesta- si el va fi defapt vai de mama lui un tren intarziat in mare parte si cu multi navetisti si nicidecum un tren international care sa parcurga distanta spre/dinspre Budapesta-Bucuresti in timp cat mai rezonabil. Repet dar degeaba ca ar trebui foarte bine facuta distinctia prin regimul opririlor intre trenurile de rang superior IC sau internationale si cele Regio sa IR de navetisti. In cele de rang superior accesul sa fie facut numai pe baza de control a legitimatiei. Asa ar mai iesi un pic la miscare sefuletii si cucoanele de prin birouri ticsite in care vad ca nu se lucreaza la nicio eficientizare a sistemului. Deci nici vorba de costuri suplimentare, doar un pic sport si cu siguranta si incasarile si profitul Cfr ar fi mai mare, sper ca nu tot al sefuletilor si sefilor care uitati ce mers al trenurilor pot debita:))) |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 15:50 | |
| EN care face şi funcţiia de tren de navetişti mai au şi alţii, câtă vreme toţi plătesc bilet nu ar trebui să fie probleme. Dacă nu plătesc... atunci aici avem problema, nu la numărul de opriri. _________________ :TTT:
|
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 16:40 | |
| - Dr2005 a scris:
- EN care face şi funcţiia de tren de navetişti mai au şi alţii, câtă vreme toţi plătesc bilet nu ar trebui să fie probleme. Dacă nu plătesc... atunci aici avem problema, nu la numărul de opriri.
Este foarte adevarat ca plata biletului este cea mai importanta parte, insa trebuie sa existe o diferentiere intre trenuri : e hilar sa vezi cum un tren international opreste in Strehaia . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 17:27 | |
| Uită-te la unguri pe unde opreşte Muntenia al nostru.... _________________ :TTT:
|
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 17:36 | |
| - Dr2005 a scris:
- Uită-te la unguri pe unde opreşte Muntenia al nostru....
Stiu unde opreste Muntenia la unguri .....doar am scris mai sus ca ce i-au facut lui Traianus este o razbunare pe MAV a CFR -ULUI |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 20:19 | |
| - adytm a scris:
- dandel a scris:
- TRAIANUS trebuia lasat IC, sa mearga la Bucuresti Nord (fara sa fie cuplat cu nici un alt tren), via Timisoara, dar cu foarte putine opriri. Sau este o razbunare a CFR ului pe MAV , pentru cum au tratat acestia IR Muntenia pe teritoriul Ungariei , anume cu opriri in fiecare sat ?
Cum poti pune oprire la un tren international in : Orsova, Balota, Filiasi, Caracal, Rosiori si Videle? Pentru a prelua ce? Schimbul de tura de la CFR si blatistii ???
Perfect ai scris, vorbesc foarte serios- e o tampenie cum nu se poate mai mare cu tren international si astfel de opriri.
Razbunare sau nu, trebuie sa ne gandim serios ca in timp ce Ungaria e un mic stat cu nu stiu ce mici orasele care pe traseul lui Traianus nu au cum sa fie un Debrecen, Szeged( de asta erau si ei nevoiti sa opreasca trenul romanilor prin toate satucurile ca sa faca o economie cu un tren de-al lor)- Romania isi permite ca stat mai mare sa aiba pe traseul ei un tren macar cu stationari demne de IC : Timisoara, Tr. Severin , Craiova.
E vorba de prostie sau de bataie de joc din partea CFR care vorba ta au zis sa dea un plus de mandrie navetistilor chiar din CFR sau babelor si tiganilor cu saci in spate ca din Filiasi , din Caracal , din VIdele se urca intr-un tren care vine de la Budapesta- si el va fi defapt vai de mama lui un tren intarziat in mare parte si cu multi navetisti si nicidecum un tren international care sa parcurga distanta spre/dinspre Budapesta-Bucuresti in timp cat mai rezonabil.
Repet dar degeaba ca ar trebui foarte bine facuta distinctia prin regimul opririlor intre trenurile de rang superior IC sau internationale si cele Regio sa IR de navetisti. In cele de rang superior accesul sa fie facut numai pe baza de control a legitimatiei. Asa ar mai iesi un pic la miscare sefuletii si cucoanele de prin birouri ticsite in care vad ca nu se lucreaza la nicio eficientizare a sistemului. Deci nici vorba de costuri suplimentare, doar un pic sport si cu siguranta si incasarile si profitul Cfr ar fi mai mare, sper ca nu tot al sefuletilor si sefilor care uitati ce mers al trenurilor pot debita:))) Referitor la trenurile internationale toate ar trebui sa circule in rang de IC, indiferent ca vin dinspre vest, sud, nord sau est. De asemenea nu inteleg de ce trenul Bucuresti -Sofia , opreste in Videle mai ales ca are stationare 1 sau 2 minute!!! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 20:24 | |
| Dandel, cu timpii de la noi tu vrei sa mai existe IC-uri? ) |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 21:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- S-ar putea ca, la întoarcere, trenul să aibă oricum două partide şi două locomotive.
N-as crede doua locomotive, partidele da. Mai degraba vor fi masini timisorence in varianta de mai jos (la fel ca in mersul actual doar ca IC591 viitor acum e IC593) IR1696 cu DT si se intorc cu IR1691 respectiv IR1693 IR1692 - IC591 de luni pana vineri IR1692 - IR1695 sambata si duminica IC592 - IR1695 de luni pana vineri Cand intarzie IC73 si se introduce IR11073 Depoul Timisoara asigura masina din parcul tampon (de rezerva) sau poate masina e inclusa in program. La intocmirea programului lunar LE/personal deservire tractiune se tine cont si de posibila circulatie a acestui tren IC73 - IC72 cu masina Mav sau de Buc Calatori prin rotatie
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Mar 20 Noi 2012, 21:49, editata de 1 ori |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 21:43 | |
| - adirmvl a scris:
- Dandel, cu timpii de la noi tu vrei sa mai existe IC-uri? )
Daca se vrea se poate! Chiar daca timpii de la noi sunt nepermis de mari, exista in grafic trenuri IC. Pentru reducerea timpilor una dintre solutii este suprimarea unor stationari in statii in care trenurile IC nu au de ce sa opreasca. Si aici sunt sigur ca exista destule exemple, pe care le stim cu totii! |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 22:16 | |
| - dandel a scris:
- adirmvl a scris:
- Dandel, cu timpii de la noi tu vrei sa mai existe IC-uri? )
Daca se vrea se poate! Chiar daca timpii de la noi sunt nepermis de mari, exista in grafic trenuri IC. Pentru reducerea timpilor una dintre solutii este suprimarea unor stationari in statii in care trenurile IC nu au de ce sa opreasca. Si aici sunt sigur ca exista destule exemple, pe care le stim cu totii! Da, dar, din pacate, nu cred ca asta e suficient ca diferentele de timpi sa justifice si diferentele de preturi... Nu cred ca pentru simplul motiv ca IR-urile Cluj-Bucuresti opresc in Augustin, Rupea si in inca vreo cateva statii sunt diferente insesizabile intre timpii de mers ai IR-urilor comparativ cu cei ai IC-urilor... |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 22:24 | |
| - Marius 926 a scris:
- Dr2005 a scris:
- S-ar putea ca, la întoarcere, trenul să aibă oricum două partide şi două locomotive.
N-as crede doua locomotive, partidele da. Mai degraba vor fi masini timisorence in varianta de mai jos (la fel ca in mersul actual doar ca IC591 viitor acum e IC593) IR1696 cu DT si se intorc cu IR1691 respectiv IR1693 IR1692 - IC591 de luni pana vineri IR1692 - IR1695 sambata si duminica IC592 - IR1695 de luni pana vineri Cand intarzie IC73 si se introduce IR11073 Depoul Timisoara asigura masina din parcul tampon (de rezerva) sau poate masina e inclusa in program. La intocmirea programului lunar LE/personal deservire tractiune se tine cont si de posibila circulatie a acestui tren IC73 - IC72 cu masina Mav sau de Buc Calatori prin rotatie
Care Ic 73/72 frate ca este in rang de Ir ca atata ar mai trebui sa aiba rang Ic si sa fim furati pe fata cu viteze si opriri de toata jena. Cica ar fi tren. international dar el defapt e tren de navetisti si pt babe,tarani si cersetori care sunt incantati sa aiba tren direct spre Budapesta. Interesanta oferta Cfr sa iti asigure legatura directa spre Budapesta chiar din Caracal, Filiasi si Strehaia. Pardon -nu am inteles ca Cfr face economii si anuleaza 1694, cel destinat in mod normal tuturor calatorilor si prefera sa transforme trenul international intr-unul de navetisti. Faza e ca "desteptii" de la Cfr au pregatit si un eventual 11073 in caz de intarzieri. Carpeli si porcarii cand puteau efectiv sa bage un tren de naveta si accesibil pt toti din Timisoara spre Buc in jurul orei 11 si sa fi lasat internationalul in regim de Ic cu opriri putine ca si asa va veni in general intarziat si daca mai opreste si in Strehaia si in Caracal va avea sosirea in Buc peste 15 ore |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 22:53 | |
| Discutia asta poate avea loc la infinit dar eu ma opresc aici. Dupa numar confort si viteza comerciala trenul 72/73 e incadrat rang IC, in plan tarifar in trafic intern e taxat IR (cel putin trenul 73 pe distanta Tm-Buc), basca pe distanta Tm-Buc trenul 73 e lung 8-9 vag, deci tot nu e bine? Cat despre rangul IC eu am mai scris prin paginile acestui forum, nu sunt de acord si mi-am dorit sa se renunte la acest rang cel putin pana se revine la timpii de mers din anii '90si, dar ca de obicei noi suntem "mici" iar parerea noastra conteaza deloc.
Ultima editare efectuata de catre Marius 926 in Mar 20 Noi 2012, 23:24, editata de 2 ori |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 22:57 | |
| Sa vedem cat va circula . Pun pariu ca pe distanta Timisoara-Bucuresti-Timisoara nu va face multi purici |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |