|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
+88simon67 membru inactiv Radu Warrior12 mtk rebelamarissa laur 133 Marius Iulian user dezactivat... ivictor80 ionutz72 alexmorph3us Teodor Jhonyla norbert.laurb riciu Mircea Condilescu lifetec costi_dumitru Adisoft1991s Costin.H rich1974 Radu Tudor dorru Goanga andreikiki nenuandrei billy752-istu cristi CFR tudor_vl bubu cristi ar baiazid AeroX dandel Amiralul Spartan1948 IonutChircu ravers75 calin941-2 clauadrian24 traian Luna 1nt3rp0l_106 Mihay mishu88 marius_catalin84 rizelgeorgel2004 cont dezactivat . maris.constantin alex1987 ionutz85 George33 manuela AndiCFR Norbi mureseanu_976 Radu.B Vale IonutCFR2009 Adrian78 Vitosa NicuS roseanu allred Vlad Dr2005 Cont dezactivat @ndrey Andrey_tm Adirmvl DUAL The Legend COSTACHE MIHAIL adytm razvan - trenuri Katalin4653 Balto liviulav33 cardinal kristi kkk get. cfr500 Nesebar alex.alexus.tm AlexD Alex Avram Ionutz 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 14:09 | |
| Asa e . Nu-i obliga, ii trimite la autocar sau ... cu nashu . |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 14:11 | |
| - rebelamarissa a scris:
- Eu anul trecut faceam saptamanal drumul Buzau Constanta si retur cu trenurile astea, plus multe colege de-ale mele.Partea rea e ca va trebui sa-l mai fac si de acum incolo inca un an jumate. Nu mi se pare normal sa ne puna sa-l schimbam in Fetesti. Mie una nu-mi convine sa stau in Fetesti nu stiu cate ore ca sa astept urmatorul tren de legatura:in frig, noaptea uneori plus ca as pierde foarte mult timp pe drum. Si nu avea intarzieri mari de obicei doar cateva min (nu punem la socoteala inzapezirile sau vara cand intr-adevar avea intarzieri). Nu mi se pare corect sa scoata trenul asta, chiar erau calatori de la Buzau la Constatnta. Plus ca si pretul era acceptabil:13 lei studenti, 26 lei bilet intreg.Chiar e bataie de joc...
. Poti mentine un tren pe o relatie de circulatie doar pentru ca 10 calatori circula pe intreaga distanta? Cat despre legaturile din Fetesti sigur or sa fie corelate cu sosirile trenurilor regio de la Buzau, iar in cazul unor intarzieri trenurile se vor astepta cu siguranta. CFR mai are multe de pus la punct mai ales pe parte de marketing, dar hai sa vedem si plusurile si nu doar minusurile, ca exemplu pot sa dau ofertele locale initiate de CFR in ultimile luni sau trenurile in regim cadentat PLOIESTI SUD -URZICENI, care din informatiile pe care le am sunt foarte solicitate. |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 14:18 | |
| Acei 10 calatori sunt cei cu bilete sau cei ce se urca in tren? Cred ca ne-o facem cu mana noastra: nu platim biletul - nu mai mergem cu trenul |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 14:22 | |
| - allred a scris:
- Acei 10 calatori sunt cei cu bilete sau cei ce se urca in tren?
Cred ca ne-o facem cu mana noastra: nu platim biletul - nu mai mergem cu trenul Foarte buna aceasta intrebare ! Dar oare care ar fi raspunsul? Noi ne cramponam de faptul ca nu stiu ce trenuri fragmenteaza, anuleaza sau mai stiu eu ce face CFR UL. Insa omitem sa ne gandim la partea economica: daca in situatiile lor (in principal vanzarile de bilete) acea ruta apare nerentabila de ce sa mentina niste trenuri in circulatie? Pentru blatisti, pentru nostalgici ? |
| | | rebelamarissa
Numarul mesajelor : 6 Reputatie : 4414 Data de inscriere : 28/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 14:37 | |
| Si credeti ca se rezolva problema rutelor neprofitabile daca fragmenteaza trenul? daca pe ruta Bz-Constanta sunt 10 calatori tot aia vor ramane si pe ruta Buzau-Fetesti, nu e normal asa? se vor inmulti calatorii doar pentru ca au fragmentat trenul? Raspunul este clar nu plus ca ii mai chinuie si e aia 1O calatori cand pot sa-i lase linistiti. Iar de problema cu biletele, sa-i dea jos din tren pe cei care nu au bilet si gata, de ce trebuie sa sufere toti pentru cativa? Eu personal am vazut cazuri cand au fost dati jos pentru ca nu aveau bilet. singurul tren acceptabil va ramane cel IR sau variante cu microbuzele pentru cine poate(eu a rau de masina asa ca le evit). |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 14:41 | |
| Nu se rezolvă problema călătorilor, dar se rezolvă problema unor angajaţi CFR Călători care au ce munci şi a unor societăţi private care au ce revizui _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| | | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 15:51 | |
| - rebelamarissa a scris:
- Si credeti ca se rezolva problema rutelor neprofitabile daca fragmenteaza trenul? daca pe ruta Bz-Constanta sunt 10 calatori tot aia vor ramane si pe ruta Buzau-Fetesti, nu e normal asa? se vor inmulti calatorii doar pentru ca au fragmentat trenul? Raspunul este clar nu plus ca ii mai chinuie si e aia 1O calatori cand pot sa-i lase linistiti. Iar de problema cu biletele, sa-i dea jos din tren pe cei care nu au bilet si gata, de ce trebuie sa sufere toti pentru cativa? Eu personal am vazut cazuri cand au fost dati jos pentru ca nu aveau bilet. singurul tren acceptabil va ramane cel IR sau variante cu microbuzele pentru cine poate(eu a rau de masina asa ca le evit).
Eu cred ca se vorbea de 10 calatori pe intreaga ruta, nicidecum de faptul ca trenul respectiv circula doar cu 10 calatori. In orice caz, este normal ca parerile sa fie impartite si fiecare sa vada lucrurile diferit! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 17:41 | |
| 10 călători plătitori de bilet... că în tren clar sunt ai mulţi. Însă pe M800 există staţii unde se vând, în medie, 2 bilete pe lună. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 20:27 | |
| - dan tm a scris:
- Karpaty a scris:
- Marius 926 a scris:
Revenind la noul mers am mai aflat ceva: atunci cand intarzie IC73-2 (care e taxat ca IR pe teritoriul Romaniei) circula IR11073-2 Timisoara 14.10 Buc Nord 22.27 (garnitura lui 1691 sosita in seara precedenta) tren ce se introduce in circulatie cu dispozitie BCCTF.
Era bine daca lasau 1694 pe la 12-13 din Timisoara si Traianus pe la 15 din Timisoara deci cu o ora mai tarziu din Budapesta , fara combinare de garnituri in Timisoara si alte prosti de genul asta . Dar 73 are 44 de minute stationare in Timisoara Nord, asadar este timp de scos o oarecare intirziere. 44 de minute anuleaza practic tot ce se cistiga prin reducerea stationarii la granita. Sa inteleg ca atunci cind nu intirzie 73 duce la semnal si garnitura lui 1691?
Dar cind intirzie si pleaca 11073 in trasa, 73 circula intirziat spre Bucuresti sau ce se intimpla cu garnitura? La prima intrebare raspunsul e da. La a doua intrebare: sunt doua trenuri separate atunci cand IC73 acumuleaza intarzieri cu mult peste 60 min la intrarea in Romania, si circula intarziat pe toata distanta cu acelasi numar, asta nu inseamna ca Timisoara expediaza trenul IR11073 in grafic iar trenul IC73 circula 15 minute mai tarziu (exemplu). Fac o paranteza aici sa priceapa si alti cititori ai acestui forum, exclus pasionati feroviari experimentati in astfel de probleme tehnice , poate sunt nedumeriti cum e cu acest tren IC73 si cu garnitura lui IR1691 atasata in Timisoara Nord la semnal: deci trenul IC73 Budapesta-Tm-Buc circula combinat pe distanta Tm-Buc cu garnitura sosita cu o seara inainte in Tm cu tren IR1691 si care pana in mersul 2011/2012 se intorcea a doua zi Tm-Buc ca tren IR1694, astfel in mersul 2012/2013 pe distanta Tm-Buc trenul IC73 circula in trasa fostului tren IR1694, respectand raspunsul pe care l-am dat la a doua intrebare. @dan tm: cred ca ti-am raspuns cat se poate de clar si convingator |
| | | rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Lun 19 Noi 2012, 23:39 | |
| Are cineva livretul regio pe regionala Cluj, incusiv TFG? Multumesc |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 10:00 | |
| 72-1 circula aproximativ in trasa fostului IC 591, stationeaza 10 minute in Timisoara Nord si pleca spre Budapesta. Interesant e faptul ca statia Arad-in sezon- ataseaza garnitura trenului 1470(Nesebar/Albena)
La intors daca exista posibilitatea de a circula necuplate 73 cu 1691, inseama ca in mod normal se combina garniturile, partizile si locomotivele. Totusi 44 de minute mi se pare cam mult pentru cuplarea garniturilor si a dublei tractiuni.
Daca 72 intirzie partida si locomotiva lui 1691 duc pe 11073, altfel ar trebui sa existe mereu partida si locomotiva de rezerva or rezervele 7 si 19 s-au scos de multa vreme de la CFR, cel putin in privinta partizilor, nu stiu la tractiune. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 10:21 | |
| S-ar putea ca, la întoarcere, trenul să aibă oricum două partide şi două locomotive. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 10:27 | |
| Pai oricum are , Traianus din Timisoara vine cuplat cu garnitura trenului 1691 , deci pe intelesul tuturor sunt 2 garnituri intr-un singur tren , cand Traianus intarzie atunci pleaca din Timisoara la Bucuresti garnitura trenului 1691 sub numarul 11073 adica fostul 1694 la ora programata 14:10 iar Traianus circula intarziat . |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 15:06 | |
| - Karpaty a scris:
- Pai oricum are , Traianus din Timisoara vine cuplat cu garnitura trenului 1691 , deci pe intelesul tuturor sunt 2 garnituri intr-un singur tren , cand Traianus intarzie atunci pleaca din Timisoara la Bucuresti garnitura trenului 1691 sub numarul 11073 adica fostul 1694 la ora programata 14:10 iar Traianus circula intarziat .
O complicare fara rost: decat sa stea sa il astepte pe "Traianus" care cu siguranta o sa intarzie precum vechiul tren de la Belgrad(chiar daca controlul vamal la Curtici va fi mai eficient si mai rapid)- mai bine il lasau acest 1691 cu plecare regulata in jurul orei 10, 11 spre Bucuresti si astfel cuprindea in cele peste 8 ore o parte de timp relativ eficienta pentru fluxul de calatori (10:00-19:00) si asa era numai bun pt ideea de naveta pe intregul traseu. Dar "specialistii" din CFR prefera din masuri de economie cica sa traga un tren deja intarziat in Timisoara si care va transporta de la Budapesta si din orice alta statie de oprire: Strehaia, Filiasi, Videle navetisti pana la Bucuresti , navetistii fericiti de la Filiasi, Rosiori si Videle ca au tren de legatura spre Craiova respectiv Bucuresti care vine domnule de la Budapesta. E o imbecilitate sa pui un tren internatioal cu opriri de genul asta- regimul IR este foarte bun ca si asa nu se justifica din niciun punct de vedere(viteza, timp, stationari) regimul IC pe M900. Decat sa fi bagat porcaria aia de 522 si perechea lui mai bine puneau 2 perechi de IC Bucuresti-Arad prin Tr Severin si evident ca timpul de parcurs era mai bun dar de fapt ei vor sa fure frumos si sa ameteasca calatori din Simeria si Teius ca merg cu IC pana la Bucuresti si ca vreo 400 Km ii parcurg defapt in 7 ore. Bun, inteleg ca se economiseste in 532 si traseul lui 522 dar fantasme de astea cu IC pana la Oradea si Arad pe trasee mai jalnice decat M900 e furt pe fata. Mai bine retrogradat la rang IR pentru ca noi nu avem in afara de sectiunea Buc-Predeal si Buc_Constanta nicio alta linie pt IC( cu un mers rezonabil la 140 km/h care nici pe M500 nu exista) Deci exact pe invers sunt unele trenuri programate. Un regim cadentat si la interval de 4-5 ore ar fi fost excelent pentru o linie in mare parte dubla cum este M900, nu , ei prefera sa tina 1622 pentru ca nu ar avea cei din Comarnic tren spre Brasov si Sibiu si de aici spre Timisoara. La fel, din Timisoara de la 06 pana la 14:10 care oricum va fi cred in general un 15:00 sa nu ai tren spre Bucuresti pe M900 e o prostie. Karpaty , Orestte sau altii care mai cunoasteti sefuleti prin Cfr, puneti-i sa arunce cate un ochi pe sugestiile pertinente si sa bage si ei in seama doleantele poporului calator:) ca sunt sigur ca noi scriem pe aici degeaba si nici dracu nu e interesat dar "specialistii" ...
Ultima editare efectuata de catre adytm in Mar 20 Noi 2012, 18:04, editata de 3 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |