|
| Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
+88simon67 membru inactiv Radu Warrior12 mtk rebelamarissa laur 133 Marius Iulian user dezactivat... ivictor80 ionutz72 alexmorph3us Teodor Jhonyla norbert.laurb riciu Mircea Condilescu lifetec costi_dumitru Adisoft1991s Costin.H rich1974 Radu Tudor dorru Goanga andreikiki nenuandrei billy752-istu cristi CFR tudor_vl bubu cristi ar baiazid AeroX dandel Amiralul Spartan1948 IonutChircu ravers75 calin941-2 clauadrian24 traian Luna 1nt3rp0l_106 Mihay mishu88 marius_catalin84 rizelgeorgel2004 cont dezactivat . maris.constantin alex1987 ionutz85 George33 manuela AndiCFR Norbi mureseanu_976 Radu.B Vale IonutCFR2009 Adrian78 Vitosa NicuS roseanu allred Vlad Dr2005 Cont dezactivat @ndrey Andrey_tm Adirmvl DUAL The Legend COSTACHE MIHAIL adytm razvan - trenuri Katalin4653 Balto liviulav33 cardinal kristi kkk get. cfr500 Nesebar alex.alexus.tm AlexD Alex Avram Ionutz 92 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mar 20 Noi 2012, 23:10 | |
| - Marius 926 a scris:
- Cat despre rangul IC eu am mai scris prin paginile acestui forum, nu sunt de acord si mi-am dorit sa se renunte la acest rang cel putin pana se revine la timpii de mers din anii '90si, dar ca de obicei noi suntem "mici" iar parerea noastra conteaza deloc.
Insa stii si tu mai bine ca acest lucru nu se va intampla si ca CFR nu va renunta la rangul IC. Insa, ar fi o idee foarte buna daca s-ar tarifa ca IR toate IC-urile care nu scot cel putin o viteza comerciala de 80km/h deci toate in acest moment. |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5525 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 07:26 | |
| Ca tot vorbim de IC care opresc in statii mici. IC 561 Bucuresti - Iasi opreste neoficial, in fiecare zi, in statia Crasna. Urca sau coboara cfr-isti, desi nici in mers, nici in livret oprirea nu e prevazuta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 09:07 | |
| Traianus va circula cu Traxx |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 09:09 | |
| - roger a scris:
- Ca tot vorbim de IC care opresc in statii mici. IC 561 Bucuresti - Iasi opreste neoficial, in fiecare zi, in statia Crasna. Urca sau coboara cfr-isti, desi nici in mers, nici in livret oprirea nu e prevazuta.
Daca tot fac schimbul de tura CFR istii cu acest tren IC in statia Crasna, macar sa ii dea oprire comerciala si stiu o treaba. Exact asa cum au facut cu IR1632 in Valea Larga. Se stie ca are oprire comerciala, chiar daca acest tren opreste pentru ca angajatii CFRsa faca schimbul de tura. La fel era mai demult cu ISTER care oprea in Campina pentru ca UNII lucrau in regionala si nu puteau sa plece la Bucuresti cu Acceleratul...cum sa se coboare ei la un asemenea nivel ? Asa ca astfel de actiuni sfidatoare la adresa calatorilor (si aici ii includ pe cei care platesc bilet) au existat, exista si vor exista. |
| | | manuela
Numarul mesajelor : 603 Reputatie : 5410 Data de inscriere : 03/11/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 09:26 | |
| - roger a scris:
- Ca tot vorbim de IC care opresc in statii mici. IC 561 Bucuresti - Iasi opreste neoficial, in fiecare zi, in statia Crasna. Urca sau coboara cfr-isti, desi nici in mers, nici in livret oprirea nu e prevazuta.
mai ramane sa opreasca si in buhaesti si mizil si ar fi tacamul complet ca de marasesti si tecuci nord avem parte.aaa,am uitat de r.sarat.de la focsani ar fi trebuit sa opreasca doar la vaslui(respectiv doar in resedinte de judet asa cum a fost in anii 90). |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 09:30 | |
| - manuela a scris:
- roger a scris:
- Ca tot vorbim de IC care opresc in statii mici. IC 561 Bucuresti - Iasi opreste neoficial, in fiecare zi, in statia Crasna. Urca sau coboara cfr-isti, desi nici in mers, nici in livret oprirea nu e prevazuta.
mai ramane sa opreasca si in buhaesti si mizil si ar fi tacamul complet ca de marasesti si tecuci nord avem parte.aaa,am uitat de r.sarat.de la focsani ar fi trebuit sa opreasca doar la vaslui(respectiv doar in resedinte de judet asa cum a fost in anii 90). Tot legat de trenurile IC dinspre si catre IAsi, daca ar fi ramas in circulatie asa cum erau acum cativa ani, si anume , sa mearga cu Diesel de la Bucuresti Nord, fara a mai trece prin Marasesti unde pierde cel putin 20 minute , s-ar mai reduce ceva din timpul de parcurs. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 09:33 | |
| IC astea sint doar pentru tarif tinute in circulatie. IC opreste si in Ciucea unde alte trenuri trec suierind.
Nici nu ma mai mir ca opresc peste tot astea de rang superior, si la Brebu pentru ca lucreaza unii de acolo la Timisoara dupa ce au redus posturile la Caransebes.
mai bine si-ar introduce trenuri de serviciu cum erau pe vremuri alea pentru triaj. |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 09:37 | |
| - adirmvl a scris:
- dandel a scris:
- adirmvl a scris:
- Dandel, cu timpii de la noi tu vrei sa mai existe IC-uri? )
Daca se vrea se poate! Chiar daca timpii de la noi sunt nepermis de mari, exista in grafic trenuri IC. Pentru reducerea timpilor una dintre solutii este suprimarea unor stationari in statii in care trenurile IC nu au de ce sa opreasca. Si aici sunt sigur ca exista destule exemple, pe care le stim cu totii! Da, dar, din pacate, nu cred ca asta e suficient ca diferentele de timpi sa justifice si diferentele de preturi... Nu cred ca pentru simplul motiv ca IR-urile Cluj-Bucuresti opresc in Augustin, Rupea si in inca vreo cateva statii sunt diferente insesizabile intre timpii de mers ai IR-urilor comparativ cu cei ai IC-urilor... Intre IR1746 si IC 532 in noul mers diferenta de timp este de 43 minute in relatia Cluj NApoca -Bucuresti Nord. Asta in conditiile in care opririle din Campia Turzii, Razboieni, Blaj mi se par nejustificate la trenul IC. Este o diferenta sesizabila, la conditiile de care dispunem acum si ma refer la infrastructura. Mereu exista solutii, trebuie doar sa existe si vointa! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 09:52 | |
| Dar aveau un mers prost atunci cind mergeau cu diesel. Eu eram pe peron in Buzau, a sosit IC de la Suceava si cind cel de la Iasi cu diesel intra in gara cam la 2-3 vagoane, asta de Suceava a plecat.
Economic vorbind e mai bine sa le cupleze in Marasesti, indiferent daca Marasesti e oras sau daca ar fi o statie in plin Baragan. Partea proasta e ca CFR se incapatineaza sa tina acolo revizie, partida de manevra si alte *rost*i.Desigur pe interes
Cum se puteu cupla decupla trenuri inainte, in parcurs in statii fara partida de manevra, fara revizie, fara depou?
Adica era un tren Timisoara Nord-Stamora Moravita combinat cu Giera cu locomotiva intercalata, atasa detasa in Jebel. Mai tirziu prin anii 90 era Timisoara N-Resita S + Giera + motor pt Liebling cu atasare detasare in Jebel de asemenea locomotiva intercalata. Instructia precizeaza clar cine leaga cine dezleaga.
Exceptind o oarecare posibilitare de remizare a locomotivelor si dormitor pentru partizi si mecanici restul ar trebui eliminat din Marasesti.
Iar turele personalului din statii sau de pe unde mai au ei oameni, ar trebui facute in asa fel incit personalul sa circule cu trenurile care au oprire itinerarica in statii nu sa opreasca IC acolo pentru doi trei papagali care daca ii intrebi nu prea au habar de calea ferata.
Va pun aici un extras dintr-o relatare a mea pe alt forum, despre o calatorie cu IC 553 in 2010 ca sa puteti observa atitudinea celor de la CFR fata de calatori. pentru acestia opreste un IC in toate garile inclusiv, Strhaia halta, Videle, Ciucea, Chisineul Cris, Crasna.
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1423&postdays=0&postorder=asc&start=660
|
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 09:58 | |
| Asadar platim calatoria, nu ambientul ! ) |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 10:02 | |
| Asa ni s-a raspuns, ambientul era placut in viziunea lor, seful de tren a spus ca era plin vagonul ca in alte zile cind sint putini calatori clima face fata. Etc.
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Mier 21 Noi 2012, 10:04, editata de 1 ori |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 10:04 | |
| - dan tm a scris:
- Asa nu s-a raspuns, am bientul era placut in viziunea lor, seful de tren a spus ca era plin vagonul ca in alte zile cind sint putini calatori clima face fata. Etc.
...si mai spunem ca nu suntem balcanici ! Si ce se potriveste vorba : "ca la noi la nimeni " ) |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 10:08 | |
| Acum un an Campia Turzii avea 20677 de locuitori, iar Turda 43472. Spun si de Turda pentru ca cele doua orase sunt practic lipite unul de celalalt, deci statia din Campia deserveste si Turda, plus comunele din jur, deci ai o populatie de aproximativ 70.000 deservita de statia respectiva. Razboieni e nod, dar si Apahida, de unde s-ar mai putea urca ceva calatori veniti de la Dej, spre exemplu, pentru alte orase de pe traseu. Totusi, nu opreste nici IR-ul in Apahida... Cat despre Blaj, am vazut ca se urca sau coboara oameni acolo. La fel intreb si eu: ce rost au opririle IR-urilor dintre Teius si Sighisoara in Copsa? Motivul ar fi ca e nod si face legatura cu Sibiul, dar la ce legaturi ai mai bine iei autocarul sau mergi cu masina personala... |
| | | dandel
Numarul mesajelor : 244 Varsta : 45 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5391 Data de inscriere : 28/10/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 10:13 | |
| In ultimii 2 ani de zile am mers aproape lunar in Cluj Napoca. De acolo ma intorceam aproape de fiecare data cu IC 532. In statiile mentionate de mine nu s-au urcat din ce am vazut eu mai mult de 3-4 calatori. De multe ori din Razboieni nu se urca nimeni. Pe de alta parte sunt destule trenuri IR ce deservesc zona, daca vrem sa avem intr-adevar trenuri IC, chiar si la infrastructura actuala, este necesar sa suprimam opririle comerciale din statii unde acest tip de trn nu are de ce sa opreasca, nici macar 1 minut. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) Mier 21 Noi 2012, 10:52 | |
| Dupa mine IC astea sint trenuri adresate unui anumit segment de utilizatori, respectiv cei care au probleme urgente de rezolvat in orasele cu potential economic, tranzitate de IC sau in orasele resedinta de judet.
Practic asa o fi gindit si CFR la introducerea lor, ceva asemanator cu occidentul unde anumite trenuri au atras calatorii in dauna avionului sau a orelor de condus pe autostrada.
Aici la noi insa nu s-au potrivit socotelile, practic CFR ma sileste sa merg cu IC pina la caracal si de acolo sa iau un personal pina la Falcoiu ca eu acolo aveam treaba. Sau sa vin de la Murgeni la Birlad si de acolo vreau nu vreau legatura mea cu Rimnicu Sarat e un IC. Lasind la o parte faptul ca ma costa un sfert din salariu, opririle astea dau de o parte pe cei din segmentul descris mai sus dar si incurca pastrarea trenului in parametrii pentru care eventual a fost gindit.
IC ar trebui sa circule cu opriri doar intre resedintele de judet si eventual in nodurle necesare pentru cuplare/decuplare.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2012-2013 (1) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |