| Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 | |
|
+35Costin.H billy752-istu The Legend Goanga NicuS Adrian78 nenuandrei stefan_br Vlad DUAL roseanu ATM adytm Alex Avram membru exclus Dr2005 mureseanu_976 Katalin4653 razvan - trenuri Nesebar bvio88 92Dragos AlexD Sergiu rmn allred Adirmvl Andrey_tm Vitosa cardinal Rarau cfr500 Luna manuela IonutCFR2009 AndiCFR 39 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 11:04 | |
| - karpaty a scris:
- Ramane de vazut ce rang va avea acest tren Maramures intre Cluj-Sighet sau Salva-Sighet .
Da, eu personal zic ca il lasa ca IR.. vedem. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 11:10 | |
| - 92dragos a scris:
- karpaty a scris:
- Ramane de vazut ce rang va avea acest tren Maramures intre Cluj-Sighet sau Salva-Sighet .
Da, eu personal zic ca il lasa ca IR.. vedem. Daca va fi IR nu prea va avea calatori intre Cluj si Sighet , mai bine il face RE , ramane de vazut ce solutie vor alege oricum intre Salva si Sighet datorita vitezei de deplasare nu se incadreaza la rangul de IR (vezi cazul 1643 si 1843) |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 11:58 | |
| - karpaty a scris:
- Pentru cine cereti voi atatea IC , chiar nu va inteleg , va plac trenurile goale ? asta inseamna paguba , in prezent multe trenuri IC circula cu maxim 50% gradul de ocupare si asta in primul rand din cauza tarifului practicat la IC care este foarte mare pentru puterea de cumparare a romanului . Sunt tare curios daca voua va da mana sa dati 145 de lei pe un bilet la IC pentru Bucuresti-Satu Mare/Oradea/Arad si inca 145 pe intors deci aproape 300 dus-intors si ne mai miram de ce CFR nu mai are calatori . Daca tarifele nu scad cumva nu se mai intoarce nimeni la tren , exista autocare cu un tarif mult mai mic mai ales sa se introduca alte trenuri IC care chiar nu le vad rostul la noi in tara in prezent .
Am circulat cu IC Timisoara Nord- Oradea. Seful de tren mi-a spus ca nu sint calatori de cind rangul sagetii albastre a fost ridicat la IC in loc de rapid. Argumentul este pretul. Ca IC opreste in Sintana si Chisineu Cris desi ma indoiesc de faptul ca aceste doua tirguri aduc un aport important de calatori.Mai degraba opresc pentru ceferisti. Oprirea din Ciucea probabil au gindit-o ca una care sa colecteze pasagerii pentru o zona din jurul ei data fiind distanta intre Oradea si Cluj Napoca daca nu cumva tot pentru ceferisti.Oricum in urma vine IR. E cam aiurea gindit totul la CFR. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 12:17 | |
| - 92dragos a scris:
- karpaty a scris:
- Ramane de vazut ce rang va avea acest tren Maramures intre Cluj-Sighet sau Salva-Sighet .
Da, eu personal zic ca il lasa ca IR.. vedem. La tariful de IR vor calatori foarte putini calatori pe partea romaneasca si majoritatea vor fii unguri si turisti. MAV inca nu si-a dat seama ca in Romania concurenta este mult mai mare decat la ei in tara pe partea de transport de calatori. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 12:38 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- 92dragos a scris:
- karpaty a scris:
- Ramane de vazut ce rang va avea acest tren Maramures intre Cluj-Sighet sau Salva-Sighet .
Da, eu personal zic ca il lasa ca IR.. vedem. La tariful de IR vor calatori foarte putini calatori pe partea romaneasca si majoritatea vor fii unguri si turisti. MAV inca nu si-a dat seama ca in Romania concurenta este mult mai mare decat la ei in tara pe partea de transport de calatori. MAV nu are treaba cu rangul trenului pe partea RO , la ei toate trenurile internationale care vin in RO sunt IC la noi sunt IR majoritatea , asa poate sa fie si cu MARAMURES , CFR il poate pune IR pe distanta Oradea-Cluj(Salva) si RE pe distanta Cluj(Salva)-Sighet . |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3354 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8364 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 12:46 | |
| Normal ca fiecare tara inca isi stabileste ce tipuri de ranguri circula pe la ei prin tara inclusiv Romania.
As mai veni cu noi propuneri de trenuri IR sau chiar REGIO Express : Bucuresti Obor - Calarasi Sud/Slobozia Veche si retur intre 1 si 3 perechi; Bucuresti Nord - Urziceni - Slobozia Veche (posibil Tandarei) si retur 1-2 perechi.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Mier 10 Oct 2012, 22:39, editata de 1 ori |
|
| |
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4652 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 13:00 | |
| - 92dragos a scris:
- Revin cu urmatoarele:
1, Grupa Vatra Dornei la 1643 . 2, Un tren Sighet-Iasi B,A,B legat la RE XY/IR 1832 ori AcBc,B,A,B legat la RE XY/IR1838 si retur ! 3, Sezonier pentru Muresul Tg Ms-DEDA-Mangalia AcBc,A,B,B-BAR 4, 368/369-garnitura MÁV 5, IR 74/75 Bucuresti-Timisoara-Budapesta sa aiba vagoane compartimentate 21-90. 6, Trenuri IR 1870 si 1816 inlocuite de-un Iasi/Galati-Tg Mures-Timisoara Nord 7, Ceva IR Arad-Tg Ms 8, IC OVIDIUS sa ajunga pana la Mangalia in timpul sezonului estival, sa-ne pastreze si un IC alaturi de 1984 9, 1632 cu remura pentru Sibiu 10, 366-1 + 1945 Brasov-Dej Sunteti voi siguri ca va exista un IR 74/75 Buc-Timisoara-Budapesta sau ca se va reintroduce trenul Ovidius Constanta-Timisoara? Am impresia ca topicul asta este si un loc unde mai degraba se propun trenuri si rute fictive decat ceva real - asta cu atat mai mult cu cat nimeni de la cfr nu cred ca isi arunca privirea si sa foloseasca propuneriile pertinente ca pe niste sugestii. Daca vreunul din manegeriatul Cfr insa citeste oarecum mesajele de pe aici - ii reamintesc ca nu e interesant si eficient ca IC de dimineata Buc-Timisoara sa fie anulat si sa ramana in schimb cel care ajunge la 23:58 la Timisoara- un tren intr-adevar bun si cu regim de IC trebuie sa ajunga cat mai repede in timpul zilei la Timisoara/Bucuresti . Mai spunea Karpaty ca incerca sa vorbeasca cu cei de la mersul trenurilor si ca replica era ca au ei specialisti si deci sa nu li se mai propuna nimic inclusiv sin partea pasionatilor celor mai avizati. Asta nu se numeste management si strategie de marketing cand tu pe M900 ai ajunsd sa pui doar 3-4 perechi de trenuri intre Buc si Timisoara, cu orar absolut ineficient si discordant. Daca au zapacit de tot mersul trenurilor si prin asta faciliteaza profitul operatorilor auto( intentionat sau nu) ma mira deci sa mai existe vreun IR 74/75( sau doar pura propunere ilusorie) sau sa repuna in circuit trenul Ovidius. Conducerea Cfr trebuie sa inteleaga ca desi nu exista un profit imediat ei ar trebui sa asigure un trafic intens pe M900 si in regim cadentat cu un numar rezonabil de 8 perechi de trenuri as considera- acest lucru ar determina o buna intretinere a liniei si o eficientizare a traficului de calatori prin ofertele deja cunoscute si chiar si altele posibile. Asadar cei de la Cfr - nu lasati interconexiunea intre Bucuresti si Timisoara cu doar cateva trenuri ca infrastructura cfr sa aiba mai putin de lucru si consolidati controalele si verificarea biletelor inca de la urcare( in felul asta cei de la birouri cu picioarele anchilozate mai fac un pic miscare)
Ultima editare efectuata de catre adytm in Mier 10 Oct 2012, 16:16, editata de 1 ori |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 14:43 | |
| dan tm, am fost si eu cu IC 537. Din Cluj a plecat aproape plin. Din oraselele alea nu s-a prea urcat nimeni, eventual ce au coborat. Cei mai multi s-au dat jos la Oradea, de acolo gradul de ocupare fiind de cel mult jumatate, iar la timisoara a ajuns... 25% ocupat? Iar daca e vorba de confortul oferit de un tren personal de care beneficiezi pe un IC... |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 15:39 | |
| Va rog sa nu mai jigniti. Stim toti care este situatia dezastruoasa de la CFR, dar va rog insistent, nu mai faceti oricum nimeriti pe angajatii de la CFR. Nici cretini si nici dobitoci. Multumesc mult pentru intelegere! |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Mier 10 Oct 2012, 15:51 | |
| @AdyTM Va circula iti zic eu 100%. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Vin 12 Oct 2012, 11:23 | |
| Ce impart acum cred ca exista doar in vise.. (Poate si Sighetul ) IR1944/1945 - Satu Mare-Mangalia si retur - Are vagoane de la Sighet,Vatra Dornei si Targu MuresSatu Mare-Mangalia: 71-70,44-31,44-31,71-70,20-76,19-76,20-76, 20-49 200 BIS IR1944Sighetu M.-Mangalia: 44-31,19-76,20-49 200 IR1947Vatra Dornei-Mangalia 20-49 200,20-49 200 IR 1942 (Ajunge in Salva inaintea trenului IR1947) Targu Mures Mangalia- 20-49 200,10-70,20-49 200,40-31 IR1949 (Ajunge in Deda la ora 19.45 plecare 20.00) In total 15vagoane + 1BIS
Ultima editare efectuata de catre 92dragos in Vin 12 Oct 2012, 11:49, editata de 1 ori |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Vin 12 Oct 2012, 11:35 | |
| Cum ar fi daca ar exista un tren pe ruta Bucuresti-Timisoara-Belgrad-Zagreb-Venezia , ar face mai putin fata de ruta pe care a circulat ultima data Bucuresti-Venezia prin Budapesta . |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Vin 12 Oct 2012, 11:38 | |
| Ideea nu e rea dar de unde se mai i-a si vagoane pentru aceasta ruta? |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Vin 12 Oct 2012, 11:52 | |
| - karpaty a scris:
- Cum ar fi daca ar exista un tren pe ruta Bucuresti-Timisoara-Belgrad-Zagreb-Venezia , ar face mai putin fata de ruta pe care a circulat ultima data Bucuresti-Venezia prin Budapesta .
Ar fi bun dar din pacate nici o sansa legat cu internationale, vor anula si Muresul si oricum nasoala trecerea spre Belgrad. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 Vin 12 Oct 2012, 11:55 | |
| Nasoala trecerea prin Belgrad nu vad de ce ?
Tot de la noul mers as vrea sa repuna in circulatie trenurile pe ruta Sighet-Teresva si Sighet-Rahov plus un tren intre Cernauti si Dornesti cu legatura la Suceava . |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru noul mers de tren 2012-2013 | |
|