|
| 302 : Ploiesti Sud - Targoviste | |
|
+69LanceR cosminhoratiu aris86 cristi ar Luca tgv dan tm impuls mielutu zburator NIKU24 marius664 alex.alexus.tm Katalyn phnegativ cristy79 DUAL yeu1 Balto Norbi apmatei ldh80 Costin.B ttavi Lumunita Stana vatmanul Jhonyla dorru Vale boldalexandru Adirmvl AlexandruC rich1974 Vlad ionutz85 Mihai-Aurel TVlad popovici DAS 2011 AndiCFR cortexedge Radu cristi CFR Radu Tudor Tomi13leu Axwell21 060-EA078 Luna M.I.C.I. Scoop tuborgtnp Adrian78 mihaiuc Dr2005 Teodor eu alliens nenuandrei rizelgeorgel2004 razvan - trenuri Stere Serban cont dezactivat . Vitosa decward liviulav33 Nesebar MariusM IonutCFR2009 COSTACHE MIHAIL Lde 2100 myster2008 73 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Vin 28 Apr 2017, 09:01 | |
| AM 900: cca. 40 litri la 100 km AM Desiro: cca. 70 litri la 100 km (35 litri fiecare motor) AM X4500: cca. 65 litri la 100 km
Dubă/microbuz: cca. 20 litri la 100 km
E drept, acestea sunt valori teoretice, pentru un regim uşor de mers, deci nu cu opriri din km în km.
Ca fapt divers: Autobuz Dac 112 UDM: 32 litri la 100 km în regim urban (asta era norma la Bucureşti) Autobuz Mercedes Citaro fără climatizare: 42 litri la 100 km în regim urban (norma de la Bucureşti) _________________ :TTT:
|
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4750 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Vin 28 Apr 2017, 09:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- AM 900: cca. 40 litri la 100 km
AM Desiro: cca. 70 litri la 100 km (35 litri fiecare motor) AM X4500: cca. 65 litri la 100 km
Dubă/microbuz: cca. 20 litri la 100 km
E drept, acestea sunt valori teoretice, pentru un regim uşor de mers, deci nu cu opriri din km în km.
Ca fapt divers: Autobuz Dac 112 UDM: 32 litri la 100 km în regim urban (asta era norma la Bucureşti) Autobuz Mercedes Citaro fără climatizare: 42 litri la 100 km în regim urban (norma de la Bucureşti) A fost o intrebare cu raspuns, logic ca nu consuma la fel.Insa ldh.80 doreste transport fara un calcul de cheltuieli.In privinta Citaro cu sau fara climatizare, e chiar suspect acel consum. Am contabilitatea la o firma de transport ce are in dotare MAN(cap tractor)+remorca 22t si care are consum de 35l/100km. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Vin 28 Apr 2017, 10:12 | |
| MAN e MAN, Mercedes e Mercedes. În plus, capul tractor nu opreşte din 300 în 300m în staţii sau la semafor.
La Dac 112 UDM aveai consum redus pentru că aveai cutie de viteze manuală, motor de putere mică şi nici nu aveai cine ştie ce consumatori suplimentari (aveai alternator, faruri, becuri în salon, compresor, uşi şi radioul şoferului). Nu aveai ABS, nu aveai computer de bord, retarder ş.a.. Desigur, la trafic 100% urban nu îţi trebuie cine ştie ce dotări, dar când vine Daimler cu plicul, imediat te apuci să casezi tot şi să comanzi 1000 de Mercedes (pe împrumut bancar), că doar nu le plăteşti de la tine, pe când mita îţi intră ţie. _________________ :TTT:
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Vin 28 Apr 2017, 11:14 | |
| Pentru linia 302, Siemens-Desiro (automor) este intradevar cel mai economic (dpdv al consumului de combustibil) material rulant care exista in parcul actual al CFR-Calatori!
Insa, pe plan european, se produc si automotoare noi solo, pe doua sau 4 osii (cazul automotoarelor poloneze produse de PESA), care probabil consuma chiar mai putin decat Siemens-Desiro!
In cazul autobuzelor Mercedes-Citaro! Din punct de vedere tehnic, totusi, aceste autobuze noi sunt destul de reusite- dovada ca ele circule in multe orase din Europa, inclusiv in Budapesta! Deci ca si autobuz in sine este destul de bun.
Insa, marea prostie care s-a facut când s-au achizitionat in Bucuresti, a fost ca mai intai RATB-ul nu si-a construit absolut toate dotarile necesare, pentru intretinerea, reparatia acestor autobuze noi!
Ca daca iei un autobuz nou, ultramodern (si nu numai Mercedes-Citaro- la fel s-ar fi intamplat daca in loc de Mercedes-citaro s-ar fi achizitionat sa zicem MAN Lyons City sau Iveco Bus Urbanway), dar il intretii si repari in niste garaje cu dotari ca pentru DAC-112-UDM, si te trezesti ca nici piese de schimb nu ai, nici personal calificat nu ai (ca la DAC-112-UDM mai mergea cu sarma si patentul, dar la Mercedes-Citaro nu merge asa), atunci sa nu te mire ca te trezesti dupa cativa ani cu multe autobuze care nu mai pot fi scoase pe traseu! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Vin 28 Apr 2017, 16:08 | |
| La Mercedes, la motorul Euro 4 ai nevoie de ad-blue (uree). La MAN abia de la EEV în sus ai nevoie de ad-blue. Desigur, au preferat Mercedes, că de la MAN nu ieşea comisionul. _________________ :TTT:
|
| | | MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8341 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Joi 14 Sept 2017, 17:14 | |
| Traficul rutei în 1995/1996: http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=1996&relace=RO-302 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Joi 14 Sept 2017, 18:22 | |
| - MariusM a scris:
- Traficul rutei în 1995/1996:
http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=1996&relace=RO-302 Nu îmi aduc aminte sa fi văzut vreodată trenul de la schimbul 3 Ploiești.Sud-I.L.Caragiale cu 2 rame TE. Plus ca sunt multe trenuri cu cate 6 vagoane 21-47 dar trenurile alea nu aveau compunere stabila azi putea sa fie cu 21-47 mâine cu TE-uri. La fel și pe 306 trenul Ploiești.Sud-Slănic de ora 14 și ceva apare cu 3 rame TE deși în perioada aia sigur a circulat cu 4 pana la Plopeni. 2 plecau imediat iar ultimele 2 rămâneau și așteptau schimbul 1 sa iasă și plecau mai târziu. Asta cu 4 rame TE a circulat târziu pana prin anul 2001-2002 nu mai știu exact ca în perioada aia veneam de la școală și foloseam trenul de PL.Sud la PL.Vest și veneam ori cu 3027 PL.Sud-Predeal ori cu asta cu 4 TE-uri. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12287 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Joi 14 Sept 2017, 18:36 | |
| - MariusM a scris:
- Traficul rutei în 1995/1996:
http://www.vagonweb.cz/razeni/razeni.php?rok=1996&relace=RO-302 La 8 vagoane 21-47 (total- 400 tone) era cam maxim pentru tonajul admis care putea fi tractat de o locomotiva 040-DHC! Iarna trebuie sa fi fost "mai mare dragu" de calatorit cu in astfel de tren- agregatul de producere a aburului a locomotivei 040-DHC pentru incalzirea trenului, cred ca facea cu greu fata sa incalzeasca cu abur 8 vagoane! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Mier 08 Noi 2017, 14:07 | |
| Din cauza inchiderii liniei curente Targoviste Nord - I.L. Caragiale pentru lucrari la linie, trenurile 15106 si 15107 vor circula in datele de 16, 17, 20 si 21.11.2017 in relatia I.L. Caragiale - Ploiesti Sud - I.L. Caragiale, fiind ANULATE pe distanta Targoviste - I.L. Caragiale - Targoviste. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Mier 08 Noi 2017, 18:06 | |
| Scopul acestor lucrări? Măresc cumva viteza la 80 km/h pe I.L.C - Târgoviște Nord ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Mier 08 Noi 2017, 18:20 | |
| Incearca ei ceva dar linia nu e inchiriata, apartine tot de CFR si ei opereaza cu TUI la CFR deci nu ca pe Slanic sa bage bani in linie ca e a lor. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 27 Noi 2017, 20:38 | |
| S-a schimbat, schimbarea... Mersul trenurilor TFC valabil in perioada 01-09.12.2017
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 27 Noi 2017, 20:58, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 27 Noi 2017, 20:54 | |
| Cand o sa pricepi ca nu e atractiv sa mergi cu trenu, au bagat trenuri multe dar lumea prefera tot duba ca e mai rapid si cand mergi la munca sau te intorci acasa 30 de minute chiar conteaza, de ce sa stai in tren in plus cand in acel timp poti sa dormi sau sa faci orice altceva. Nu mai traiti in trecut sau in anumite vise, timpul in ziua de azi costa bani, daca trenul nu merge repede, atunci auto merge repede si automat cine e mai rapid castiga. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 27 Noi 2017, 22:23 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Cand o sa pricepi ca nu e atractiv sa mergi cu trenu, au bagat trenuri multe dar lumea prefera tot duba ca e mai rapid si cand mergi la munca sau te intorci acasa 30 de minute chiar conteaza, de ce sa stai in tren in plus cand in acel timp poti sa dormi sau sa faci orice altceva. Nu mai traiti in trecut sau in anumite vise, timpul in ziua de azi costa bani, daca trenul nu merge repede, atunci auto merge repede si automat cine e mai rapid castiga.
Asta pentru ca traim intr-o tara de idioti care obliga OTF sa opreasca in toate haltele desi nu urca nimeni. Daca ar fi mers fara oprire Ploiesti Sud - Targoviste, in maxim 1h15min ar fi ajuns la Targoviste, cu mai multi calatori decat la duba, in conditii civilizate. Din moment ce s-au desfiintat niste halte de miscare si au disparut odata cu ele anumite restrictii iar de curand s-a lucrat la terasament pentru cresterea vitezei, inseamna ca administratorul CFR SA al acestei linii a incercat sa sustina TFC-ul sa opereze in continuare pe aceasta linie... |
| | | cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6555 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste Lun 27 Noi 2017, 23:38 | |
| Aceste halte in care nu urca nimeni ar trebui relocate sau desfiintate. De ex. am propus cfr printr-o petitie sa suprime opririle in Valea Viilor hm. aflata in camp unde nu urca nimeni si infiintarea unui halte in cartierul aradean Micalaca (intre Arad si Aradul nou). Raspunsul a fost caraghios ca sunetul franarii trenurilor deranjeaza locuitorii, ca s-ar prelungii timpul de mers etc. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 302 : Ploiesti Sud - Targoviste | |
| |
| | | | 302 : Ploiesti Sud - Targoviste | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |