| MÁV-Ungaria | |
|
+51Norbi ldh80 mtk marius664 Luna bubu Semafor Vale_ntin cristi ar Vitosa Zsoe ciprian71 ets2oltromânia teoiasi TonyCFR neluadi mielutu zburator huiu_goe delfinson Katalyn get. gabrielcr Rarau cfr500 dan tm Jürgen Habermas Sabik mureseanu_976 Nicolae alex.alexus.tm Silviu Sintea lapsanszkitamas Andrey_tm NicuS Jhonyla nokia2010 TVlad AlexD alliens baiazid Adrian78 92Dragos Warrior12 Nesebar DUAL razvan - trenuri BL82 Re6/6 Dr2005 Adirmvl rizelgeorgel2004 55 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Silviu Sintea
Numarul mesajelor : 94 Reputatie : 5129 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 22 Sept 2017, 12:07 | |
| Este evident ca un tren international trebuie sa asigure viteza si confort, deci opriri doar in statiile cu potential turistic. Localnicii sa foloseasca trenurile locale, asa cum s-a spus. MAV-START sa aplice masura si pt. trenurile ce vin/pleaca din/in Romania; unele au regim de tren personal, oprind in tot felul de satuce. |
|
| |
Silviu Sintea
Numarul mesajelor : 94 Reputatie : 5129 Data de inscriere : 11/02/2011
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 22 Sept 2017, 20:16 | |
| Au inceput lucrarile de reabilitare si electrificare a caii ferate dintre Mezőzombor si Sátoraljaújhely, avand o lungime de 46,3 km. Proiectul include si modernizarea statiilor de pe acest traseu. Punerea in functiune este preconizata pt. anul 2019. Tinand cont si de celelalte proiecte planificate, se doreste ca lungimea cailor ferate electrificate de pe teritoriul Ungariei sa fie de cca 3300 km. http://iho.hu/hir/megkezdodtek-a-satoraljaujhelyi-vonal-villamositasi-munkai-170922 |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 22 Sept 2017, 20:32 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Asa e normal, trenurile internationale sa fie folosite in mare parte pe relatiile internationale nu pe intern cum e la noi, tren international si 90% Gigel, Maria si Gheorghe ce merg pe intern sa deranjeze calatorii de pe international.
Un tren international pleaca din punctul A si se deplaseaza cat mai rapid, cu opriri cat mai putine spre granita, asa e logic. Pentru intern exista trenuri interne. Stai linistit ca nu o sa deranjeze nimeni ,,calatorii de pe international": nu prea sint calatori ca merg cu avionul iar care vin cu trenul tocmai ca vor sa mai socializeze cu localnicii. Poate o sa vezi grupa din Curtici pentru calatorii de pe intern ca tot esti tu cu segregarea. Restul ,,de pe international" poate o sa circule cu fostul Nesebar pina la Istanbul, daca o sa ii dea drumul MAV. Opriri putine nu prea sint in Romania, dimpotriva in ultimii ani s-au tot adaugat opriri la trenurile IR. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Lun 02 Oct 2017, 17:42 | |
| Avand in vedere ca H-start nu vrea sa plateasca taxa TUI pe reteaua DB la trenul EN 476/477 Budapesta-Praga-Berlin conducerea companiei a decis sa-l limiteze pana la Praga. Pana aici simplu dar cehii au zis ca nu, trenul Praga-Berlin de noapte va exista cu MAV sau fara, ei au inceput deja negocierile cu ÖBB si cel mai probabil vor circula cu nightjet ce vine de la Viena. Asta inseamna ca metropolul e gata, nu va exista nimic nici Warsawa,nici Krakow , nimica. Se vorbeste insa despre un wlab/bcmz cu EC Lehar/EN Kalman care s-ar putea sa-l duca pana la Viena si apoi sa-l ataseze in compunerea EN-ului. Dar sa asteptam livretele zic. |
|
| |
Semafor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1223 Varsta : 68 Localizare : Pascani( IS) Reputatie : 6796 Data de inscriere : 21/02/2010
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Mar 24 Oct 2017, 14:17 | |
| http://www.digi24.ro/stiri/externe/ue/video-cum-si-a-reabilitat-ungaria-garile-invechite-815461 |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 28 Oct 2017, 15:22 | |
| De la noul mers: EC-ul Viena-Debrecen-Nyiregyháza va circula pana la granita ( Záhony) si va prelua grupa de vagoane UZ pentru Kiev. Metropolul se limiteaza la Praga, iar restul trenurilor spre cehi vor pleca din nyugati. Corona , Ady Endre si Harghita nu vor mai avea vagon restaurant in viitor. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Dum 29 Oct 2017, 15:22 | |
| Viitorul suna bine, noroc ca au aprut avioane low cost, ce nevoie mai avem de trenuri internationale, din ce in ce tot mai prost. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 10 Noi 2017, 21:54 | |
| Mersul MAV
https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/2017-2018._evi_belfoldi_kozforgalmu_menetrend.pdf
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 10 Noi 2017, 22:57 | |
| Da și observația "pe plan internațional" la simbolul biciclet la toate trenurile ce vin spre RO. Asta cum se mai traduce ? Grupa MAV pana la granița cu RO unde are vagon cu spații pentru biciclete sau cum ? |
|
| |
Sabik
Numarul mesajelor : 341 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 4692 Data de inscriere : 24/12/2012
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 11 Noi 2017, 21:35 | |
| |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 09 Dec 2017, 22:26 | |
| Nu stiu daca s-a mai dat asta cu modernizarea vagoanelor
http://www.railpassion.fr/reseaux-etrangers/hongrie%e2%80%89-mav-start-modernise-parc-voyageurs/ |
|
| |
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6179 Data de inscriere : 23/10/2009
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 16 Dec 2017, 15:56 | |
| Acum câțiva ani citeam întâmplări de pe trenul Dacia, ca pe distanta Budapesta - bekecsaba, la vagoanele de dormit tâlharii erau mana în mana cu nașii, și băgau gaz adormitor în ventilație, oamenii adormeau și se trezeau abia la granița când venea politia de frontiera, fără nimic de valoare la ei. Un vagon întreg cu oameni. Știți cumva mai multe detalii despre aceste întâmplări? S o fi rezolvat ceva? I au prins oare? Credeți ca mai întâmplă astfel de evenimente? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 16 Dec 2017, 21:31 | |
| Povestea asta circula printre toţi însoţitorii români de pe vagoane. În schimb, austriecii nu erau aşa îngrijoraţi, ca să nu mai zic că uşile cabinelor de dormit din vagoanele OeBB se puteau deschide din exterior cu cheia pătrată şi nu aveau lanţ şi încuietoare suplimentară pe interior. _________________ :TTT:
|
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 16 Dec 2017, 22:46 | |
| - rizelgeorgel2004 a scris:
- Acum câțiva ani citeam întâmplări de pe trenul Dacia, ca pe distanta Budapesta - bekecsaba, la vagoanele de dormit tâlharii erau mana în mana cu nașii, și băgau gaz adormitor în ventilație, oamenii adormeau și se trezeau abia la granița când venea politia de frontiera, fără nimic de valoare la ei. Un vagon întreg cu oameni. Știți cumva mai multe detalii despre aceste întâmplări? S o fi rezolvat ceva? I au prins oare? Credeți ca mai întâmplă astfel de evenimente?
Fara grija, dupa mai multe sesizari din partea CFR Calatori catre MAV si politia Maghiara acum trenul este insotit de patrula de politie pe tot teritoriu Ungariei. Acum 2 ani a fost o intrunire la Oradea pe tema asta intre reprezentantii administratiilor feroviare si politiei transporturi. |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 16 Dec 2017, 22:47 | |
| - Dr2005 a scris:
- Povestea asta circula printre toţi însoţitorii români de pe vagoane. În schimb, austriecii nu erau aşa îngrijoraţi, ca să nu mai zic că uşile cabinelor de dormit din vagoanele OeBB se puteau deschide din exterior cu cheia pătrată şi nu aveau lanţ şi încuietoare suplimentară pe interior.
Colega cam bati campi cu gratie! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria | |
| |
|
| |
| MÁV-Ungaria | |
|