|
| MÁV-Ungaria | |
|
+51Norbi ldh80 mtk marius664 Luna bubu Semafor Vale_ntin cristi ar Vitosa Zsoe ciprian71 ets2oltromânia teoiasi TonyCFR neluadi mielutu zburator huiu_goe delfinson Katalyn get. gabrielcr Rarau cfr500 dan tm Jürgen Habermas Sabik mureseanu_976 Nicolae alex.alexus.tm Silviu Sintea lapsanszkitamas Andrey_tm NicuS Jhonyla nokia2010 TVlad AlexD alliens baiazid Adrian78 92Dragos Warrior12 Nesebar DUAL razvan - trenuri BL82 Re6/6 Dr2005 Adirmvl rizelgeorgel2004 55 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Joi 08 Iun 2017, 20:51 | |
| Plus si minus la MAV dupa excursia din week-end la Budapesta Plus:- 21-91 nu ]21-91.0. Desi varianta .0 e clar mai buna. Partea proasta e ca scaunele din compartimentul nostru de la Corona erau blocate si nu am putut face pat in compartiment. Ce probleme am avut si noi in trenul ala ; . E mereu o placere sa mergi cu vagoanele alea. Am dormit mai mult decat ok la dus, cu Corona. De curatenie nu mai vorbim; - geam deschis la baie. E bine ca nu raman nici mirosul, nici fumul de tigara; - vagonul restauran la intors a fost o binecuvantare, mai ales pentru un drum de 8 ore. Am mai povestit si cu alti prieteni (pe care nu ii dau banii afara din casa, dar nici nu reprezinta o problema sa stea la vagonul restaurant) si au zic ca altfel ar privi o calatorie cu trenul cand ai si vagon restaurant. Minus:- cred ca doar un tren al CFR-ului din Ungaria nu avea atasate vagoane de personal. Dar poate ca asta spune destule si despre respectul de care se bucura CFR-ul afara;\ - 4 ore pentru 200 si ceva de kilometri din Biharkeresztes pana in Budapesta nu mi se pare grozav. Erau bucati si de 120-140, dar si zone in care trenul schiopata; - Ady Endre pleaca de la linia 2 din Budapesta Keleti, adica ai bine de mers de la usa garii pana la tren; - nu stiu de ce, dar Ady Endre (la fel si Corona vineri noapte) a avut un grad de ocupare slab. La clasa I cam ca la multe trenuri de la CFR, iar calatori in oricare moment dat, ar fi incaput in 20-71. - mi se intoarce prietena de la baie (pana pe la Szolnok am stat in 21-91, ultimul vagon) si zice ca aproape s-a ars pe mana de tare ce ardea apa. Asta pentru ca la clasa I sa mearga apa la WC, dar nu si la chiuveta. - de la vagonul restaurant mi-am luat un sendvis, pentru ca insotitorul spunea ca ca e ceva problema cu instalatia de curent si ca nu poate incalzi mancarea; - berea a fost rece tot drumul. Apropo de bere, echivalentul a 5,5 lei o sticla de Staropramen, platita in forinti. Nu m-am uitat cat ar fi fost in lei, dar probabil ca la vreo 6 lei. Cu bon. Nu ca la CFR. - netul nu a mers, la intors, dar avand in vedere conditiile de calatorie si compania singura problema era ca nu stiam unde sta trenul mai mult, sa facem pauza de tigara. Si insotitorul de la vagonul restaurant zicea ca locomotiva se schimba doar la granita. Ma poate lamuri cineva care ar fi putut sa fie faza cu apa calda in 21-91 (e drept, in week-end au fost lejer perte 30 de grade), cu apa la buda dar nu si la chiuveta si cu curentul la frigider dar nu la aparatul de incalzit la vagonul restaurant? Multumesc! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Joi 08 Iun 2017, 21:27 | |
| Vagoanele restaurant pentru CFR ar fi o binecuvântare, nu doar pentru Dacia, cât și pentru trenuri ca 1696, 1695, 1837, 1838, sau sezoniere.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Joi 08 Iun 2017, 23:35 | |
| Din diverse motive am redactat textul cu ceva erori. Dar cu siguranta faptul ca tot drumul am putut comanda bere rece nu a fostul unul dintre ele. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 10 Iun 2017, 14:33 | |
| Poate ca au mai schimbat ceva, dar eu aproape de fiecare data cand am mers la Budapesta (Ister, Dacia, Traianus sau Transilvania), in Keleti sau Lokoshaza am primit vagoane MAV pt intern (e de inteles, cel putin intre Lokoshaza si Szolnok are opriri de regio sprinten) . Poate ca pe partea cealalta (dispre Oradea spre Keleti) treaba e diferita. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Sam 10 Iun 2017, 15:43 | |
| Probleme cu trenul de Bar: https://www.mavcsoport.hu/mavinform/budapest-es-bar-kozott-atmenetileg-nem-kozlekedik-kozvetlen-kocsi
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 16 Iun 2017, 10:44 | |
| De la noul mers ajunge MÁV la Torino si Istanbul cu doua trenui noi EN.
@Corona/Ady/HR Nu sperati la berea rece fiind ca aceste vagoane Wrree 88-44 sunt modernizate din vagoane interne si nu fac fata.. fiecare data cei de la wr fac plangeri la sefii sa puna vagoanele dwa wrbumz 88-71 inapoi dar ei nu si iarasi nu, este nevoie de ele la balcanici de sarbi pe EC Avala. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 16 Iun 2017, 11:44 | |
| Istanbul? Apare tren pe la Vidin asa cum ar fi ok? Istanbul-Sofia-Vidin-Craiova-Budapesta? Sper sa dispara sageata aia aiurea si sa apara un tren adevarat asa cum e normal. In prezent nu ai cum sa mergi cu acea sageata la Vidin cel putin din Bucuresti nu iar din alte zone din tara stai cu orele prin Craiova aiurea, e total prost, mai bun era Serdika, ala a avut orarul cel mai bun. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 16 Iun 2017, 12:11 | |
| - Adirmvl a scris:
- Probleme cu trenul de Bar: https://www.mavcsoport.hu/mavinform/budapest-es-bar-kozott-atmenetileg-nem-kozlekedik-kozvetlen-kocsi
Ce probleme are? Din harta aia deduc că are întârzieri uriașe din cauza lucrărilor... au intrat din ce știu rușii de la RZhD în forță pe linia aia, timpii de mers au crescut de anul trecut cu o oră și 15 minute, deși viteza a crescut pe unele porțiuni. Sunt programate lucrări ample de reabilitare, s-ar putea inclusiv de dotare cu BLA. |
| | | alex.alexus.tm
Numarul mesajelor : 1311 Varsta : 34 Localizare : Doha - Qatar Reputatie : 7105 Data de inscriere : 28/03/2009
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Mier 21 Iun 2017, 11:07 | |
| - 92Dragos a scris:
- De la noul mers ajunge MÁV la Torino si Istanbul cu doua trenui noi EN.
Un link, ceva? Sau ai auzit pe undeva? Eram curios de traseu, etc. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Joi 20 Iul 2017, 18:01 | |
| Directorul MÁV Start vrea sa anuleze EC Jan Jesenius si EN Metropol de la noul mers. Umba vorba ca va fi doar Hungária pentru Berlin/Hamburg. Pentru Warsawa exista EC-ul dar fara grupa Krakow, ramane de vazut ce si cum. Plus, trenurile RJ nu mai pot fi folosite de catre pasageri in trafic intern. Astea sunt planurile pentru noul mers. In schimb poate va exista vreun Istanbul. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 21 Iul 2017, 05:50 | |
| Sa anuleze Metropol e cea mai mare prostie!
Un tren Budapesta-Sofia-Istanbul e foarte ok mai ales daca e prin prin Vidin sa circule prin UE cu vagoane TCDD-MAV-BDZ eventual pe trasa Serdika, era mai frumos daca era Praha-Istanbul dar e bine si din Budapesta macar. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 21 Iul 2017, 12:09 | |
| - 92Dragos a scris:
- Directorul MÁV Start vrea sa anuleze EC Jan Jesenius si EN Metropol de la noul mers. Umba vorba ca va fi doar Hungária pentru Berlin/Hamburg. Pentru Warsawa exista EC-ul dar fara grupa Krakow, ramane de vazut ce si cum. Plus, trenurile RJ nu mai pot fi folosite de catre pasageri in trafic intern. Astea sunt planurile pentru noul mers. In schimb poate va exista vreun Istanbul.
Înseamnă că MÁV, practic, rupe legăturile cu căile ferate vecine... în mod sigur cehii vor păstra trenurile cadenţate Praga - Budapesta, cu vagoanele lor. Însă asta înseamnă că vor circula ca trenuri închise în trafic intern pe teritoriul maghiar. _________________ :TTT:
|
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 21 Iul 2017, 12:26 | |
| - Dr2005 a scris:
- 92Dragos a scris:
- Directorul MÁV Start vrea sa anuleze EC Jan Jesenius si EN Metropol de la noul mers. Umba vorba ca va fi doar Hungária pentru Berlin/Hamburg. Pentru Warsawa exista EC-ul dar fara grupa Krakow, ramane de vazut ce si cum. Plus, trenurile RJ nu mai pot fi folosite de catre pasageri in trafic intern. Astea sunt planurile pentru noul mers. In schimb poate va exista vreun Istanbul.
Înseamnă că MÁV, practic, rupe legăturile cu căile ferate vecine... în mod sigur cehii vor păstra trenurile cadenţate Praga - Budapesta, cu vagoanele lor. Însă asta înseamnă că vor circula ca trenuri închise în trafic intern pe teritoriul maghiar. Vrea sa-si reduca costurile.. da doamne ce? unde ? cum? Ai 3 trenuri spre Belgrad GOALE nu mai bine le scoti pe alea ? Bonus EC-uri de Praga vor circula in regim RE pana la granita cu V43. La Sturovo se va schimba masina la toate. Epoca de piatra, nu gluma ! Deci daca aceste planuri vor fi puse in practica nu mai am ce comenta de CFR ca va exista o companie mult mai proasta. Mi se pare ca se doreste o noua politica, extindere spre Balcani si retragere din vest. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 21 Iul 2017, 13:33 | |
| Uitandu-ma atent.. e un pic de risipa. Totusi, cred ca Beograd ul plateste pentru cele 2 trenuri facute cu vagoane MAV. Si posibil, la o legatura feroviara cu Balcanii, ungurii sa aleaga varianta legaturilor cu Sofia prin Beograd si mai departe spre Istambul. Totusi Metropol e foarte bun, acolo lucreaza cateva administratii feroviare, si ma indoiesc ca circula gol. Dar, daca va uitati atent la Kalman Imre, sta aproape 1 ora jumatate in Salzburg pentru 2 grupe de vagoane.. Totusi de respectat cele 2 legaturi ale ungurilor cu Berlin si Hamburg Altoa.. si faptul ca sarbii ajung la Munchen.. iar noi nu. Pe partea astalalta, noi suntem bazati.. avem legatura cu Istambul, si Salonic... si conditiile sunt mai mult decat decente.
Cat despre noi.. prefer mutarea lui Dacia din Keleti, si sa nu mai circule in regim REX si sa mearga pana la Munchen.Chiar daca ar circula pe trasa Isterului. Iar Panonia sa fie pana la Bucuresti, si sa mearga la Praga. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria Vin 21 Iul 2017, 17:17 | |
| Salonic și Istanbul sunt doar sezoniere pe când bulgarii vor avea Sofia-Istanbul și după 2 octombrie precum și Sofia-Salonic cu legătură spre Atena.
Acum ca s-a redeschis linia la turci poate de la noul mers vom avea ceva tren în tranzit dinspre Vest spre Istanbul fie pe 912 fie pe 903 nu știu zic și eu din moment ce bulgarii vor avea zilnic tren spre Istanbul se poate atașa 2-3 vagoane venite dinspre Vest dar cred ca vorbesc aiurea din moment ce ai noștri au renunțat la Balkan Flexi Pass. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: MÁV-Ungaria | |
| |
| | | | MÁV-Ungaria | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |