Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 MÁV-Ungaria

In jos 
+51
Norbi
ldh80
mtk
marius664
Luna
bubu
Semafor
Vale_ntin
cristi ar
Vitosa
Zsoe
ciprian71
ets2oltromânia
teoiasi
TonyCFR
neluadi
mielutu zburator
huiu_goe
delfinson
Katalyn
get.
gabrielcr
Rarau
cfr500
dan tm
Jürgen Habermas
Sabik
mureseanu_976
Nicolae
alex.alexus.tm
Silviu Sintea
lapsanszkitamas
Andrey_tm
NicuS
Jhonyla
nokia2010
TVlad
AlexD
alliens
baiazid
Adrian78
92Dragos
Warrior12
Nesebar
DUAL
razvan - trenuri
BL82
Re6/6
Dr2005
Adirmvl
rizelgeorgel2004
55 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 43  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeLun Oct 05, 2015 2:09 pm

In Ungaria da, statul dicteaza in materie de transport feroviar, compania feroviara de stat si cam atat. In schimb in Cehia si Slovacia RegioJet s-a bagat foarte bine, au si material rulant modern, confortabil, preturi mici, tot ce vrei pentru o calatorie confortabila, ieftin si bun. Wink

_________________
595423MÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_aMÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_aMÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeLun Oct 05, 2015 2:11 pm

92Dragos a scris:
Adrian78 a scris:
Ca o paranteza la flota de vagoane cel mai bine sta RegioJet o companie mica dar cu o expansiune foarte rapida un bun exemplu de urmat nu m-ar mira sa ajunga sa faca si trenurile Praga-Budapesta oricum bravo lor

Abia astept sa vina dar nu au posibilitate. Statul contoleaza transportul feroviar scopul e tinerea companiilor private la distanta.

Îi paşte un ditamai infringementul de la UE. Ah, pardon, am uitat că Cehia nu e stat de consum pentru UE, iar Ungaria are mai multe ouă, deci lor nu li se aplică. Noi dacă am face la fel, ne-ar scoate din UE.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeLun Oct 05, 2015 2:23 pm

Nu ne-ar scoate nimeni, suntem prea lasi sa ne sustinem punctul de vedere. Tacem si inghitim, asa e romanul, tace si accepta tot ce i se impune, asta in general nu doar in anumite domenii.
Noi asa am fost mereu, "sa zicem mersi pentru ce avem" nu , nu zic deloc mersi, vreau mai mult si ma zbat pana obtin ceea ce vreau si cum vreau nu tac si inghit.

_________________
595423MÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_aMÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_aMÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeLun Oct 05, 2015 2:31 pm

Ungaria da are oua, au avut mereu au schimbat un Imperiu introducind dualismul, pe cind noi mai aveam fanarioti pe aici.Are oua si acuma cu islamistii astia inapoiati din evul mediu tirziu, a avut si cu FMI e i-a trimis afara din tara.
Cehia ce fel de tara e doctore, ca nu m-am prins?

Dar in toata discutia despre material rulant, tarife, trase si Stat lipseste un element: compania de infrastructura feroviara.

Pai ce CFR nu are material rulant,merge 10 minute cu 30km/h, apoi baga 160 km/h frineaza la 50 restrictie iar baga 100, iar frineaza cale libera , iar 80 apoi 160 pe urma restrictie podet, restricte linia X toata statia, restrictie pod , lipsa romb vizibilitate, podet slabit, oprire pasaj la nivel sa nu lovim BMW ce naiba e asta?
Vin  unii dintre pasionati pe forum care cunosc situatia si ne mai dau cite o stire: ,,restrictia aia la podetul Y? pai aia e acolo de 20 de ani"

Imi zice intr-o zi un mecanic , ca undeva pe 310 e o restrictie intr-o gara care era acolo cind a inceput el la drum si la anul iasa la pensie si restrictia modificata in jos este tot acolo.

Pai miine putem cumpara, rame Hyperion, PESA, FLIRT, Sapsan, Maglev si Malaxa reloaded daca nu avem infrasctructura.

Poate sa vina orice firma cu orice mers fara oprire pina la Bucuresti daca merge doar cu restrictii.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeLun Oct 05, 2015 3:26 pm

Dane limitarile sunt permanente restrictiile se mai scot din ele la fel multe limitari pe M200 sunt din cauza curbelor si alea sunt de ani de zile sau pe M202 la Pui limitarea de 50 sau la intrarea pe defileu limitarea de 15km/h care a stat 17-18 ani
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeMar Oct 06, 2015 1:18 am

92Dragos a scris:
De la noul mers flota MAV dispara complet din Germania. Va exista un singur tren Budapesta-Praga cu compunerea MÁV, iar Jesenius Budapest-Hamburg o sa aiba doar CD-uri cu plecare la 7.25 din cate am inteles. Pe Metropol va mai rataci cate un vagon 21-91 pentru Berlin, in rest nimic.

Daca dispare doar flota MAV, dar cele 4 trenuri zilnice raman (1xHamburg, 3xBerlin) nu e o problema atat de mare. Pentru mine au fost OK vagoanele MAV de pe internationale tot timpul (exceptand ca am venit cu Metropol 14 ore cu neoanele in ochi pt. ca ambele vag. de cls 2 erau tip salon !deci da, se practica si la altii, nu doar la noi ! ), iar DB chiar nu are ce comenta despre vagoanele unguresti, dar desigur, vagoanele CD sunt ``the best`` abc
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeMar Oct 06, 2015 8:01 am

alex.alexus.tm a scris:
92Dragos a scris:
De la noul mers flota MAV dispara complet din Germania. Va exista un singur tren Budapesta-Praga cu compunerea MÁV, iar Jesenius Budapest-Hamburg o sa aiba doar CD-uri cu plecare la 7.25 din cate am inteles. Pe Metropol va mai rataci cate un vagon 21-91 pentru Berlin, in rest nimic.

Daca dispare doar flota MAV, dar cele 4 trenuri zilnice raman (1xHamburg, 3xBerlin) nu e o problema atat de mare. Pentru mine au fost OK vagoanele MAV de pe internationale tot timpul (exceptand ca am venit cu Metropol 14 ore cu neoanele in ochi pt. ca ambele vag. de cls 2 erau tip salon !deci da, se practica si la altii, nu doar la noi ! ), iar DB chiar nu are ce comenta despre vagoanele unguresti, dar desigur, vagoanele CD sunt ``the best`` abc

Pentru Berlin nici vorba de 3 trenuri. Ramane jesenius si Metropolul dar pana nu vad nu cred.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Cats_zpsc4hgwatz

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Cats11
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeDum Oct 11, 2015 1:38 pm

Aici mersul MAV
72/73 are vagoanele cu 480/481 dar sub numele Bononia nu Serdika

Vad un tren 369 care continua din Oradea la Salonta

https://drive.google.com/file/d/0B_AEUsZ8drWveU9DMnZ6OENfb0k/view?pli=1
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeDum Oct 11, 2015 3:02 pm

Apar urmatoarele noutati:

Tren 369 : Debrecen - Püspökladány - Biharkeresztes - Oradea - Salonta
Tren 364 : Debrecen - Püspökladány - Biharkeresztes - Oradea

Serdika devine tren de zi atat la dus cat si la intors (cuplat cu Traianus).

Raman in circularie Regio-urile de la Debrecen pt. Satu Mare, Jibou si Oradea (toate via Valea lui Mihai)

IR 73 ``Traianus`` o sa arate destul de interesant pe distanta Timisoara-Craiova ca si tren de zi daca o sa fie compus din garnitura clasica + vagoanele de Sofia + garnitura atasat in Timisoara (daca ramane la fel precum mersul actual). Vreo 11 vagoane in total.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeDum Oct 11, 2015 3:53 pm

Dovada ca traxxurile nu vor mai trece de Timisoara, de bine de rau ma bucur. Nu iti urca balota cu 8 vagoane cand ploua.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Cats_zpsc4hgwatz

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Cats11
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeDum Oct 11, 2015 4:02 pm

Acum vine intrebarea, ce vagoane vor fi de la Sofia, BDZ sau baga MAV ceva saloane. Daca ramane cu 2 vagaone clasa de la BDZ iar e discutabil, ori baga vagoanele lor proaspat modernizate adica niste saloane similare cu 20-83 are CFR ori ramane cu cele Y clasa 1 tarifate clasa 2 compartimentate, in cazul asta mai bine la vagonul BDZ compartimentat fata de salonul CFR acum iarna cand la Y ai caldura de stai in maneca scurta iar in salonul CFR stai si cu geaca pe tine ca nu e mare caldura.

_________________
595423MÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_aMÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_aMÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeDum Oct 11, 2015 4:19 pm

Curios ca nu urca doar uneori a avut 9 vagoane si a plouat.

Ba chiar a fost pozat si pe Predeal cu marfa pentru Ploiesti parca.

Oricum daca ramine sa duca si grupa lui 1691 atunci vor fi manevre in Timisoara sa puna Sofia la urma, sau daca ii schimba Traxxul atunci pot pune grupa lui 1691 dupa locomotiva.

Vidinul e de facut acuma pe ziua si cind ai ce face pe acolo.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeDum Oct 11, 2015 4:37 pm

Pentru noi din Bucuresti e mai bine cum il baga de noapte ca in prezent nu aveam cu ce merge la Craiova sa il prindem, asta e, mergem noaptea la Sofia dar dimineata la 5 esti in Sofia si ai legatura spre Burgas prin Karlovo o linie care merge prin munti, foarte frumoasa deci acum am cu ce merge iar seara la 23:55-00:00 pleaca spre Romania/Ungaria, deci timp destul, dimineata sunt in Craiova si am cu ce sa ma intorc in Bucuresti, atat ca trec podul noaptea, avantaje si dezavantaje, nu le poti avea pe toate.

Eu am mai spus, noul mers aduce schimbari si unele vor fi chiar foarte bune acum depinde de fiecare cum le percepe si de cum are programul si in ce zona sta.

_________________
595423MÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_aMÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_aMÁV-Ungaria - Pagina 14 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Dum Oct 11, 2015 4:52 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeDum Oct 11, 2015 4:43 pm

dan tm a scris:
Curios ca nu urca doar uneori a avut 9 vagoane si a plouat.

Ba chiar a fost pozat si pe Predeal cu marfa pentru Ploiesti parca.

.

Traxul 023 cu trenul RCRO Brazi-Curtici in data de 29 august 2014 intrand in Predeal si avand impingatoarea EA 803 GFR.

MÁV-Ungaria - Pagina 14 P8291272
free photo upload
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitimeDum Oct 11, 2015 5:10 pm

dan tm a scris:
Curios ca nu urca doar uneori a avut 9 vagoane si a plouat.

Ba chiar a fost pozat si pe Predeal cu marfa pentru Ploiesti parca.

Oricum daca ramine sa duca si grupa lui 1691 atunci vor fi manevre in Timisoara sa puna Sofia la urma, sau daca ii schimba Traxxul atunci pot pune grupa lui 1691 dupa locomotiva.

Vidinul e de facut acuma pe ziua si cind ai ce face pe acolo.

Da e ciudat Traxxul a urcat singur dar în data de 09.10 când a fost EA298 i-au dat dubla de la Severin la Balota pe 329 cu 9 vagoane
Văd ca de azi Traxxul025 a rămas la Curtici
Sus In jos
Continut sponsorizat





MÁV-Ungaria - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: MÁV-Ungaria   MÁV-Ungaria - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
MÁV-Ungaria
Sus 
Pagina 14 din 43Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 28 ... 43  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Moldova-Ucraina-Ungaria
» UZ-Ucraina
» Sugestii calatorie Ungaria Bekescsaba
» Ungaria-Germania-Austria 2013
» Ungaria,Austria si Italia 2008

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DIVERSE :: INTERNATIONAL-
Mergi direct la: