| Lucrări de modernizare gara Botoşani | |
|
+31cristi CFR Katalin4653 arianul Radu.B daniel_c DUAL Petru Daniel Vitosa AndiCFR AlexD @ndrey Vlad Semafor popovici MariusM Luna nenuandrei COSTACHE MIHAIL ldh80 manuela kristi kkk acar burlington redeme Dr2005 joanta Adrian78 Nesebar M.I.C.I. TVlad cfr500 35 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Mar 28 Aug 2012, 20:45 | |
| Astazi, primul peron era aproape gata , mai trebuie turnat beton doar in jurul gurii pasajului subteran, iar la al doilea peron s-a turnat zidul de sprin pentru linia 1. Oricum treaba merge cu viteza melcului. O intrebare : Cand va fi montata linia 1? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Mar 28 Aug 2012, 20:51 | |
| Linia, cel mai probabil, va fi montata la sfarsit. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Mar 28 Aug 2012, 20:59 | |
| Totusi linia 3 care va fi 2 trebuie sa fie modernizata si trebuie sa fie o linie ca locomotivele sa se intoarca. |
|
| |
burlington
Numarul mesajelor : 19 Reputatie : 4834 Data de inscriere : 23/09/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Mier 29 Aug 2012, 21:07 | |
| Acum, cand partea de beton armat a pasajului subteran este gata, se poate lesne observa ca acesta este cu adevarat necesar, avand in vedere diferenta de nivel dintre peroane si calea de rulare. Carcotasii vor spune ca se putea traversa si pe la capetele peroanelor, la fel cum ar spune ca se poate merge foarte bine pe jos pana la Veresti. A fost adusa sina noua (n-am remarcat tipul, o fi 54?). Intoarcerea locomotivelor se poate face si fara a trece prin dreptul garii, cu manevra din mai multe miscari, astfel incat sa se poata lucra si la fosta linie 3, viitoarea linie 2. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Mier 29 Aug 2012, 22:22 | |
| - burlington a scris:
- Acum, cand partea de beton armat a pasajului subteran este gata, se poate lesne observa ca acesta este cu adevarat necesar, avand in vedere diferenta de nivel dintre peroane si calea de rulare. Carcotasii vor spune ca se putea traversa si pe la capetele peroanelor, la fel cum ar spune ca se poate merge foarte bine pe jos pana la Veresti.
A fost adusa sina noua (n-am remarcat tipul, o fi 54?). Intoarcerea locomotivelor se poate face si fara a trece prin dreptul garii, cu manevra din mai multe miscari, astfel incat sa se poata lucra si la fosta linie 3, viitoarea linie 2. Eu cred ca ar trebuie montata linia 1 de unde vor pleca trenurile de calatori pentru a se apuca de viitoarea linie 2. Sina noua unde e depozitata? Au fost aduse traverse si macazuri? Aceasta sectie e una cu extreme, La Botosani peroane foarte inalte si la Veresti e electrificata. Pana la urma care va fi linia directa? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Mier 29 Aug 2012, 22:48 | |
| Nu cred ca vor baga trenuri pana nu se termina toata lucrarea. Iar montarea liniei, dupa cum am zis, sigur va fi facuta la urma.
In ceea ce priveste linia directa, e posibil ca gara Botosani sa ramana fara (avand in vedere ca se scoate linia 2 care acum e directa). Oricum nu e singura gara fara linie directa, sunt multe astfel de statii. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Mier 29 Aug 2012, 23:22 | |
| - Vlad a scris:
- Nu cred ca vor baga trenuri pana nu se termina toata lucrarea. Iar montarea liniei, dupa cum am zis, sigur va fi facuta la urma.
In ceea ce priveste linia directa, e posibil ca gara Botosani sa ramana fara (avand in vedere ca se scoate linia 2 care acum e directa). Oricum nu e singura gara fara linie directa, sunt multe astfel de statii. Dupa capul meu linia 1 ar putea redeveni directa asa cuma fost la inceput si ar disparea restrictia de 30 de la iesirea din Botosani. Care sunt garile fara directa:D? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Mier 29 Aug 2012, 23:54 | |
| - ctln1991 a scris:
- Care sunt garile fara directa:D?
Statii fara directa intr-unul din capete: Cluj cap X, Timisoara Nord cap X, Sibiu cap X, Galati cap X si Y, Oradea cap X (daca nu ma insel si in cap Y), astea mi-au venit acum in minte. Mai sunt si altele. De asemenea mai sunt statii de genul Dornesti care au o linie directa in capatul X (linia 2) iar in Y alta linie directa (linia 4) |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Joi 30 Aug 2012, 09:26 | |
| Mai e Predeal care e statie paralelogram [dupa cum a spus un impiegat de acolo] In Brasov liniile 3-4 sunt directe,care vin de la Bucuresti,dar spre Sighisoara linia 4 devine firul 2 spre Sighisoara iar linia 3 devine M200,se ia linia 4 ca directa? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Joi 30 Aug 2012, 15:33 | |
| Predeal e statie paralelogram deoarece nu are nici o linie care sa fie directa in ambele capete (nu stiu acolo care linie e directa in ce capat, desi mi se pare ca nu sunt linii directe). Alte statii paralelogram: Dornesti, Valea Alba, Simeria Triaj s.a.
La Brasov liniile 3 si 4 sunt directe.
Noi vorbeam de statii care nu au linie directa in unul din capete sau in amandoua, adica de la orice linie ai iesi, iesi in abatere. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Joi 30 Aug 2012, 21:45 | |
| Alta statie in paralelogram Marasesti |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Sam 08 Sept 2012, 15:58 | |
| |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Sam 08 Sept 2012, 17:57 | |
| - Vlad a scris:
- Predeal e statie paralelogram deoarece nu are nici o linie care sa fie directa in ambele capete (nu stiu acolo care linie e directa in ce capat, desi mi se pare ca nu sunt linii directe). Alte statii paralelogram: Dornesti, Valea Alba, Simeria Triaj s.a.
La Brasov liniile 3 si 4 sunt directe.
Noi vorbeam de statii care nu au linie directa in unul din capete sau in amandoua, adica de la orice linie ai iesi, iesi in abatere. Totusi daca e paralelogram trebuie sa aiba o linie directa. Doar statiile foarte mari unde sint multe fascicule de linii si posibilitati de combinare a parcursurilor e posibil sa nu aiba linie directa. Din schita statiei Marasesti care era pe aici pe forum, parca imi amintesc ca liniile directe din directia Adjud se continuau spre Tecuci, si atunci nu e chiar paralelogram. ________________________________ Eram tentat sa spun ca linia 1 e directa pe X in Timisoara Nord dar semnalul ma contrazice |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Sam 08 Sept 2012, 18:09 | |
| Da, am gasit schita statiei Marasesti
http://www.forumtrenuri.com/t487p50-schite-statii?highlight=schite |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani Sam 08 Sept 2012, 20:01 | |
| - dan tm a scris:
Totusi daca e paralelogram trebuie sa aiba o linie directa. Doar statiile foarte mari unde sint multe fascicule de linii si posibilitati de combinare a parcursurilor e posibil sa nu aiba linie directa.
Are linie directa, insa nu aceeasi in ambele capete, asta era ideea. - dan tm a scris:
Din schita statiei Marasesti care era pe aici pe forum, parca imi amintesc ca liniile directe din directia Adjud se continuau spre Tecuci, si atunci nu e chiar paralelogram.
E paralelogram pentru M500. Cat despre Timisoara N., aceasta nu are directa in capat X. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucrări de modernizare gara Botoşani | |
| |
|
| |
| Lucrări de modernizare gara Botoşani | |
|