Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeJoi 16 Aug 2012, 19:50

Situaţia asta e de când lumea şi pământul... e la fel de veche ca mersul cu naşu' Laughing
Chiar sunt curios dacă se va rezolva cumva. Mai sunt curios şi care ar fi preţurile la ceilalţi operatori, de exemplu Regiotrans are ditamai barul în trenurile IR.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6229
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeVin 17 Aug 2012, 12:33

Un vagon al trenului Suceava-Mangalia a luat foc în gara Burdujeni, cu puţin timp înainte să plece în cursă .
http://www.adevarul.ro/locale/suceava/Un_vagon_al_trenului_Suceava-Mangalia_a_luat_foc_in_gara_Burdujeni-cu_putin_timp_inainte_sa_plece_in_cursa_0_757124369.html
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeVin 17 Aug 2012, 17:02

Posibil scurt la instalatia electrica .. se vede cat de bine au lucrat la jegurile 20-492xx.. modernizate de 2 ori inca .. Bine ca nu a luat foc in mers ,ca era buba mare.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeVin 17 Aug 2012, 18:44

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-stiri_din_bucuresti-stiri_din_trafic-coloana_de_masini-dn1-valea_prahovei_0_757124514.html

Cu trenuri speciale pentru week-end si cu preturi decente, nu care sa faca lumea sa fuga de tren, sigur nu ar fi stat asa situatia... Cateva RE-uri, odata la doua ore VSD nu ar fi stricat...
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeVin 17 Aug 2012, 18:56

Nu se mai intoarce nimeni la tren mai ales din cei care au masini personale. Vrei nu vrei, masina personala iti ofera unele avantaje care trenul nu le va oferi niciodata.
Ca sa nu mai vorbim de faptul ca, coridorul 4 de autostrada va fi gata inainte de cel de cale ferata.
Chiar si cand va fi reabilitat C 4 feroviar avantajul va fi tot catre auto, pe auto o sa ai posibilitatea sa circuli de la CT la Curtici cu 130km/h daca nu 140km/h constant iar cu trenul indiferent de material rulant tot vor fi multe portiuni unde se va circula cu 80-100km/h din cauza reliefului.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeVin 17 Aug 2012, 19:01

Lumea o sa vina la tren pe viitor , daca liniile vor permite o viteza mai buna si cum benzina am vazut azi ca deja a sarit de 6 lei , este 6,05 pana la sfarsitul anului ajunge la 6,5 si la anul va fi 7 lei (ne*un sa fi sa dai 6,05 lei pe un litru de benzina si pe un plin peste 300 cu care nu ajungi la Satu Mare iar un bilet la tren este 100 cu reduceri ajungi la 75-80) iar preturile la tren sa nu mai creasca atunci cu trenul va fi mai ieftin clar plus ceva oferte automat iesi mai ieftin .

_________________
595423Revista presei (partea III) - Pagina 44 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 44 Bdeem_8496_aRevista presei (partea III) - Pagina 44 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeVin 17 Aug 2012, 19:10

Alex, sunt de acord cu ce spui, doar ca tu vorbesti de intreg coridorul. Eu ma refeream doar la trenurile de la Bucuresti pentru Valea Prahovei. Raman la parerea ca un RE, cu timpi buni si pret de... RE Razz ar fi ok...

Karpaty, tu vorbesti de situatia in care ai merge singur pana la Satu Mare. Dar multi, daca nu merg singuri, ci cu inca 2-3 insi, aleg masina, pentru ca le e mai convenabil... Si tine cont si ca nu multi stiu de reducerile (multe din ele de doi bani) oferite de CFR. Ajung mai repede decat cu trenul, desi nu cu mult mai repede... Apropo de un drum Bucuresti-Satu Mare, sa fereasca zeii pe oricine sa fie nevoit sa faca drumul ala... :roll:
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeVin 17 Aug 2012, 19:51

Peste tot pe unde există autostrăzi ca lumea, trenul a pierdut clienţi. Şi companiile feroviare ştiu asta, inclusiv DB, OBB şi SNCF. De aia Austria, Germania şi Franţa sunt pline de linii pentru navetişti, care duc până în centrele oraşelor. Ei se bazează mult pe traficul de navetă, care e oarecum constant şi o sursă sigură de câştig, pentru că pe distanţe scurte (sub 100 km să zicem) te mişti mai repede şi mai ieftin cu transportul în comun.
Încă visez la trenuri RE între Bucureşti şi Ploieşti, Piteşti sau Târgovişte, cu mers cadenţat, făcute cu rame electrice sau automotoare diesel, după caz. Ştiu că sună comunist, dar economia naţională ar avea de câştigat, oamenii ar putea merge ieftin şi rapid la muncă, studenţii din aceste oraşe ar putea să nu mai stea la cămin (pentru că transportul ar fi rapid şi ieftin), dându-le şansa celor de la distanţă mai mare să vină să studieze (să nu rămână doar cu liceul pentru că nu-şi permit facultatea în Bucureşti sau alt centru universitar) (la ora actuală căminele din Regie sunt pline de studenţi din Ploieşti, Titu, Târgovişte, Piteşti, Giurgiu, Alexandria şi alte oraşe relativ apropiate).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5275
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeVin 17 Aug 2012, 19:57

nu va mai amagiti degeaba fiindca jegosii astia de la cfr nu mai reduc pretul biletelor. voi nu intelegeti ca nu ii intereseaza sa fie calatori? ofertele oricum sunt praf in ochi...
daca ar fi tarif de regio pe toate trenurile, ar mai fi ceva...dar este nejustificata diferenta intre IR si R. economic, un tren IR ar trebui sa fie mai ieftin decat un R din toate punctele de vedere.
tot ce se intampla la cfe frizeaza absurdul. pe mine, de fapt, nici nu ma mira lucrul asta, vazand cum gandesc unii oameni chiar de pe aici.
vreau sa-mi explice cineva, cum se justifica economic faptul ca IR este mai scump decar R....asta tinand cont ca CFR este un serviciu public, nu este o societate privata ce alearga dupa bani. multumesc!

apropo de naveta, eu sunt singurul care face naveta cu trenul IR din costesti catre pitesti. ma refer la abonament, ca asa, pomanagii care lucreaza la goloesti merg gratis cu trenul.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeSam 18 Aug 2012, 01:10

karpaty a scris:
Lumea o sa vina la tren pe viitor , daca liniile vor permite o viteza mai buna si cum benzina am vazut azi ca deja a sarit de 6 lei , este 6,05 pana la sfarsitul anului ajunge la 6,5 si la anul va fi 7 lei (ne*un sa fi sa dai 6,05 lei pe un litru de benzina si pe un plin peste 300 cu care nu ajungi la Satu Mare iar un bilet la tren este 100 cu reduceri ajungi la 75-80) iar preturile la tren sa nu mai creasca atunci cu trenul va fi mai ieftin clar plus ceva oferte automat iesi mai ieftin .
Subscriu. In plus cand se va scumpii si mai mult benzina/motorina chiar daca se mai scumpeste si trenu tot va fi un avantaj la tren. Exemplu: Daca trenu costa cu 30 la suta mai putin in 2 situatii, dar intr-una pretu e de 7 ron la tren si 10 ron la masina, iar in celalat preturile sunt 140 ron la tren si 200 ron la masina, evident in cazul 2 lumea va merge intr-un procent mult mai mare la tren 60 ron nefiind diferenta mica, chiar daca e tot 30% Apoi la masina mai e nevoie si de sofer sau faci mult timp daca esti tu sofer (eu as face cel putin cam 9-10 ore din Petrosani pana la Bucuresti).
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeSam 18 Aug 2012, 01:54

vedeti de la minutul 15: http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-44248 .
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeSam 18 Aug 2012, 20:58

Era inevitabil ce CFR sa mearga spre faliment dupa programul FMI cand nu eficientizezi activitatea sa controlezi pierderile ci iei cea mai naspa decizie sa cresti preturile cand ai concurenta puternica din partea transportului auto si mai nou din partea operatorilor privati de pe calea ferata si mai inchiriezi si unele sectii care nu sunt profitabile nici la privati doar plimba trenuri goale pe ele

Un alta decizie pozitiva luata de noul director
CFR Călători, operatorul naţional de transport feroviar de pasageri a semnat un Contract de Colaborare cu MAV Trakcio, operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria. Semnarea contractului a avut la Bucureşti, la sediul CFR Călători.
“Politica statului român este de a dezvolta noi servicii feroviare în condiţiile unui raport optim tarif de transport /costuri, motiv pentru care se impune o reevaluare a serviciilor transfrontaliere. Trebuie să ţinem cont pe lângă interesele comerciale şi de faptul că ambele întreprinderi feroviare au ca obiect de activitate transportul feroviar public care trebuie să asigure mobilitatea persoanelor”, a declarat Ştefan Roşeanu, director general al CFR Călători.
Contractul bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, menite să permită fluidizarea traficului feroviar cu Europa Centrală şi să contribuie la reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucureşti şi Budapesta.
Contractul prevede remorcarea reciprocă a trenurilor internaţionale pe ruta Bucureşti – Budapesta, cu locomotive şi personal de locomotivă, astfel încât să se optimizeze trecerea frontierei fără a mai fi necesară schimbarea locomotivelor la graniţa celor două state.
Ambele părţi si-au exprimat disponibilitatea de a colabora în continuare pentru dezvoltarea relaţiilor bilaterale de cooperare transfrontalieră pentru satisfacerea nevoilor de transport ale locuitorilor celor două ţări membre ale Uniunii Europene, România şi Ungaria. Astfel, la invitaţia MAV Trakcio, s-a stabilit ca prima reuniune a Grupului de Lucru – înfiinţat pentru reevaluarea serviciilor feroviare transfrontaliere – să aibă loc la Budapesta în luna ianuarie 2013, după definitivarea noului mers de tren.


Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Sam 18 Aug 2012, 21:07, editata de 1 ori
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeSam 18 Aug 2012, 21:00

O sa trimita "curvele" pe internatioanale =)).Moare muri acum :-ss ,dar macar mai vedem si noi un Taur si un 21-91 de-al lor.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13104
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeSam 18 Aug 2012, 21:30

adrian78 a scris:
Era inevitabil ce CFR sa mearga spre faliment dupa programul FMI cand nu eficientizezi activitatea sa controlezi pierderile ci iei cea mai naspa decizie sa cresti preturile cand ai concurenta puternica din partea transportului auto si mai nou din partea operatorilor privati de pe calea ferata si mai inchiriezi si unele sectii care nu sunt profitabile nici la privati doar plimba trenuri goale pe ele

Un alta decizie pozitiva luata de noul director
CFR Călători, operatorul naţional de transport feroviar de pasageri a semnat un Contract de Colaborare cu MAV Trakcio, operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria. Semnarea contractului a avut la Bucureşti, la sediul CFR Călători.
“Politica statului român este de a dezvolta noi servicii feroviare în condiţiile unui raport optim tarif de transport /costuri, motiv pentru care se impune o reevaluare a serviciilor transfrontaliere. Trebuie să ţinem cont pe lângă interesele comerciale şi de faptul că ambele întreprinderi feroviare au ca obiect de activitate transportul feroviar public care trebuie să asigure mobilitatea persoanelor”, a declarat Ştefan Roşeanu, director general al CFR Călători.
Contractul bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, menite să permită fluidizarea traficului feroviar cu Europa Centrală şi să contribuie la reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucureşti şi Budapesta.
Contractul prevede remorcarea reciprocă a trenurilor internaţionale pe ruta Bucureşti – Budapesta, cu locomotive şi personal de locomotivă, astfel încât să se optimizeze trecerea frontierei fără a mai fi necesară schimbarea locomotivelor la graniţa celor două state.
Ambele părţi si-au exprimat disponibilitatea de a colabora în continuare pentru dezvoltarea relaţiilor bilaterale de cooperare transfrontalieră pentru satisfacerea nevoilor de transport ale locuitorilor celor două ţări membre ale Uniunii Europene, România şi Ungaria. Astfel, la invitaţia MAV Trakcio, s-a stabilit ca prima reuniune a Grupului de Lucru – înfiinţat pentru reevaluarea serviciilor feroviare transfrontaliere – să aibă loc la Budapesta în luna ianuarie 2013, după definitivarea noului mers de tren.

Nu cred ca or sa scoata timpi mai buni acum trenul intre Bucuresti si Budapesta. Sau, ma rog, 20 de minute nu mi se pare ca e mare diferenta. Si sunt tare curios ce engleza au angajatii de la CFR infrastructura. Very Happy

Cat despre bilete, daca CFR-ul nu scade preturile cu macar un sfert, nu are nici o sansa sa concureze cu privatii sau cu cei de la auto. Ca tot zicea cineva acum o saptamana sau doua ca FMI-ul ne face bine... :roll: Spun de un sfert, pentru ca asta e reducerea de care au nevoie pentru a avea preturi ca la auto. Si in felul asta, chiar cu posibilele intarzieri, oamenii vor reveni la trenuri, mai ales pentru distantele mari, avand prize in vagoane, trenurile fiind confortabile, etc. Dar na, FMI-ul face totul din pix, cum fac cocalarii de la noi. Ma refer la bisnitarii din piete, la patronii de hoteluri de la mare, etc. De ce s vand 10 bucati cu 10 lei, si sa scot 100 de lei, cand pot sa vand 4 cu 25 de lei... Dar cum sa inteleaga cocalarii, care nu se gandesc decat la profitul imediat, ca NU PRETUL, CI RULAJUL ADUCE PROFIT?
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5453
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitimeSam 18 Aug 2012, 23:25

Amtrak scanează biletele de tren, cu iPhone-ul
8 mai 2012

Compania feroviară americană Amtrak a descoperit o nouă întrebuinţare pentru telefoanele iPhone: le foloseşte pe post de scanner de bilete de tren.

http://www.apropo.ro/cash/it-c/amtrak-scaneaza-biletele-de-tren-cu-iphone-ul-9603521


Amtrak, compania feroviară deţinută de guvernul american, care este responsabilă pentru serviciile feroviare din SUA, a început să distribuie telefoane iPhone conductorilor de tren, începând din noiembrie 2011.

Compania speră ca până la sfârşitul acestei veri să echipeze 1.700 de conductori cu iPhone-uri capabile să scaneze biletele de tren, pe întreg teritoriul SUA.

Amtrak a investit aproximativ 7,5 milioane de dolari în acest sistem de ticketing iPhone, din care 5,5 milioane s-au dus pe dezvoltarea software-ului.

Sistemul va permite călătorilor să îşi printeze singuri biletele sau să le încarce pe smartphone-urile lor iar codul de bare va fi citit de un scanner ataşat iPhone-ului conductorului, comunicând printr-un software special cu o bază de date centralizată.

iPhone-ul va fi îmbrăcat într-o carcasă specială, care va avea şi o baterie de rezervă externă, pentru a-i prelungi perioada de funcţionare.

Software-ul nu numai că va oferi capacitatea de a scana biletele pasagerilor, dar, de asemenea, va informa conductorul de alte lucruri, cum ar fi un pasager cu handicap care trebuie să coboare la o staţie specială şi va necesita operarea unui lift special pentru coborâre.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 44 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 44 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 44 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: