|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 16 Aug 2012, 19:50 | |
| Situaţia asta e de când lumea şi pământul... e la fel de veche ca mersul cu naşu' Chiar sunt curios dacă se va rezolva cumva. Mai sunt curios şi care ar fi preţurile la ceilalţi operatori, de exemplu Regiotrans are ditamai barul în trenurile IR. _________________ :TTT:
|
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6229 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 17 Aug 2012, 12:33 | |
| Un vagon al trenului Suceava-Mangalia a luat foc în gara Burdujeni, cu puţin timp înainte să plece în cursă . http://www.adevarul.ro/locale/suceava/Un_vagon_al_trenului_Suceava-Mangalia_a_luat_foc_in_gara_Burdujeni-cu_putin_timp_inainte_sa_plece_in_cursa_0_757124369.html |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 17 Aug 2012, 17:02 | |
| Posibil scurt la instalatia electrica .. se vede cat de bine au lucrat la jegurile 20-492xx.. modernizate de 2 ori inca .. Bine ca nu a luat foc in mers ,ca era buba mare. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 17 Aug 2012, 18:44 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-stiri_din_bucuresti-stiri_din_trafic-coloana_de_masini-dn1-valea_prahovei_0_757124514.html
Cu trenuri speciale pentru week-end si cu preturi decente, nu care sa faca lumea sa fuga de tren, sigur nu ar fi stat asa situatia... Cateva RE-uri, odata la doua ore VSD nu ar fi stricat... |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 17 Aug 2012, 18:56 | |
| Nu se mai intoarce nimeni la tren mai ales din cei care au masini personale. Vrei nu vrei, masina personala iti ofera unele avantaje care trenul nu le va oferi niciodata. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca, coridorul 4 de autostrada va fi gata inainte de cel de cale ferata. Chiar si cand va fi reabilitat C 4 feroviar avantajul va fi tot catre auto, pe auto o sa ai posibilitatea sa circuli de la CT la Curtici cu 130km/h daca nu 140km/h constant iar cu trenul indiferent de material rulant tot vor fi multe portiuni unde se va circula cu 80-100km/h din cauza reliefului. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 17 Aug 2012, 19:01 | |
| Lumea o sa vina la tren pe viitor , daca liniile vor permite o viteza mai buna si cum benzina am vazut azi ca deja a sarit de 6 lei , este 6,05 pana la sfarsitul anului ajunge la 6,5 si la anul va fi 7 lei (ne*un sa fi sa dai 6,05 lei pe un litru de benzina si pe un plin peste 300 cu care nu ajungi la Satu Mare iar un bilet la tren este 100 cu reduceri ajungi la 75-80) iar preturile la tren sa nu mai creasca atunci cu trenul va fi mai ieftin clar plus ceva oferte automat iesi mai ieftin . |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 17 Aug 2012, 19:10 | |
| Alex, sunt de acord cu ce spui, doar ca tu vorbesti de intreg coridorul. Eu ma refeream doar la trenurile de la Bucuresti pentru Valea Prahovei. Raman la parerea ca un RE, cu timpi buni si pret de... RE ar fi ok... Karpaty, tu vorbesti de situatia in care ai merge singur pana la Satu Mare. Dar multi, daca nu merg singuri, ci cu inca 2-3 insi, aleg masina, pentru ca le e mai convenabil... Si tine cont si ca nu multi stiu de reducerile (multe din ele de doi bani) oferite de CFR. Ajung mai repede decat cu trenul, desi nu cu mult mai repede... Apropo de un drum Bucuresti-Satu Mare, sa fereasca zeii pe oricine sa fie nevoit sa faca drumul ala... :roll: |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 17 Aug 2012, 19:51 | |
| Peste tot pe unde există autostrăzi ca lumea, trenul a pierdut clienţi. Şi companiile feroviare ştiu asta, inclusiv DB, OBB şi SNCF. De aia Austria, Germania şi Franţa sunt pline de linii pentru navetişti, care duc până în centrele oraşelor. Ei se bazează mult pe traficul de navetă, care e oarecum constant şi o sursă sigură de câştig, pentru că pe distanţe scurte (sub 100 km să zicem) te mişti mai repede şi mai ieftin cu transportul în comun. Încă visez la trenuri RE între Bucureşti şi Ploieşti, Piteşti sau Târgovişte, cu mers cadenţat, făcute cu rame electrice sau automotoare diesel, după caz. Ştiu că sună comunist, dar economia naţională ar avea de câştigat, oamenii ar putea merge ieftin şi rapid la muncă, studenţii din aceste oraşe ar putea să nu mai stea la cămin (pentru că transportul ar fi rapid şi ieftin), dându-le şansa celor de la distanţă mai mare să vină să studieze (să nu rămână doar cu liceul pentru că nu-şi permit facultatea în Bucureşti sau alt centru universitar) (la ora actuală căminele din Regie sunt pline de studenţi din Ploieşti, Titu, Târgovişte, Piteşti, Giurgiu, Alexandria şi alte oraşe relativ apropiate). _________________ :TTT:
|
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 17 Aug 2012, 19:57 | |
| nu va mai amagiti degeaba fiindca jegosii astia de la cfr nu mai reduc pretul biletelor. voi nu intelegeti ca nu ii intereseaza sa fie calatori? ofertele oricum sunt praf in ochi... daca ar fi tarif de regio pe toate trenurile, ar mai fi ceva...dar este nejustificata diferenta intre IR si R. economic, un tren IR ar trebui sa fie mai ieftin decat un R din toate punctele de vedere. tot ce se intampla la cfe frizeaza absurdul. pe mine, de fapt, nici nu ma mira lucrul asta, vazand cum gandesc unii oameni chiar de pe aici. vreau sa-mi explice cineva, cum se justifica economic faptul ca IR este mai scump decar R....asta tinand cont ca CFR este un serviciu public, nu este o societate privata ce alearga dupa bani. multumesc!
apropo de naveta, eu sunt singurul care face naveta cu trenul IR din costesti catre pitesti. ma refer la abonament, ca asa, pomanagii care lucreaza la goloesti merg gratis cu trenul. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 18 Aug 2012, 01:10 | |
| - karpaty a scris:
- Lumea o sa vina la tren pe viitor , daca liniile vor permite o viteza mai buna si cum benzina am vazut azi ca deja a sarit de 6 lei , este 6,05 pana la sfarsitul anului ajunge la 6,5 si la anul va fi 7 lei (ne*un sa fi sa dai 6,05 lei pe un litru de benzina si pe un plin peste 300 cu care nu ajungi la Satu Mare iar un bilet la tren este 100 cu reduceri ajungi la 75-80) iar preturile la tren sa nu mai creasca atunci cu trenul va fi mai ieftin clar plus ceva oferte automat iesi mai ieftin .
Subscriu. In plus cand se va scumpii si mai mult benzina/motorina chiar daca se mai scumpeste si trenu tot va fi un avantaj la tren. Exemplu: Daca trenu costa cu 30 la suta mai putin in 2 situatii, dar intr-una pretu e de 7 ron la tren si 10 ron la masina, iar in celalat preturile sunt 140 ron la tren si 200 ron la masina, evident in cazul 2 lumea va merge intr-un procent mult mai mare la tren 60 ron nefiind diferenta mica, chiar daca e tot 30% Apoi la masina mai e nevoie si de sofer sau faci mult timp daca esti tu sofer (eu as face cel putin cam 9-10 ore din Petrosani pana la Bucuresti). |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 18 Aug 2012, 01:54 | |
| vedeti de la minutul 15: http://www.tvrplus.ro/editie-ora-de-business-44248 . |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 18 Aug 2012, 20:58 | |
| Era inevitabil ce CFR sa mearga spre faliment dupa programul FMI cand nu eficientizezi activitatea sa controlezi pierderile ci iei cea mai naspa decizie sa cresti preturile cand ai concurenta puternica din partea transportului auto si mai nou din partea operatorilor privati de pe calea ferata si mai inchiriezi si unele sectii care nu sunt profitabile nici la privati doar plimba trenuri goale pe ele
Un alta decizie pozitiva luata de noul director CFR Călători, operatorul naţional de transport feroviar de pasageri a semnat un Contract de Colaborare cu MAV Trakcio, operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria. Semnarea contractului a avut la Bucureşti, la sediul CFR Călători. “Politica statului român este de a dezvolta noi servicii feroviare în condiţiile unui raport optim tarif de transport /costuri, motiv pentru care se impune o reevaluare a serviciilor transfrontaliere. Trebuie să ţinem cont pe lângă interesele comerciale şi de faptul că ambele întreprinderi feroviare au ca obiect de activitate transportul feroviar public care trebuie să asigure mobilitatea persoanelor”, a declarat Ştefan Roşeanu, director general al CFR Călători. Contractul bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, menite să permită fluidizarea traficului feroviar cu Europa Centrală şi să contribuie la reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucureşti şi Budapesta. Contractul prevede remorcarea reciprocă a trenurilor internaţionale pe ruta Bucureşti – Budapesta, cu locomotive şi personal de locomotivă, astfel încât să se optimizeze trecerea frontierei fără a mai fi necesară schimbarea locomotivelor la graniţa celor două state. Ambele părţi si-au exprimat disponibilitatea de a colabora în continuare pentru dezvoltarea relaţiilor bilaterale de cooperare transfrontalieră pentru satisfacerea nevoilor de transport ale locuitorilor celor două ţări membre ale Uniunii Europene, România şi Ungaria. Astfel, la invitaţia MAV Trakcio, s-a stabilit ca prima reuniune a Grupului de Lucru – înfiinţat pentru reevaluarea serviciilor feroviare transfrontaliere – să aibă loc la Budapesta în luna ianuarie 2013, după definitivarea noului mers de tren.
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Sam 18 Aug 2012, 21:07, editata de 1 ori |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 18 Aug 2012, 21:00 | |
| O sa trimita "curvele" pe internatioanale =)).Moare muri acum :-ss ,dar macar mai vedem si noi un Taur si un 21-91 de-al lor. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 18 Aug 2012, 21:30 | |
| - adrian78 a scris:
- Era inevitabil ce CFR sa mearga spre faliment dupa programul FMI cand nu eficientizezi activitatea sa controlezi pierderile ci iei cea mai naspa decizie sa cresti preturile cand ai concurenta puternica din partea transportului auto si mai nou din partea operatorilor privati de pe calea ferata si mai inchiriezi si unele sectii care nu sunt profitabile nici la privati doar plimba trenuri goale pe ele
Un alta decizie pozitiva luata de noul director CFR Călători, operatorul naţional de transport feroviar de pasageri a semnat un Contract de Colaborare cu MAV Trakcio, operatorul feroviar de tracţiune din Ungaria. Semnarea contractului a avut la Bucureşti, la sediul CFR Călători. “Politica statului român este de a dezvolta noi servicii feroviare în condiţiile unui raport optim tarif de transport /costuri, motiv pentru care se impune o reevaluare a serviciilor transfrontaliere. Trebuie să ţinem cont pe lângă interesele comerciale şi de faptul că ambele întreprinderi feroviare au ca obiect de activitate transportul feroviar public care trebuie să asigure mobilitatea persoanelor”, a declarat Ştefan Roşeanu, director general al CFR Călători. Contractul bilateral reprezintă concretizarea măsurilor de interoperabilitate promovate de Uniunea Europeană, menite să permită fluidizarea traficului feroviar cu Europa Centrală şi să contribuie la reducerea timpilor de parcurs a trenurilor internaţionale, prin utilizarea unei singure locomotive între Bucureşti şi Budapesta. Contractul prevede remorcarea reciprocă a trenurilor internaţionale pe ruta Bucureşti – Budapesta, cu locomotive şi personal de locomotivă, astfel încât să se optimizeze trecerea frontierei fără a mai fi necesară schimbarea locomotivelor la graniţa celor două state. Ambele părţi si-au exprimat disponibilitatea de a colabora în continuare pentru dezvoltarea relaţiilor bilaterale de cooperare transfrontalieră pentru satisfacerea nevoilor de transport ale locuitorilor celor două ţări membre ale Uniunii Europene, România şi Ungaria. Astfel, la invitaţia MAV Trakcio, s-a stabilit ca prima reuniune a Grupului de Lucru – înfiinţat pentru reevaluarea serviciilor feroviare transfrontaliere – să aibă loc la Budapesta în luna ianuarie 2013, după definitivarea noului mers de tren. Nu cred ca or sa scoata timpi mai buni acum trenul intre Bucuresti si Budapesta. Sau, ma rog, 20 de minute nu mi se pare ca e mare diferenta. Si sunt tare curios ce engleza au angajatii de la CFR infrastructura. Cat despre bilete, daca CFR-ul nu scade preturile cu macar un sfert, nu are nici o sansa sa concureze cu privatii sau cu cei de la auto. Ca tot zicea cineva acum o saptamana sau doua ca FMI-ul ne face bine... :roll: Spun de un sfert, pentru ca asta e reducerea de care au nevoie pentru a avea preturi ca la auto. Si in felul asta, chiar cu posibilele intarzieri, oamenii vor reveni la trenuri, mai ales pentru distantele mari, avand prize in vagoane, trenurile fiind confortabile, etc. Dar na, FMI-ul face totul din pix, cum fac cocalarii de la noi. Ma refer la bisnitarii din piete, la patronii de hoteluri de la mare, etc. De ce s vand 10 bucati cu 10 lei, si sa scot 100 de lei, cand pot sa vand 4 cu 25 de lei... Dar cum sa inteleaga cocalarii, care nu se gandesc decat la profitul imediat, ca NU PRETUL, CI RULAJUL ADUCE PROFIT? |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5453 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 18 Aug 2012, 23:25 | |
| Amtrak scanează biletele de tren, cu iPhone-ul 8 mai 2012
Compania feroviară americană Amtrak a descoperit o nouă întrebuinţare pentru telefoanele iPhone: le foloseşte pe post de scanner de bilete de tren.
http://www.apropo.ro/cash/it-c/amtrak-scaneaza-biletele-de-tren-cu-iphone-ul-9603521
Amtrak, compania feroviară deţinută de guvernul american, care este responsabilă pentru serviciile feroviare din SUA, a început să distribuie telefoane iPhone conductorilor de tren, începând din noiembrie 2011.
Compania speră ca până la sfârşitul acestei veri să echipeze 1.700 de conductori cu iPhone-uri capabile să scaneze biletele de tren, pe întreg teritoriul SUA.
Amtrak a investit aproximativ 7,5 milioane de dolari în acest sistem de ticketing iPhone, din care 5,5 milioane s-au dus pe dezvoltarea software-ului.
Sistemul va permite călătorilor să îşi printeze singuri biletele sau să le încarce pe smartphone-urile lor iar codul de bare va fi citit de un scanner ataşat iPhone-ului conductorului, comunicând printr-un software special cu o bază de date centralizată.
iPhone-ul va fi îmbrăcat într-o carcasă specială, care va avea şi o baterie de rezervă externă, pentru a-i prelungi perioada de funcţionare.
Software-ul nu numai că va oferi capacitatea de a scana biletele pasagerilor, dar, de asemenea, va informa conductorul de alte lucruri, cum ar fi un pasager cu handicap care trebuie să coboare la o staţie specială şi va necesita operarea unui lift special pentru coborâre. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |