Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeSam 11 Aug 2012, 16:08

Septimiu Buzasu (Ministerul Transporturilor): Daca oferta de privatizare a 20% din Tarom nu e atractiva, reluam pana la pachetul majoritar
de I.R. HotNews.ro
Sâmbătă, 11 august 2012, 12:47


Companii importante din Orientul Mijlociu si Asia sunt interesate de privatizarea TAROM, a declarat, sambata, Septimiu Buzasu, secretar de stat la Ministerul Transporturilor si Infrastructurii (MTI), la discutiile cu reprezentantii misiunii Fondului Monetar International, relateaza Agerpres.

"Privatizarea CFR Marfa si TAROM se va face, la fel si managementul privat. Termenele au fost amanate pentru ca dorim sa facem privatizarea, nu oricum, ci la cel mai bun pret. De exemplu, pentru privatizarea TAROM suntem intr-o perioada de vacanta, e si Ramadanul, avem solicitari si din Asia, din tari arabe, asa ca am fost sfatuiti de consultant sa amanam o luna de zile iesirea pe piata, iar FMI a fost de acord", a explicat oficialul MTI.

UPDATE "Tot ceea ce s-a discutat în afara angajamentelor au fost scenarii posibile. De exemplu, dacă la Tarom oferta de 20% nu este atractivă, vom relua cu un nou efort chiar până la pachetul majoritar. Sigur, pentru cele 20% calendarul e concret. FMI-ul a urmărit ca toate măsurile să aibă un calendar foarte precis, termene foarte precise, şi peste tot estimarea costurilor", a spus Buzaşu, citat de Mediafax.

Acesta a spus ca ministerul este decis sa privatizeze CFR Marfa in acest an, dar si sa extinda calendarul de listare pe bursa, de la trei la zece companii din subordinea MTI.

"CFR Marfa se va privatiza chiar daca suma nu va fi prea mare. Asta pentru ca privatizarea CFR este un subiect de cativa ani. Daca tot amanam pretul scade. Acum trei ani, probabil ca privatizarea CFR Marfa ne aducea mai multi bani. In septembrie o sa avem in loc de doua - trei companii, cat a fost lista initiala de listare, zece din marile companii din transporturi pe bursa. Dorim ca aceste companii sa functioneze o piata ca actori independenti, fara misiunea politicului. FMI a inteles, a discutat cu consultantii in ceea ce priveste TAROM si CFR Marfa si, in fata argumentelor, Fondul a zis ca este mai bine asa. Nu termenele sunt, important este procesul, noile termene sunt stabilite pentru sfarsitul anului", a subliniat Buzasu.

Potrivit reprezentantilor ministerului, care au participat la discutiile derulate la minister la a sasea misiune FMI, delegatia Fondului s-a aratat nemultumita de faptul ca privatizarea CFR Marfa si a TAROM se va face in luna noiembrie, cu intarziere fata de calendarul initial.

La CFR Marfa procesul trebuia finalizat in luna octombrie a acestui an, dupa ce compania negocia o schema de anulare a arieratelor si casa un numar de 3.000 de vagoane, proces prevazut pentru sfarsitul acestei luni. Publicarea anuntului de vanzarea de actiuni trebuia realizata pana la mijlocul lunii iunie.

Privatizarea TAROM urma sa se finalizeze in iunie, iar anterior, respectiv in luna mai, compania ar fi trebuit listata la bursa. Calendarul a fost, insa, intarziat pana in luna noiembrie.

O alta problema pe care autoritatile romane trebuie sa o rezolve este aceea a arieratelor CFR Calatori. In acest caz ar fi trebuit identificata o schema de reducere a arieratelor de pana la 300 milioane de lei, pana la sfarsitul lunii iunie, lucru care inca nu a fost indeplinit, asa cum fusese stabilit in memorandumul de intelegere incheiat la inceputul anului intre Executiv si Fondul Monetar International.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeSam 11 Aug 2012, 16:24

laur 133 a scris:
Offtopic: nu inteleg de ce aleg unii facultati particulare...taxa nu este foarte mare nici la stat
4500 RON/an la Politehnica, 1500 RON/an la Hyperion...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeSam 11 Aug 2012, 16:48

Dr2005 a scris:
laur 133 a scris:
Offtopic: nu inteleg de ce aleg unii facultati particulare...taxa nu este foarte mare nici la stat
4500 RON/an la Politehnica, 1500 RON/an la Hyperion...


Compari mere cu pere.
Are Hyperionul Politehnica?? nu are. Iar ca sa te duci la Politehnica mai trebuie sa fi citit si ceva . (invatat matematica)

Daca vroiai sa compari comparai cu Universitatea

Citeste plateste taxa la Politenica??
Doar cei ce nu intra pe locurile bugetate la Automatica si la Electronica. In rest nu cred sa mai existe studenti cu taxa.

Eu am terminat Energetica si a fost examen cand am intrat eu, de cativa ani este/a fost concurs de dosare.

Jumatate din facultatile din Politehnica nu au locurile ocupate. (concurenta de cativa pe loc este in ordine la Automatica, Electronica si cat de cat la Transporturi)

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeSam 11 Aug 2012, 17:05

Ştiu situaţia, dar am auzit oameni de la Hyperion că se laudă că-s la fel de buni cu automatica de acolo ca ăia cu automatica de Poli.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5701
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeDum 12 Aug 2012, 12:24

Ca sa compare taxele de la facultati particulare cu cele de stat trebuie sa compari specializari asemantoare.La litere de ex la stat este 2500 RON,la cele particulare la lb modern este tot 2500.La stat chiar daca nu intri la buget din primul an ai sansa sa treci de la taxa la buget in viitor.Oricum eu am zis ca nu as opta pt o Universitate particulara nici de ar fi gratis,nu am luat in calcul si faptul ca poti trece de la taxa la buget la o facultate de stat.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeMar 14 Aug 2012, 11:02

CFR SA a deschis ofertele pentru licitaţia privind realizarea instalaţiilor de semnalizare şi implementare a sistemului ERTMS pe tronsonul de cale ferată Simeria-Coşlariu, parte a Coridorului IV paneuropean.
În cadrul licitaţiei, CFR SA a primit trei oferte:
Alstom Transport şi Alcatel, cu o ofertă în valoare de 498,28 mil lei (aprox 110 mil euro), consorţiul format de Bombardier Transportation, Huawei, Remarul 16 Februarie şi Spiact Craiova, cu 514,78 mil lei (113,63 mil euro) şi Thales România cu o ofertă ce are o valoare de 526,4 mil lei (116,2 mil euro). În ceea ce priveşte criteriile de atribuire, preţul ofertei are o pondere de 80%, iar propunerea tehnică de 20%.
Proiectul prevede executarea lucrărilor de execuţie instalaţii semnalizare ERTMS, GSM-R, centralizare electronică, bugetul în care a fost constituită licitaţia având o valoare de 530,4 mil lei (117 mil euro). Proiectul este finanţat prin contribuţie nerambursabilă de la Comisia Europeană (85%) şi de la bugetul de stat (15%).
De asemenea, ofertanţii vor trebui să furnizeze şi un vehicul feroviar de transport călători echipat cu ETCS nivel 2 pentru efectuarea testelor necesare. Vehiculul trebuie să fie în exploatare comercială la data limită a depunerii ofertelor.
În urma finalizării celor trei proiecte (modernizarea liniilor Frontieră-Curtici-Arad Km 614, Sighișoara – Simeria şi implementarea proiectului pilot privind instalarea sistemului ERTMS nivel 2 pe secţiunea de cale ferată Chitila – Crivina), România va avea 250 km de linie echipată cu ETCS Nivel 2.
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/39431?lang=ro

Pai echiparea cu ERTMS nu era inclusa in pachetul de modernizare a infrastructurii ca parca costa vreo 300 mil de euro segmentul Simeria-Coslariu?
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeMar 14 Aug 2012, 19:59

Un agent de pază din halta Simeria Veche (Hunedoara) a suferit arsuri de gradele II şi III pe 75 la sută din corp după ce s-a urcat pe un vagon cisternă prea aproape de liniile electrice de 27.000 de volţi, el fiind preluat, marţi după-amiază, de un elicopter SMURD pentru a fi dus la Bucureşti.

http://www.adevarul.ro/locale/hunedoara/Agent-suferit-elicopterul-SMURD-Bucuresti_0_755324708.html#

Ma credeti ca ma asteptam si mai ma astept la asemenea cazuri. Neutral
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3335
Reputatie : 8738
Data de inscriere : 08/04/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeMar 14 Aug 2012, 23:23

pai care sa fie cauza ? patroni ticalosi, care obliga angajatii sa faca chestii nashpa, sau angajati care nu au luat bacul, si se baga prosteste ?
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5701
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 15 Aug 2012, 16:50

Patronii nu-I oblige sa faca asa ceva,insa nu le explica nimeni pericolele ,probabil semnand protectia muncii fara a citi.Aceste cazuri se intampla prea des.Nu e normal ca tocmai un angajat care lucreaza pe sectii electrificate sa nu cunoasca pericolele. Iarna trecuta a fost un caz identic la Cernele,si desi am reusit sa-l stingem rapid cu extinctoarele fiind preluat de elicopterl SMURD tot nu a avut sanse de supravietuire.Bine ca nu a explodat si vagonul,eu initial am crezut ca a explodat deoarece s0a auzit o bubuitura de s-a miscat cladirea.Cisternele probabil fiind mai inalte distanta pana la fir e mai mica ,pe Eacs-uri am tot vazut agenti de paza la fel de neinstruiti dar care nu au patit nimic.
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeMier 15 Aug 2012, 17:56

Stire de pe Antena 3: viteza limita in localitatile prin care trec drumurile europene va fi de 70 de km pe ora... Numai vesti bune pentru trenuri... Mad
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 16 Aug 2012, 01:09

Banca Feroviara a avut anul trecut pierderi de 17 milioane de lei

astăzi, 00:09 Autor: Claudia Medrega

Banca Comercială Feroviara, cea mai tânără instituţie de credit de pe piaţa locală a înregistrat anul trecut o pierdere de 17 mil. lei, în creştere cu aproape 20% comparativ cu 2010, potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. Banca a raportat pentru anul 2011 venituri de 6,5 mil. lei, în timp ce cheltuielile au fost de aproape patru ori mai mari, totalizând 23,6 mil. lei.

O creştere substanţială se observă la creditele acordate clienţilor, care au ajuns anul trecut la 51,6 mil. lei, faţă de 2,1 mil. lei în 2010. La categoria "datorii privind clientela", banca a înregistrat anul trecut o triplare faţă de 2010, până la 127,9 mil. lei.

Din luna august a acestui an banca încearcă să atragă clienţi cu un depozit în lei cu scadenţa la şapte luni cu dobândă de 6,5% pe an. Dobânda de 6,5% pe an, mai mare decât media pieţei, este oferită atât clienţilor persoane fizice, cât şi companiilor. Banca a fost înfiinţată în 2009 şi are un capital social de 71 mil. lei, fiind controlată de omul de afaceri Valer Blidar.



http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/banca-feroviara-a-avut-anul-trecut-pierderi-de-17-milioane-de-lei-9950665
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 16 Aug 2012, 15:53

Iata si o veste buna :

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/romanii-au-cumparat-online-bilete-de-tren-in-valoare-de-268-milioane-de-lei-170473.html
Sus In jos
Rarau
V.I.P Member
V.I.P Member
Rarau


Numarul mesajelor : 742
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5452
Data de inscriere : 23/01/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 16 Aug 2012, 19:07

Cât costă de fapt produsele alimentare care ne sunt vândute în trenuri: "Eu îţi spun că berea e 5 lei, dar de fapt e 4 lei"
vezi articolul in HTML5
O.P. | 16 Aug 2012, 06:00


S-au modernizat trenurile, nu şi angajaţii de la Căile Ferate. La ce bun să afişeze preţurile în vagoanele-restaurant dacă pot face şi ei un ban în plus? Şi de ce să le dea bon fiscal cumpărătorilor dacă fără pot fura mai mult?
Asta au descoperit colegii noştri care au încercat sa afle cum e să circuli cu trenul în România.

"Eu vă văd că plecaţi cu coşul prin tren. Nu era mai bine să fie nişte pliante sau o listă, ceva?"

"Este pliant, este listă de preţuri".

"Şi, aici de ce nu e?"

"Cum nu e? E şi aici, dar vă spun eu de ce nu e. Nu e, pentru că aşa ne câştigăm şi noi pâinea. Dacă ai vedea preţul real, ne-ai mai lăsa si nouă un leu? Aşa, dacă nu mi-l laşi tu, ţi-l iau eu. Eu îţi spun că berea e 5 lei şi, de fapt, e 4 lei. Tu nu vezi preţul, pentru că, dacă ai vedea preţul, nu mi-ai mai lăsa".

Vânzătorii din vagoanele-restaurant ale CFR recunosc fără nicio reţinere în faţa clienţilor că le iau mai mulţi bani decât ar trebui Nu fac rabat de la "comision" indiferent de situaţie.

Nu există rest pentru client, nu există listă de preţuri. Deşi firma frunizoare de produse pe tren acoperă toată ţara, după cum spun angajaţii, cumpărătorii nu beneficiază nici măcar de bon fiscal.

Mai mult, deşi pe toate uşile sunt semne cu fumatul interzis, după perdeluţa de la bar, totul este permis.

La vederea imaginilor, şefului CFR Călători nu îi vine să creadă că în trenuri se întamplă astfel de lucruri.

Conducerea CFR Călători va porni o anchetă, şi, dacă va constata la rândul său, nereguli grave, promite că va rezilia contractul cu firma furnizoare şi că această companie va suporta toate rigorile legii.


http://www.antena3.ro/romania/cat-costa-de-fapt-produsele-alimentare-care-ne-sunt-vandute-in-trenuri-eu-iti-spun-ca-berea-e-5-lei-dar-de-fapt-e-4-lei-180404.html


nu am si videoul la el Sad
a fost ieri la stiri la A3 si probabil si la A1


gata si videoul
http://observator.a1.ro/social/Angajatii-de-la-CFR-fac-bisnita-in-trenuri_66660.html

p.s. Roseanu se comporta ca un COPIL // SIGUR Roseanu nu e pasionat feroviar sau nu merge cu trenul de nu stie atata lucru
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 16 Aug 2012, 19:24

6 le Golden Brau-ul... :roll: si ca sa fumezi in spatele perdelei iti mai opreste baiatul un leu. Chiar pe 1746. Am mers de doua ori cu el, era acelasi nene, de doua ori m-a intrebat daca reau sa fumez in tren... Wink
Cand am mers de la Cluj la Bucuresti, pe la Sighisoara am luat o doza. Dar la Brasov, cu un leu si jumatate in plus, parca, am luat 2 litri de Timi si am rezolvat problema... Twisted Evil
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitimeJoi 16 Aug 2012, 19:39

http://www.adevarul.ro/locale/ramnicu-valcea/valcea-ramnicu_valcea-calea_soarelui-furt_de_viaducte-cale_ferata_abandonata-valcea_valcele-investitie_irosita_0_755924468.html
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 43 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 43 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 43 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 55 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: