Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 23:05

Nu mori din atat. Altii merg pe jos/se plimba pe temperaturi dealea si nu mor, trenu tot mai tine cat de cat cald decat afara. Mie sincer imi e ciuda ca nu m-am nimerit in trenu ala, as face cum zice cfr-ul as da niste bani suplimentar numa sa ma plaseze odata iarna intr-un astfel de tren ce intarzie 2-3 zile.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 23:10

Crede-ma ca vorbesti in necunostinta de cauza. Gandeste-te de vre-o 20 de ori inainte sa mai scrii odata asa ceva.
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5462
Data de inscriere : 20/02/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeMier 20 Iun 2012, 23:18

Ai prins vreodata un viscol in Barangan?nici nu poti sa respiri.Daca afara sunt -10 grade si vantul bate cu 100km/h factorul de racire face ca temperatura resimtita sa fie de vreo -28 grade.Un tren ramas inzapezit in viscol fara incalzire inseamna MOARTE.A zis bine Alex D,gandeste inainte sa scri
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 21 Iun 2012, 00:14

Stiu om care a dormit in zapada pe viscol si inca traieste. Si fiti siguri ca am prins viscole destule, chiar daca nu in Baragan, dar nu cred sa fie chiar Everest sau Antarctida acolo. Am prins viscole pe munti, prin destule zone expuse si inca traiesc si scriu mesajul asta aici.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 21 Iun 2012, 01:33

Câtă vreme linia de contact are tensiune, nu moare nimeni de frig. Vara e mai nasol, că dacă vagonul nu e climatizat...
Revenind la iarnă, oricum cine pleacă iarna la drum e pregătit de temperaturi joase, iar dacă oamenii sunt mai mulţi la un loc, se încălzeşte şi salonul unde stau (bine, trebuie lăsat şi să susure vântul pe undeva, că altfel se sufocă ăia acolo). Dar până acum nu au fost cazuri de oameni îngheţaţi în tren sau morţi de cald în vagoane climatizate.

Eu dacă nimeream în trenul ăla înzăpezit, dădeam în judecată şi CFR Călători şi CFR S.A., a fost ditamai bătaia de joc ca CFR S.A. să lase trenul ăla să plece din staţie.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6552
Data de inscriere : 10/10/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 21 Iun 2012, 03:08

Dr2005 a scris:
Câtă vreme linia de contact are tensiune, nu moare nimeni de frig. Vara e mai nasol, că dacă vagonul nu e climatizat...
Revenind la iarnă, oricum cine pleacă iarna la drum e pregătit de temperaturi joase, iar dacă oamenii sunt mai mulţi la un loc, se încălzeşte şi salonul unde stau (bine, trebuie lăsat şi să susure vântul pe undeva, că altfel se sufocă ăia acolo). Dar până acum nu au fost cazuri de oameni îngheţaţi în tren sau morţi de cald în vagoane climatizate.

Eu dacă nimeream în trenul ăla înzăpezit, dădeam în judecată şi CFR Călători şi CFR S.A., a fost ditamai bătaia de joc ca CFR S.A. să lase trenul ăla să plece din staţie.

Dragos, am explicat destul de clar: LOCOMOTIVA A CEDAT. Deci -la naiba!- nu mai era sub tensiune. A incercat mecanicul tot felul de manevre de a conecta pe rand pantografele la firul de contact dar niciunul nu a putut fi reconectat la retea. S-a incercat cu unul apoi cu celalat...nimic! Cat priveste faptul ca omenii se incalzesc ,,unii pe ceilalti" in saloane si compartimente...Hmm...ma faci sa rad...! Chiar sunt curios daca ai trait PE VIU un viscol in Baragan... Oricat de multi ar fi oamenii intr-un vagon, la o temperatura de -25 grade sau pe vant puternic cand se accentueaza gerul la -30 grade nu poti zice ca se pot incalzi pe ei isisi...Vagonul devine practic un congelator! Eu am trait momente de-astea. Si nu unul ci 4 (patru) ...Unul dintre ele a fost o aplicatie efectuata in Armata prin 1996! Fereasca Dumnezeu si atata pot zice!!! Nu toata lumea este rezistenta prietene la temperaturi extreme...Si ma refer aici la respectabilii nostrii batrani ( nu ,,babalaci sau hodorogi" cum sunt porecliti de niste hominide...) si la copilasii de pana in 4-5 ani!!! Dar si alte persoane de alte varste pot fi extrem de sensibile la asa vicisitudini ale vremii!!! Nu avem cum sa cunoastem fiziologia fiecarui individ in parte, drept care merg pe ideea ca oricine poate claca in astfel de situatii critice si mai ales care nu era obisnuit in viata de cotidiana cu astfel de temperaturi!!!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 21 Iun 2012, 08:44

Haideti nu mai exagerati atat cu -25 de grade in vagon nimeni nu rezista mai mult de o ora doua acolo la temperatura aia .S-a vazut la tv ca erau la un moment dat vreo 4 locomotive acolo din care 2 GM pentru alimentare cu tensiune a vagoanelor!!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 21 Iun 2012, 09:17

Adica pornind de la curentul de aer din cabina locomotivei am ajuns la voanele inzapezite.

Mi se pare ca si canicula are efecte extreme. Laughing Laughing

Oare cum se facea meseria asta de ceferist pe vremuri? cind erau lampi cu petrol, cind erau macaze manuale, cind erau aburi peste tot?
Oare cum era pentru fochisti cind trebuiau sa duca trenurile de calatori pe Balota in sus? are cineva un mers cu timpii? dar cind aceeasi mecanici de la locomotivele cu aburi treceau tunelul Mare sau tunelul Teliu? unde era clima? cum era pentru mecanici si fochisti dar si pentru frinarii din gheretele de frina vara sau iarna cind treceau Baraganul? toate generatiile de pasionati au mai prins vagoanele cu gherete de frina?

Cum s-a facut meserie mai tirziu cind au intrat masinile diesel sau electricele fara clima in cabina? cind timpii de mers trebuiau respectati, cind doar buna ziua nu se dadea fara ordin scris?

Pe lokomotiv a fost postata o instructie de odinioara unde se specifica foartea clar ca plugurile trebuie sa circule continuu in Faurei pentru a PREVENI formarea sulurilor si a inzapezirii.

De fapt si eu mi-as fi dorit sa fi fost in acel tren.Pina la urma dincolo de tragismul situatiei e vorba de un fel de spirit de aventura.

Problema care se pune e aceea a proastei gestionari a unor situatii, sau in ansamblu a intregii activitati de la calea ferata.Asa s-a ajuns ca trenurile firmelor private sa circule supratonate, locomotivele cu sistemele de siguranta izolate sau scoase din functie(cazul Odorhei) asa s-a ajuns la pornire de pe loc a locomotivei GFR si rasturnarea ei.

De fapt toata discutia de aici a pornit, nu? de la conditiile de lucru, de la cauzele rasturnarii?

Oare doar privatii nu respecta anumite instructii? Nu cumva intreg sistemul functioneaza dintr-o oarecare inertie a ceea ce a fost bun cindva in el?
Sus In jos
Vale




Numarul mesajelor : 250
Varsta : 43
Localizare : Tirgu Mures
Reputatie : 4989
Data de inscriere : 08/12/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 21 Iun 2012, 12:44

complet de acord dan. si eu as fi vrut sa fiu in tren dar sigur nu cu copiii mei acolo, nici macar cu sotia...
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6664
Data de inscriere : 27/06/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeJoi 21 Iun 2012, 21:18

Sincer (eu sunt tare friguros de fel, cred ca trebuia sa ma nasc zone cu temperatura minima anuala de 20 de grade) nu doresc nimanui sa ramana inzapezit nicaieri.
Sus In jos
mishu88
V.I.P Member
V.I.P Member
mishu88


Numarul mesajelor : 1019
Varsta : 36
Localizare : Fălticeni, jud. Suceava
Reputatie : 6957
Data de inscriere : 12/02/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeVin 22 Iun 2012, 15:35

Atenție pasionații din Constanța, zona Fetești: http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/36991?lang=ro . Primul transport al firmei Intermodal Logistics va avea loc pe 24 iulie, sunt curios ce operator privat a preluat acest contract!
Sus In jos
http://trenuriromania.blogspot.com
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8366
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeSam 23 Iun 2012, 12:16

Investitii in infrastructura feroviara :

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/168203.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeMar 26 Iun 2012, 18:26

România trebuie să accelereze absorbţia fondurilor europene

Conferinţa „Sustainable Development & Competitiveness”, desfăşurată în data de 26 iunie, la Bucureşti, a avut ca principale teme de dezbateri două dintre proiectele importante lansate de către Comisia Europeană, instituirea Mecanismului „Conectarea Europei” şi revizuirea reţelei TEN-T.
Senatorul Marius Sorin Bota a participat la conferinţă alături de Iulian Iancu, preşedintele Comisiei pentru Industrii şi Servicii din Camera Deputaţilor.
Sorin Bota a menţionat câteva proiecte actuale pe care România le derulează în domeniul infrastructurii de transport şi a abordat problematica absorbţiei fondurilor europene. Acesta este de părere că „nu este vorba de incapacitate de absorbţie din partea României, ci de faptul că, România se mişcă foarte lent din cauza lipsei de experienţă atât în cadrul Uniunii cât şi, în mod particular, în managementul banilor europeni. Parteneriatele public-private vor trebui sa stea la baza proiectelor din domeniul transporturilor”.
„În sectorul feroviar, trebuie adăugate pe lista proiectelor, necesitatea construirii tronsonului Halmeu-Cluj Napoca-Sighişoara, electrificarea punctului de trecere Episcopia Bihor până la Cluj Napoca şi reabilitarea liniei de cale ferată Episcopia Bihor – Oradea – Cluj – Suceava – Iaşi – Ungheni – Chişinău, iar proiectul european al liniei feroviare de mare viteză, trebuie să ajungă, până în 2030, până la Bucureşti şi Istanbul” a mai adăugat Bota.
În ceea ce priveşte sectorul de transport naval, Sorin Bota şi-a exprimat opinia potrivit căreia porturile Tulcea şi Galati şi portul Giurgiu la Dunăre trebuie şi ele incluse printre priorităţi, în timp ce căile navigabile interioare pe râul Olt până la Slatina şi pe râul Jiu până la Craiova sunt o necesitate”

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/37165?lang=ro
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11656
Data de inscriere : 08/09/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeMar 26 Iun 2012, 18:29

Un reportaj despre gara Ploiesti Sud

http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/gara-ploiesti-sud-este-scoasa-la-vanzare.html
Sus In jos
Kriszti219

Kriszti219


Numarul mesajelor : 386
Varsta : 28
Reputatie : 5044
Data de inscriere : 29/02/2012

Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitimeMier 27 Iun 2012, 08:23

Si ce se va alege atunci de gara Ploiesti Sud? Neutral
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 23 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 23 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 23 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 45 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: