|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 20 Iun 2012, 23:05 | |
| Nu mori din atat. Altii merg pe jos/se plimba pe temperaturi dealea si nu mor, trenu tot mai tine cat de cat cald decat afara. Mie sincer imi e ciuda ca nu m-am nimerit in trenu ala, as face cum zice cfr-ul as da niste bani suplimentar numa sa ma plaseze odata iarna intr-un astfel de tren ce intarzie 2-3 zile. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 20 Iun 2012, 23:10 | |
| Crede-ma ca vorbesti in necunostinta de cauza. Gandeste-te de vre-o 20 de ori inainte sa mai scrii odata asa ceva. |
| | | bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5462 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 20 Iun 2012, 23:18 | |
| Ai prins vreodata un viscol in Barangan?nici nu poti sa respiri.Daca afara sunt -10 grade si vantul bate cu 100km/h factorul de racire face ca temperatura resimtita sa fie de vreo -28 grade.Un tren ramas inzapezit in viscol fara incalzire inseamna MOARTE.A zis bine Alex D,gandeste inainte sa scri |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 21 Iun 2012, 00:14 | |
| Stiu om care a dormit in zapada pe viscol si inca traieste. Si fiti siguri ca am prins viscole destule, chiar daca nu in Baragan, dar nu cred sa fie chiar Everest sau Antarctida acolo. Am prins viscole pe munti, prin destule zone expuse si inca traiesc si scriu mesajul asta aici. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 21 Iun 2012, 01:33 | |
| Câtă vreme linia de contact are tensiune, nu moare nimeni de frig. Vara e mai nasol, că dacă vagonul nu e climatizat... Revenind la iarnă, oricum cine pleacă iarna la drum e pregătit de temperaturi joase, iar dacă oamenii sunt mai mulţi la un loc, se încălzeşte şi salonul unde stau (bine, trebuie lăsat şi să susure vântul pe undeva, că altfel se sufocă ăia acolo). Dar până acum nu au fost cazuri de oameni îngheţaţi în tren sau morţi de cald în vagoane climatizate.
Eu dacă nimeream în trenul ăla înzăpezit, dădeam în judecată şi CFR Călători şi CFR S.A., a fost ditamai bătaia de joc ca CFR S.A. să lase trenul ăla să plece din staţie. _________________ :TTT:
|
| | | membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6552 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 21 Iun 2012, 03:08 | |
| - Dr2005 a scris:
- Câtă vreme linia de contact are tensiune, nu moare nimeni de frig. Vara e mai nasol, că dacă vagonul nu e climatizat...
Revenind la iarnă, oricum cine pleacă iarna la drum e pregătit de temperaturi joase, iar dacă oamenii sunt mai mulţi la un loc, se încălzeşte şi salonul unde stau (bine, trebuie lăsat şi să susure vântul pe undeva, că altfel se sufocă ăia acolo). Dar până acum nu au fost cazuri de oameni îngheţaţi în tren sau morţi de cald în vagoane climatizate.
Eu dacă nimeream în trenul ăla înzăpezit, dădeam în judecată şi CFR Călători şi CFR S.A., a fost ditamai bătaia de joc ca CFR S.A. să lase trenul ăla să plece din staţie. Dragos, am explicat destul de clar: LOCOMOTIVA A CEDAT. Deci -la naiba!- nu mai era sub tensiune. A incercat mecanicul tot felul de manevre de a conecta pe rand pantografele la firul de contact dar niciunul nu a putut fi reconectat la retea. S-a incercat cu unul apoi cu celalat...nimic! Cat priveste faptul ca omenii se incalzesc ,,unii pe ceilalti" in saloane si compartimente...Hmm...ma faci sa rad...! Chiar sunt curios daca ai trait PE VIU un viscol in Baragan... Oricat de multi ar fi oamenii intr-un vagon, la o temperatura de -25 grade sau pe vant puternic cand se accentueaza gerul la -30 grade nu poti zice ca se pot incalzi pe ei isisi...Vagonul devine practic un congelator! Eu am trait momente de-astea. Si nu unul ci 4 (patru) ...Unul dintre ele a fost o aplicatie efectuata in Armata prin 1996! Fereasca Dumnezeu si atata pot zice!!! Nu toata lumea este rezistenta prietene la temperaturi extreme...Si ma refer aici la respectabilii nostrii batrani ( nu ,,babalaci sau hodorogi" cum sunt porecliti de niste hominide...) si la copilasii de pana in 4-5 ani!!! Dar si alte persoane de alte varste pot fi extrem de sensibile la asa vicisitudini ale vremii!!! Nu avem cum sa cunoastem fiziologia fiecarui individ in parte, drept care merg pe ideea ca oricine poate claca in astfel de situatii critice si mai ales care nu era obisnuit in viata de cotidiana cu astfel de temperaturi!!! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 21 Iun 2012, 08:44 | |
| Haideti nu mai exagerati atat cu -25 de grade in vagon nimeni nu rezista mai mult de o ora doua acolo la temperatura aia .S-a vazut la tv ca erau la un moment dat vreo 4 locomotive acolo din care 2 GM pentru alimentare cu tensiune a vagoanelor!! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 21 Iun 2012, 09:17 | |
| Adica pornind de la curentul de aer din cabina locomotivei am ajuns la voanele inzapezite. Mi se pare ca si canicula are efecte extreme. Oare cum se facea meseria asta de ceferist pe vremuri? cind erau lampi cu petrol, cind erau macaze manuale, cind erau aburi peste tot? Oare cum era pentru fochisti cind trebuiau sa duca trenurile de calatori pe Balota in sus? are cineva un mers cu timpii? dar cind aceeasi mecanici de la locomotivele cu aburi treceau tunelul Mare sau tunelul Teliu? unde era clima? cum era pentru mecanici si fochisti dar si pentru frinarii din gheretele de frina vara sau iarna cind treceau Baraganul? toate generatiile de pasionati au mai prins vagoanele cu gherete de frina? Cum s-a facut meserie mai tirziu cind au intrat masinile diesel sau electricele fara clima in cabina? cind timpii de mers trebuiau respectati, cind doar buna ziua nu se dadea fara ordin scris? Pe lokomotiv a fost postata o instructie de odinioara unde se specifica foartea clar ca plugurile trebuie sa circule continuu in Faurei pentru a PREVENI formarea sulurilor si a inzapezirii. De fapt si eu mi-as fi dorit sa fi fost in acel tren.Pina la urma dincolo de tragismul situatiei e vorba de un fel de spirit de aventura. Problema care se pune e aceea a proastei gestionari a unor situatii, sau in ansamblu a intregii activitati de la calea ferata.Asa s-a ajuns ca trenurile firmelor private sa circule supratonate, locomotivele cu sistemele de siguranta izolate sau scoase din functie(cazul Odorhei) asa s-a ajuns la pornire de pe loc a locomotivei GFR si rasturnarea ei. De fapt toata discutia de aici a pornit, nu? de la conditiile de lucru, de la cauzele rasturnarii? Oare doar privatii nu respecta anumite instructii? Nu cumva intreg sistemul functioneaza dintr-o oarecare inertie a ceea ce a fost bun cindva in el? |
| | | Vale
Numarul mesajelor : 250 Varsta : 43 Localizare : Tirgu Mures Reputatie : 4989 Data de inscriere : 08/12/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 21 Iun 2012, 12:44 | |
| complet de acord dan. si eu as fi vrut sa fiu in tren dar sigur nu cu copiii mei acolo, nici macar cu sotia... |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6664 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 21 Iun 2012, 21:18 | |
| Sincer (eu sunt tare friguros de fel, cred ca trebuia sa ma nasc zone cu temperatura minima anuala de 20 de grade) nu doresc nimanui sa ramana inzapezit nicaieri. |
| | | mishu88 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1019 Varsta : 36 Localizare : Fălticeni, jud. Suceava Reputatie : 6957 Data de inscriere : 12/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 22 Iun 2012, 15:35 | |
| Atenție pasionații din Constanța, zona Fetești: http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/36991?lang=ro . Primul transport al firmei Intermodal Logistics va avea loc pe 24 iulie, sunt curios ce operator privat a preluat acest contract! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8366 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 23 Iun 2012, 12:16 | |
| Investitii in infrastructura feroviara :
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/168203.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 26 Iun 2012, 18:26 | |
| România trebuie să accelereze absorbţia fondurilor europene
Conferinţa „Sustainable Development & Competitiveness”, desfăşurată în data de 26 iunie, la Bucureşti, a avut ca principale teme de dezbateri două dintre proiectele importante lansate de către Comisia Europeană, instituirea Mecanismului „Conectarea Europei” şi revizuirea reţelei TEN-T. Senatorul Marius Sorin Bota a participat la conferinţă alături de Iulian Iancu, preşedintele Comisiei pentru Industrii şi Servicii din Camera Deputaţilor. Sorin Bota a menţionat câteva proiecte actuale pe care România le derulează în domeniul infrastructurii de transport şi a abordat problematica absorbţiei fondurilor europene. Acesta este de părere că „nu este vorba de incapacitate de absorbţie din partea României, ci de faptul că, România se mişcă foarte lent din cauza lipsei de experienţă atât în cadrul Uniunii cât şi, în mod particular, în managementul banilor europeni. Parteneriatele public-private vor trebui sa stea la baza proiectelor din domeniul transporturilor”. „În sectorul feroviar, trebuie adăugate pe lista proiectelor, necesitatea construirii tronsonului Halmeu-Cluj Napoca-Sighişoara, electrificarea punctului de trecere Episcopia Bihor până la Cluj Napoca şi reabilitarea liniei de cale ferată Episcopia Bihor – Oradea – Cluj – Suceava – Iaşi – Ungheni – Chişinău, iar proiectul european al liniei feroviare de mare viteză, trebuie să ajungă, până în 2030, până la Bucureşti şi Istanbul” a mai adăugat Bota. În ceea ce priveşte sectorul de transport naval, Sorin Bota şi-a exprimat opinia potrivit căreia porturile Tulcea şi Galati şi portul Giurgiu la Dunăre trebuie şi ele incluse printre priorităţi, în timp ce căile navigabile interioare pe râul Olt până la Slatina şi pe râul Jiu până la Craiova sunt o necesitate”
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/37165?lang=ro |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 26 Iun 2012, 18:29 | |
| Un reportaj despre gara Ploiesti Sud
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/gara-ploiesti-sud-este-scoasa-la-vanzare.html |
| | | Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5044 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 27 Iun 2012, 08:23 | |
| Si ce se va alege atunci de gara Ploiesti Sud? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |