|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 22 Oct 2012, 22:59 | |
| @ karparty .. Am uitat sa specific celalat aspect .. zici tu ca dadeai amenda/blabla/etc ... Ok vin si te intreb ,in baza a ce?! Crezi ca daca se putea sa ma amendeze,nu ma amenda?La cat de inteligenta era doamna controlor , ma asteptam la asa ceva din partea ei,dar asta e... faci confuzia intre oameni care se dau mari si se cred cool ca deschid un geam sa impresioneze pe cineva,si oameni care cunosc anumite aspecte ale problemei .. In nici un caz nu m-am dat cool , doar am raspuns cu aceasi prostie,pentru ca,cu frumosul nu se putea.. mai ales ca cel mai solid argument era lipsa instalatiei de climatizare in hol ... Dupa principiul nasei,nu mai coboram din tren,nu mai deschidem usile la vagon/intre vagoane ca se strica AC'ul .. daca ai sti cum arata vagonul 22-96 ai intelege ce incerc explic aici,dar tare mie ca nu ai inteles ce am explicat .. si o sa te simti ofensat de te miri ce. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 23 Oct 2012, 01:30 | |
| - Costin.H a scris:
- eu zic ca trenul avea 136,836 km/h!!!!!
Pai cum, ca si Protv si Digi24 au zis ca trenul circula cu peste 140 km/h Oricum, constat ca nici cu usi automate nu e bine, nici cu usi ne-automate nu e bine...in viziunea "jurnalistilor" |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 23 Oct 2012, 09:20 | |
| - lapsanszkitamas a scris:
- cam toate problemele CFRului se rezolva in modul urmator: 50 de oameni spanzurati din care sa fie si cativa de la conducere, si cativa blatisti, si cativa lucratori etc.
si fraera asta nu putea sa steie in loc sa astepte cu tigara pana coboara din tren? nu cred ca merea cu trenul pana in vladivostok sa nu poata astapta 1-2 ore asta spui tu frate ca esti nefumator.....dar cand iti arde buza dupa o tigara, 5 minute ti se vor parea o eternitate. oricum, parerea mea este ca responsabilitatea o poarta in intregime victima. ce a cautat sa deschida usa? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 23 Oct 2012, 09:35 | |
| - Onofrei Sergiu Gabriel'76 a scris:
- Eu am spus-o si-o intaresc. *rost*i care nu stiu sa circule/calatoreasca cu un tren de calatori, sa stea acasa. Sa-si cumpere un ,,simulator CF" sa-l instaleze pe comp. si cand sunt apti pentru calatorie atunci...
Daca raposatei i-a venit rau putea naibi sa deschida usile de intercomunicatie dintre vagoane. Avea acolo curent si aer care sa-i sufle-n plete...cat cuprinde! Juvenilii astia de azi ar trebui educati ,la sange"! Si eu am fost copil si in acel timp am mers in zeci de tabere....zeci si zeci de excursii si drumetii....Si cine-si aminteste vremurile dinainte de 89'...stie ce trenuri arhipline de copi si elevi plecau in tabere si excursii...Bai dar al naibii daca am vazut prosti ca azi...sa cada din tren!!! Si noi eram ,,tembeli" in felul nostru...Si noi faceam ,,dracovenii" bai dar veneam intregi acasa....nu adunati ,,cu ...penseta de pe terasament"!! Nu ne stateau parinti cu grija caci stiau ca profesori/cadrele didactice in genere erau severe si stiau sa ne struneasca...! Daca nu am dreptate, sa fiu injurat...dar eu cred ca am!!! Si eu am zis la fel ca Sergabi, cum nu cadeau oamenii din tren pina acuma? - dan tm a scris:
- Dar cum de nu au cazut pina acuma oamenii din tren?
Navetam in 1988-1989 la liceu cu trenul de 05.40 si la intors pe la 15.50. Oamenii stateau si pe scari si pe tampoane mai ales la Dimitrovuri.Nu erau autobuze. Si nu mai cadea nimeni din tren. Ca toti stiau de tren, nu ajungeau intii sa foloseasca feisbucu si mai apoi sa sa vada un tren. Pentru ce sa inchida usile sa fiu ca in puscarie? Lasa domle usile ca si inchise si deschise tineretu asta e cam dus cu capu.
Am remarcat afirmatia directorului CFR cum ca daca un senzor nu merge sa vezi ca locomotiva nu porneste. ori circula cu trenul mai mult prin occident, ori sta pe simulatoare toata ziua. A cam uitat sau nu stie ca in Romania linga trenul ala cu senzori care in afara de Bucuresti Ploiesti circula cu 30 km/h , in Romania mai circula inca si motoare produse de catre Malaxa. Ca tot e el istoric. Nu pot sa cred cita pasiune naste acest subiect. Ca de fapr ce fel de usi ne trebuie la trenuri? unii vor usi care sa se deschida, altiii vor usi inchise, a mai fost parca pe undeva o discutie despre geamuri, cum ca unii aruncau copii pe geam, altii vor geamuri fixe. Parca am fi in povestea aia cu drobul de sare.Daca e un incendiu si usile nu se deschidm geamurile sint fixe etc. Ba am cheia patrata, ba nu am. Pai pot sa cad de la etaj pe geam, ce fac pun geamuri fixe si clima? Daca nu ar fi atit de razgiiati copii din ziua de azi ar sti sa se poarte in societate, ar sti ce e un tren si cum functioneaza, n-ar mai cadea din tren. Dar din aceste vagoane nu ar mai cadea nimeni. Pacat ca s-au scos din circulatie. Unor prostalai le-ar fi mai mult decit suficiente https://www.youtube.com/watch?v=tLgf5H57IP8 |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 23 Oct 2012, 17:38 | |
| - cardinal a scris:
- Luna a scris:
- Oricum aproape toate seriile de vagoane noi au geamuri fie fixe, fie inchise cu cheia patrata pentru a functiona aerul conditionat in conditii optime. De acord cu ideea dealtfel, dar asta pentru confortul termic, nu pentru a nu se apleca lumea pe geam - si eu scot capu pe geam cand pot.
pai Onofrei a avut o idee geniala, sa umbli cu cheia patrata dupa tine
Da merge cu cheia patrata la 20-49 si alte 2-3 serii, insa la 20-54//55 deregula nu sunt inchise cu cheie, ci prinse in horsuruburi. Vrei sa iau si bormasina cu mine/flex si sa tai din rama ? Edit: Cat e amenda daca imi iau cheie patrata ? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 23 Oct 2012, 18:01 | |
| Facem tam tam pentru un pamflet .. Individa mai mult ca sigur s-a dus sa fumeze si a alunecat .. asta e ... una cu IQ de peste mai putin... O sa ajungem ca in viitor sa avem instructiuni despre .. tot felul ... Atentie nu lasati usa la frigider deschisa ca nu se face frig in casa,sau instructiuni de utilizare ale cheilor de la incuitoarelor caselor .. gen .. A se folosi doar pentru yala proprie sau te miri ce ... Daca esti prost nu uita sa respiri ,ca mori sufocat...
@ Luna am 10 autofiletante la servici .. daca dai un bacsis mic iti trimit una prin posta =))) .. ca si-asa vine iarna si le bagam in depozit ... |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 23 Oct 2012, 19:12 | |
| ProTV acum: Pentru reconstituirea tragicului accident, vagonul cu pricina a fost atasat unui tren care merge spre Ploiesti si care urma sa treaca prin Buftea cu 140 km/h E o restrictie de 30 pe firul 1 cap Y Sau poate s-a dus pe stanga Intr-adevar, senzationalul e cu atat mai mare cu cat sunt putine zonele in Romania unde se merge cu asemenea viteza... Vagonul respectiv nu are camere video pentru a analiza inregistrarea ? P.S. In reportaj se vede un tren cu Dacii stationat in Chitila P.S.2: Se contureaza o noua notiune utilizata des in limbajul forumistilor: CHEIA PATRATA
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Mar 23 Oct 2012, 19:36, editata de 6 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 23 Oct 2012, 19:14 | |
| Acum a spus la stiri pe pro-tv , politia tf a atasat astazi vagonul la un tren care a plecat spre Ploiesti si au facut mai multe teste la usa cu pricina din acel vagon , concluzia ? usa functioneaza perfect iar vina apartine copilei (mortului) , a actionat maneta de urgenta si la 140 km/h cu cat circula trenul prin Buftea suflul aerului a tras-o in afara vagonului . CFR-Calatori sugereaza calatorilor sa nu incerce deschiderea usilor in timpul mersului ! Scurt , s-a elucidat cazul , dosar inchis ! |
| | | allred V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2058 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6602 Data de inscriere : 02/08/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 23 Oct 2012, 19:28 | |
| - DUAL a scris:
- Facem tam tam pentru un pamflet .. Individa mai mult ca sigur s-a dus sa fumeze si a alunecat .. asta e ... una cu IQ de peste mai putin... O sa ajungem ca in viitor sa avem instructiuni despre .. tot felul ... Atentie nu lasati usa la frigider deschisa ca nu se face frig in casa,sau instructiuni de utilizare ale cheilor de la incuitoarelor caselor .. gen .. A se folosi doar pentru yala proprie sau te miri ce ... Daca esti prost nu uita sa respiri ,ca mori sufocat....
Bine punctat! unde se credea fatuca asta? Din pacate, a ajuns unde ii este locul. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 23 Oct 2012, 21:14 | |
| http://www.realitatea.net/cfr-calatori-doua-trenuri-sunt-blocate-in-urma-accidentului-din-harghita_1037083.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |