Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz85


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 5901
Data de inscriere : 27/08/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeSam Mai 05, 2012 9:51 pm

Exagerezi prea mult in acest caz. Eu stau in acel cartier si acea linie a fost dintotdeauna industriala. Era folosita de fostul depozit de lemne si de Remat(fostul IRIC). Nu mai este folosita de prin 1999-2000.
Linia este folosita in prezent de Petrom Suceava si este limitata pana la intersectia cu Calea Unirii.
Pentru soferi,e un adevarat chin acea zona,zona plina cu denivelari si restrictie de viteza.
Nu e asa o tragedie ca se inchide o linie industriala care oricum era scoasa pe alocuri si acoperita cu pamant.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeSam Mai 05, 2012 10:05 pm

cstefan a scris:
http://www.adevarul.ro/international/Ungaria-_TGV_cu_bani_de_la_chinezi_0_692931086.html lol

Sa nu o luam ad-literam ca ne facem de ras , asa cum s-a facut si ziaristul care a postat titlul... Nu va fi vorba despre o linie de mare viteza ci mai degraba o linie normala , clasica dar mult mai rapida decat prezenta legatura. Aeroportul internaţional Ferenc Liszt sau FERIHEGY dupa cate stiu eu este legat de gara Nyugaty in prezent printr-o linie normala (18km) insa timpii sunt destul de slabi pentru cei doar 18km , adica intre 19-23' functie de tren. Important ar fi ca noua linie sa lege si gara Kelety iar viteza medie pentru trenuri fara oprire sa ajunga undeva la 80km/h fata de 60km/h in prezent. O linie de mare viteza (minimum 200 km/h)nu-si justifica costurile in Ungaria , nici macar pentru Aeroport , cele cateva minute in minus fiind platite enorm prin constructia unor tuneluri in linie dreapta plus ca trenul nici nu apuca sa accelereze ca trebuie sa si opreasca . Daca linia avea 50-60km poate era o treaba insa pentru 18km e doar campanie electorala de dreapta.

Foarte probabil si in Romania se are in vedere dublarea liniei spre Otopeni plus tunel nou sub terminal dar deocamdata ideea nu este fezabila avand in vedere traficul scazut pe calea ferata si se va amana la orizontul 2020-2030.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeSam Mai 05, 2012 10:20 pm

ionutz85 a scris:
Exagerezi prea mult in acest caz. Eu stau in acel cartier si acea linie a fost dintotdeauna industriala. Era folosita de fostul depozit de lemne si de Remat(fostul IRIC). Nu mai este folosita de prin 1999-2000.
Linia este folosita in prezent de Petrom Suceava si este limitata pana la intersectia cu Calea Unirii.
Pentru soferi,e un adevarat chin acea zona,zona plina cu denivelari si restrictie de viteza.
Nu e asa o tragedie ca se inchide o linie industriala care oricum era scoasa pe alocuri si acoperita cu pamant.

Ok, dar nu era normal ca in secolul acesta intr-o tara civilizata (ceea ce nu suntem) sa se faca un pasaj frumos si elegant fara sa afecteze calea ferata indiferent ca e folosita sau nu? nu suport obiceiul p***t de a ingropa linii...e prea inapoiat..

PS: Si eu am trecut de multe ori peste acea trecere si e chiar dezastru...dar totusi...se poate repara...civilizat !
Sus In jos
ionutz85
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz85


Numarul mesajelor : 319
Varsta : 39
Localizare : Bucuresti/Suceava
Reputatie : 5901
Data de inscriere : 27/08/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeSam Mai 05, 2012 10:27 pm

Paul CFR a scris:
ionutz85 a scris:
Exagerezi prea mult in acest caz. Eu stau in acel cartier si acea linie a fost dintotdeauna industriala. Era folosita de fostul depozit de lemne si de Remat(fostul IRIC). Nu mai este folosita de prin 1999-2000.
Linia este folosita in prezent de Petrom Suceava si este limitata pana la intersectia cu Calea Unirii.
Pentru soferi,e un adevarat chin acea zona,zona plina cu denivelari si restrictie de viteza.
Nu e asa o tragedie ca se inchide o linie industriala care oricum era scoasa pe alocuri si acoperita cu pamant.

Ok, dar nu era normal ca in secolul acesta intr-o tara civilizata (ceea ce nu suntem) sa se faca un pasaj frumos si elegant fara sa afecteze calea ferata indiferent ca e folosita sau nu? nu suport obiceiul p***t de a ingropa linii...e prea inapoiat..
Nu se justifica investitia. Este o linie industriala care deservea 2 unitati industriale care in momentul actual sunt doar in memoria oamenilor peste 25 de ani. Very Happy
In locul acelor fabrici au aparut cu totu alte edificii(locuinte,spalatorii etc)
A mai ramas IRIC cu Remat-ul care nu mai folosesc linia ferata.
Ti-am detaliat mai sus, sectorul folosit actualmente este pana in intersectia cu Calea Unirii si este foarte utilizat de Petrom.Cand merg acasa de la gara, trec prin zona sus mentionata si mereu sunt 5-6 vagoane cisterna la manevra.
E un lucru bun ca se asfalteaza acea linie.
Nu sunt pentru inchiderea liniilor CF, dar cele industriale care nu au niciun viitor si incurca traficul trebuie scoase.
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeSam Mai 05, 2012 10:49 pm

Ok, tu stii mai bine situatia de acolo desi trec si eu cam la 2 saptamani, nu cunosc industria locala in detaliu.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeDum Mai 06, 2012 9:51 pm

http://infotrans.biz/?p=1994

CFR declară tronsoanele Curtici – Simeria, Simeria – Coşlariu şi Coşlariu – Sighişoara ca infrastructură cu capacitate saturată.

Deja se pregatesc lucrarile intre Arad si frontiera si cred ca vor incepe si pe cele doua tronsoane anul acesta.


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum Mai 06, 2012 10:09 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeDum Mai 06, 2012 10:04 pm

razvan - trenuri a scris:
http://infotrans.biz/?p=1994

CFR declară tronsoanele Curtici – Simeria, Simeria – Coşlariu şi Coşlariu – Sighişoara ca infrastructură cu capacitate saturată.

Deja au inceput lucrarile din martie intre Arad si frontiera si cred ca vor incepe si pe cele doua tronsoane anul acesta.

Sa vedem si cu cat vor creste timpii de mers pe aceste sectiuni , cu siguranta nu foarte mult in acest an insa de la anul va fi prapad ! Intre Arad si frontiera inca nu au inceput efectiv lucrarile , dar urmeaza sa inceapa in acesta luna .
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeLun Mai 07, 2012 8:55 am

http://www.caon.ro/ati-uitat-de-semmering-ul-banatului/1102686
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeLun Mai 07, 2012 4:07 pm

http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeMar Mai 08, 2012 12:04 am

AlexD a scris:
http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html
*rost*i..da..poate dispare CFR Calatori..desi nu cred..dar raman privatii..care o sa se manance intre ei cu timpul din ce in ce mai mult
Sus In jos
didinul




Numarul mesajelor : 865
Reputatie : 6467
Data de inscriere : 31/08/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeMar Mai 08, 2012 12:24 am

AlexD a scris:
http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html

Eu m-am cam plictisit de propaganda asta ineptă, cu scăderea numărului de călători, dispariția transportului feroviar de călători și alte prognoze tâmpite și ignorante. Cifrele alea sunt ale SNTFC-ului, care din 2007 și-a redus prestațiile cu peste o treime și a ieșit de pe aproape toate secundarele. La cifrele alea trebuie adăugate scorurile privaților și altfel arată după aceea graficul.
Nu spun nici că transportul feroviar e înfloritor, dar totuși scăderea e mult mai lentă, cauzată de factorii amintiți mai sus.
În plus e primul an cu infrastructură nouă pe Predeal și Constanța, unde se va mai recupera progresiv din piața pierdută în timpul lucrărilor.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeMar Mai 08, 2012 12:26 am

AlexD a scris:
http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html

Transportul cu trenul nu va disparea niciodata din Romania insa linii de tren vor disparea cu siguranta si la propriu...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeMar Mai 08, 2012 6:44 am

Fara legatura directa cu transportul feroviar:

Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primul trimestru din 2012, fata de primul trimestru din 2011, cu 4,5%.

De altfel, pe primul trimestru din acest an, cea mai buna performanta o are comertul cu amanuntul al carburantilor, cu o majorare de peste 9%.

http://ro.stiri.yahoo.com/paradox-romanesc-cumparam-tot-mai-multa-benzina-si-182200859.html


Si cica nu au romanii bani. Uite cum creste consumul de carburanti, desii sunt scumpi. Mai stii ca nu o creste si nr calatorilor la tren daca se mai scumpeste ? Doar suntem tara tuturor posibilitatilor.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeMar Mai 08, 2012 8:55 am

incasarile pe carburanti au crescut fiindca a crescut pretul, nu ca s-a vandut mai mult.
acuma sincer, ce ai vrea sa se intample.....sa nu mai circule lumea?
odata ce, a merge cu trenul, doua persoane, ai acelasi cost, daca nu mai mic, decat a merge cu tren IR, nu este de mirare ca lumea alege masina personala, in ciuda infrastructurii proaste.
biletele de tren ar trebui sa fie in asa fel incat 3 persoane sa poata merge mai ieftin cu un IR decat ar merge cu masina personala.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitimeMar Mai 08, 2012 9:39 am

Normal ca mergi cu masina daca preturile la tren sunt cum sunt. Eu trebuie sa ma duc vineri la un concurs de pian la Braila cu 2 copii, am facut socoteala doar pe relatia Bucuresti-Braila la IR si rezulta: Un bilet de copil dus-intors 60,5 lei, un bilet de elev 89 lei, un bilet adult 116 lei. Total:265 lei. Nu mai pun la socoteala distanta Alexandria_Bucuresti si faptul ca merge si un parinte al celor doi copii. Cu masina proprie pe relatia Alexandria-Braila nu consum mai mult de 70 litri benzina. As fi idiot sa aleg in situatia data trenul. Nu mai vorbim de orele cand sunt puse trenurile, eu trebuind sa fiu acolo in jurul orei 11si n-am decat varianta IC-ului dar nu am legatura din Alexandria. Consumul de carburanti creste datorita managementului defectuos al transportului feroviar de calatori din tara noastra draga.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 5 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 5 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 5 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: