| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam Mai 05, 2012 9:51 pm | |
| Exagerezi prea mult in acest caz. Eu stau in acel cartier si acea linie a fost dintotdeauna industriala. Era folosita de fostul depozit de lemne si de Remat(fostul IRIC). Nu mai este folosita de prin 1999-2000. Linia este folosita in prezent de Petrom Suceava si este limitata pana la intersectia cu Calea Unirii. Pentru soferi,e un adevarat chin acea zona,zona plina cu denivelari si restrictie de viteza. Nu e asa o tragedie ca se inchide o linie industriala care oricum era scoasa pe alocuri si acoperita cu pamant.
|
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam Mai 05, 2012 10:05 pm | |
| - cstefan a scris:
- http://www.adevarul.ro/international/Ungaria-_TGV_cu_bani_de_la_chinezi_0_692931086.html lol
Sa nu o luam ad-literam ca ne facem de ras , asa cum s-a facut si ziaristul care a postat titlul... Nu va fi vorba despre o linie de mare viteza ci mai degraba o linie normala , clasica dar mult mai rapida decat prezenta legatura. Aeroportul internaţional Ferenc Liszt sau FERIHEGY dupa cate stiu eu este legat de gara Nyugaty in prezent printr-o linie normala (18km) insa timpii sunt destul de slabi pentru cei doar 18km , adica intre 19-23' functie de tren. Important ar fi ca noua linie sa lege si gara Kelety iar viteza medie pentru trenuri fara oprire sa ajunga undeva la 80km/h fata de 60km/h in prezent. O linie de mare viteza (minimum 200 km/h)nu-si justifica costurile in Ungaria , nici macar pentru Aeroport , cele cateva minute in minus fiind platite enorm prin constructia unor tuneluri in linie dreapta plus ca trenul nici nu apuca sa accelereze ca trebuie sa si opreasca . Daca linia avea 50-60km poate era o treaba insa pentru 18km e doar campanie electorala de dreapta. Foarte probabil si in Romania se are in vedere dublarea liniei spre Otopeni plus tunel nou sub terminal dar deocamdata ideea nu este fezabila avand in vedere traficul scazut pe calea ferata si se va amana la orizontul 2020-2030. |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam Mai 05, 2012 10:20 pm | |
| - ionutz85 a scris:
- Exagerezi prea mult in acest caz. Eu stau in acel cartier si acea linie a fost dintotdeauna industriala. Era folosita de fostul depozit de lemne si de Remat(fostul IRIC). Nu mai este folosita de prin 1999-2000.
Linia este folosita in prezent de Petrom Suceava si este limitata pana la intersectia cu Calea Unirii. Pentru soferi,e un adevarat chin acea zona,zona plina cu denivelari si restrictie de viteza. Nu e asa o tragedie ca se inchide o linie industriala care oricum era scoasa pe alocuri si acoperita cu pamant.
Ok, dar nu era normal ca in secolul acesta intr-o tara civilizata (ceea ce nu suntem) sa se faca un pasaj frumos si elegant fara sa afecteze calea ferata indiferent ca e folosita sau nu? nu suport obiceiul p***t de a ingropa linii...e prea inapoiat.. PS: Si eu am trecut de multe ori peste acea trecere si e chiar dezastru...dar totusi...se poate repara...civilizat ! |
|
| |
ionutz85 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 39 Localizare : Bucuresti/Suceava Reputatie : 5901 Data de inscriere : 27/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam Mai 05, 2012 10:27 pm | |
| - Paul CFR a scris:
- ionutz85 a scris:
- Exagerezi prea mult in acest caz. Eu stau in acel cartier si acea linie a fost dintotdeauna industriala. Era folosita de fostul depozit de lemne si de Remat(fostul IRIC). Nu mai este folosita de prin 1999-2000.
Linia este folosita in prezent de Petrom Suceava si este limitata pana la intersectia cu Calea Unirii. Pentru soferi,e un adevarat chin acea zona,zona plina cu denivelari si restrictie de viteza. Nu e asa o tragedie ca se inchide o linie industriala care oricum era scoasa pe alocuri si acoperita cu pamant.
Ok, dar nu era normal ca in secolul acesta intr-o tara civilizata (ceea ce nu suntem) sa se faca un pasaj frumos si elegant fara sa afecteze calea ferata indiferent ca e folosita sau nu? nu suport obiceiul p***t de a ingropa linii...e prea inapoiat.. Nu se justifica investitia. Este o linie industriala care deservea 2 unitati industriale care in momentul actual sunt doar in memoria oamenilor peste 25 de ani. In locul acelor fabrici au aparut cu totu alte edificii(locuinte,spalatorii etc) A mai ramas IRIC cu Remat-ul care nu mai folosesc linia ferata. Ti-am detaliat mai sus, sectorul folosit actualmente este pana in intersectia cu Calea Unirii si este foarte utilizat de Petrom.Cand merg acasa de la gara, trec prin zona sus mentionata si mereu sunt 5-6 vagoane cisterna la manevra. E un lucru bun ca se asfalteaza acea linie. Nu sunt pentru inchiderea liniilor CF, dar cele industriale care nu au niciun viitor si incurca traficul trebuie scoase. |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam Mai 05, 2012 10:49 pm | |
| Ok, tu stii mai bine situatia de acolo desi trec si eu cam la 2 saptamani, nu cunosc industria locala in detaliu. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum Mai 06, 2012 9:51 pm | |
| http://infotrans.biz/?p=1994
CFR declară tronsoanele Curtici – Simeria, Simeria – Coşlariu şi Coşlariu – Sighişoara ca infrastructură cu capacitate saturată.
Deja se pregatesc lucrarile intre Arad si frontiera si cred ca vor incepe si pe cele doua tronsoane anul acesta.
Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Dum Mai 06, 2012 10:09 pm, editata de 1 ori |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum Mai 06, 2012 10:04 pm | |
| - razvan - trenuri a scris:
- http://infotrans.biz/?p=1994
CFR declară tronsoanele Curtici – Simeria, Simeria – Coşlariu şi Coşlariu – Sighişoara ca infrastructură cu capacitate saturată.
Deja au inceput lucrarile din martie intre Arad si frontiera si cred ca vor incepe si pe cele doua tronsoane anul acesta.
Sa vedem si cu cat vor creste timpii de mers pe aceste sectiuni , cu siguranta nu foarte mult in acest an insa de la anul va fi prapad ! Intre Arad si frontiera inca nu au inceput efectiv lucrarile , dar urmeaza sa inceapa in acesta luna . |
|
| |
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun Mai 07, 2012 8:55 am | |
| http://www.caon.ro/ati-uitat-de-semmering-ul-banatului/1102686 |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun Mai 07, 2012 4:07 pm | |
| http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html |
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar Mai 08, 2012 12:04 am | |
| - AlexD a scris:
- http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html
*rost*i..da..poate dispare CFR Calatori..desi nu cred..dar raman privatii..care o sa se manance intre ei cu timpul din ce in ce mai mult |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar Mai 08, 2012 12:24 am | |
| - AlexD a scris:
- http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html
Eu m-am cam plictisit de propaganda asta ineptă, cu scăderea numărului de călători, dispariția transportului feroviar de călători și alte prognoze tâmpite și ignorante. Cifrele alea sunt ale SNTFC-ului, care din 2007 și-a redus prestațiile cu peste o treime și a ieșit de pe aproape toate secundarele. La cifrele alea trebuie adăugate scorurile privaților și altfel arată după aceea graficul. Nu spun nici că transportul feroviar e înfloritor, dar totuși scăderea e mult mai lentă, cauzată de factorii amintiți mai sus. În plus e primul an cu infrastructură nouă pe Predeal și Constanța, unde se va mai recupera progresiv din piața pierdută în timpul lucrărilor. |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar Mai 08, 2012 12:26 am | |
| - AlexD a scris:
- http://www.econtext.ro/dosar--2/analiza/cronica-unui-jaf-national-transportul-cu-trenul-ar-putea-disparea-in-urmatorii-15-ani-in-romania-vezi-de-ce.html
Transportul cu trenul nu va disparea niciodata din Romania insa linii de tren vor disparea cu siguranta si la propriu... |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar Mai 08, 2012 6:44 am | |
| Fara legatura directa cu transportul feroviar:
Cifra de afaceri din comertul cu amanuntul a crescut in primul trimestru din 2012, fata de primul trimestru din 2011, cu 4,5%.
De altfel, pe primul trimestru din acest an, cea mai buna performanta o are comertul cu amanuntul al carburantilor, cu o majorare de peste 9%.
http://ro.stiri.yahoo.com/paradox-romanesc-cumparam-tot-mai-multa-benzina-si-182200859.html
Si cica nu au romanii bani. Uite cum creste consumul de carburanti, desii sunt scumpi. Mai stii ca nu o creste si nr calatorilor la tren daca se mai scumpeste ? Doar suntem tara tuturor posibilitatilor. |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar Mai 08, 2012 8:55 am | |
| incasarile pe carburanti au crescut fiindca a crescut pretul, nu ca s-a vandut mai mult. acuma sincer, ce ai vrea sa se intample.....sa nu mai circule lumea? odata ce, a merge cu trenul, doua persoane, ai acelasi cost, daca nu mai mic, decat a merge cu tren IR, nu este de mirare ca lumea alege masina personala, in ciuda infrastructurii proaste. biletele de tren ar trebui sa fie in asa fel incat 3 persoane sa poata merge mai ieftin cu un IR decat ar merge cu masina personala. |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar Mai 08, 2012 9:39 am | |
| Normal ca mergi cu masina daca preturile la tren sunt cum sunt. Eu trebuie sa ma duc vineri la un concurs de pian la Braila cu 2 copii, am facut socoteala doar pe relatia Bucuresti-Braila la IR si rezulta: Un bilet de copil dus-intors 60,5 lei, un bilet de elev 89 lei, un bilet adult 116 lei. Total:265 lei. Nu mai pun la socoteala distanta Alexandria_Bucuresti si faptul ca merge si un parinte al celor doi copii. Cu masina proprie pe relatia Alexandria-Braila nu consum mai mult de 70 litri benzina. As fi idiot sa aleg in situatia data trenul. Nu mai vorbim de orele cand sunt puse trenurile, eu trebuind sa fiu acolo in jurul orei 11si n-am decat varianta IC-ului dar nu am legatura din Alexandria. Consumul de carburanti creste datorita managementului defectuos al transportului feroviar de calatori din tara noastra draga. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea III) | |
|