| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 25 Iul 2012, 01:20 | |
| Da, dpdv al salariilor şi taxelor, dar dpdv al transportului feroviar au fost la fel. _________________ :TTT:
|
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 25 Iul 2012, 11:51 | |
| - cristi ar a scris:
- Din pacate toate guvernele din ultimii 22 de ani au finantat mai mult sectorul rutier in dauna celui feroviar, pentru ca se poate fura mai usor.
Dar macar de iesea ceva bun, ei baga milioane de euro intr-un kilometru de autostrada si nici acela nu iese bun, tot mai are delivelari, gropi, etc. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 25 Iul 2012, 16:28 | |
| Hai sa nu facem politica aici va rog .. si-asa nu e unu vrednic.Daca vreti sa ne inarmam sa intram peste ei in palat contati pe mine altfel,vorbe in vant |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 25 Iul 2012, 21:05 | |
| In sfarsit CFR CALATORI si CFR SA vor avea o sansa sa lupte si sa castige prestigiu si clienti in concurenta cu celelalte mijloace de transport din Romania, dupa ce managementul privat si conducerea lor va deveni privata, si desigur exigenta va creste mult in perioada urmatoare la nivelul angajatiilor existenti sau viitori. I compatimesc pe acesti angajati deoarece cred ca ne dam seama, cine nu va face fata va avea de pierdut. Eu consider ca indiferent daca vor fii persoane din Romania sau din alte tari, acei viitori manageri si conducerea din Consiliul de Administratie (vor fii oameni noi). Vom trai si vom vedea, dar lucrurile la aceste companii nu vor mai decurge la fel ca pana in prezent.
http://www.finantistii.ro/companii/peste-50-de-manageri-privati-la-cfr-cnadnr-metrorex-si-alte-companii-din-subordinea-mti-promisi-pentru-2012-74058 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 25 Iul 2012, 21:20 | |
| - DUAL a scris:
- Hai sa nu facem politica aici va rog .. si-asa nu e unu vrednic.Daca vreti sa ne inarmam sa intram peste ei in palat contati pe mine altfel,vorbe in vant
Flacaule merg si eu peste ei in palat. Cum se striga pe stadion "pe ei pe mama lor" . Lasand gluma la o parte e un forum feroviar nu unul politic, sa mergem duminica 29.07.2012 la vot sa votam ce credem ca e mai bine pentru tara pentru noi, eu nu indemn nici pro nici contra |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8386 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 25 Iul 2012, 21:37 | |
| La mecanici numai cresc salariile pe timp de 2 ani nici cu un ban . Ei au distrus CFR!!! si cu asta punct. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| |
| |
cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5048 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 25 Iul 2012, 22:01 | |
| http://www.gandul.info/financiar/cum-vor-recruta-head-hunterii-manageri-pentru-cfr-metrorex-si-tarom-vom-da-anuturi-in-financial-times-9902452 |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 25 Iul 2012, 22:48 | |
| - MariusD a scris:
- La mecanici numai cresc salariile pe timp de 2 ani nici cu un ban .
Ei au distrus CFR!!! si cu asta punct. Totusi ma indoiesc ca mecanicii, cel putin cei de rand care conduc locomotivele au o prea mare vina pentru problemele cu care se confrunta transportul feroviar roman. Eu sunt de parere ca problema e de mai sus, de la oamenii cu putere de decizie. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 25 Iul 2012, 23:24 | |
| Nu cred că managerii privaţi vor rezolva ceva... nu înţeleg însă de ce aceştia trebuie să aibă salariile de câteva ori mai mari decât managerii actuali... parcă văd că or să stea câteva luni cât or să aibă contract, după aia or să se rotească. _________________ :TTT:
|
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8442 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 26 Iul 2012, 13:33 | |
| - Luna a scris:
- MariusD a scris:
- La mecanici numai cresc salariile pe timp de 2 ani nici cu un ban .
Ei au distrus CFR!!! si cu asta punct. Totusi ma indoiesc ca mecanicii, cel putin cei de rand care conduc locomotivele au o prea mare vina pentru problemele cu care se confrunta transportul feroviar roman. Eu sunt de parere ca problema e de mai sus, de la oamenii cu putere de decizie. Ce vina sa aiba mecanicii ? Exceptand pe cei care fura motorina. Mecanicu nu are nicio vina ca unii sunt prea incompetenti sa ia decizii calumea, nu realibiteaza la timp o anumita portiune si au limitare de viteza la 20, sau 30 km / h. Normal ca sunt intarzieri, daca atata au, ei cu atata merg. Dupa daca se intampla ceva din cauza nerespectarii vitezei ( de exemplu ) ei sunt trasi la raspundere. Si exemplele pot continua. |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 26 Iul 2012, 17:13 | |
| http://observator.a1.ro/social/Gara-monument-de-la-Itcani-aproape-distrusa_65364.html |
|
| |
Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 26 Iul 2012, 17:42 | |
| Si cand imi amintesc ce frumoasa era aceasta gara, cand Burdujeni-ul era in renovare, toate trenurile soseau si plecau de aici...tin minte asta prin 2005 ce forfota era prin gara, locuri in sala de asteptare 0, trenuri care plecau tocmai de la liniile 5-6 restul fiind ocupate, nu pot sa uit cum cautam sezonierul de Mangalia intr-o superba seara de vara, printre garniturile garate...dupa ce a fost data in functiune gara Burdujeni, Itcani-ul si-a pierdut 80% din trenuri si sa pierdut si interesul pentru aceasta gara, si uitati cum a ajuns.
Renovare vara asta? ...vorbe in vant, precum redeschiderea M515...pana nu se darama de tot nu ia nimeni masuri, nu mai am ce comenta. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 26 Iul 2012, 18:12 | |
| Scuzati-ma si corectati-ma daca gresesc... Da' in 1872, cand zic astia ca a fost construita gara, Suceava, impreuna cu restul Bucovinei, nu erau sub stapanire austriaca? Deci... cum adica ridicata la ordinul lui Carol I, daca primul nostru rege nici macar nu mai era in viata cand Bucovina s-a unit cu Romania?... Ma rog... Cat despre lasatul unui monument istoric in paragina... bine ca fac eurogari din statii ca Ramnicu-Valcea, Slobozia, Calarasi, etc. Si mai ales bine ca devine eurogara o statie in care ajug si din care pleaca 16 trenuri pe zi...
Ultima editare efectuata de catre adirmvl in Joi 26 Iul 2012, 19:00, editata de 1 ori |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 26 Iul 2012, 18:47 | |
| Cred ca ai dreptate. Intr-adevar gara Itcani (Suceava Nord) era in Bucovina care facea parte din Imperiul Austro-Ungar deci nu avea treaba cu Romania de atunci. In plus gara Suceava Nord a fost construita in 1868 nu in 1872. In 1872 s-a dat in folosinta linia Bucuresti - Buzau - Galati - Tecuci - Bacau - Suceava pe tot traseul.
Carol I a dat ordin sa se construiasca gara Burdujeni si a vrut ca aceasta sa fie mai impunatoare decat gara vecina de peste granita (gara terminata mai tarziu in 1896), dar cei care au facut reportajul au confundat cele doua gari. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea III) | |
|