Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea III)

In jos 
+93
dandel
Simply18
19jimmy84
NicuS
ORWO
get.
roseanu
adytm
AMX 97-0548-4
Semafor
Tomi13leu
costi_dumitru
IonutCFR2009
lapsanszkitamas
Alex Avram
alex.alexus.tm
George33
mtk
Re6/6
DAS 2011
membru exclus
cnusi
eu
cristi ar
The Legend
Adirmvl
debian_alex
redeme
Teodor
cfr500
andreiutzu
daniel_c
IonutChircu
Andrey_tm
mishu88
riciu
Vale
@ndrey
cont dezactivat .
cont inactiv
alex1987
EuroNight
bostanescu gigel
ionutz72
Ionutz
AndiCFR
Razvan Tudor
Razvan
Norbi
cardinal
membru inactiv
halmarius
cristi CFR
Nk11
manuela
alinx3330
rizelgeorgel2004
Radu Tudor
DPS
ravers75
Costin.H
sp59
kristi kkk
rich1974
didinul
cristyadaX
Amiralul
ionutz85
Goanga
bostanesku gigel
Kriszti219
Rarau
Gabry Gabriel
Codrut1985
Vlad
AlexD
Luna
Balto
Florin C
bogdan srl
Gaby005
COSTACHE MIHAIL
DUAL
raoul
nenuandrei
popovici
laur 133
Dr2005
cstefan
razvan - trenuri
Vitosa
Adrian78
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeMier 25 Apr 2012, 20:44

nenuandrei a scris:
http://b365.realitatea.net/news/in-sfarsit-se-deschide-statia-intermodala-de-pe-pasajul-basarab-dar-fara-trotuar-rulant/

Statia intermodala a fost pusa in functiune mai devreme cu cateva ore fata de ora 20:30 asa cum scrie in reportaj. Am fost impreuna cu LanceR, Mircea Harjau si cu un alt pasionat sus pe pasaj, nici vatmanii nu stiau de acest fapt, un manipulant a oprit tramvaiul si ne-a intrebat pe noi daca statia este deschisa traficului de calatori. Iata cateva poze din prima zi, facute cam pe la ora 18:30 daca nu ma insel:

Revista presei (partea III) - Pagina 2 P1010220


Revista presei (partea III) - Pagina 2 P1010219


Revista presei (partea III) - Pagina 2 P1010221

Revista presei (partea III) - Pagina 2 P1010222
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeMier 25 Apr 2012, 21:31

Skoda negociaza cu Electroputere Craiova preluarea fabricii de locomotive.

Un vagon cisterna incarcat cu 60 tone de motorina s-a rasturnat in seara asta pe calea ferata la iesirea din Timisoara spre Mosnita Noua. La fata locului s-a deplasat o autospeciala de pompieri si o macara insa nu exista pericol de explozie.

Sursa : Mediafax
Sus In jos
Gaby005




Numarul mesajelor : 485
Reputatie : 5525
Data de inscriere : 30/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeMier 25 Apr 2012, 22:52

Ar fi un lucru foarte bun sa fie preluata Electroputere de cineva care se ocupa de Locomotive nu de ,,castraveti,, ca acum sau alti d...... care nu au nici o legatura cu domeniul.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeMier 25 Apr 2012, 23:05

Ar fi cel mai bun lucru!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 26 Apr 2012, 09:50

Ar fi, pai de ce nu a luat-o de la inceput, cind nu era ElectroputereKaufland.
Bine ca am vazut incercarile unor locomotive Skoda, la MegaWorld Czech republic.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 26 Apr 2012, 14:55

Serviciile de transport regional ale ÖBB au atras mai mulţi pasageri în primele trei luni ale acestui an, a anunţat CEO-ul companiei, Christian Kern.
Potrivit acestuia, două treimi din noii clienţi sunt şoferi care au optat pentru transportul feroviar din cauza preţurilor în creştere la benzină şi motorină. Un alt element care a fost apreciat de pasageri a fost decizia ÖBB de a înlocui vechile tipuri de scaune cu unele noi în multe trenuri, a mai precizat Christian Kern
Competiţia decisivă nu se va da între ÖBB şi noul operator Westbahn, ci între operatorii feroviari şi transportul rutier, a afirmat Kern.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/33687?lang=ro
Sus In jos
bogdan srl

bogdan srl


Numarul mesajelor : 629
Varsta : 36
Localizare : Brasov
Reputatie : 6201
Data de inscriere : 16/11/2009

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 26 Apr 2012, 18:51

http://ro.stiri.yahoo.com/c%C3%A2%C5%A3i-rom%C3%A2ni-au-circulat-f%C4%83r%C4%83-bilet-tren-%C3%AEn-150116110.html
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeJoi 26 Apr 2012, 20:07

adrian78 a scris:
Competiţia decisivă nu se va da între ÖBB şi noul operator Westbahn, ci între operatorii feroviari şi transportul rutier, a afirmat Kern.
Şi are dreptate, concurenţa e dată de traficul rutier. De altfel, din trenurile de scurt parcurs (mai ales că intervin şi subvenţiile) se câştigă cel mai bine, este greşit să spui că IC-urile ţin în cârcă Regio-urile, cel puţin în ţările civilizate. Şi uite că ei nu au sărit cu interzicerea autobuzelor, cu impunerea trenului (ca fapt divers, la ei şi autobuzele sunt subvenţionate, pentru ca tariful să fie identic într-un land la toţi operatorii). Compania a îmbunătăţit condiţiile: scaune mai confortabile, orare mai bune + taxe mari la parcare (bine, asta poate trimite clienţii şi spre autobuze) = clienţi mai mulţi. Pe când la noi CFR urlă că autogările sunt lângă gări (pe când în Austria în multe staţii la peronul unu ai pe o parte CF, pe partea cealaltă autobuzele), că dubarii le fură clienţii (deşi ei nu bagă trenuri), că oamenii nu vin la tren (păi între un 20-49 care face 6 ore şi un autocar cu aer condiţionat care face 5 ore la 3/4 din preţul trenului)...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Florin C

Florin C


Numarul mesajelor : 108
Varsta : 37
Localizare : Craiova
Reputatie : 4869
Data de inscriere : 15/11/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 27 Apr 2012, 08:55

"Şi chinezii trag cu ochiul la Electroputere"

Electroputere Craiova a renunţat oficial la producţia şi reparaţia de locomotive şi tramvaie. Decizia finală a fost luată luni, 23 aprilie, în cadrul şedinţei AGA. Activitatea ar putea fi preluată fie de compania cehă Skoda, fie de Grup Feroviar Român. Pe lângă cele două companii şi o societate din China ar intenţiona să investească în Craiova, dar, conform celor declarate de preşedintele Sindicatului Liber de la Electroputere, ing. Aurel Bojenoiu, cele mai avansate discuţii ar fi în acest moment cu GFR.

mai multe pe: http://www.craiovaforum.ro/stiri/craiova-oltenia/si-chinezii-trag-cu-ochiul-la-electroputere.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/FlorinROeurope
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 27 Apr 2012, 08:58

dar, conform celor declarate de preşedintele Sindicatului Liber de la Electroputere, ing. Aurel Bojenoiu, cele mai avansate discuţii ar fi în acest moment cu GFR

Pai da daca politicu isi baga coada o preluare de catre un producator era mult mai bine venita erau sanse de dezvoltare asa va ramane doar o sectie de modernizre!!Pacat ca nici acuma dupa 22 de ani nu stim sa facem o privatizare cu cap!!
Sus In jos
Balto

Balto


Numarul mesajelor : 1620
Reputatie : 6771
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 27 Apr 2012, 12:52

La 31 decembrie 2011 liniile de cale ferata de folosinta publica in exploatare insumau 10.777 km, din care 10.638 km (98,7%) linii cu ecartament normal, 4 km linii cu ecartament ingust si 135 km (1,3%) linii cu ecartament larg.

Densitatea liniilor la 1.000 km patrati teritoriu a fost de 45,2‰. Densitatile cele mai mari s-au inregistrat in regiunea Bucuresti-Ilfov (153,2‰), regiunea Vest (59,1‰), regiunile Nord Vest si Sud Est (48,8‰).

La sfarsitul anului 2011, lungimea liniilor de cale ferata in exploatare electrificate era de 4.020 km, reprezentand 37,3% din reteaua de cale ferata in exploatare.

Extras din: http://stirileprotv.ro/stiri/social/ins-a-facut-inventarul-soselelor-jumatate-din-drumurile-romaniei-au-expirat-la-propriu.html
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 27 Apr 2012, 14:59

Deci sa inteleg ca mai avem in exploatare linii cu alt ecartament decat cel normal in Romania ?

adrian78 a scris:
Serviciile de transport regional ale ÖBB au atras mai mulţi pasageri în primele trei luni ale acestui an, a anunţat CEO-ul companiei, Christian Kern.
Potrivit acestuia, două treimi din noii clienţi sunt şoferi care au optat pentru transportul feroviar din cauza preţurilor în creştere la benzină şi motorină. Un alt element care a fost apreciat de pasageri a fost decizia ÖBB de a înlocui vechile tipuri de scaune cu unele noi în multe trenuri, a mai precizat Christian Kern
Competiţia decisivă nu se va da între ÖBB şi noul operator Westbahn, ci între operatorii feroviari şi transportul rutier, a afirmat Kern.

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/33687?lang=ro
Bravo, asa asa. Very Happy Vreau si la noi sa ia din nou avant transportul feroviar!
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3354
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8364
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 27 Apr 2012, 16:31

Avand in vedere caderea guvernului PDL sunt mari sanse ca liniile de cale ferata sa nu mai fie inchise, si sa fie repuse in circulatie in lunile urmatoare trenurile pe acele rute care nu vor fi inchiriate la urmatoarea licitatie programata.

Deasemenea ma bucur ca in 2012 tarifele la trenuri nu vor mai creste (indiferent de cotatia petrolului) - avand in vedere ca USL face politica sociala si deci impotriva unor majorari substantiale si cu orice metode pentru a micsora pierderile la CFR CALATORI. Oricum pana la sfarsitul anului se va amortiza cresterea mare a tarifelor cu 18% de anul trecut.


Smile


Ultima editare efectuata de catre razvan - trenuri in Vin 27 Apr 2012, 22:27, editata de 1 ori
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 27 Apr 2012, 20:28

razvan - trenuri a scris:
Avand in vedere caderea guvernului PDL sunt mari sanse ca liniile de cale ferata sa nu mai fie inchise

Smile

Laughing
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitimeVin 27 Apr 2012, 20:29

lol!
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea III) - Pagina 2 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea III)   Revista presei (partea III) - Pagina 2 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea III)
Sus 
Pagina 2 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1, 2, 3 ... 34 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei (partea I)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: