|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin 27 Apr 2012, 22:09 | |
| - popovici a scris:
- AlexD a scris:
- razvan - trenuri a scris:
- fii inchiriate
- razvan - trenuri a scris:
sa scrii 'scrii' - nu exista in DEX Partial ,,sa scrii'' este foarte corect spus , ,,sa scri'' ar fi incorect si jenant Şi v-aţi luat de mine că am scris greşit o literă (fără intenţie). S-ar putea ca de acum o să scriu doar ,,românia" cu ,,r" mic, ca să mă asigur că îmi citiţi mesajele. De ce nu faceţi scandal şi când apar ortograme scrise greşit sau dezacorduri? Că e plin forumul de ele. _________________ :TTT:
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 29 Apr 2012, 18:46 | |
| Pentru cei care urmaresc TRAVEL CHANNEL acum sunt reportaje foarte frumoase despre trenuri. Oricum ele sunt in fiecare duminica de la 18.00 la 19.00 ora Romaniei. |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5452 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Dum 29 Apr 2012, 23:40 | |
| Activele CFR-ului, vandute bucata cu bucata, la preturi de 50 de ori mai mici
luni, 11:16 Autor: Pro TV
http://www.zf.ro/zf-tv/activele-cfr-ului-vandute-bucata-cu-bucata-la-preturi-de-50-de-ori-mai-mici-9562145
cu video
Societatea Feroviara de Turism, care aduna cele mai importante active ale CFR, a strans si datorii istorice ce au atras executii silite pe banda rulanta.
Terenuri si imobile valoroase au fost vandute chiar si de 50 de ori mai ieftin decat pretul evaluarii. Chiar si singurul tren sanitar din Europa a fost taiat si vandut la fier vechi bucatica cu bucatica.
Asta in vreme ce statul a pierdut milioane de euro. Modelul Astoria Gara de Nord a dat roade. In urma cu un an, un alt activ important al societatii a fost executat: un teren in Baneasa, pe malul lacului Herastrau, intr-una din cele mai scumpe zone imobiliare ale Bucurestiului.
Un teren pe care se afla o investitie inceputa de fostul director al CFR-ului, Mihai Necolaiciuc, cel care a fost extradat din America si este judecat in stare de libertate pentru prejudiciile aduse CFR-ului.
In spatele garii Baneasa se afla complexul balneo-sportiv al CFR-ului, sau ceea ce ar fi trebuit sa fie acest complex. Mihai Necolaiciuc a inceput aici o investitie de sute de mii de dolari. O adevarata comoara in centrul orasului. Acest teren nu mai apartine SFT, a fost executat. Hotie sau prostie!?
De la inceputul infiintarii Societatii Feroviare de Turism pe acesta proprietate s-au facut planuri mari. Aici, Mihai Necolaiciuc, dar si alti angajati ai CFR au fost acuzati de supraevaluarea lucrarilor. Zeci de mii de dolari au fost ingropati si in terenul din Baneasa. In dosarul lui Mihai Necolaiciuc aici apare un prejudiciu de peste 70 de miliarde de lei vechi.
Povestea acestei afaceri dubioase incepe prin 1992. Pe vremea aceea SNCFR a contractat cu firma Tunele Brasov, pe atunci firma de stat, o lucrare pentru contruirea de cai ferate.
Firma Tunele Brasov este privatizata in 1995, iar doi ani mai tarziu ministrul transporturilor de atunci, Traian Basescu, decide sa sisteze toate lucrarile de investitii din CFR. Undeva in judetul Gorj, ramane nefinalizata o linie ferata, Seciuri- Alunu. Cei care lucrau acolo, firma Tunele Brasov, s-au trezit dupa 4 ani, in 2001 , sa actioneze CFR-ul in judecata pentru recuperarea banilor pentru niste scuturi, adica niste sfredeluri ramase intr-un tunel.
Evaluate atunci in mod ciudat la peste 2 milioane de dolari, aceste scuturi au devenit pretextul pentru multe executari silite pe toate caile si sub toate formele in dauna statului roman.
In contul acestor datorii, compania Tunele a primit de la Societatea de administrare a activelor feroviare, o alta societate desprinsa din CFR, cateva sute de vagoane de marfa si cateva locomotive. Si totusi n-a fost de ajuns pentru stingerea datoriilor. Asa ca au trecut si la executarea Societatii Feroviare de Turism si a luat si de aici vagoane si locomotive, desi aceasta companie n-avea nimic de-a face cu Tunele Brasov. Iar ca bonus, terenul din Baneasa ajunge la vanzare pentru stingerea datoriilor.
Cu un an inainte de scoaterea terenului la vanzare, cel care era atunci sef al Societatii Feroviare de Turism avea de gand sa-l vanda cu pretul pietei, iar banii sa-i investeasca in societate.
Cel care reprezinta acum Tunele Brasov, un fost candidat la deputatie din partea PDL in judetul Sibiu, Horatiu Cercel, neaga orice implicare in executarea terenului.
Pentru toate aceste executari dubioase, angajatii Societatii Feroviare de Turism ii acuza in primul rand pe cei care au condus si conduc societatea:
Sfaramitarea Societatii Feroviare de Turism nu se opreste insa aici. Cei ce-au condus-o au avut grija sa praduiasca tot ce avea mai de pret.
|
| | | Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5043 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 30 Apr 2012, 08:13 | |
| Trist ce s-a intamplat Rusine! |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Lun 30 Apr 2012, 09:00 | |
| Crezi ca intereseaza pe cineva? Lor sa le fie bine. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 01 Mai 2012, 12:04 | |
| http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/afacerile-lui-burci-se-misca-si-in-insolventa-servtrans-a-incheiat-un-contract-de-43-mil-eu.html |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 01 Mai 2012, 15:36 | |
| http://conferinte.club-feroviar.ro/infra2009/Prezentari/Alexandru_Stan.pdf Daca ne luam dupa ce scrie pe site-ul de mai sus va fi modernizata aproape toata reteaua de cale ferata din Romania.Totusi se vede ca au inceput modernizarea,pe tronsonul Bucuresti Campina deja avem ERMTS/ECTS,urma sa avem si pe M800 ,insa proiectul a fost amanat.
|
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 01 Mai 2012, 15:59 | |
| pe M 800 sunt montate balizele galbene Siemens |
| | | Goanga V.I.P Member
Numarul mesajelor : 517 Varsta : 30 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 6296 Data de inscriere : 08/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 01 Mai 2012, 20:44 | |
| Stie cineva, ceva despre asta? http://www.union.md/uinfo/actual/cale-ferata-intre-chisinau-si-iasi |
| | | Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5043 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mar 01 Mai 2012, 21:52 | |
| N-am auzit de asa ceva dar suna fain |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 02 Mai 2012, 00:52 | |
| - Goanga a scris:
- Stie cineva, ceva despre asta?
http://www.union.md/uinfo/actual/cale-ferata-intre-chisinau-si-iasi De aceasta importanta linie se tot vorbeste din 1990 dar pentru moment nu are cine sa de-a bani. Oricum este utila pentru Romania si R. Moldova. Ma bucur ca si viitorul guvern este in favoarea managementului privat, inclusiv la CFR. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 02 Mai 2012, 18:02 | |
| - laur 133 a scris:
- http://conferinte.club-feroviar.ro/infra2009/Prezentari/Alexandru_Stan.pdf
Daca ne luam dupa ce scrie pe site-ul de mai sus va fi modernizata aproape toata reteaua de cale ferata din Romania.Totusi se vede ca au inceput modernizarea,pe tronsonul Bucuresti Campina deja avem ERMTS/ECTS,urma sa avem si pe M800 ,insa proiectul a fost amanat.
De acum incolo in 50 de ani cam 70% din proiectele desenate vor fi realizate , din pacate proiectele de traversare a muntilor Carpati sunt prevazute pentru viteze maxime foarte mici , probabil 80-90 km/h , inclusiv podurile dunarene insa nu este totul inca batut in cuie , unele proiecte cum ar fi tunelul Azuga-Predeal pot surveni schimbari constructive functie si de interesele HSR de viitor... O surpriza neplacuta este si linia Pascani-Ungheni via Iasi unde trenul va trece rar de 100km/h... Cand te gandesti ca aceste proiecte sunt prevazute pentru un viitor indepartat este deziluzionant pentru noi toti... Cam 30% din proiecte probabil ca vor ramane in stadiul de proiect si peste 50 de ani , altele sunt depasite ca termene (mincinoase as adauga eu) .In acest moment sunt doar niste desene pe asfalt si nimic mai mult ... |
| | | cstefan
Numarul mesajelor : 273 Varsta : 38 Localizare : Stuttgart Reputatie : 5048 Data de inscriere : 19/11/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 03 Mai 2012, 08:14 | |
| http://www.adevarul.ro/international/Ungaria-_TGV_cu_bani_de_la_chinezi_0_692931086.html lol |
| | | Balto
Numarul mesajelor : 1620 Reputatie : 6771 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 05 Mai 2012, 20:23 | |
| M-ai ingropam o linie...
Trecerea de cale ferată de pe Calea Unirii va fi acoperită cu asfalt (Suceava)
Citeşte mai mult pe Monitorul de Suceava: http://www.monitorulsv.ro/Local/2012-05-05/Trecerea-de-cale-ferata-de-pe-Calea-Unirii-va-fi-acoperita-cu-asfalt#ixzz1u16pU47A
Va dati seama ca o trecere modernizata cu cauciuc (si ce mai contine) consta prea mult... mai degraba aruncam o mana de asfalt pe ea si AMIN, si restu banilor stim unde se duc...
|
| | | Kriszti219
Numarul mesajelor : 386 Varsta : 28 Reputatie : 5043 Data de inscriere : 29/02/2012
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Sam 05 Mai 2012, 21:32 | |
| Asa e la noi, un strat de asfalt si au terminat |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |