| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Mier 27 Iun 2012, 11:15 | |
| Ce spune şi în material: o să o cumpere şi apoi o să o revândă statului de trei ori mai scump sau o să o închirieze pe bani grei. Nu-i nici primul tun de acest fel, nici ultimul, sunt numeroase cazurile de terenuri şi clădiri ale instituţiilor de stat executate silit şi apoi revândute instituţiilor cu un preţ dublu sau triplu. Altceva nu poate să facă cu ea, de demolat nu cred că poate că afectează circulaţia feroviară, de scos CFR-ul de acolo iar nu poate (bine, poate să închidă casele de bilete, dar birourile şi atelierele reviziei de vagoane şi districtului de linii nu are cum să le închidă), iar clădirea nu e compartimentată astfel încât să poată deveni mall. _________________ :TTT:
|
|
| |
Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5901 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: REVISTA PRESEI Mier 27 Iun 2012, 13:37 | |
| Daca ne uitam mai bine, reportajul este de acum 3 ani si 6 luni. Intre timp s-au mai platit datoriile, asa ca pentru moment putem sta oarecum linistiti. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 12:02 | |
| http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cfr-calatori-la-capat-sau-la-inceput-de-linie-168389.html |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 12:17 | |
| Vorbe, vorbe si iar vorbe. La fotbal si politica ne pricepem toti dar cand vine vorba de pus umarul la treaba nu mai gasesti pe nimeni. Macar a recunoscut ca tot 2h30min se face pe Bucuresti-Constanta chiar daca santierele sunt gata. Oare omul asta stie cate probleme sunt pe M800?
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 12:49 | |
| - AlexD a scris:
- Vorbe, vorbe si iar vorbe. La fotbal si politica ne pricepem toti dar cand vine vorba de pus umarul la treaba nu mai gasesti pe nimeni. Macar a recunoscut ca tot 2h30min se face pe Bucuresti-Constanta chiar daca santierele sunt gata. Oare omul asta stie cate probleme sunt pe M800?
No acuma nu se poate schimba totul intro noapte sa asteptam macar pana in decembrie omul vorbea de un nou mers de tren de achizitionarea de material rulant mai economic si altele.. Cand se referea la santiere inchise se referea la cele de la autostrazi care se blocheaza din lipsa banilor .Probabil o situatie mai roza o sa avem peste 4-5 ani cand se a finala coridorul 4 daca mai ramane ceva din el pe bucata Chitila-Brazi!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 12:55 | |
| Nu a spun nimeni sa se faca peste noapte dar macar asupra controlorilor sa se actioneze cat mai repede. Chiar daca nu mai circul cu trenul m-am cam saturat sa vad cardul de ciori nespalate la clasa 1 pe ICN 346 sau pe IC 583. Pai cum sa atragi tu CFR, calatori cand ai asemenea specimene pe trenuri de rang inalt? La capitolul controlori avizi de evaziune fiscala si calatori "discriminati" se poate actiona si astazi, privatii au facut-o cu succes. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 13:00 | |
| Mda asta ar fi prima problema de rezolvat stoparea blatistilor si dupa reducerea numarului de nasi sa ajunga cate unu pe trenurile regio iar cele IR pe distante mari sa fie cate doi controlori.Sti cum e la CFR vine si ala de la supracontrol si il prinde pe asta ca ia mita si iara se ajunge ca e si el om si are familie si cum sa isi piarda locul de munca ca e greu chesti din astea!! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 13:07 | |
| Adi, nu e greu deloc. L-a prins pe controlor cu matza in sac, desfacerea pe loc a contractului de munca. Daca sunt trenuri nu pot fi stopati blatistii sub nici o forma nici cu cate 4 controlori pe tren atunci sa se anuleze trenurile pe rutele respective si cu asta basta. Altfel nu faci treaba in RO. Romanil a fost obisnuit de pe vremea securitatii sa stea mereu amenintati/urmariti si sa simta morcovul altfel nu face treaba, daca ii dai libertate angajatului in RO ca angajator esti terminat. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 13:13 | |
| Daca anulezi trenurile ai pierdut si calatorii care mai plateau bilete , se duc cu alte mijloace de transport si tot ei pierd ca nu mai vine lumea la tren pentru ca stie ca nu are tren si nu sta nimeni dupa tren ca are la 4-5-6 ore distanta unul de altul cand cu duba o are din ora in ora , alte masuri trebuiesc luate pentru a stopa calatoria cu nasul nu anularea trenurilor ca sufera toti din acest motiv . |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 13:30 | |
| Tu crezi ca pe trenurile unde sunt blatisti sunt si calatori cu bilet? Acolo merg toti fara iar pentru 10-20 de calatori cu bilet nu merita tinut un tren intreg cu cateva zeci/sute de blatisti. Trebuie facuta publicitate agresiva in astfel de trenuri de genul "Astazi 1 Iulie 2012 va anuntam urmatoarele, daca se continua mersul cu nasul pe data de 1 August 2012 trenurile pe aceasta ruta se vor anula, punct. Sa se bata moneda pe faptul ca atata timp cate din 200 calatori doar 15 au bilet/abonament si restul nimic, trenurile se vor anula. Sa vezi cum scapa CFR de 90% din trenurile Regio. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 13:48 | |
| Dar cum capaciteaza partida trenului sa nu mai ia spaga? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 13:54 | |
| Ca la privati, controale neanuntate iar cand sunt prinsi, desfacerea contractului de munca. La privati de ce se poate si la STAT nu? Asta e intrebarea care ar trebui sa ne-o punem. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 13:56 | |
| Pai tu nu stii ca partida trenului cotizeaza si la controlori? cine pe cine sa concedieze? |
|
| |
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5938 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 13:59 | |
| http://www.zf.ro/analiza/gara-de-nord-simbolul-delasarii-cailor-ferate-gauri-in-pardoseala-igrasie-pe-pereti-si-peroane-murdare-9788359 |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi 28 Iun 2012, 14:09 | |
| Alaltaieri cand am fost la Deva, am fost surprins de cat de duri au fost cu verificatul biletelor, cu toate ca era tren regio, atat la dus cat si la intors, oameni dati jos, suprataxe, amenintari cu tf-ul, amenzi, verificat legitimatii, etc. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea III) | |
|