|
| Revista presei (partea III) | |
|
+93dandel Simply18 19jimmy84 NicuS ORWO get. roseanu adytm AMX 97-0548-4 Semafor Tomi13leu costi_dumitru IonutCFR2009 lapsanszkitamas Alex Avram alex.alexus.tm George33 mtk Re6/6 DAS 2011 membru exclus cnusi eu cristi ar The Legend Adirmvl debian_alex redeme Teodor cfr500 andreiutzu daniel_c IonutChircu Andrey_tm mishu88 riciu Vale @ndrey cont dezactivat . cont inactiv alex1987 EuroNight bostanescu gigel ionutz72 Ionutz AndiCFR Razvan Tudor Razvan Norbi cardinal membru inactiv halmarius cristi CFR Nk11 manuela alinx3330 rizelgeorgel2004 Radu Tudor DPS ravers75 Costin.H sp59 kristi kkk rich1974 didinul cristyadaX Amiralul ionutz85 Goanga bostanesku gigel Kriszti219 Rarau Gabry Gabriel Codrut1985 Vlad AlexD Luna Balto Florin C bogdan srl Gaby005 COSTACHE MIHAIL DUAL raoul nenuandrei popovici laur 133 Dr2005 cstefan razvan - trenuri Vitosa Adrian78 Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 2:25 pm | |
| Ti se pare "dura" normalitatea nu? |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 2:45 pm | |
| Pe linii gen Targoviste-Pietrosita nasi nu au ce sa faca ia leii, cateodata mai fac exces de zel si taie un bilet, doua, altadata 1 bilet ptr 2 insi nu prea au ce sa faca, nu poate tine trenul in gara sa dea jos 3-4 insi ca poate sa astepte si 1 ora pana vine militia, caci daca nu vrei sa te dai jos nasul nu poate pune mana pe tine. Mai au noroc cateodata si incep sa tipe in tot trenul ca tine trenul in gara pana vine milita, ca nu da drumul la tren pana nu se da x si y jos, si atunci intervin calatori : "da-te domnule jos daca nu ai bilet, nu sunt eu obligat cu bilet sa ajung tarziu acasa din cauza ta" si asa se scot nasii, dar pe linii gen 300, 500, 1000 acolo ar trebui cate 1-2 militienii la 20-30 km sa intervina imediat.
La faza cu mersul cu nasul se stie ca in RO numai cei ghinionisti pot primi pv ptr calatoria fara bilet, caci in ziua de azi se poate merge cu nasul pe orice tren la orice clasa pe orice distanta fie ca se negociaza jos la peron sau direct in tren cu nasul sau cu supracontrolul.
Am vazut ca au ieftinit abonamentele cu 45% acele aboanamente lunare valabile numai 15 zile, pei daca lucrezi la tua de 12/24 si 12/48 nu te ajuta cu nimic aceasta reducere de 45% practic muncesti 14-15 zile intr-o luna dar in tren esti 23-24 zile ca le-am zis colegilor sa isi cumpere abonametul asta dar nu-i ajuta cu nimic, asa ca unii au abonemente lunare alti continua sa mearga cu nasul si intr-o luna de zile azi cu 1-2 lei, maine 4 lei cand vine supracontrolul caci daca ai prinzi intr-o zi buna pe supra iti taie 1 bilet la 2 insi, daca nu 8 lei, ajungi intr-o luna tot cat ai fi dat pe abonament.
Biletele cu aniticipatie din pacate procentul de reducere este mult prea mic ca cineva sa se bucure de aceasta oferta si sa-si cumpere bilet cu aniticipatie.
O alta prostie este faza cu modernizatul vagoanelor, se tot modernizeaza cateva serii, dar vagoane cu spatii ptr biciclete ioc, de cand s-a introdus biletul special ptr bicicleta 5 lei-Regio si 10 lei IR multi bucuresteni nu-si mai cumpara bilet nici ptr ei, se duce la tren negociaza cu nasul si da nasului atat ptr el cat si ptr bicicleta suma care o dadea inainte ptr numai ptr el. Cel putin 50% din trenurile IR ar trebui sa aiba un vagon 83-76, 84-96 sau 84-83, de regio nu zic nimic ca e loc destul in anumite Regio ptr biciclete, mai ales in etajatele modernizate.
Reducerile sa fie ceva mai mari, ofertele ceva mai bune, nasi incet-incet sa prinda curaj sa fie si ei ajutati mai mult de supracontroale pe trenurile Regio, nu sa se plimbe toata ziua echipe de 2-3 inspectori pe IR intre Buc-PL.Sud/Pl.Vest, si incet vom scapa de numarul mare de blatisti, nu vor mai fi 200 intr-un tren vor fi sub 30-40.
Elevii si stundentii la trenurile Regio ar trebui amendati pe trenurile Regio daca sunt gasiti fara bilet, caci la 3,65 lei cat e un bilet ptr ei ptr PL-Buc sa mergi 60 km cu priza si aer conditionat sau geam deschis mi se pare o mare pomana, cu 3,65 lei nu poti sa iti iei nimic de mancare sau de baut, dar sa mergi 60 km numai cand auzi 60 km, priza si aer ma ia capul...
Cam odata pe luna ma trezesc tarziu si plec la munca in ultimul moment ptr aproximativ 10 km dau la taxiu intre 16,50 si 18 lei si mereu zic ca ma trezesc mai devreme deci 10 km cu 18 lei ca sa nu fiu luat la 3/10 dar 60 km cu 3,65 lei pe loc ar trebui amendati, desi ma indoiesc ca ar fi elevi/stundeti la Regio care ar merge cu nasul la cat de ieftin e un bilet.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 3:48 pm | |
| - AlexD a scris:
- Adi, nu e greu deloc. L-a prins pe controlor cu matza in sac, desfacerea pe loc a contractului de munca. .
Stai aşa, că ăştia lucrează la stat, au contract colectiv de muncă (deşi Boc le-a desfiinţat), au sindicate conduse, de regulă, de membrii de partid şi nu poţi să îi arzi la prima abatere. Trebuie început de sus, încheiate contracte individuale de muncă cu toţi angajaţii şi stipulat clar că dacă iei şpagă zbori în secunda următoare cu I pe cartea de muncă. Dar cine are curajul ăsta? Trebuie întâi scăpat de îmbuibaţii care conduc sindicatele, directorul oricum e doar o marionetă (rămâne de văzut a cui: a sindicatelor, a PSD-ului, a concurenţei sau a lui Băsescu; treaba asta e valabilă pentru orice societate de stat) şi nu are o putere prea mare, are un CA care ia toate deciziile (în funcţie de cine cotizează la ei). _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 3:56 pm | |
| - Dr2005 a scris:
- AlexD a scris:
- Adi, nu e greu deloc. L-a prins pe controlor cu matza in sac, desfacerea pe loc a contractului de munca. .
Stai aşa, că ăştia lucrează la stat, au contract colectiv de muncă (deşi Boc le-a desfiinţat), au sindicate conduse, de regulă, de membrii de partid şi nu poţi să îi arzi la prima abatere. Trebuie început de sus, încheiate contracte individuale de muncă cu toţi angajaţii şi stipulat clar că dacă iei şpagă zbori în secunda următoare cu I pe cartea de muncă. Dar cine are curajul ăsta? Trebuie întâi scăpat de îmbuibaţii care conduc sindicatele, directorul oricum e doar o marionetă (rămâne de văzut a cui: a sindicatelor, a PSD-ului, a concurenţei sau a lui Băsescu; treaba asta e valabilă pentru orice societate de stat) şi nu are o putere prea mare, are un CA care ia toate deciziile (în funcţie de cine cotizează la ei). Asta ma enerveaza cel mai mult pe mine la stat contractul colectiv de munca de la director in jos nu poti sa dai pe nimeni afara ca vine si iti flutura contractul in fata la stat nu exista desfintarea locului de munca ca la privat la stat merge nea Caisa da societatea in judecata si mai castiga si niste sporuri si despagubiri de incasat!! Atunci se pot face acte aditionale pe langa contractul colectiv de munca daca nu sa intre si societatea in insolventa administrator unic delegat si dupa construit de la zero!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 4:03 pm | |
| - adrian78 a scris:
- la stat nu exista desfintarea locului de munca
Păi să nu desfiinţeze locul de muncă, că şi aşa multe instituţii lucrează cu personal prea puţin decât e necesar, de exemplu spitalele. În schimb, se creează tot felul de agenţii şi agenţioare ministeriale şi guvernamentale, care nu fac nimic, dar mai înghit câteva zeci de absolvenţi de Spiru Hare / Hyperion cu tot felul de specializări cu nume ciudat (dar dacă îi întrebi nici măcar nu ştiu unde le e facultatea... mă întreba pe mine o paraşută acum câteva luni cum ajunge la Spiru Haret să-şi ia diploma de licenţă... săraca de ea, nimerise prin Rectoratul de la Politehnică ) şi care pupă salarii de mii de RON pe lună, că doar sunt rudele celor cu funcţii grele. Revenind la locuri de muncă, să-l dea afară pe respectivul şi în 15 zile să organizeze concurs şi să angajeze pe altul. Eventual o perioadă (o lună să zicem) să aducă un fel de suplinitor, de exemplu un pensionar CFR în putere care a făcut aceeaşi treabă şi se poate re-autoriza uşor (să dea direct examenul, că doar a făcut asta o viaţă, ştie ce trebuie să facă), care să stea până se angajează şi instruieşte un angajat nou. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 4:09 pm | |
| Sunt prea multi la CFR Calatori care o langane cat e ziua de mare de la ciocanari pana la directorasi!! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 4:56 pm | |
| Nu se pot autoriza naşii să dea ei cu ciocanul? La privaţi nu am văzut atâţia manevranţi, ciocănari, naşi (pe RIO e doar şeful de tren, fără alt conductor)... la CFR Călători am văzut tren cu un vagon şi 2 naşi. _________________ :TTT:
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 6:43 pm | |
| - AlexD a scris:
- Tu crezi ca pe trenurile unde sunt blatisti sunt si calatori cu bilet? Acolo merg toti fara iar pentru 10-20 de calatori cu bilet nu merita tinut un tren intreg cu cateva zeci/sute de blatisti.
Trebuie facuta publicitate agresiva in astfel de trenuri de genul "Astazi 1 Iulie 2012 va anuntam urmatoarele, daca se continua mersul cu nasul pe data de 1 August 2012 trenurile pe aceasta ruta se vor anula, punct. Sa se bata moneda pe faptul ca atata timp cate din 200 calatori doar 15 au bilet/abonament si restul nimic, trenurile se vor anula. Sa vezi cum scapa CFR de 90% din trenurile Regio. Nu sunt de acord, de ce sa anulezi trenu, sa sufere toti, creezi somaj, distrugi practic transportu feroviar de calatori. Mai bine da amenzi mari celor prinsi fara bilet mai ales in recidiva. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 7:06 pm | |
| Nu creezi nici un somaj, muti personalul si materialul rulant pe alte rute civilizate unde oamenii platesc. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 8:21 pm | |
| - AlexD a scris:
- Nu creezi nici un somaj, muti personalul si materialul rulant pe alte rute civilizate unde oamenii platesc.
Unde ai vazut tu ruta sau tren sa nu se mearga cu nasu ? E usor de vorbit dar eu cum merg in toata tara am vazut ca in fiecare tren cu care am mers se mergea cu nasu asa ca sa fim seriosi nu exista tren sau ruta sa nu se mearga cu nasu si asta va mai ramane in picioare ani de zile de acum , nu ai cum sa opresti mersul cu nasu asa peste noapte , terminati cu prostiile astea ca anulezi trenu si gata ca nu e chiar asa , nu e obligat x sa suporte consecintele ca y nu plateste , metodele prin care se va renunta la mersul cu nasul sunt altele nu anularea trenurilor ca daca anulezi trenurile inseamna ca 75% din trenuri le anulezi si ce ai rezolvat ? lumea a fugit la duba nu mai vine nimeni la tren si tot pe pierdere ramai . Si in trenurile unde se merge cu nasul sunt oameni care au abonamente sunt oameni care platesc biletul intreg si altii care platesc cu reducere plus cei cu nasul deci aceste categorii le vei gasii in toate trenurile de la Regio , IR pana la IC si daca nu ma crezi ca se merge cu nasul si la IC facem pariu si iti dovedesc ca se poate . In primul rand trebuie sa vina CFR cu oferte mai bune la pret apoi oferte bune la orele de circulatie a trenurilor si apoi cresterea nivelului de trai a salariilor angajatilor sa nu se mai uite la banii primiti de la anumiti calatori dar daca ai salariu mic e normal ca iti face cu ochiu un banut in plus , e ceva firesc plus ca lumea e saraca si incearca sa iasa cat mai ieftin cand pleaca la drum . |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 8:33 pm | |
| AlexD Daca sa zicem ai avea un magazin si ti se fura din el de catre vanzatoare si uneori de catre clienti/de catre clienti cu acordul vanzatoarei, motiv pentru care ai fie profit mic, fie pierderi, tu ce masura ai lua ? Ma indoiesc ca inchiderea magazinului si renuntarea la afacere. Asa ceva se face doar la stat/unde nu e cap. Unde se vrea a se face ceva se limiteaza acele furturi macar, daca nu se pot elimina, se instruieste vanzatoarea, se mai adauga un supraveghetor, se schimba vanzatoarea, se pun camere de luat vederi, etc.
Edit: Si la privati, si la transportu auto se merge cu nasu, si in regimu comunist se mai mergea cu nasu, insa nu in proportii atat de mari in cat sa creeze pagube serioase, cum e acum la CFR. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 8:36 pm | |
| In secunda 2 se desface contractul de munca, fara discutii. Cu riscul sa ma repet, de ce la privati se poate si la CFR nu? |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 8:43 pm | |
| Ei, vezi ? Aia e solutia, nicidecum anularea trenurilor. Pe de alta parte eu nu invinovatesc prea mult nici calatorii ce circula fara bilet, nu e vina lor ca au posibilitatea sa iasa mai ieftin, cat e vina celor care permit sa existe aceasta posibilitate. Tot in exemplul cu magazinu, daca vanzatoarea imi zice ca pot sa dau doar 2 ron pe o cola in loc de 3 ron, nu inseamna ca eu fur, prima vina o are chiar vanzatoarea. Singurele exceptii sunt in cazul celor care agreseaza nasii/ii ameninta, acolo clar nu mai sunt nasii de vina. |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Joi Iun 28, 2012 8:52 pm | |
| Eu sunt constient ca anularea trenurilor nu e solutia dar unde nu se poate combate fenomenul se pot anula pe rute gen Titan Sud-Oltenita, pe rute unde oamenii cat de cat platesc sa se incerce starpirea flageluiui. Sunt o groaza de rute unte 90% din calatori merg cu nasul si culmea, mai au parte si de vagoane modernizate gen 26-16 sau 36-16. Iar pe alte rute unde oamenii platesc, circula cu 21-47. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) Vin Iun 29, 2012 7:26 am | |
| - Luna a scris:
- si in regimu comunist se mai mergea cu nasu, insa nu in proportii atat de mari in cat sa creeze pagube serioase, cum e acum la CFR.
Mă îndoiesc. Atunci CFR şi transportul local erau servicii de transport oarecum ,,sociale", chiar dacă aveai 99% blatism nu puteai să scoţi trenul, că nu mai aveau oamenii muncii cu ce să meargă la întreprindere. La ITB, de exemplu, blatismul era oficial de 40% pe vremea taxatoarelor! După introducerea autotaxării clar a mai crescut. La CFR mă gândesc că era mai rău. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea III) | |
| |
| | | | Revista presei (partea III) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |